Als ik die tijd doorgebracht heb in KLB kan ik me voorstellen dat ik me dat niet wil herinneren.quote:
Nou dit gedoe is al een grap opzich, dus qua dat zijn ze goed bezigquote:Op maandag 14 juli 2008 19:03 schreef Litpho het volgende:
Waar komt trouwens het idee vandaan dat KLB met alle geweld grappig moet zijn? Heb ik weer iets gemist?.
Als je die post over een uur gemaakt had was het weer een mooie kick geweest en kreeg je extra stemmenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:18 schreef Chriz2k het volgende:
Hm, topickicks genereren dus stemmen.
* Chriz2k maakt notities.
Ja, top hè!!quote:
Biogarde is wegquote:
Waar is die heen? De kroeg?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Biogarde is weg!
Ik zou het wel eventjes willen doen, maar ik heb geen idee wat de precieze criteria zijn om een stem mee te laten tellen.
Ik heb vernomen dat crewleden niet mogen stemmen.quote:
Wat een triest figuur ben je ook hequote:Op maandag 14 juli 2008 22:43 schreef Meki het volgende:
Me buurman en buurvrouw stemmen ook op mij, hebben ze net gezegd
Chinqain uit China stemt ook op mij
heb 3 stemmen erbij
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat crewleden niet mogen stemmen.
Of dit in verband staat met het feit dat ik veel stemmen van crewleden krijg is mij vooralsnog onbekend.
Moeten wel aktief zijn op fokquote:Op maandag 14 juli 2008 22:43 schreef Meki het volgende:
Me buurman en buurvrouw stemmen ook op mij, hebben ze net gezegd
Chinqain uit China stemt ook op mij
heb 3 stemmen erbij
MO-TI-VA-TIE.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Chriz2k
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:19 schreef elfzesendertig het volgende:
Mijn stem gaat naar Chriz2k.
Dit omdat hij de enige van de kansmakende kandidaten is die zich weet te gedragen in dit topic. Dat is een goed teken. Chriz2k krijgt hem dus van mij. De rest gedraagt zich als kleine kinderen hier.
Hey fuckwad:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
Zo nieuwe dag dus ik post weer even wat
En hoe was FokRadio ?
En hoe is de tussenstand ?
Ga je ook zo inconsequent modereren? Ja he?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn eerste en gelijk laatste berichtje in dit deel:
Hehe.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey fuckwad:
[..]
Ga je ook zo inconsequent modereren? Ja he?.
Probeer vandaag eens 5 minuten ook daadwerkelijk te doen wat je zegt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Probeer me vandaag eens uit de tent te lokken, grote jongen
Het is meer wat je zelf hebt gezegd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ja ik laat me door jou zeggen wat ik doe
Je bent al bijna modquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ja precies ja.
Maar wat is nu de tussenstand ?
Ik heb er zin an.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:
Wel jammer dat de Boswachter zo'n schietlontjespersoonlijkheid heeft. Ik had hem graag als moderator gehad; gewoon omdat ik wel weer eens wil lachen.
Users die trollen vliegen er als eerste uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:39 schreef Jarno het volgende:
In het kader van +3 behulpzaam, hier alvast een linkje naar de posthistorie van deze kwaliteitsuser die straks KLB in goede banen gaat leiden, waarmee we hem straks om de oren kunnen meppen. Topics schoppen in aantallen van 5 tegelijk svp.
...doe eens niet zo uit de hoogte, kutmod.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
Users.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik stem voor Juup. De enige wannabee-mod zonder gevoel voor KLB-humor. Wat een pré is in dit geval.
Ik geil op uitgescholden worden en verwensingen (serieus).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
...doe eens niet zo uit de hoogte, kutmod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |