De gebroeders GeheelOnthouderquote:Op maandag 14 juli 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet al het geval was?
Dat moet je die keeper van Den Haag vragenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En een voorbindgeval is toch anders
Namen willen we!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het rijtje met e-players die jou ongevraagd lastig vallen.
Kan het me haast niet voorstellen, echt wat is dat een afknapper / afschikwekkendquote:Op maandag 14 juli 2008 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfs dat kan leuk zijn. Kost wel een paar jaar voor je daar aan gewend bent trouwens.
Plato en Q vooralquote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Pheno het volgende:
Hehe, wordt er eindelijk ook eens geneukt door die singles?
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heh gadver.. niet iedereen hoeft mee te delen in jullie liefde voor elkaar
quote:
Dat was te verwachten, die zijn voor de Duvel niet bang!quote:
Sorry, bedoelde prille liefdequote:
Met de onschuldige eeuwige single en maagd houding alle vrouwen het bed in lokken.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, die zijn voor de Duvel niet bang!
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je die keeper van Den Haag vragen
Maar ondertussen een geoefende fallus hebben. Zo een die 50 kilo met gemak op kan tillen.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met de onschuldige eeuwige single en maagd houding alle vrouwen het bed in lokken.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ieeh.. ja.. gadver!!![]()
hopelijk heb ik het niet zo erg![]()
Ben zo blij met jou. Jij beschermt me altijdquote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het rijtje met e-players die jou ongevraagd lastig vallen.
[..]
Goed overleg is de basis van een goede relatie.
Ik heb er zes jaar gewoond, het went echt wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen, echt wat is dat een afknapper / afschikwekkend
Gewoon bier beloven, dan komt het goed.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben zo blij met jou. Jij beschermt me altijdGa vanavond vóór de sex met Q. onderhandelen, dus moet goedkomen
Ik kom uit de buurt,quote:Op maandag 14 juli 2008 15:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
hoelang woon je er al en kom je oorspronkelijk uit de buurt daar ?
Eerst neuken, daarna pas onderhandelen.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben zo blij met jou. Jij beschermt me altijdGa vanavond vóór de sex met Q. onderhandelen, dus moet goedkomen
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon bier beloven, dan komt het goed.
Dat wordt dus bier én tieten.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn tieten nog niet gezien
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef dawg het volgende:
Nu weet ik meteen wie nummertje 3 is op het lijstje van Lit.
Dat doe je prima zelf anders. Maar als het een keer niet gaat, sta ik achter jequote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben zo blij met jou. Jij beschermt me altijd
Gegeven dat Q. niet gelooft in sex voor het huwelijk zie ik ruime mogelijkhedenquote:Ga vanavond vóór de sex met Q. onderhandelen, dus moet goedkomen
Daar is niets mis mee.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Principes zijn er om overboord te zetten.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat Q. niet gelooft in sex voor het huwelijk zie ik ruime mogelijkheden.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt,
maar mijn ouders oorspronkelijk niet, dus nooit dat accent thuis gehad![]()
![]()
Maarja je pikt wss altijd wel wat mee, dus denk dat je het wel kan horen bij mij, maar ik kan geeneens twents/plat praten of verstaan![]()
Duh. Wie anders?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef dawg het volgende:
Nu weet ik meteen wie nummertje 3 is op het lijstje van Lit.
Heb ik volgens mij al genoeg gedaanquote:Op maandag 14 juli 2008 15:29 schreef dawg het volgende:
Ja, toen wist ik het nog niet. Nu wel.
Logi! Doe eens reageren!
Doe eens delen danquote:Op maandag 14 juli 2008 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, toen wist ik het nog niet. Nu wel.
Logi! Doe eens reageren!
Dat klopt. Ik heb al een perfect paar in mijn bijzijn, dus ook niet nodigquote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
ik ben er ook trots opquote:
Zie het als een extra onderhandelpunt. Of dat met Q. is of met mij mag je uiteraard zelf wetenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Je denkt volgens mij aan iemand anders dan ik.
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen?
Q wel dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mijn lijstje, dus jij past je maar aanquote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Je denkt volgens mij aan iemand anders dan ik.
quote:
Dan wil ik uh een leuke rol krijgen in het hele gebeuren..quote:
Nee dat denk ik niet.. Heb in iedergeval niet zo'n lijst waar iemand aan moet voldoenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:35 schreef mrbox het volgende:
moet je daar toch iets meer keus geven. Ben jij zo kieskeurig ?
wat voor ringen?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan wil ik uh een leuke rol krijgen in het hele gebeuren..
owja, ik ben welgene die de ringen kwijt raakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |