Zo nee, open er zelf éénquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:18 schreef Tim86 het volgende:
Zou dit dan ook moeten dienen als veredeld " Wat is er nu bezig topic" en "Wat is de tussenstand van deze aftandse sport"?
Zo ja, dan is een kick bij deze in order
Zo nee, too late!
Mijn familie komt van oorsprong ook uit Pilzenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee... toch nog even een kanttekening in deze:
Pilzen ligt in Tsjechie, en daar komt dus ook ons pilsener van oorsprong vandaan....
Nepfanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:10 schreef Paaskonijn het volgende:
ik ga denk ik slapen
Het is dan ook een PSV'er hoorquote:
Vreemdgangertquote:
Halve finale en evt finale van Houwkes?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:31 schreef borisz het volgende:
Judo om 1200
Wat ga je kopen?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Halve finale en evt finale van Houwkes?
Een judopak natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:28 schreef Bruce117 het volgende:
Goedemorgen
Echt?quote:
quote:
Ik heb Rumille al een tijd niet meer gezienquote:
Yep !quote:
Ik laat het keldertje van kleinzusje wel even doorzoeken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb Rumille al een tijd niet meer gezien
Lief Alfjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb Rumille al een tijd niet meer gezien
Ik wist niet dat dat een probleem zou worden, mijn excuses.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief Alfje
PIKA rum is 16 !
FGS !
Ik hou van klein en onervaren, maar wel boven de 21![]()
Welke tijdzone is dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:27 schreef Denewar het volgende:
12:53 Relative of U.S. Olympic volleyball coach killed in Beijing (AP
Dat is nog al watquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:35 schreef Denewar het volgende:
via haaretz, hoorde hte net op de radio. een chinees heeft 2 amerikanen en een gids neergestoken, 1 overleden
Lachuhh!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is nog al wat
Jammer dat iemand denkt dat hij 't moet verpesten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |