Muito bom, et tu? Fazes me feliz!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Logi!!
Tudo bom qeurida?? Faz tempo nao e?
Dan verhuizen we toch gezellig met z'n allen naar Leusden?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, Utrecht hè? Echt compleet onbetaalbaar qua huren. Om het over kopen nog maar niet te hebben... ik verdien toch helemaal niet slecht maar ik kan mn appartement eigenlijk niet echt betalen. Of in ieder geval mijn appartement in combinatie met mijn levensstijl (lees: gat in de hand).
Hey HH, lekker weekendje gehad? Gaat het al beter met je knie?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee johLekker hier blijven hangen...
Ja, daar hebben ze ook vast veel woningen die alleenstaanden kunnen betalen.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan verhuizen we toch gezellig met z'n allen naar Leusden?.
Tip: heb je al eens gekeken naar het voormalig kloostercomplex aan de st.annastraat? Dat zijn leuke kamersquote:Op maandag 14 juli 2008 14:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nijmegen, ben al langer aan het zoeken... maar bij kamer net heb ik hierop gereageerd zonder er eigenlijk over na te denken hoe betaalbaar het is en heb nu ook een verzoek tot contact gekregen (blijkbaar geen hospiteeravond).
Oh ja, de knie. Moeten we vanavond wel rustig aan doen hè HH?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey HH, lekker weekendje gehad? Gaat het al beter met je knie?
Gewoon gaan samenwonenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze ook vast veel woningen die alleenstaanden kunnen betalen..
Of niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan verhuizen we toch gezellig met z'n allen naar Leusden?.
Die hebben ze toch overal?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze ook vast veel woningen die alleenstaanden kunnen betalen..
Attente mannenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey HH, lekker weekendje gehad? Gaat het al beter met je knie?
Je msn't ook nooit meerquote:
Hoi schatjequote:
Je hebt nog eventjes te leven voor je echt oud bent.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weiger te erkennen dat ik oud word
Idd. Ik ga er wel passief lekker bij liggen...quote:Op maandag 14 juli 2008 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, de knie. Moeten we vanavond wel rustig aan doen hè HH?.
Met mijn katten? Dat doe ik al.quote:
Euhmquote:Op maandag 14 juli 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoi schatje
ben je er al achter met wie ik een date zou moeten hebben?
Probeer eens online te komen dan.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je msn't ook nooit meer.
Ik ook niet, dat terzijdemaar! Hoe moeten we dan ooit onze geheime, passionele, virtuele lustrelatie inclusief webcamsessies met weinig ondergoed onderhouden?
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Met mijn katten? Dat doe ik al.. Ze worden dik.
. Is het al kerst? Dan kunnen ze in de pan.
Ze gunnen het ons gewoon niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Idd. Ik ga er wel passief lekker bij liggen...
Ik ben wel enigszins teleurgesteld over de weinige felicitaties. Alleen Burdie kon het fatsoen opbrengen.
Nee oke, dat we beiden even geconstateerd hebben hoe uhm mannenloos mijn leven isquote:
Ik ben dan ook erg blij voor julliequote:Op maandag 14 juli 2008 14:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Idd. Ik ga er wel passief lekker bij liggen...
Ik ben wel enigszins teleurgesteld over de weinige felicitaties. Alleen Burdie kon het fatsoen opbrengen.
Shocking!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je msn't ook nooit meer.
Ik ook niet, dat terzijdemaar! Hoe moeten we dan ooit onze geheime, passionele, virtuele lustrelatie inclusief webcamsessies met weinig ondergoed onderhouden?
![]()
![]()
.
Dat is dan ook een heel fatsoenlijk meisje.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:55 schreef heksehiel het volgende:
Alleen Burdie kon het fatsoen opbrengen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gunnen het ons gewoon niet.. Zo leer je je vrienden wel kennen hoor.
quote:
Oh ja? Hoe weet je dat?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet hoe je over me denktHet werkt wel, je post gelijk veel meer
Anders ga je gewoon een tijdje aan de vrouw?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke, dat we beiden even geconstateerd hebben hoe uhm mannenloos mijn leven is
join the clubquote:Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke, dat we beiden even geconstateerd hebben hoe uhm mannenloos mijn leven is
Hoe kom je nou weer op dat idiote idee?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dan ook een heel fatsoenlijk meisje.
Gelukkig hebben we nu elkaarquote:Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gunnen het ons gewoon niet.. Zo leer je je vrienden wel kennen hoor.
Dat klopt inderdaad, de dames zien er hier goed verzorgd uit!quote:
Hmm.. ben ik niet zozeer van.. wil gewoon een man!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:57 schreef Ludootje het volgende:
Anders ga je gewoon een tijdje aan de vrouw?
Que bom, tambem me fazes feliz falar con voce em a nossa linguaquote:Op maandag 14 juli 2008 14:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Muito bom, et tu? Fazes me feliz!um grande beijo querido
Oh sorry, ben ik weer op je imago gaan staan?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer op dat idiote idee?
Ze dragen allemaal fraaie, deugdelijke, christelijke rokken?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben ook heel blij voor jou en Q. natuurlijk!
jij moet vanaf gister je mond houdenquote:
Checkquote:Op maandag 14 juli 2008 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze dragen allemaal fraaie, deugdelijke, christelijke rokken?
Heb je het wel eens geprobeerd dan? En zo ja, zijn daar beelden van?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm.. ben ik niet zozeer van.. wil gewoon een man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |