quote:Juicyhill 1
postmortum 1
HenkieVdV 1
Lyzio 2
Meki 3
Chriz2k 10
Juup© 10
Boswachter 18
Ik bedoelde daarmee , koekenbakker, dat je tot een uur geleden dit nog niet eens doorhad.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inmiddels?. Leuk als je geen argumenten meer hebt, maar je kan dan ook gewoon je bek houden.
Nee, je bent pas betrokken bij klaagbaak als je het hele topic volgiet met topic diarreequote:Op maandag 14 juli 2008 14:14 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee , koekenbakker, dat je tot een uur geleden dit nog niet eens doorhad.
Zo betrokken ben je bij KLB blijkbaar.
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
En die modjes, die zijn bang, en de modjes die zijn banggggggggggggggg
En de modjes! DIE ZIJN BANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGgg
EN DE MODJES DIE ZIJN BANG
Ontzettend. Voor wat eigenlijk?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
En die modjes, die zijn bang, en de modjes die zijn banggggggggggggggg
En de modjes! DIE ZIJN BANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGgg
EN DE MODJES DIE ZIJN BANG
M'n cavia epileren, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:17 schreef Anthraxx het volgende:
Maar goed, het is duidelijk dat het eindigt met gebash van alle kanten. Ik ga zinnigere dingen doen.
Dabedoelik, maar goed, we zijn BANGquote:Op maandag 14 juli 2008 14:15 schreef Anthraxx het volgende:
Hij zou niet de eerste baggeruser zijn die ineens heel rustig bleek te zijn zodra hij blauw werd.
Zolang jij op de inhoud opgaat, gaat er niemand in op de persoon.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jullie spelen het toch ook op de persoon ? NL. mij ...
Yvonne haal even de tussentelling wel uit de op. staat verwijzing naar post 25, maar moet wel post 25 van voorgaande topic zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dabedoelik, maar goed, we zijn BANG
Hoe moeilijk is het nou, degeen met de meeste stemmen wordt mod, en vooralsnog gaat alles zoals verwacht.
Kweenie, maar in het vorige deel haakten al een hoop van jouw stemmers af door de wartaal die je uitslaat.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn eerste en gelijk laatste berichtje in dit deel:
Discussier maar lekker verder en lul maar wat raak over KLB.
Ik vind het prachtig om te zien hoe het bij sommigen moeilijk te verkroppen is dat ik MOD kan worden. Ook die argumenten die men dan geeft heAllemaal meelullerij.
Achja ik zie wel of ik het ga worden of nietGa die ervaren users eens op een afstandje volgen, hoe zielig ze wel niet zijn eigenlijk om zich druk te maken over een forum op Fok! waar ze nooit komen
.
Geniet nog maar even van mijn zwarte kleurtje. Maak er PRNTSCRNS van. Binnenkort issie blauw (als Fok! consequent is, wat ik niet verwacht).
Doei he
Als de uitslag Yvonne niet bevalt dan schrijven we gewoon een tweede ronde uit. Mugabe komt daar ook eenvoudig mee weg.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:21 schreef Jarno het volgende:
Recount! I demand a recount!!
Anthraxx heeft het in de OP al goed aangegeven. Verwijzing naar het vorige topic dus.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Yvonne haal even de tussentelling wel uit de op. staat verwijzing naar post 25, maar moet wel post 25 van voorgaande topic zijn.
Djurrequote:Op maandag 14 juli 2008 14:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Yvonne haal even de tussentelling wel uit de op. staat verwijzing naar post 25, maar moet wel post 25 van voorgaande topic zijn.
Que?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat ook in het topic namen:quote:Op maandag 14 juli 2008 14:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hoe laat worden de stembussen gesloten?
ontluikende herenliefdequote:Op maandag 14 juli 2008 14:23 schreef Kreator het volgende:
Ik verander mijn stem naar de Boswachter.
Gewoon, omdat Jarno het ook doet en ik het altijd met hem eens ben.
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:23 schreef Kreator het volgende:
Ik verander mijn stem naar de Boswachter.
Gewoon, omdat Jarno het ook doet en ik het altijd met hem eens ben.
Ik zal wel blind zijn zie alleen link naar namen topicquote:Op maandag 14 juli 2008 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
Dat staat er ook m_a_w. De link verwijst naar het vorige topic.
Klik op het woord 'dit'.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zal wel blind zijn zie alleen link naar namen topic
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als de uitslag Yvonne niet bevalt dan schrijven we gewoon een tweede ronde uit. Mugabe komt daar ook eenvoudig mee weg.
Eén Tessje is wel genoegquote:Op maandag 14 juli 2008 14:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou het wel priceless vinden als 1 van die nieuwe mods er niet mee om kan gaan en gewoon een trein gaat koppen door zijn acties als mod zijnde!
14.gif
Hmm, misschien moet ik mijn stem dan toch maar veranderen in die labiele ezel.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou het wel priceless vinden als 1 van die nieuwe mods er niet mee om kan gaan en gewoon een trein gaat koppen door zijn acties als mod zijnde!
14.gif
Check.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:35 schreef Ulreazj het volgende:
Mijn stem naar de Boswachter.
Joh, ik kan écht niet wachten om boswachter z'n rechten te geven, echtquote:Op maandag 14 juli 2008 14:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat ook in de lijn der verwachting , net zoals nog 7 deeltjes van deze topic reeks
K van KutKloon ook goed?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:37 schreef Scorpie het volgende:
Hey what the heck, waarom ook niet. Ik verander mijn stem ook naar De_Boswachter, ook al zal ik dan een anale fixatie hebben volgens Kutkop of Kaaskop of whatever the fuck his name is
Als ik Sluipadmin was geweest, was het al geregeld.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:38 schreef yvonne het volgende:
Joh, ik kan écht niet wachten om boswachter z'n rechten te geven, echt
Kutkop, Kutkloon, Tomatoes, Tomatos.quote:
De Bickyburgerquote:Op maandag 14 juli 2008 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
Dus het broertje van Sara gaat mod worden?
Stemmen/reageren kan tot 20 Juli 2008 20.00!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Wanneer sluiten de stembussen eigenlijk?
Sorry hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Stemmen/reageren kan tot 20 Juli 2008 20.00!
Wel opletten ja!
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sorry hoor.![]()
Ik moest toch iets zeggen bij wijze van tvp?
Wordt aangewerkt dat bookmarks gaan meedraaien in de myactive topicsquote:Op maandag 14 juli 2008 15:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sorry hoor.![]()
Ik moest toch iets zeggen bij wijze van tvp?
Sinds minimaal 2004quote:Op maandag 14 juli 2008 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt aangewerkt dat bookmarks gaan meedraaien in de myactive topics
Makkelijk he , bashen.quote:
eerder zielig.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:42 schreef Lekiamh het volgende:
TVP, topic met vermakelijk drama.
Kijk, daar komt de bash-aap uit de mouwquote:Op maandag 14 juli 2008 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kutkop, Kutkloon, Tomatoes, Tomatos.
Voor mij is het allemaal hetzelfde; 1 kut user met een grote bek in KLB die bij mij niet door de censuur heen zou komen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik meld me aan. Ben overdag van 8 tot 5 altijd op Fok te vinden dus kan in KLB best meewerken
Dat er weer over geouwehoerd wordt geloof ik zo, maar ik zie eerder een permban op tvp's komen dan dat die functionaliteit ook werkelijk ingebouwd gaat worden.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nieuw leven ingeblazen, omdat men tvp's ziek wordt, topics 30% tvps
Hierbij verander ik ook mijn stem naar Boswachter in de hoop dat Chriz2K gaat huilen.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef Juup© het volgende:
Had ik al aangegeven dat ik op Chriz2K stem? Zo nee dan bij deze.
I'm impressedquote:Op maandag 14 juli 2008 17:14 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Hierbij verander ik ook mijn stem naar Boswachter in de hoop dat Chriz2K gaat huilen.
Damn wat ben jij een zeikwijf zeg.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Makkelijk he , bashen.![]()
Jammer dat je blijkbaar niet capabel genoeg bent om een normale reply te geven op mijn reacties en zodoende steeds de makkelijke weg zoekt door mijn inhoudelijke reacties in dit topic te negeren of af te doen als geen antwoord op je vraag.
quote:
Hey, zet mij daar eens heel rap tussenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
De sollicitaties: KLODOLS: De namen
Graag de naam noemen van de persoon inclusief een stukje waarom je op die persoon hebt gestemd.
Bagger en niet KLODOLS-gerelateerde rommel wordt verwijderd. Have fun en hou het netjes.
Tussenstand tot post nummer 25 in dit topic en crew niet meegerekend:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik NUL stemmen hadquote:Op maandag 14 juli 2008 18:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hey, zet mij daar eens heel rap tussenIk mag dan wel 0 stemmen hebben, maar ik doe nog gewoon mee hoor
![]()
Wat zit iedereen hier trouwens te kankeren op elkaarJullie leven hangt er niet vanaf ofzo.
Ja, maar zo ziet iedereen alleen dat lijstje in de OP en krijg ik sowieso nooit stemmenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik NUL stemmen had!
Dat is waar, er komt vast nog wel een mede-schuinschrijffetisjist langs voor jequote:Op maandag 14 juli 2008 18:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja, maar zo ziet iedereen alleen dat lijstje in de OP en krijg ik sowieso nooit stemmenBeetje oneerlijk.
Kloon.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:34 schreef thechosen1 het volgende:
ik ben pas nieuw hier , maar ik net 3 topics doorgelezen om mij een beeld te vormen van de kandidaten en ik denk dat de_boswachter het meest geschikt is omdat hij in deeltje 2 KLB verdedigt ten opzichte van andere users
Laat ik het hopenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is waar, er komt vast nog wel een mede-schuinschrijffetisjist langs voor je!
De helft van je leven?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:03 schreef Litpho het volgende:
Waar komt trouwens het idee vandaan dat KLB met alle geweld grappig moet zijn? Heb ik weer iets gemist?.
Kutkloon zout opquote:Op maandag 14 juli 2008 18:34 schreef thechosen1 het volgende:
ik ben pas nieuw hier , maar ik net 3 topics doorgelezen om mij een beeld te vormen van de kandidaten en ik denk dat de_boswachter het meest geschikt is omdat hij in deeltje 2 KLB verdedigt ten opzichte van andere users
Als ik die tijd doorgebracht heb in KLB kan ik me voorstellen dat ik me dat niet wil herinneren.quote:
Nou dit gedoe is al een grap opzich, dus qua dat zijn ze goed bezigquote:Op maandag 14 juli 2008 19:03 schreef Litpho het volgende:
Waar komt trouwens het idee vandaan dat KLB met alle geweld grappig moet zijn? Heb ik weer iets gemist?.
Als je die post over een uur gemaakt had was het weer een mooie kick geweest en kreeg je extra stemmenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:18 schreef Chriz2k het volgende:
Hm, topickicks genereren dus stemmen.
* Chriz2k maakt notities.
Ja, top hè!!quote:
Biogarde is wegquote:
Waar is die heen? De kroeg?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Biogarde is weg!
Ik zou het wel eventjes willen doen, maar ik heb geen idee wat de precieze criteria zijn om een stem mee te laten tellen.
Ik heb vernomen dat crewleden niet mogen stemmen.quote:
Wat een triest figuur ben je ook hequote:Op maandag 14 juli 2008 22:43 schreef Meki het volgende:
Me buurman en buurvrouw stemmen ook op mij, hebben ze net gezegd
Chinqain uit China stemt ook op mij
heb 3 stemmen erbij
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat crewleden niet mogen stemmen.
Of dit in verband staat met het feit dat ik veel stemmen van crewleden krijg is mij vooralsnog onbekend.
Moeten wel aktief zijn op fokquote:Op maandag 14 juli 2008 22:43 schreef Meki het volgende:
Me buurman en buurvrouw stemmen ook op mij, hebben ze net gezegd
Chinqain uit China stemt ook op mij
heb 3 stemmen erbij
MO-TI-VA-TIE.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Chriz2k
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:19 schreef elfzesendertig het volgende:
Mijn stem gaat naar Chriz2k.
Dit omdat hij de enige van de kansmakende kandidaten is die zich weet te gedragen in dit topic. Dat is een goed teken. Chriz2k krijgt hem dus van mij. De rest gedraagt zich als kleine kinderen hier.
Hey fuckwad:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
Zo nieuwe dag dus ik post weer even wat
En hoe was FokRadio ?
En hoe is de tussenstand ?
Ga je ook zo inconsequent modereren? Ja he?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn eerste en gelijk laatste berichtje in dit deel:
Hehe.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey fuckwad:
[..]
Ga je ook zo inconsequent modereren? Ja he?.
Probeer vandaag eens 5 minuten ook daadwerkelijk te doen wat je zegt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Probeer me vandaag eens uit de tent te lokken, grote jongen
Het is meer wat je zelf hebt gezegd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ja ik laat me door jou zeggen wat ik doe
Je bent al bijna modquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ja precies ja.
Maar wat is nu de tussenstand ?
Ik heb er zin an.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:
Wel jammer dat de Boswachter zo'n schietlontjespersoonlijkheid heeft. Ik had hem graag als moderator gehad; gewoon omdat ik wel weer eens wil lachen.
Users die trollen vliegen er als eerste uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:39 schreef Jarno het volgende:
In het kader van +3 behulpzaam, hier alvast een linkje naar de posthistorie van deze kwaliteitsuser die straks KLB in goede banen gaat leiden, waarmee we hem straks om de oren kunnen meppen. Topics schoppen in aantallen van 5 tegelijk svp.
...doe eens niet zo uit de hoogte, kutmod.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
Users.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik stem voor Juup. De enige wannabee-mod zonder gevoel voor KLB-humor. Wat een pré is in dit geval.
Ik geil op uitgescholden worden en verwensingen (serieus).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
...doe eens niet zo uit de hoogte, kutmod.
Dat zou op Fok! dan ook niet echt een overlevingstrek zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:17 schreef Jarno het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen autistische, paranoide en wereldvreemde moderators.
Gelukkig, dan stem jij vast op mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:17 schreef Jarno het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen autistische, paranoide en wereldvreemde moderators.
Je weet dat Moderators eigenlijk geen fuck kunnen, behalve topics op slot donderen hé?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Users die trollen vliegen er als eerste uit.
Pas op he
Kwaliteitsusers 1 - Oldbies 0quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat is de tussenstand? Daaruit kan ik nl. opmaken op wie ik wil stemmen.
Posts aanpassen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je weet dat Moderators eigenlijk geen fuck kunnen, behalve topics op slot donderen hé?
Topic status veranderen, topic titel aanpassen, en dan houdt het ver op denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Posts aanpassen?
Topics Moven?
Maar dat is het inderdaad wel
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
Maar je bent wel blauw he !
En je krijgt Restecpt !![]()
Respect, van wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Omdat er geen tussenstand aanwezig blijkt te zijn stem ik op Juup©, omdat hij een MSN-adres in het profiel heeft staan.
In 2001 kreeg je al geen respect van de users, laat staan hoe het nu isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen houden van me. Net als van bloemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In 2001 kreeg je al geen respect van de users, laat staan hoe het nu is.
Jij kreeg wel respect, maar dat kwam niet door je blauwe kleurquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In 2001 kreeg je al geen respect van de users, laat staan hoe het nu is.
Als men akkoord gaat met hoe KLB nu is, kán je niet eens slecht functioneren. Dus gaat er gewacht worden tot je het zelf opgeeft. Of dat met een week is heb je uiteraard zelf in de hand.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
net als bloemen wordt ik na een week weggegooid.
Ik ga na 1 week moderaten 3 weken op vakantie. Maar dat weet Yvonnequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als men akkoord gaat met hoe KLB nu is, kán je niet eens slecht functioneren. Dus gaat er gewacht worden tot je het zelf opgeeft. Of dat met een week is heb je uiteraard zelf in de hand.
Zelfgeilerij, onverschilligheid jegens collega mods... je past perfect in het team!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Krijg er vooral een klein stijfje van dat mensen me af willen zien gaan en dat oldbies extra terug komen om het hier te verzieken in KLB
Krijgen Bio en Friends ook alleen maar meer werk door, dus /care voor mij
Ik denk dat je prima in staat bent om KLB in zijn huidige verbaggerde staat te behouden. Ik denk ook dat een enkele mod te weinig invloed heeft om van KLB weer een leuk forum te maken in plaats van ONZ 2.0. Maar dat is op geen enkel punt persoonlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Krijg er vooral een klein stijfje van dat mensen me af willen zien gaan
KLB moet leuk blijven, dat is mijn motto. Dus geen ONZ 2.0 , maar wel met klachten die niet zijn geschreven in de 2001 vorm (alleen maar serieuze shit).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je prima in staat bent om KLB in zijn huidige verbaggerde staat te behouden. Ik denk ook dat een enkele mod te weinig invloed heeft om van KLB weer een leuk forum te maken in plaats van ONZ 2.0. Maar dat is op geen enkel punt persoonlijk.
pff hielenlikker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zelfgeilerij, onverschilligheid jegens collega mods... je past perfect in het team!.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
pff hielenlikker.![]()
Jij laat ook echt geen gelegenheid onbenut om een flauwe voorspelbare grap te maken he.
Voeg daar 90% van de lemmings aan toe wegens te voorspelbaar voor woorden, en je zou maar zo eens iets over kunnen houden wat ook door mensen met een IQ boven 2.0 gelezen kan worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KLB moet leuk blijven, dat is mijn motto. Dus geen ONZ 2.0 , maar wel met klachten die niet zijn geschreven in de 2001 vorm (alleen maar serieuze shit).
Al die kutzooi van 3 regels die momenteel open blijft vliegt op slot.
Staan momenteel veel te veel lemmings open die niet leuk zijn (lees bijna allemaal niet). Snap ook niet waarom die open blijven nuquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voeg daar 90% van de lemmings aan toe wegens te voorspelbaar voor woorden, en je zou maar zo eens iets over kunnen houden wat ook door mensen met een IQ boven 2.0 gelezen kan worden.
Henkievdv, Michellev --> Familie ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:00 schreef Michelle.v het volgende:
Ik stem voor Henkievdv.Lijkt me toch een betrouwbaar persoon en ik kan me altijd goed vinden in zijn posts.
De telling tot aan deze post.quote:Juicyhill 1
HenkieVdV 2
Lyzio 2
postmortum 3
Meki 3
Chriz2k 18
Juup© 21
Boswachter 23
PWNDquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
En veranderen van stem gaat niet. Dit neem ik dus niet mee in de telling. Je eerste keuze staat en blijft staan.
Crew tel ik ook niet mee. Wel leuk, want dan kan de doorslag geven gezien de keuzes van crew [ afbeelding ]
En stemmen van users die voor de eerste keer posten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
En veranderen van stem gaat niet. Dit neem ik dus niet mee in de telling. Je eerste keuze staat en blijft staan.
Crew tel ik ook niet mee. Wel leuk, want dan kan de doorslag geven gezien de keuzes van crew [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En stemmen van users die voor de eerste keer in KLB posten?
Wel ook excrew meefilteren dan. Die zijn toch allemaal verzuurd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Volgens mij was ik dan al blauw geweestquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel ook excrew meefilteren dan. Die zijn toch allemaal verzuurd.
Die wel. Ook Bos heeft daar stemmen aan te danken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En stemmen van users die voor de eerste keer posten?
tegen USA ja. 1-1. OMFG. Deceptie was datquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:31 schreef PierreBetfair het volgende:
Mijn stem gaat naar de Boswachtert omdat hij een keer 1600 euro op de Italiaan heeft gezet
edit: ik ben domquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Als je me je nummer geeft spreek ik je een geile voicemail in, met een extra zachte Gquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:40 schreef TheZapster het volgende:
Boswachter krijgt ook mijn stem![]()
omdat ik altijd zo geil word van Limburgers![]()
Ik ben heerlijk zoet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel ook excrew meefilteren dan. Die zijn toch allemaal verzuurd.
Als de crew mocht stemmen en je je stem mocht veranderen stond Chriz2k volgens mij nu bovenaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Maar ik ben een user in [KLB].quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Crew tel ik ook niet mee. Wel leuk, want dan kan de doorslag geven gezien de keuzes van crew
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:02 schreef zarGon het volgende:
[img]http://forum.fok.nl/templates/fokforum_dark/i/p/8.gif/img].
Het forum haperde waardoor je een [ niet kon typen? Ik zou Danny er even over mailen, als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:06 schreef zarGon het volgende:
Het forum haperde hier heel even, Krea. Het is gefixt.
Zimbabwaanse praktijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
quote:geregistreerd op: dinsdag 15 juli 2008 @ 14:28
Onzin.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:52 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Ik stem op de_boswachter.
KLB kan wel wat hilariteit gebruiken. Daarbij hou ik van bossen en zingt de boswachter samen met mij in het mannenkoor.
Ga gerust je gang. Je zal niets vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:07 schreef Biogarde het volgende:
En doorzichtige kloontjes tellen niet mee![]()
En bij twijfel gaat de kloonscan er overheen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:07 schreef Biogarde het volgende:
En doorzichtige kloontjes tellen niet mee![]()
Daar moet je toch FFA voor zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:07 schreef Biogarde het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:10 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Ga gerust je gang. Je zal niets vinden.
Van wie was hijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?
Ooooh jawel,
deze kloon telt niet mee Bio.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?
Ooooh jawel,
Zijn wij nu ook nu hij een ban heeftquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:01 schreef flugeltje het volgende:
Postmortum!
Omdat het zowat de enige persoon op FOK! is die nog weet dat ik ook ooit hier op KLB rondhing en we nog best samen door één deur gingen ook
En omdat we dan ook eindelijk van z'n gebagger af zijn
Is het sowieso niet een goed idee om mensen die zich vandaag/morgen etc registreren uberhaupt niet mee te tellen? Inwoners van Nederland krijgen ook pas vanaf hun 18e stem recht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?
Ooooh jawel,
* wacht op het excuus "ja, maar ik lurk al sinds 1999"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef BobbyB het volgende:
Maar serieus, waarom zouden die een stem geven, als je net pas komt kijken.
2000 ook goed?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
* wacht op het excuus "ja, maar ik lurk al sinds 1999". *
Was het een kloon van Bio zelf dan ? WTF gek.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?
Ooooh jawel,
Evengoed respect.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:46 schreef yosander het volgende:
Mijn stem gaat uit naar Chriz2k, omdat ik vaak wel om 'm kan lachen en zal het volgens mij prima doen als mod.
De_Boswachter is een prima gozer, alleen hij heeft 't denk ik te druk met nieuwe topics te verzinnen.
Het is een complot zeg ik jequote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:16 schreef Chriz2k het volgende:
Er klopt overigens geen penis van die telling volgens mij.
Ik kom na het eerste topic uit op:
Chriz2k: 10
Boswachter: 15
Juup: 8
Na het tweede topic op:
Chriz2k: 14
Boswachter: 18
Juup: 14
En t/m deze post op:
Chriz2k: 22
Boswachter: 23
Juup: 17
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:16 schreef Chriz2k het volgende:
Er klopt overigens geen penis van die telling volgens mij.
Ik kom na het eerste topic uit op:
Chriz2k: 10
Boswachter: 15
Juup: 8
Na het tweede topic op:
Chriz2k: 14
Boswachter: 18
Juup: 14
En t/m deze post op:
Chriz2k: 22
Boswachter: 23
Juup: 17
Om dan nog maar te zwijgen over de dubieuze beslissing om stemmen van mods niet mee te laten te tellen, ik zeg: rigged!
Jij hebt zo'n 4 ongemotiveerde stemmen die Chris niet meeteld, en Bio mogelijk wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is een complot zeg ik jeMijn stemmen zijn gestolen.
Je mag mijn vervangmod wel worden, voor als ik op vakans ben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zal er na afloop uitgebreid op ingaan, zodat het nog een week duurt voordat we eruit zijn.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
Willen degene die op mij gestemd hebben a.u.b. de stemmen alsnog motiveren (als dat nog niet gedaan is), want ik wil winnen.
Mijn dank is groot.
Chriz2k
Eens.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:55 schreef koemleit het volgende:
dat motiveren is natuurlijk gewoon bull shit dan krijg je van zulk soort motivaties.
"hij moet het worden omdat ik denk dat hij klaagbaak leuker kan maken".
Lekkere motivatie.
Bij de 2e kamerverkiezingen hoef je toch ook niet te motiveren.
4.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:54 schreef slindenau het volgende:
Kenker nou eens op, je hebt al 3x gestemd Kreator.
'quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:57 schreef Kreator het volgende:
Oh en kenker zeggen omdat je kanker te hard vindt klinken is wel behoorlijk pathetisch.
Dat je pathetisch bent? Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:58 schreef slindenau het volgende:
ik lig er niet wakker van.
Waarom?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:05 schreef erwinbey het volgende:
ik stem op Chriz2k
Aangezien het topic redelijk dood is zal ik morgen een fraai overzichtje maken zodat we daar mooi over kunnen discussiërenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:16 schreef de_boswachter het volgende:
Aan het motiveren ligt het niet hoor, Bio heeft gewoon goed geteld.
Blauw vind ik zoen mooie kleur he
"Pathetisch"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat je pathetisch bent? Nee, niet echt.
Het is overigens friet, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik stem blanco.
De toekomstige mod zal zich toch verkneukelen/bezondigen aan vriendjespolitiek en futiliteit. Ik kan me geen mod voorstellen die zich mengt in elke minuscule getouwtrek.
Voorbeeld van een kansloze ruzie:
User 1: Het is friet!
User 2: Nee! Patat!!
User 1: Friet!
User 2: Patat!
Enzoverder.
Bij deze motiveer ik mijn stem op Chriz2000.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom?
Jij hebt je stem op mij overigens ook niet gemotiveerd Juup, sneaky bastard!
User 1: Het is friet!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik stem blanco.
De toekomstige mod zal zich toch verkneukelen/bezondigen aan vriendjespolitiek en futiliteit. Ik kan me geen mod voorstellen die zich mengt in elke minuscule getouwtrek.
Enzoverder.
Kijk jij uit dat jij jouw arm niet vergeet uit zijn achterste te halen als jij naar huis gaat?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Burghardt het volgende:
Op Chriz 2 tha K natuurlijk. Zijn rechtvaardigheid is nagenoeg eindeloos. Een leider, een vaderfiguur, een luisterend oor, iemand van het volk, zijn standbeeldenstatus, legendarisch in sommige afgelegen delen van Wit-Rusland en uitstekend tennisamateur.
Visionairen lokken dat soort emoties nou eenmaal uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kijk jij uit dat jij jouw arm niet vergeet uit zijn achterste te halen als jij naar huis gaat?
User 1: Het is friet!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik stem blanco.
Enzoverder.
Je vergeet: **topic op slot flikkertquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik: Ik krijg er zin van om te frituren ! ** frikadel in het vet gooit
[ ]Geschiktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik: Ik krijg er zin van om te frituren ! ** frikadel in het vet gooit
Moet er niet aan denken, jij als moderatorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja kloptMoet nog even wennen aan het modje worden
Je had er ook nooit aan hoeven denken. Je kwam hier immers nooit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, jij als moderator
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat zou ik dan wel weer graag willen weten. Het standpunt van de bijna-mods tegenover friet of patat. Dat geeft wel een aardige indicatie wat de capaciteiten van die personen zijn.
Friet of patat, de naam is anders het product is hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat zou ik dan wel weer graag willen weten. Het standpunt van de bijna-mods tegenover friet of patat. Dat geeft wel een aardige indicatie wat de capaciteiten van die personen zijn.
Ok jij je zin:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Uitermate.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok jij je zin:
Ik zeg altijd friet. Omdat ik dat gewend ben en ze dat hier zeggen.
Twee friet klinkt beter dan Twee patat <
Maar indien mensen patat zeggen. Ik vind het kut voor ze, maar ze moeten het zelf weten. Ik heb tenminste niet op mijn 35ste een poliep op mn stemband van het TAT zeggen. paTAT. paTAT
Tevreden
Meneer ik heb geen mening. Kom eens met een eigen keuze.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Friet of patat, de naam is anders het product is hetzelfde.
Mensen die zich daarmee bezig houden mogen doodquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben opgegroeid met zowel patat als friet dus mij maakt het geen ruk uit, vind het sowieso een stompzinnige discussie. Verder blijf ik bij mijn vorige antwoordquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meneer ik heb geen mening. Kom eens met een eigen keuze.![]()
Of ben jij dr zoene die in de lollertuur zegt: Doe mij 2 patatfriet
Weer 1 stem erbij.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die zich daarmee bezig houden mogen dood!
Deal with it.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met zowel patat als friet dus mij maakt het geen ruk uit, vind het sowieso een stompzinnige discussie. Verder blijf ik bij mijn vorige antwoord
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
Vul maar in op de stemwijzer:
Boswachter: Zegt zelf friet en vind het zielig voor de stembanden voor iemand die patat zegt
Juup: Geen mening. Neutraal. Bang om zieltjes te verliezen
Chriz2k: Mensen die friet of patat zeggen moeten beiden dood
Helaas, je houdbaarheidsdatum is verstreken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:18 schreef Havoc het volgende:
Ok, ok ok. Ik geef me gewonnen. Maak me maar blauw dan pleur ik klaagbaak wel weer op de rit.
Jonge honden op leiding gevende posities is meestal een slecht idee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Helaas, je houdbaarheidsdatum is verstreken.
Next!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |