quote:
Zelfbedieningssex FTvpW!quote:
Ik lees nooit terug, dat scheelt. Ik werk nu ook niet, dat scheelt ookquote:Op maandag 14 juli 2008 10:09 schreef Q. het volgende:
Mogen we nu plaatjes van bier gaan posten? Dat is een stuk meer SFW dan de plaatjes van gisteren..
Vooral Plato! Waarom denk je dat hij hier zo weinig post tegenwoordig? Die neukt half Den Haag plat.quote:
En jou ondertussen een Judas noemen!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Vooral Plato! Waarom denk je dat hij hier zo weinig post tegenwoordig? Die neukt half Den Haag plat..
Stoeptegels en lantaarnpalen lijken mij nogal hard aan mijn edele delen.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Vooral Plato! Waarom denk je dat hij hier zo weinig post tegenwoordig? Die neukt half Den Haag plat..
Bier!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:09 schreef Q. het volgende:
Mogen we nu plaatjes van bier gaan posten? Dat is een stuk meer SFW dan de plaatjes van gisteren..
Wie is de pot van jullie twee?quote:
Volgens mij zat hij gister te vertellen dat hij bezig is met online gokken. Daar kun je ook een hoop tijd mee kwijt als je wil...quote:Op maandag 14 juli 2008 10:11 schreef Q. het volgende:
Datingsites blijven inderdaad altijd een gokje.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij gister te vertellen dat hij bezig is met online gokken. Daar kun je ook een hoop tijd mee kwijt als je wil...
Ik heb geen foto van Plato of wil je zijn oude naamgenoot in een rokjequote:Op maandag 14 juli 2008 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Soep ze beide in een schattig rokje en we kunnen stemmen
Zijn zijn baan en groeimogelijkheden nu al niet uitdagend genoeg meer?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij gister te vertellen dat hij bezig is met online gokken. Daar kun je ook een hoop tijd mee kwijt als je wil...
Zijn er bedrijven die dat dan op een andere manier doen dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:29 schreef Belsezar het volgende:
Yes, mijn maandag is helemaal de andere kant op gegaan! Krijg net te horen dat onze vakantiedagen in 1 keer elke eerste van januari beschikbaar zijn en niet per maand opgebouwd worden. En ik dacht nog wel dat ik al mijn dagen moest bewaren om volgend jaar genoeg te hebben om in februari naar Brazilie te gaan. Binnenkort maar eens een weekje opnemen!
Sommige doen gewoon 2 per maand.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er bedrijven die dat dan op een andere manier doen dan?
Oei, wat vrolijk voor een maandag.quote:
Hey Box, ook maar weer opgestaan en hard aan het werk?quote:
Geen nood dat slaat zo wel weer omquote:
Opgestaan ja, hard aan het werk neequote:Op maandag 14 juli 2008 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Box, ook maar weer opgestaan en hard aan het werk?
Gelukkig.quote:
Oh mèhn, wat een luxe! Ik wil ookquote:Op maandag 14 juli 2008 10:49 schreef mrbox het volgende:
Opgestaan ja, hard aan het werk nee![]()
Ben aan het wakker worden in de tuin met zonZo eerst maar ff topgear kijken
Bij de staatsloterij heb je een grotere kans op een fatsoenlijke prijs.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Datingsites blijven inderdaad altijd een gokje.
Die van gisteren op de BBC? Was weer geweldig lachen diequote:Op maandag 14 juli 2008 10:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Opgestaan ja, hard aan het werk nee![]()
Ben aan het wakker worden in de tuin met zonZo eerst maar ff topgear kijken
WpZquote:Op maandag 14 juli 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
Welke plaatjes waren er gisteren? of moet ik nu echt in de gesloten topics van s&m R&P gaan kijken?
Ja die iddquote:Op maandag 14 juli 2008 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die van gisteren op de BBC? Was weer geweldig lachen die
Redelijk druk ja, maar heb alweer 2 dingen weggewerkt. Kan nu weer relaxenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja die iddwas het gister vergeten te kijken, dus nu dan maar ff
Maar lees dat jij het al wel lekker druk hebt
ze zagen me vorige week aan voor 17, dus ik loop eigenlijk 9 jaar achter.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar je loopt een half jaartje achter.
usenetquote:Op maandag 14 juli 2008 11:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Redelijk druk ja, maar heb alweer 2 dingen weggewerkt. Kan nu weer relaxen
Heb je die opgenomen of is er een site waar je ze trg kan kijken?
Dan zit je nu wel in de expirimentele fasequote:Op maandag 14 juli 2008 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze zagen me vorige week aan voor 17, dus ik loop eigenlijk 9 jaar achter.
Je weet waar mn huis woont hè CL?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan zit je nu wel in de expirimentele fase
tweede poging.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan zit je nu wel in de expirimentele fase
Ach, kikooooo is niet verkiesbaar, dat scheelt weer. Iets.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wat is KLB toch een triest subforum geworden.
Ik zie echt het probleem niet. Dat een maandag voorbij vliegt is altijd fijn!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:29 schreef Kluts het volgende:
Bah. Maandags op werk komen en van de ene meeting in de andere vallen, dat is echt kut.
Zometeen om 13 uur de volgende..
quote:
Waarom reageer je dan wel op mij?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:33 schreef MLI het volgende:
Ik kom uit principe niet in KLB. Ik negeer negativiteit.
Het probleem is dat ik secretaresse ben, en dus tijdens vergaderingen notuleer. Buiten het feit dat ik daar een schurfthekel aan heb, vind ik vergaderen sowieso zonde van mijn tijd. Er wordt altijd te langdradig vergaderd, in de tussentijd had ik ook gewoon mijn werk kunnen doen.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie echt het probleem niet. Dat een maandag voorbij vliegt is altijd fijn!
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik secretaresse ben
Dito!quote:
Deze is van mij!quote:
aahquote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik secretaresse ben, en dus tijdens vergaderingen notuleer. Buiten het feit dat ik daar een schurfthekel aan heb, vind ik vergaderen sowieso zonde van mijn tijd. Er wordt altijd te langdradig vergaderd, in de tussentijd had ik ook gewoon mijn werk kunnen doen.
I beg to differquote:
Scotty doesn't know.quote:
Dat waardeer ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb een Q.-filter. Voor jou wil ik alleen maar lief zijn.
Net ook gedaan, lekker weertje vandaagquote:Op maandag 14 juli 2008 12:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat waardeer ik..
Ik ga zo maar eens buiten een rondje lopen denk ik. Je moet toch iets.
Het feit dat ze nu van jou is, betekent niet dat ik geen moeite mag doen om te laten zien dat ik meer te bieden heb dan jij...quote:Op maandag 14 juli 2008 12:37 schreef Dickies het volgende:
Deze is van mij!
Tsja, ik ken het. Ik ben er ook één. Maar goed, je hebt het wat dat betreft niet voor het kiezen.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef Kluts het volgende:
Het probleem is dat ik secretaresse ben, en dus tijdens vergaderingen notuleer. Buiten het feit dat ik daar een schurfthekel aan heb, vind ik vergaderen sowieso zonde van mijn tijd. Er wordt altijd te langdradig vergaderd, in de tussentijd had ik ook gewoon mijn werk kunnen doen.
Nee dat niet, we zien wel hoe het loopt. Niet teveel op de zaken vooruit lopenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat ze nu van jou is, betekent niet dat ik geen moeite mag doen om te laten zien dat ik meer te bieden heb dan jij...
quote:Vincent: Have you ever given a foot massage?
Jules: [scoffs] Don't be tellin' me about foot massages. I'm the foot fuckin' master.
Vincent: Given a lot of 'em?
Jules: Shit yeah. I got my technique down and everything, I don't be ticklin' or nothin'.
Vincent: Would you give a guy a foot massage?
[Jules gives Vincent a long look, realizing he's been set up]
Jules: Fuck you.
Vincent: You give them a lot?
Jules: Fuck you.
Eh.. Heb ik hier ook nog iets in te brengen?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat ze nu van jou is, betekent niet dat ik geen moeite mag doen om te laten zien dat ik meer te bieden heb dan jij...
Welterusten.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:55 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, over 5 minuten kan ik 5 dagen gaan slapen (cursus)
Dat heb ik dus ook, na het stukje lopen heb ik helemaal geen zin meer hehequote:Op maandag 14 juli 2008 13:13 schreef Q. het volgende:
Zo, als ik nog motivatie zou hebben gehad zou ik dat nu helemaal kwijt zijn na een rondje door de zon lopen. Gelukkig had ik al geen motivatie.
Maar ga vandaag toch een poging wagen. Wil eens naar huis gaan met een zinvol gevoel.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:13 schreef Q. het volgende:
Zo, als ik nog motivatie zou hebben gehad zou ik dat nu helemaal kwijt zijn na een rondje door de zon lopen. Gelukkig had ik al geen motivatie.
Een wijze les die je niet vroeg genoeg kan lerenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef heksehiel het volgende:
Aloha![]()
Heb zitten terug lezen, maar die tijd had ik me beter kunnen besparen.
Heel slim, vandaag is voor mij ook minder zinloos dan doorgaans, eens kijken of ik dat vol kan houden. Ik ben dat onbevredigende gevoel van de laatste tijd wel zat inmiddels.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ga vandaag toch een poging wagen. Wil eens naar huis gaan met een zinvol gevoel.
Bij singles vond ik het altijd wel leuk. Aan de toch wel regelmatige tvp's al dan niet verkapt te zien, zijn er meer mensen die dat doen. Er zijn gewoon zelfs mensen die alleen maar deze topics lezen, zonder ooit iets te posten, dat vind ik pas bizar!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een wijze les die je niet vroeg genoeg kan leren.
Maandag, nieuwe week, nieuwe kansen. Vrijdag evaluatie.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel slim, vandaag is voor mij ook minder zinloos dan doorgaans, eens kijken of ik dat vol kan houden. Ik ben dat onbevredigende gevoel van de laatste tijd wel zat inmiddels.
En dat terwijl het allemaal in 1 post kan.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef heksehiel het volgende:
Waarom valt het me op dat als ik weer mee post, ik voornamelijk alleen maar posts van mezelf zieIk moet ook gewoon op nagenoeg alles reageren. Ik word daar soms best moe van...
Als ik het geduld zou hebben om niet 85x p/m op F5 te drukken, wel ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat terwijl het allemaal in 1 post kan.
Ach, dat heb ik ook als ik een tijdje weg ben geweest hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef heksehiel het volgende:
Waarom valt het me op dat als ik weer mee post, ik voornamelijk alleen maar posts van mezelf zieIk moet ook gewoon op nagenoeg alles reageren. Ik word daar soms best moe van...
Hier gebeuren veel meer zinloze dingen, ik vind teruglezen altijd redelijk zinloos. Alhoewel ik het eigenlijk wel doe, maar het is meer de topics op 300 posts per pagina zetten en er snel doorheen scrollen of ik nog wat zinnigs zie. Doorgaans niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Bij singles vond ik het altijd wel leuk. Aan de toch wel regelmatige tvp's al dan niet verkapt te zien, zijn er meer mensen die dat doen. Er zijn gewoon zelfs mensen die alleen maar deze topics lezen, zonder ooit iets te posten, dat vind ik pas bizar!
Daarom ben ik ook zo blij met jequote:Op maandag 14 juli 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook als ik een tijdje weg ben geweest hoor..
Oh, dat zinnig werken schiet niet op, iedereen die ik nodig heb is op vakantie..
Havana-geel en de rest wit. Was een hele nare kleur.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij met je![]()
Wat voor kleuren heb je je muren gegeven?
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Havana-geel en de rest wit. Was een hele nare kleur.
Erg mooi geworden, Q!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Havana-geel en de rest wit. Was een hele nare kleur.
Dat is zo'n geweldig moment!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Erg mooi geworden, Q!.
Ik heb zojuist peentjes gezweten, zeven doden gestorven, maar gelukkig: beide katten kwamen vanzelf weer terug uit de tuin! Ze mogen vandaag voor het eerst naar buiten.
Mja, voor de katten wel ja. Voor mij iets minder, ik ga al half dood als ik ze één seconde uit het oog verliesquote:
op welke zaken zou je vooruit lopen dan als je het wel 'aan' noemt??quote:Op maandag 14 juli 2008 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat niet, we zien wel hoe het loopt. Niet teveel op de zaken vooruit lopen
Anders gewoon de pot/blik/bus/bakje met brokjes pakken en rammelenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, voor de katten wel ja. Voor mij iets minder, ik ga al half dood als ik ze één seconde uit het oog verlies. Maar ze komen dus uit zichzelf weer terug naar binnen, kennelijk weten ze waar 'thuis' te vinden is
!
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zijn jij en Q nou het nieuwste setje van deze reeks?
FOK blijft ook een broedplaats voor contactgestoorde mongolen he! Ik moet er alleen nog steeds aan wennen....quote:
WS is redelijk normaal hoor. Redelijk.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:04 schreef m-niki het volgende:
[..]
FOK blijft ook een broedplaats voor contactgestoorde mongolen he! Ik moet er alleen nog steeds aan wennen....
Welkomquote:Op maandag 14 juli 2008 14:04 schreef m-niki het volgende:
[..]
FOK blijft ook een broedplaats voor contactgestoorde mongolen he!
Je moet het ook gewoon zeggen he.Je schaamt je gewoon voor mequote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Want seks is toch overrated en stom. Happy singles hebben dat niet nodig.
Ik wilde het nog een beetje geheim houden.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon zeggen he.Je schaamt je gewoon voor me![]()
Weet iedereen het eindelijk!quote:Heb namelijk zo genoeg van die vraag dagelijks, dat ik besloten had om maar eens eerlijk te zijn. JA mensen Q. en ik zijn een setje
Je had beloofd dat we mochten neuken als we het het verteld hadden, dus... Vanavondquote:Op maandag 14 juli 2008 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wilde het nog een beetje geheim houden..
[..]
Weet iedereen het eindelijk!.
.
About time!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je had beloofd dat we mochten neuken als we het het verteld hadden, dus... Vanavond
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 juli 2008 14:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon zeggen he.Je schaamt je gewoon voor me![]()
Heb namelijk zo genoeg van die vraag dagelijks, dat ik besloten had om maar eens eerlijk te zijn. JA mensen Q. en ik zijn een setje
Niet als je de huur, collegeld, boeken, ziekenfonds, eten en telefoonrekening zelf moet betalen en daarnaast nog een biertje wil kunnen drinken.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:22 schreef mrbox het volgende:
mhhhz ± 360 voor 21m2 en daar moeten nog de kosten voor internet bij.... Zou je daarnaast nog een beetje redelijk kunnen leven als student ?
Wat voor huurprijs betaal jij dan ?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet als je de huur, collegeld, boeken, ziekenfonds, eten en telefoonrekening zelf moet betalen en daarnaast nog een biertje wil kunnen drinken.
Ik moet maximaal lenen om het te kunnen trekken.
Welke plaats?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:22 schreef mrbox het volgende:
mhhhz ± 360 voor 21m2 en daar moeten nog de kosten voor internet bij.... Zou je daarnaast nog een beetje redelijk kunnen leven als student ?
Wat heb jij toch een vreselijk leven, ik zou echt niet met je willen ruilen.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:13 schreef m-niki het volgende:
pfff het wordt een druk weekje.. de zomerfeesten dus en ga vanmiddag bij vriendin langs, dan uit eten met collega's en daarna met hen de stad in, morgen ook uit eten met vrienden en daarna met hen de stad in, moet nog een column schrijven voor de krant (ga het hebben over vakantiestress), woensdag als alles goed gaat haalt m'n vriendje (blijft leuk om te schrijven
![]()
) me op 's avonds en gaan we naar zijn hotel waar ie nu een weekje is, en dan blijf ik daar en kan ik overdag lekker naar het strand enzo, vrijdagmiddag terug, hier feesten en zaterdag is er een feestje van zijn ouders en daar gaan we heen! En dan zondag naar huis.
en dan zit m'n eerste week vakantie erop
21m2 is wel redelijk groot in mijn ogen. Ik ben zelf ook opzoek naar een kamer en ga in ieder geval sowieso maximaal lenen de komende 2 á 3 jaar om het zo te kunnen betalen en geld over te houden om gewoon leuke dingen te doen.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:22 schreef mrbox het volgende:
Nijmegenquote:
Waar ben je op zoek naar een kamer dan?quote:
Tja, Utrecht hè? Echt compleet onbetaalbaar qua huren. Om het over kopen nog maar niet te hebben... ik verdien toch helemaal niet slecht maar ik kan mn appartement eigenlijk niet echt betalen. Of in ieder geval mijn appartement in combinatie met mijn levensstijl (lees: gat in de hand).quote:Op maandag 14 juli 2008 14:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
285 voor 12m2. 360 voor 21m2 is zeker wel netjes, maar je moet het geld wel hebben.
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een vreselijk leven, ik zou echt niet met je willen ruilen.
Qquote:Op maandag 14 juli 2008 14:35 schreef Q. het volgende:
Cue.. Welkom in dit mooie, verse deel van de slowchat.
Nijmegen is niet beter hoor wat dat betreft...studentenkamers zijn onbetaalbaar (die van Mr.Box is nog redelijk aan de goedkope kant als ik het zo hoor) en appartementen beginnen pas vanaf 800 euro exclusief (en dan heb je zo'n 50m2) dus tip voor studenten: direct inschrijven bij woningstichting, want pas na 7 jaar inschrijftijd kun je wat behoorlijks krijgen.. tja, en dan heb je voor 300 euro ook wel een leuk appartementje in een niet al te kloterige buurt!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, Utrecht hè? Echt compleet onbetaalbaar qua huren. Om het over kopen nog maar niet te hebben... ik verdien toch helemaal niet slecht maar ik kan mn appartement eigenlijk niet echt betalen. Of in ieder geval mijn appartement in combinatie met mijn levensstijl (lees: gat in de hand).
En dan maar hopen dat je de 'goede' antwoorden geeft, want de werkelijkheid hoe zij leven is ook altijd anders dan ze aangeven.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Nadeel van mezelf is dat ik geen zin heb in kijkavonden waarbij je met een hele groep mensen "gezellig" wat bier gaat drinken en je heel goed voor moet doen om zo'n kamer te krijgen. Helaas heb ik in Tilburg weinig bekenden zitten die zicht hebben op een kamer voor mij.
Ik doe mijn best maar het lukt niet erg.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Q
Dankk je, dank jeje bent me dus nog niet vergeten
Moet ik maar weer weggaan?quote:
Ach we vinden elkaar erg leuk en we zien wel waar het heen gaatquote:Op maandag 14 juli 2008 13:58 schreef m-niki het volgende:
[..]
op welke zaken zou je vooruit lopen dan als je het wel 'aan' noemt??
want dat snap ik nooit zo... wat is het nu dan? Niet aan? Betekent dat dus dat je nog met anderen mag rotzooien? Of zijn jullie niet verliefd en is het alleen leuk tussen de lakens?
Logi!!quote:
Nee johquote:
Utrecht, helemaal top! Op ongeveer 20 kilometer afstand staan leuke huizen in de natuur voor schappelijke prijzen.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, Utrecht hè? Echt compleet onbetaalbaar qua huren. Om het over kopen nog maar niet te hebben... ik verdien toch helemaal niet slecht maar ik kan mn appartement eigenlijk niet echt betalen. Of in ieder geval mijn appartement in combinatie met mijn levensstijl (lees: gat in de hand).
Kijk avonden zijn echt gewoon een royal pain in the butt. Echt, als ze nu werkelijk wat gezelligs met elkaar zouden doen, dan zou ik het begrijpen. Maar vaak zien ze elkaar bijna nietquote:Op maandag 14 juli 2008 14:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Nadeel van mezelf is dat ik geen zin heb in kijkavonden waarbij je met een hele groep mensen "gezellig" wat bier gaat drinken en je heel goed voor moet doen om zo'n kamer te krijgen. Helaas heb ik in Tilburg weinig bekenden zitten die zicht hebben op een kamer voor mij.
Muito bom, et tu? Fazes me feliz!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Logi!!
Tudo bom qeurida?? Faz tempo nao e?
Dan verhuizen we toch gezellig met z'n allen naar Leusden?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey HH, lekker weekendje gehad? Gaat het al beter met je knie?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee johLekker hier blijven hangen...
Ja, daar hebben ze ook vast veel woningen die alleenstaanden kunnen betalen.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan verhuizen we toch gezellig met z'n allen naar Leusden?.
Tip: heb je al eens gekeken naar het voormalig kloostercomplex aan de st.annastraat? Dat zijn leuke kamersquote:Op maandag 14 juli 2008 14:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nijmegen, ben al langer aan het zoeken... maar bij kamer net heb ik hierop gereageerd zonder er eigenlijk over na te denken hoe betaalbaar het is en heb nu ook een verzoek tot contact gekregen (blijkbaar geen hospiteeravond).
Oh ja, de knie. Moeten we vanavond wel rustig aan doen hè HH?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey HH, lekker weekendje gehad? Gaat het al beter met je knie?
Gewoon gaan samenwonenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze ook vast veel woningen die alleenstaanden kunnen betalen..
Of niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan verhuizen we toch gezellig met z'n allen naar Leusden?.
Die hebben ze toch overal?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze ook vast veel woningen die alleenstaanden kunnen betalen..
Attente mannenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey HH, lekker weekendje gehad? Gaat het al beter met je knie?
Je msn't ook nooit meerquote:
Hoi schatjequote:
Je hebt nog eventjes te leven voor je echt oud bent.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weiger te erkennen dat ik oud word
Idd. Ik ga er wel passief lekker bij liggen...quote:Op maandag 14 juli 2008 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, de knie. Moeten we vanavond wel rustig aan doen hè HH?.
Met mijn katten? Dat doe ik al.quote:
Euhmquote:Op maandag 14 juli 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoi schatje
ben je er al achter met wie ik een date zou moeten hebben?
Probeer eens online te komen dan.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je msn't ook nooit meer.
Ik ook niet, dat terzijdemaar! Hoe moeten we dan ooit onze geheime, passionele, virtuele lustrelatie inclusief webcamsessies met weinig ondergoed onderhouden?
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Met mijn katten? Dat doe ik al.. Ze worden dik.
. Is het al kerst? Dan kunnen ze in de pan.
Ze gunnen het ons gewoon niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Idd. Ik ga er wel passief lekker bij liggen...
Ik ben wel enigszins teleurgesteld over de weinige felicitaties. Alleen Burdie kon het fatsoen opbrengen.
Nee oke, dat we beiden even geconstateerd hebben hoe uhm mannenloos mijn leven isquote:
Ik ben dan ook erg blij voor julliequote:Op maandag 14 juli 2008 14:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben wel enigszins teleurgesteld over de weinige felicitaties. Alleen Burdie kon het fatsoen opbrengen.
Shocking!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je msn't ook nooit meer.
Ik ook niet, dat terzijdemaar! Hoe moeten we dan ooit onze geheime, passionele, virtuele lustrelatie inclusief webcamsessies met weinig ondergoed onderhouden?
![]()
![]()
.
Dat is dan ook een heel fatsoenlijk meisje.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:55 schreef heksehiel het volgende:
Alleen Burdie kon het fatsoen opbrengen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gunnen het ons gewoon niet.. Zo leer je je vrienden wel kennen hoor.
quote:
Oh ja? Hoe weet je dat?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet hoe je over me denktHet werkt wel, je post gelijk veel meer
Anders ga je gewoon een tijdje aan de vrouw?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke, dat we beiden even geconstateerd hebben hoe uhm mannenloos mijn leven is
join the clubquote:Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke, dat we beiden even geconstateerd hebben hoe uhm mannenloos mijn leven is
Hoe kom je nou weer op dat idiote idee?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dan ook een heel fatsoenlijk meisje.
Gelukkig hebben we nu elkaarquote:Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gunnen het ons gewoon niet.. Zo leer je je vrienden wel kennen hoor.
Dat klopt inderdaad, de dames zien er hier goed verzorgd uit!quote:
Hmm.. ben ik niet zozeer van.. wil gewoon een man!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:57 schreef Ludootje het volgende:
Anders ga je gewoon een tijdje aan de vrouw?
Que bom, tambem me fazes feliz falar con voce em a nossa linguaquote:Op maandag 14 juli 2008 14:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Muito bom, et tu? Fazes me feliz!um grande beijo querido
Oh sorry, ben ik weer op je imago gaan staan?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer op dat idiote idee?
Ze dragen allemaal fraaie, deugdelijke, christelijke rokken?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben ook heel blij voor jou en Q. natuurlijk!
jij moet vanaf gister je mond houdenquote:
Checkquote:Op maandag 14 juli 2008 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze dragen allemaal fraaie, deugdelijke, christelijke rokken?
Heb je het wel eens geprobeerd dan? En zo ja, zijn daar beelden van?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm.. ben ik niet zozeer van.. wil gewoon een man!
Oh. Dacht dat het een grapje was. Maar if not:quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij moet vanaf gister je mond houden
Nee hoor, lieve Litpho, ik weet alleen wie het zegtquote:Op maandag 14 juli 2008 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh sorry, ben ik weer op je imago gaan staan?.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:01 schreef Q. het volgende:
Heb je het wel eens geprobeerd dan? En zo ja, zijn daar beelden van?.
Oh, van harte dan, ben erg blij voor jullie!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nu jij nog aan de vrouw en dan kunnen we bijnan allemaal happy-niet-single zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben ook heel blij voor jou en Q. natuurlijk!
Zeg in Enschede moet toch genoeg "keus" zijn (gezien de man/vrouw verhouding)quote:Op maandag 14 juli 2008 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat niet...
maar er is toch wel een groot verschil tussen mannen en vrouwen dat je het ene niet perse geprobeerd hoeft te hebben om te weten dat je verlangt naar dat andere
Uh geen idee?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:04 schreef heksehiel het volgende:
Nu jij nog aan de vrouw en dan kunnen we bijnan allemaal happy-niet-single zijn![]()
Cue, zijn jij en box geen optie?
Heb je ook gezien wat hier rondloopt?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zeg in Enschede moet toch genoeg "keus" zijn (gezien de man/vrouw verhouding)
Ik ben veel dingen voor veel mensen, maar een fatsoenlijk meisje zijn ligt bij mijn weten nog ver buiten mijn mogelijkheden.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor, lieve Litpho, ik weet alleen wie het zegt.
Neuh nog niet, vanaf september mag ik het elke maandag aanschouwenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wat hier rondloopt?
Niet dat ik het gevolgd heb.. maar dit wist ik ook niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:06 schreef Ludootje het volgende:
Wacht wacht wacht wacht! HH en Q? Sinds wanneer? Heb ik iets gemist?
Trust me. Mannen zijn dan toch een stuk beter.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat niet...
maar er is toch wel een groot verschil tussen mannen en vrouwen dat je het ene niet perse geprobeerd hoeft te hebben om te weten dat je verlangt naar dat andere
Het is dat ik er niet meer woon.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wat hier rondloopt?
Ik denk alleen als Q z'n ogen dicht heeft, maar dat is maar een (wilde) gok.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:06 schreef Ludootje het volgende:
Wacht wacht wacht wacht! HH en Q? Sinds wanneer? Heb ik iets gemist?
Hoop voor jou en Belsazar een nog veel mooier geluk dan Q. en ik hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat het een grapje was. Maar if not:
Woohoot! Wat leuk!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat scheeltquote:Op maandag 14 juli 2008 15:07 schreef mrbox het volgende:
Neuh nog niet, vanaf september mag ik het elke maandag aanschouwen(en gelukkig alleen op maandag)
Dit topic is veel te leuk.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nu jij nog aan de vrouw en dan kunnen we bijnan allemaal happy-niet-single zijn![]()
Hoelang ben je al weg dan?quote:
Schat, dat vind ik nou hartstikke lief van je.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoop voor jou en Belsazar een nog veel mooier geluk dan Q. en ik hebben
Denk idd dat dat samenleven met een vrouw een kriem zal zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trust me. Mannen zijn dan toch een stuk beter.
Sowieso zou ik niet eens kunnen samenleven met een vrouw, dus dat scheelt.
Dan heb ik je wss nooit gezien (of toevallig een keer in de stad, maar blijkbaar nooit omgekekenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:10 schreef Q. het volgende:
Drie jaar en twee weken vandaag precies.
Oh. In dat geval: daten?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Newsflash! Je mag hier blijven posten. Het is RPSC!
Altijd die veelzeggende post van jouquote:
Ahhh, wat ben je ook een lieverd hequote:Op maandag 14 juli 2008 15:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoop voor jou en Belsazar een nog veel mooier geluk dan Q. en ik hebben
Anders had je inderdaad wel anders gepiept.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb ik je wss nooit gezien (of toevallig een keer in de stad, maar blijkbaar nooit omgekeken)
Zolang ze maar niet dat vreselijke accent hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt
En daarbij hoor ik dat hier genoeg leuke/mooie meiden zijn dus heb je nog wel wat om naar te kijken
Mwah, vond het erg tegenvallen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk idd dat dat samenleven met een vrouw een kriem zal zijn
Dus geef mij maar een manal weet een vrouw wss de knopjes beter te vinden
![]()
Sja ik probeer mijzelf in te houden enzoquote:Op maandag 14 juli 2008 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Altijd die veelzeggende post van jou
Zeg het maar gewoon.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Sja ik probeer mijzelf in te houden enzo
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Logician het volgende:
Cóóóóóóóóóóóla.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet dat vreselijke accent hebben
In te houden?!?!?! Niet doen, gooi alles er maar uitquote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:16 schreef Kreator het volgende:
[..]Kansloze zaak. Was het gezellig gisteravond met Krea?
Zelfs dat kan leuk zijn. Kost wel een paar jaar voor je daar aan gewend bent trouwens.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat moet je aan Q. vragen. Ik ben nu zijn bezit
quote:
Het rijtje met e-players die jou ongevraagd lastig vallenquote:
Goed overleg is de basis van een goede relatiequote:Ik zal na overleg met Q. jou om een date vragen, oki?
Ieeh.. ja.. gadver!!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wil je daar aan wennen?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfs dat kan leuk zijn. Kost wel een paar jaar voor je daar aan gewend bent trouwens.
Nee. Niet zóóóó ergquote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ieeh.. ja.. gadver!!![]()
hopelijk heb ik het niet zo erg![]()
En een voorbindgeval is toch andersquote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, vond het erg tegenvallen eerlijk gezegd.
Je mist toch iets, zal ik maar zeggen.
Wie zegt dat dat niet al het geval was?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Pheno het volgende:
Hehe, wordt er eindelijk ook eens geneukt door die singles?
Heh gadver.. niet iedereen hoeft mee te delen in jullie liefde voor elkaarquote:Op maandag 14 juli 2008 15:17 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
enorm gezellig en leuk en geweldig en en en en
De gebroeders GeheelOnthouderquote:Op maandag 14 juli 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet al het geval was?
Dat moet je die keeper van Den Haag vragenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En een voorbindgeval is toch anders
Namen willen we!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het rijtje met e-players die jou ongevraagd lastig vallen.
Kan het me haast niet voorstellen, echt wat is dat een afknapper / afschikwekkendquote:Op maandag 14 juli 2008 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfs dat kan leuk zijn. Kost wel een paar jaar voor je daar aan gewend bent trouwens.
Plato en Q vooralquote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Pheno het volgende:
Hehe, wordt er eindelijk ook eens geneukt door die singles?
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heh gadver.. niet iedereen hoeft mee te delen in jullie liefde voor elkaar
quote:
Dat was te verwachten, die zijn voor de Duvel niet bang!quote:
Sorry, bedoelde prille liefdequote:
Met de onschuldige eeuwige single en maagd houding alle vrouwen het bed in lokken.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, die zijn voor de Duvel niet bang!
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je die keeper van Den Haag vragen
Maar ondertussen een geoefende fallus hebben. Zo een die 50 kilo met gemak op kan tillen.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met de onschuldige eeuwige single en maagd houding alle vrouwen het bed in lokken.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ieeh.. ja.. gadver!!![]()
hopelijk heb ik het niet zo erg![]()
Ben zo blij met jou. Jij beschermt me altijdquote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het rijtje met e-players die jou ongevraagd lastig vallen.
[..]
Goed overleg is de basis van een goede relatie.
Ik heb er zes jaar gewoond, het went echt wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen, echt wat is dat een afknapper / afschikwekkend
Gewoon bier beloven, dan komt het goed.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben zo blij met jou. Jij beschermt me altijdGa vanavond vóór de sex met Q. onderhandelen, dus moet goedkomen
Ik kom uit de buurt,quote:Op maandag 14 juli 2008 15:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
hoelang woon je er al en kom je oorspronkelijk uit de buurt daar ?
Eerst neuken, daarna pas onderhandelen.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben zo blij met jou. Jij beschermt me altijdGa vanavond vóór de sex met Q. onderhandelen, dus moet goedkomen
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon bier beloven, dan komt het goed.
Dat wordt dus bier én tieten.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn tieten nog niet gezien
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef dawg het volgende:
Nu weet ik meteen wie nummertje 3 is op het lijstje van Lit.
Dat doe je prima zelf anders. Maar als het een keer niet gaat, sta ik achter jequote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben zo blij met jou. Jij beschermt me altijd
Gegeven dat Q. niet gelooft in sex voor het huwelijk zie ik ruime mogelijkhedenquote:Ga vanavond vóór de sex met Q. onderhandelen, dus moet goedkomen
Daar is niets mis mee.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Principes zijn er om overboord te zetten.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat Q. niet gelooft in sex voor het huwelijk zie ik ruime mogelijkheden.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt,
maar mijn ouders oorspronkelijk niet, dus nooit dat accent thuis gehad![]()
![]()
Maarja je pikt wss altijd wel wat mee, dus denk dat je het wel kan horen bij mij, maar ik kan geeneens twents/plat praten of verstaan![]()
Duh. Wie anders?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef dawg het volgende:
Nu weet ik meteen wie nummertje 3 is op het lijstje van Lit.
Heb ik volgens mij al genoeg gedaanquote:Op maandag 14 juli 2008 15:29 schreef dawg het volgende:
Ja, toen wist ik het nog niet. Nu wel.
Logi! Doe eens reageren!
Doe eens delen danquote:Op maandag 14 juli 2008 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, toen wist ik het nog niet. Nu wel.
Logi! Doe eens reageren!
Dat klopt. Ik heb al een perfect paar in mijn bijzijn, dus ook niet nodigquote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
ik ben er ook trots opquote:
Zie het als een extra onderhandelpunt. Of dat met Q. is of met mij mag je uiteraard zelf wetenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Je denkt volgens mij aan iemand anders dan ik.
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen?
Q wel dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mijn lijstje, dus jij past je maar aanquote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Je denkt volgens mij aan iemand anders dan ik.
quote:
Dan wil ik uh een leuke rol krijgen in het hele gebeuren..quote:
Nee dat denk ik niet.. Heb in iedergeval niet zo'n lijst waar iemand aan moet voldoenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:35 schreef mrbox het volgende:
moet je daar toch iets meer keus geven. Ben jij zo kieskeurig ?
wat voor ringen?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan wil ik uh een leuke rol krijgen in het hele gebeuren..
owja, ik ben welgene die de ringen kwijt raakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |