Dacht het toch even niet hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Als ambassadeur en vertegenwoordiger van alle KLB-users [rest van bullshit]
Hm, half uur meer dan mijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik meld me aan. Ben overdag van 8 tot 5 altijd op Fok te vinden dus kan in KLB best meewerken
Jij zit in de laagste kaste, je hebt niks te denken....quote:
Ik voor 8en, goeiemorgen topic o.a.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij zit in de laagste kaste, je hebt niks te denken....
Tuurlijk, ik stop gewoon met mijn schoolquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:25 schreef reetveter het volgende:
Ik weet dat behangplakker geen leven heeft, die is beschikbaar
Agreed.quote:
Je bedoelt: Je moet lui zijn, interessant overkomen en het users zo zuur mogelijk maken ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:41 schreef Chou het volgende:
Je moet ook wel binnen de groep passen natuurlijk
Tonks? Bob-B?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bedoelt: Je moet lui zijn, interessant overkomen en het users zo zuur mogelijk maken ?
Vergeet de onontbeerlijke dosis arrogantie niet!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bedoelt: Je moet lui zijn, interessant overkomen en het users zo zuur mogelijk maken ?
Ja die pet past ons allemaalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En op de paints letten natuurlijk, want dat mag niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet ook minstens het VWO hebben gedaan, anders kan je geen student genoemd wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hack wel even iets in elkaar. Momento.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Agreed.
Wacht, jij als Dev kan toch ook vast wel kleurtjes geven, stiekum?
Toch geen mirror?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hack wel even iets in elkaar. Momento.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |