Ik zie de potentie van dit topic niet echt.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:04 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, de eerste twee reacties zijn al de prullenmand in. Als je geen zin hebt om ook maar een beetje inhoudelijk te reageren doe het dan aub gewoon niet.
Jij niet, anderen misschien wel. Het is een klacht dus ik zie niet in waarom het meteen gesloten zou moeten worden. En dat jij het niets vind betekend niet dat het maar verpest moet worden. Bovendien kan ik me wel vinden in de klacht van de TS, stinkende mensen in de bus heb ik ook een hekel aan.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie de potentie van dit topic niet echt.
Ergo: Slotje.
Stinkende mensen in een lift, stinkende mensen in de rij voor je in de supermarkt, enz....quote:Op maandag 14 juli 2008 19:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij niet, anderen misschien wel. Het is een klacht dus ik zie niet in waarom het meteen gesloten zou moeten worden. En dat jij het niets vind betekend niet dat het maar verpest moet worden. Bovendien kan ik me wel vinden in de klacht van de TS, stinkende mensen in de bus heb ik ook een hekel aan.
Het komt allemaal door het rookverbodquote:Op maandag 14 juli 2008 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stinkende mensen in een lift, stinkende mensen in de rij voor je in de supermarkt, enz....
Het is een grote stink zooi
Who cares. Kunnen we alles wel gaan sluiten. Overigens mag deze discussie verder in het FB topic gevoerd worden. Alle bagger na deze reactie verwijder ik. En als je de klacht niets vind laat je em gewoon links/ of rechts liggen. Zakt dan vanzelf weg en geen haan die er naar kraait.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:17 schreef reetveter het volgende:
En het is al topic nummer #3452 hier over???
Snap niet dat mensen naar stront kunnen stinken, hoe lang met je dan verdomme niet onder de douche gaan. Van 't weekend stond er ook een gast naast me in de kroeg, zo'n bodybuilderfiguur. Meurde dus ook naar stront, te ranzig gewoonquote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef freddygonzales het volgende:
Nee mensen TS heeft gelijk, in mijn studententijd moest ik ook met de bus en inderdaad sommige mensen die meuren gewoon. Niet te harden. Is het geen zweetlucht, dan is het wel een strontlucht of mensen die gigantisch uit hun muil meuren naar koffie gemixed met sigaretten. En dan wil de overheid ons meer in de bus hebben. Eerst die stinkerds eruit oh ja en relmarokanen!
Heb ik dan minder last van. Zo'n mondgeur ruik je aleen als de betreffende persoon echt in je gezicht gaat uitademen. Anders is het als mensen te diep in het glaasje hebben gekeken, dan kan de hele bus / treincoupequote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef Zenon het volgende:
Mensen die uit hun mond stinken zijn nog erger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |