Dacht het toch even niet hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Als ambassadeur en vertegenwoordiger van alle KLB-users [rest van bullshit]
Hm, half uur meer dan mijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik meld me aan. Ben overdag van 8 tot 5 altijd op Fok te vinden dus kan in KLB best meewerken
Jij zit in de laagste kaste, je hebt niks te denken....quote:
Ik voor 8en, goeiemorgen topic o.a.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij zit in de laagste kaste, je hebt niks te denken....
Tuurlijk, ik stop gewoon met mijn schoolquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:25 schreef reetveter het volgende:
Ik weet dat behangplakker geen leven heeft, die is beschikbaar
Agreed.quote:
Je bedoelt: Je moet lui zijn, interessant overkomen en het users zo zuur mogelijk maken ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:41 schreef Chou het volgende:
Je moet ook wel binnen de groep passen natuurlijk
Tonks? Bob-B?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bedoelt: Je moet lui zijn, interessant overkomen en het users zo zuur mogelijk maken ?
Vergeet de onontbeerlijke dosis arrogantie niet!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bedoelt: Je moet lui zijn, interessant overkomen en het users zo zuur mogelijk maken ?
Ja die pet past ons allemaalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En op de paints letten natuurlijk, want dat mag niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet ook minstens het VWO hebben gedaan, anders kan je geen student genoemd wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hack wel even iets in elkaar. Momento.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Agreed.
Wacht, jij als Dev kan toch ook vast wel kleurtjes geven, stiekum?
Toch geen mirror?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hack wel even iets in elkaar. Momento.
Nog een MOD requirement, grammarnazi zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:52 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Half uur meer dan IK ....
taalbarbaar
Terminator is er ook nog. Goede mod, alleen te weinig tijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef behangplakker het volgende:
Hoeveel mods moeten er eigenlijk komen? Deze mods deugen van geen kant natuurlijk dus die moeten vervangen worden. (op Biogarde na)
Vijf mods is genoeg. Alleen deugen deze vijf (op Bio na dan) niet. Dus eigenlijk telt de KLB maar één MOD. Vier weg, vier erbij. Dat is 't plan. Zal toch wel niet gebeuren want oh jeej als ze hun kleurtje kwijtraken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef behangplakker het volgende:
Hoeveel mods moeten er eigenlijk komen? Deze mods deugen van geen kant natuurlijk dus die moeten vervangen worden. (op Biogarde na)
Terminator mag wat mij betreft ook wel blijven, die doet z'n werk ook wel goed, alleen weinig tijd, zoals hierboven al gezegd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vijf mods is genoeg. Alleen deugen deze vijf (op Bio na dan) niet. Dus eigenlijk telt de KLB maar één MOD. Vier weg, vier erbij. Dat is 't plan.
Waarom heb ik een vaag gevoel dat dit topic ook niet lang blijft leven?quote:Zal toch wel niet gebeuren want oh jeej als ze hun kleurtje kwijtraken.
Geen idee. Ben eindelijk eens blij dat ze ons laten discussieren.....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom heb ik een vaag gevoel dat dit topic ook niet lang blijft leven?
Grote kans dat 't ze nog niet eens is opgevallenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee. Ben eindelijk eens blij dat ze ons laten discussieren.....
Dat bedoel ik, kritiek tegen modjes is een gevoelig punt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jongens, ik ga sentimenteel doen: KLB is voor mij als een tweede thuis, met Biogarde als Papa. Mama Janetje woont helaas elders nu![]()
![]()
Het zou wel erg ver gaan om dit topic dicht te gooien, want we klagen eindelijk eens echt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan kan je beter er een extra mod bij doen, anders heb je 4.5 modquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Terminator mag wat mij betreft ook wel blijven, die doet z'n werk ook wel goed, alleen weinig tijd, zoals hierboven al gezegd.
Kan. Je kunt ook mods eruit halen, en nieuwe erbij doen. Frisse wind.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan kan je beter er een extra mod bij doen, anders heb je 4.5 mod
Je snapt de hint nietquote:
Dat snap ik retardoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je snapt de hint niet? Hij wil helpen in de zoektocht naar nieuwe mods
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je snapt de hint niet? Hij wil helpen in de zoektocht naar nieuwe mods
Scorpie for mod! 14.gifquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik meld me aan. Ben overdag van 8 tot 5 altijd op Fok te vinden dus kan in KLB best meewerken
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En onder een goeie verstaan jullie: Een correct postende user.
Misschien moeten jullie de selectieprocedure eens bijstellen, want ik wijs jullie hier zo in KLB 5 competente users aan, die misschien op het eerste oog niet helemaal sporen, maar wel van goede wil zijn om KLB fatsoenlijk te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |