Vraag het aan je vriendin?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:57 schreef ruud-ziek het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag voor de medische mensen hier op FOK!.
Sinds 2 weken heb ik een vriendin, toen wij gisteren gingen zwemmen schrok ik me dood.
Op haar lijf waren heel duidelijk de aderen te zien, toen ze zag dat ik keek heeft ze een me verteld over haar ziekte, helaas ben ik zo klootzak dat
Ik kan me nog herinneren dat ze vertelde dat haar aderen te dicht tegen haar huid zitten, ze is al een tijdje onder behandeling en eens in de maand word er in het ziekenhuis alcohol in de aderen gespoten(80%puur)
Der naast vertelde ze dat ze rustig aan moest doen.(iets wat ze niet doet, waardoor ze regelmatig flauw valt)volgens mij is dat iets met zuurstof.
kan iemand mij de naam van deze ziekte vertellen? of mij informatie geven hier over.
gegroet ruud
als ik het aan haar vraag dan weet ze meteen dat ik niet heb opgelet.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vraag het aan je vriendin?
En wat is "helaas ben ik zo klootzak dat"?
ze kent zelf de benaming niet, die moet ze opzoeken thuis.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:03 schreef Meneer-Goud het volgende:
''Wat was de naam van jouw ziekte ook alweer?''
Echt...
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:04 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ze kent zelf de benaming niet, die moet ze opzoeken thuis.
Dat heb je toch ook niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:02 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
als ik het aan haar vraag dan weet ze meteen dat ik niet heb opgelet.
Caramba!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:04 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ze weet alles over haar ziekte, en kan zo een middag vol lullen, maar de naam is nogal moeilijkquote:Op maandag 14 juli 2008 00:11 schreef Karammel het volgende:
Dus zij weet de naar van de ziekte zelf niet eens ? In welk opzicht heb jij dan niet opgelet?
Vraag het haar gewoon. Toon interesse. Dat vindt ze vast prettiger dan dat je op internet rond gaat vragen en er verder geen woord meer aan vuil maakt. Heb het er met haar gewoon nog eens over.
Zij heeft iig nog het excuus dat ze 80% door haar aderen gespoten krijgt...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:22 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ze weet alles over haar ziekte, en kan zo een middag vol lullen, maar de naam is nogal moeilijk
Wat zegt ze dan als ze de naam van de ziekte moet zeggen?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:22 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ze weet alles over haar ziekte, en kan zo een middag vol lullen, maar de naam is nogal moeilijk
En dát is geen correct Nederlands.quote:
Wat is je probleem dan? Toon interesse in haar en vraag haar naar die ziekte. War houdt het ook alweer in? Welke invloed heeft het op je dagelijkse leven? Is het aangeboren en is het te genezen? Allemaal vragen om aan haar te stellen. Zie het juist als een goede reden om haar wat meer aandacht te geven. Je doet haar vast een plezier als ze ziet dat het jou interesseert. Het is tenslotte iets heel persoonlijk.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:22 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
zo ver ik weet, heeft ze geen handicapt door haar ziekte(behalve dat iedereen het ziet), als ze maar rustig aan doet.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:27 schreef Karammel het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? Toon interesse in haar en vraag haar naar die ziekte. War houdt het ook alweer in? Welke invloed heeft het op je dagelijkse leven? Is het aangeboren en is het te genezen? Allemaal vragen om aan haar te stellen. Zie het juist als een goede reden om haar wat meer aandacht te geven. Je doet haar vast een plezier als ze ziet dat het jou interesseert. Het is tenslotte iets heel persoonlijk.
dan zegt ze de naam boeit niet, latijns gezeik enzoquote:Op maandag 14 juli 2008 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zegt ze dan als ze de naam van de ziekte moet zeggen?
Heerlijke reactiequote:Op maandag 14 juli 2008 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Zij heeft iig nog het excuus dat ze 80% door haar aderen gespoten krijgt...
En jij?
nee want spataderen liggen niet zo dicht op de huid, veroorzaken geen moeheid en worden niet verholpen met alcoholquote:Op maandag 14 juli 2008 00:32 schreef Stali het volgende:
Maar goed, ze heeft dus last van spataderen?
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:35 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
nee want spataderen liggen niet zo dicht op de huid
True, maar 80% is niet niks he.quote:veroorzaken geen moeheid en worden niet verholpen met alcohol
korsakov is het absoluut niet, er is niks mis met haar hersenen/geheugen.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe dichtbij wil je ze hebben?. [ afbeelding ]
[..]
True, maar 80% is niet niks he..
Het klinkt als Korsakov en spataderen..
Fucking hell...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:53 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
korsakov is het absoluut niet, er is niks mis met haar hersenen/geheugen.
het alcohol word er onder narcose ingepompt en ook weer uitgepompt.
en spataderen is meestal op het been en niet op de buik.
Even alles op een rijtje:quote:Op maandag 14 juli 2008 00:29 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
dan zegt ze de naam boeit niet, latijns gezeik enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door alcohol verwijden wel de aderen, dus misschien iets met een vernauwing van de aderen of iets dergelijks, dat ze dichtslibben.
quote:Op maandag 14 juli 2008 08:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Even alles op een rijtje:
1. Jullie gingen samen zwemmen, zij ging vertellen over haar ziekte terwijl jij naar haar titties keek.
2. Zij heeft nooit de naam van haar ziekte vertelt, en die weet zij ook niet.
3. Jij wilt nu de naam van de ziekte weten zodat je heel tof kan doen bij een volgende ontmoeting van "jij hebt grobidus elbogurs""?
Nee dat maakt een goede indruk
Goede samenvatting! Vaag verhaal trouwens van TS, jezus man, vraag het gewoon, of ben je een lafaard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door alcohol verwijden wel de aderen, dus misschien iets met een vernauwing van de aderen of iets dergelijks, dat ze dichtslibben.
En als je het hebt gevraagd niet hier een topic openen over hoe je het moet spellen hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 08:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Goede samenvatting! Vaag verhaal trouwens van TS, jezus man, vraag het gewoon, of ben je een lafaard?
Bepaald niet iets wat tot maandagochtend kan blijven wachten iddquote:Op maandag 14 juli 2008 00:04 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:53 schreef ruud-ziek het volgende:
het alcohol word er onder narcose ingepompt en ook weer uitgepompt.
ja echt, met een speciaal alcohol filter, eerst halen ze al je bloed eruit, hups door het filter en dan weer terug..quote:
Alcohol helpt niet tegen spataderen?! Dammit...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:35 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
nee want spataderen liggen niet zo dicht op de huid, veroorzaken geen moeheid en worden niet verholpen met alcohol
het word er weer uitgepompt omdat je lever dat niet aankan.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:29 schreef Gibson het volgende:
[..]
ja echt, met een speciaal alcohol filter, eerst halen ze al je bloed eruit, hups door het filter en dan weer terug..
![]()
Het topic wordt steeds geloofwaardiger zeg :S
hoe oud is TS in godsnaam? 12 ofzo? als je nou voortaan gewoon oplet en niet naar andere meisjes loopt te gluren dan heb je dit gezeik niet.
spataderen op de buik?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Alcohol helpt niet tegen spataderen?! Dammit...![]()
Verder 'n totaal ongeloofwaardig topic.
M.
Dingesquote:Op maandag 14 juli 2008 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zegt ze dan als ze de naam van de ziekte moet zeggen?
Dumm ass?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef zwaaibaai het volgende:
Tering TS,
Waarom vraag je het niet zelf? of wikipedia of zo....
En beantwoordt eens alle vragen die gesteld worden, niet alleen die je goed uitkomen...
dumm ass..
Gat in de markt voor het uitgaanslevenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:29 schreef Gibson het volgende:
[..]
ja echt, met een speciaal alcohol filter, eerst halen ze al je bloed eruit, hups door het filter en dan weer terug..
![]()
ik weet niet of jij 6 uur aan een apparaat wilt gaan hangen na het uitgaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gat in de markt voor het uitgaansleven
Ideaalquote:Op maandag 14 juli 2008 14:15 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ik weet niet of jij 6 uur aan een apparaat wilt gaan hangen na het uitgaan.
wat voor apparaat? waarom dan? thuis? in het ziekenhuis? nierdialyse? wat? wat? wat?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:15 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ik weet niet of jij 6 uur aan een apparaat wilt gaan hangen na het uitgaan.
Ze heeft het wel verteld maar meneer hier, was te druk bezig met andere dingen.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
wat voor apparaat? waarom dan? thuis? in het ziekenhuis? nierdialyse? wat? wat? wat?
Oh nee, dat heb je niet gevraagd he.
Oh, wat trouwens een goede eigenschap is. Je kan je als man zijnde niet vroeg genoeg aanleren om niet te luisteren naar wat je vriendin te vertellen heeft. Ja knikken en intussen in je eigen droomwereldje blijven leven waar het wijf wél leuk, lekker en geil blijft in plaats van zo'n lelijk kutwijf met een joggingbroek (dat zit zo lekker) haar in een knot en de hele dag met d'r moeder aan de lijn... Ja knikken en dromen!quote:Op maandag 14 juli 2008 17:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze heeft het wel verteld maar meneer hier, was te druk bezig met andere dingen.
GASTquote:
denk je er nog zo over als je zelf ook ziek wordt ?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou d'r gewoon dumpen. Ze is nu al ziek, kan je de rest van je leven voor haar zorgen. Daarbij zullen die aderen alleen maar dikker en nog meer zichtbaar worden. Zie je jezelf al oud worden met zo'n lopende landkaart?
Dumpen en zoek een normaal mens.
Tuurlijk, als ik ziek ben wil ik ook graag door een lekker wijf verzorgd worden, logisch.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:55 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
denk je er nog zo over als je zelf ook ziek wordt ?
Hap hap.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:55 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
denk je er nog zo over als je zelf ook ziek wordt ?
quote:Op maandag 14 juli 2008 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, wat trouwens een goede eigenschap is. Je kan je als man zijnde niet vroeg genoeg aanleren om niet te luisteren naar wat je vriendin te vertellen heeft. Ja knikken en intussen in je eigen droomwereldje blijven leven waar het wijf wél leuk, lekker en geil blijft in plaats van zo'n lelijk kutwijf met een joggingbroek (dat zit zo lekker) haar in een knot en de hele dag met d'r moeder aan de lijn... Ja knikken en dromen!
Word geen dinges!quote:
Groetjes terugquote:
Hahaha. Dat stukje over die joggingbroek is wel herkenbaar. Gelukkig heeft ze die maar heel soms aan. De rest herken ik niet gelukkigquote:Op maandag 14 juli 2008 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, wat trouwens een goede eigenschap is. Je kan je als man zijnde niet vroeg genoeg aanleren om niet te luisteren naar wat je vriendin te vertellen heeft. Ja knikken en intussen in je eigen droomwereldje blijven leven waar het wijf wél leuk, lekker en geil blijft in plaats van zo'n lelijk kutwijf met een joggingbroek (dat zit zo lekker) haar in een knot en de hele dag met d'r moeder aan de lijn... Ja knikken en dromen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |