quote:
Zelfbedieningssex FTvpW!quote:
Ik lees nooit terug, dat scheelt. Ik werk nu ook niet, dat scheelt ookquote:Op maandag 14 juli 2008 10:09 schreef Q. het volgende:
Mogen we nu plaatjes van bier gaan posten? Dat is een stuk meer SFW dan de plaatjes van gisteren..
Vooral Plato! Waarom denk je dat hij hier zo weinig post tegenwoordig? Die neukt half Den Haag plat.quote:
En jou ondertussen een Judas noemen!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Vooral Plato! Waarom denk je dat hij hier zo weinig post tegenwoordig? Die neukt half Den Haag plat..
Stoeptegels en lantaarnpalen lijken mij nogal hard aan mijn edele delen.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Vooral Plato! Waarom denk je dat hij hier zo weinig post tegenwoordig? Die neukt half Den Haag plat..
Bier!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:09 schreef Q. het volgende:
Mogen we nu plaatjes van bier gaan posten? Dat is een stuk meer SFW dan de plaatjes van gisteren..
Wie is de pot van jullie twee?quote:
Volgens mij zat hij gister te vertellen dat hij bezig is met online gokken. Daar kun je ook een hoop tijd mee kwijt als je wil...quote:Op maandag 14 juli 2008 10:11 schreef Q. het volgende:
Datingsites blijven inderdaad altijd een gokje.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij gister te vertellen dat hij bezig is met online gokken. Daar kun je ook een hoop tijd mee kwijt als je wil...
Ik heb geen foto van Plato of wil je zijn oude naamgenoot in een rokjequote:Op maandag 14 juli 2008 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Soep ze beide in een schattig rokje en we kunnen stemmen
Zijn zijn baan en groeimogelijkheden nu al niet uitdagend genoeg meer?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij gister te vertellen dat hij bezig is met online gokken. Daar kun je ook een hoop tijd mee kwijt als je wil...
Zijn er bedrijven die dat dan op een andere manier doen dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:29 schreef Belsezar het volgende:
Yes, mijn maandag is helemaal de andere kant op gegaan! Krijg net te horen dat onze vakantiedagen in 1 keer elke eerste van januari beschikbaar zijn en niet per maand opgebouwd worden. En ik dacht nog wel dat ik al mijn dagen moest bewaren om volgend jaar genoeg te hebben om in februari naar Brazilie te gaan. Binnenkort maar eens een weekje opnemen!
Sommige doen gewoon 2 per maand.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er bedrijven die dat dan op een andere manier doen dan?
Oei, wat vrolijk voor een maandag.quote:
Hey Box, ook maar weer opgestaan en hard aan het werk?quote:
Geen nood dat slaat zo wel weer omquote:
Opgestaan ja, hard aan het werk neequote:Op maandag 14 juli 2008 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Box, ook maar weer opgestaan en hard aan het werk?
Gelukkig.quote:
Oh mèhn, wat een luxe! Ik wil ookquote:Op maandag 14 juli 2008 10:49 schreef mrbox het volgende:
Opgestaan ja, hard aan het werk nee![]()
Ben aan het wakker worden in de tuin met zonZo eerst maar ff topgear kijken
Bij de staatsloterij heb je een grotere kans op een fatsoenlijke prijs.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Datingsites blijven inderdaad altijd een gokje.
Die van gisteren op de BBC? Was weer geweldig lachen diequote:Op maandag 14 juli 2008 10:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Opgestaan ja, hard aan het werk nee![]()
Ben aan het wakker worden in de tuin met zonZo eerst maar ff topgear kijken
WpZquote:Op maandag 14 juli 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
Welke plaatjes waren er gisteren? of moet ik nu echt in de gesloten topics van s&m R&P gaan kijken?
Ja die iddquote:Op maandag 14 juli 2008 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die van gisteren op de BBC? Was weer geweldig lachen die
Redelijk druk ja, maar heb alweer 2 dingen weggewerkt. Kan nu weer relaxenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja die iddwas het gister vergeten te kijken, dus nu dan maar ff
Maar lees dat jij het al wel lekker druk hebt
ze zagen me vorige week aan voor 17, dus ik loop eigenlijk 9 jaar achter.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar je loopt een half jaartje achter.
usenetquote:Op maandag 14 juli 2008 11:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Redelijk druk ja, maar heb alweer 2 dingen weggewerkt. Kan nu weer relaxen
Heb je die opgenomen of is er een site waar je ze trg kan kijken?
Dan zit je nu wel in de expirimentele fasequote:Op maandag 14 juli 2008 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze zagen me vorige week aan voor 17, dus ik loop eigenlijk 9 jaar achter.
Je weet waar mn huis woont hè CL?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan zit je nu wel in de expirimentele fase
tweede poging.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan zit je nu wel in de expirimentele fase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |