Ach, kikooooo is niet verkiesbaar, dat scheelt weer. Iets.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wat is KLB toch een triest subforum geworden.
Ik zie echt het probleem niet. Dat een maandag voorbij vliegt is altijd fijn!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:29 schreef Kluts het volgende:
Bah. Maandags op werk komen en van de ene meeting in de andere vallen, dat is echt kut.
Zometeen om 13 uur de volgende..
quote:
Waarom reageer je dan wel op mij?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:33 schreef MLI het volgende:
Ik kom uit principe niet in KLB. Ik negeer negativiteit.
Het probleem is dat ik secretaresse ben, en dus tijdens vergaderingen notuleer. Buiten het feit dat ik daar een schurfthekel aan heb, vind ik vergaderen sowieso zonde van mijn tijd. Er wordt altijd te langdradig vergaderd, in de tussentijd had ik ook gewoon mijn werk kunnen doen.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie echt het probleem niet. Dat een maandag voorbij vliegt is altijd fijn!
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik secretaresse ben
Dito!quote:
Deze is van mij!quote:
aahquote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik secretaresse ben, en dus tijdens vergaderingen notuleer. Buiten het feit dat ik daar een schurfthekel aan heb, vind ik vergaderen sowieso zonde van mijn tijd. Er wordt altijd te langdradig vergaderd, in de tussentijd had ik ook gewoon mijn werk kunnen doen.
I beg to differquote:
Scotty doesn't know.quote:
Dat waardeer ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb een Q.-filter. Voor jou wil ik alleen maar lief zijn.
Net ook gedaan, lekker weertje vandaagquote:Op maandag 14 juli 2008 12:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat waardeer ik..
Ik ga zo maar eens buiten een rondje lopen denk ik. Je moet toch iets.
Het feit dat ze nu van jou is, betekent niet dat ik geen moeite mag doen om te laten zien dat ik meer te bieden heb dan jij...quote:Op maandag 14 juli 2008 12:37 schreef Dickies het volgende:
Deze is van mij!
Tsja, ik ken het. Ik ben er ook één. Maar goed, je hebt het wat dat betreft niet voor het kiezen.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef Kluts het volgende:
Het probleem is dat ik secretaresse ben, en dus tijdens vergaderingen notuleer. Buiten het feit dat ik daar een schurfthekel aan heb, vind ik vergaderen sowieso zonde van mijn tijd. Er wordt altijd te langdradig vergaderd, in de tussentijd had ik ook gewoon mijn werk kunnen doen.
Nee dat niet, we zien wel hoe het loopt. Niet teveel op de zaken vooruit lopenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat ze nu van jou is, betekent niet dat ik geen moeite mag doen om te laten zien dat ik meer te bieden heb dan jij...
quote:Vincent: Have you ever given a foot massage?
Jules: [scoffs] Don't be tellin' me about foot massages. I'm the foot fuckin' master.
Vincent: Given a lot of 'em?
Jules: Shit yeah. I got my technique down and everything, I don't be ticklin' or nothin'.
Vincent: Would you give a guy a foot massage?
[Jules gives Vincent a long look, realizing he's been set up]
Jules: Fuck you.
Vincent: You give them a lot?
Jules: Fuck you.
Eh.. Heb ik hier ook nog iets in te brengen?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat ze nu van jou is, betekent niet dat ik geen moeite mag doen om te laten zien dat ik meer te bieden heb dan jij...
Welterusten.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:55 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, over 5 minuten kan ik 5 dagen gaan slapen (cursus)
Dat heb ik dus ook, na het stukje lopen heb ik helemaal geen zin meer hehequote:Op maandag 14 juli 2008 13:13 schreef Q. het volgende:
Zo, als ik nog motivatie zou hebben gehad zou ik dat nu helemaal kwijt zijn na een rondje door de zon lopen. Gelukkig had ik al geen motivatie.
Maar ga vandaag toch een poging wagen. Wil eens naar huis gaan met een zinvol gevoel.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:13 schreef Q. het volgende:
Zo, als ik nog motivatie zou hebben gehad zou ik dat nu helemaal kwijt zijn na een rondje door de zon lopen. Gelukkig had ik al geen motivatie.
Een wijze les die je niet vroeg genoeg kan lerenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef heksehiel het volgende:
Aloha![]()
Heb zitten terug lezen, maar die tijd had ik me beter kunnen besparen.
Heel slim, vandaag is voor mij ook minder zinloos dan doorgaans, eens kijken of ik dat vol kan houden. Ik ben dat onbevredigende gevoel van de laatste tijd wel zat inmiddels.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ga vandaag toch een poging wagen. Wil eens naar huis gaan met een zinvol gevoel.
Bij singles vond ik het altijd wel leuk. Aan de toch wel regelmatige tvp's al dan niet verkapt te zien, zijn er meer mensen die dat doen. Er zijn gewoon zelfs mensen die alleen maar deze topics lezen, zonder ooit iets te posten, dat vind ik pas bizar!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een wijze les die je niet vroeg genoeg kan leren.
Maandag, nieuwe week, nieuwe kansen. Vrijdag evaluatie.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel slim, vandaag is voor mij ook minder zinloos dan doorgaans, eens kijken of ik dat vol kan houden. Ik ben dat onbevredigende gevoel van de laatste tijd wel zat inmiddels.
En dat terwijl het allemaal in 1 post kan.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef heksehiel het volgende:
Waarom valt het me op dat als ik weer mee post, ik voornamelijk alleen maar posts van mezelf zieIk moet ook gewoon op nagenoeg alles reageren. Ik word daar soms best moe van...
Als ik het geduld zou hebben om niet 85x p/m op F5 te drukken, wel ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat terwijl het allemaal in 1 post kan.
Ach, dat heb ik ook als ik een tijdje weg ben geweest hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef heksehiel het volgende:
Waarom valt het me op dat als ik weer mee post, ik voornamelijk alleen maar posts van mezelf zieIk moet ook gewoon op nagenoeg alles reageren. Ik word daar soms best moe van...
Hier gebeuren veel meer zinloze dingen, ik vind teruglezen altijd redelijk zinloos. Alhoewel ik het eigenlijk wel doe, maar het is meer de topics op 300 posts per pagina zetten en er snel doorheen scrollen of ik nog wat zinnigs zie. Doorgaans niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Bij singles vond ik het altijd wel leuk. Aan de toch wel regelmatige tvp's al dan niet verkapt te zien, zijn er meer mensen die dat doen. Er zijn gewoon zelfs mensen die alleen maar deze topics lezen, zonder ooit iets te posten, dat vind ik pas bizar!
Daarom ben ik ook zo blij met jequote:Op maandag 14 juli 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook als ik een tijdje weg ben geweest hoor..
Oh, dat zinnig werken schiet niet op, iedereen die ik nodig heb is op vakantie..
Havana-geel en de rest wit. Was een hele nare kleur.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij met je![]()
Wat voor kleuren heb je je muren gegeven?
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Havana-geel en de rest wit. Was een hele nare kleur.
Erg mooi geworden, Q!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Havana-geel en de rest wit. Was een hele nare kleur.
Dat is zo'n geweldig moment!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Erg mooi geworden, Q!.
Ik heb zojuist peentjes gezweten, zeven doden gestorven, maar gelukkig: beide katten kwamen vanzelf weer terug uit de tuin! Ze mogen vandaag voor het eerst naar buiten.
Mja, voor de katten wel ja. Voor mij iets minder, ik ga al half dood als ik ze één seconde uit het oog verliesquote:
op welke zaken zou je vooruit lopen dan als je het wel 'aan' noemt??quote:Op maandag 14 juli 2008 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat niet, we zien wel hoe het loopt. Niet teveel op de zaken vooruit lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |