quote:Op maandag 14 juli 2008 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij moet vanaf gister je mond houden
Nee hoor, lieve Litpho, ik weet alleen wie het zegtquote:Op maandag 14 juli 2008 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh sorry, ben ik weer op je imago gaan staan?.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:01 schreef Q. het volgende:
Heb je het wel eens geprobeerd dan? En zo ja, zijn daar beelden van?.
Oh, van harte dan, ben erg blij voor jullie!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Idd. Ik ga er wel passief lekker bij liggen...
Ik ben wel enigszins teleurgesteld over de weinige felicitaties. Alleen Burdie kon het fatsoen opbrengen.
Nu jij nog aan de vrouw en dan kunnen we bijnan allemaal happy-niet-single zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben ook heel blij voor jou en Q. natuurlijk!
Zeg in Enschede moet toch genoeg "keus" zijn (gezien de man/vrouw verhouding)quote:Op maandag 14 juli 2008 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat niet...
maar er is toch wel een groot verschil tussen mannen en vrouwen dat je het ene niet perse geprobeerd hoeft te hebben om te weten dat je verlangt naar dat andere
Uh geen idee?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:04 schreef heksehiel het volgende:
Nu jij nog aan de vrouw en dan kunnen we bijnan allemaal happy-niet-single zijn![]()
Cue, zijn jij en box geen optie?
Heb je ook gezien wat hier rondloopt?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zeg in Enschede moet toch genoeg "keus" zijn (gezien de man/vrouw verhouding)
Ik ben veel dingen voor veel mensen, maar een fatsoenlijk meisje zijn ligt bij mijn weten nog ver buiten mijn mogelijkheden.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor, lieve Litpho, ik weet alleen wie het zegt.
Neuh nog niet, vanaf september mag ik het elke maandag aanschouwenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wat hier rondloopt?
Niet dat ik het gevolgd heb.. maar dit wist ik ook niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:06 schreef Ludootje het volgende:
Wacht wacht wacht wacht! HH en Q? Sinds wanneer? Heb ik iets gemist?
Trust me. Mannen zijn dan toch een stuk beter.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat niet...
maar er is toch wel een groot verschil tussen mannen en vrouwen dat je het ene niet perse geprobeerd hoeft te hebben om te weten dat je verlangt naar dat andere
Het is dat ik er niet meer woon.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wat hier rondloopt?
Ik denk alleen als Q z'n ogen dicht heeft, maar dat is maar een (wilde) gok.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:06 schreef Ludootje het volgende:
Wacht wacht wacht wacht! HH en Q? Sinds wanneer? Heb ik iets gemist?
Hoop voor jou en Belsazar een nog veel mooier geluk dan Q. en ik hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat het een grapje was. Maar if not:
Woohoot! Wat leuk!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat scheeltquote:Op maandag 14 juli 2008 15:07 schreef mrbox het volgende:
Neuh nog niet, vanaf september mag ik het elke maandag aanschouwen(en gelukkig alleen op maandag)
Dit topic is veel te leuk.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nu jij nog aan de vrouw en dan kunnen we bijnan allemaal happy-niet-single zijn![]()
Hoelang ben je al weg dan?quote:
Schat, dat vind ik nou hartstikke lief van je.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoop voor jou en Belsazar een nog veel mooier geluk dan Q. en ik hebben
Denk idd dat dat samenleven met een vrouw een kriem zal zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trust me. Mannen zijn dan toch een stuk beter.
Sowieso zou ik niet eens kunnen samenleven met een vrouw, dus dat scheelt.
Dan heb ik je wss nooit gezien (of toevallig een keer in de stad, maar blijkbaar nooit omgekekenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:10 schreef Q. het volgende:
Drie jaar en twee weken vandaag precies.
Oh. In dat geval: daten?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Newsflash! Je mag hier blijven posten. Het is RPSC!
Altijd die veelzeggende post van jouquote:
Ahhh, wat ben je ook een lieverd hequote:Op maandag 14 juli 2008 15:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoop voor jou en Belsazar een nog veel mooier geluk dan Q. en ik hebben
Anders had je inderdaad wel anders gepiept.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb ik je wss nooit gezien (of toevallig een keer in de stad, maar blijkbaar nooit omgekeken)
Zolang ze maar niet dat vreselijke accent hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt
En daarbij hoor ik dat hier genoeg leuke/mooie meiden zijn dus heb je nog wel wat om naar te kijken
Mwah, vond het erg tegenvallen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk idd dat dat samenleven met een vrouw een kriem zal zijn
Dus geef mij maar een manal weet een vrouw wss de knopjes beter te vinden
![]()
Sja ik probeer mijzelf in te houden enzoquote:Op maandag 14 juli 2008 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Altijd die veelzeggende post van jou
Zeg het maar gewoon.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Sja ik probeer mijzelf in te houden enzo
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Logician het volgende:
Cóóóóóóóóóóóla.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet dat vreselijke accent hebben
In te houden?!?!?! Niet doen, gooi alles er maar uitquote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:16 schreef Kreator het volgende:
[..]Kansloze zaak. Was het gezellig gisteravond met Krea?
Zelfs dat kan leuk zijn. Kost wel een paar jaar voor je daar aan gewend bent trouwens.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat moet je aan Q. vragen. Ik ben nu zijn bezit
quote:
Het rijtje met e-players die jou ongevraagd lastig vallenquote:
Goed overleg is de basis van een goede relatiequote:Ik zal na overleg met Q. jou om een date vragen, oki?
Ieeh.. ja.. gadver!!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |