Dat zou op Fok! dan ook niet echt een overlevingstrek zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:17 schreef Jarno het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen autistische, paranoide en wereldvreemde moderators.
Gelukkig, dan stem jij vast op mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:17 schreef Jarno het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen autistische, paranoide en wereldvreemde moderators.
Je weet dat Moderators eigenlijk geen fuck kunnen, behalve topics op slot donderen hé?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Users die trollen vliegen er als eerste uit.
Pas op he
Kwaliteitsusers 1 - Oldbies 0quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat is de tussenstand? Daaruit kan ik nl. opmaken op wie ik wil stemmen.
Posts aanpassen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je weet dat Moderators eigenlijk geen fuck kunnen, behalve topics op slot donderen hé?
Topic status veranderen, topic titel aanpassen, en dan houdt het ver op denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Posts aanpassen?
Topics Moven?
Maar dat is het inderdaad wel
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
Maar je bent wel blauw he !
En je krijgt Restecpt !![]()
Respect, van wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Omdat er geen tussenstand aanwezig blijkt te zijn stem ik op Juup©, omdat hij een MSN-adres in het profiel heeft staan.
In 2001 kreeg je al geen respect van de users, laat staan hoe het nu isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen houden van me. Net als van bloemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In 2001 kreeg je al geen respect van de users, laat staan hoe het nu is.
Jij kreeg wel respect, maar dat kwam niet door je blauwe kleurquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In 2001 kreeg je al geen respect van de users, laat staan hoe het nu is.
Als men akkoord gaat met hoe KLB nu is, kán je niet eens slecht functioneren. Dus gaat er gewacht worden tot je het zelf opgeeft. Of dat met een week is heb je uiteraard zelf in de hand.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
net als bloemen wordt ik na een week weggegooid.
Ik ga na 1 week moderaten 3 weken op vakantie. Maar dat weet Yvonnequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als men akkoord gaat met hoe KLB nu is, kán je niet eens slecht functioneren. Dus gaat er gewacht worden tot je het zelf opgeeft. Of dat met een week is heb je uiteraard zelf in de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |