Vraag het aan je vriendin?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:57 schreef ruud-ziek het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag voor de medische mensen hier op FOK!.
Sinds 2 weken heb ik een vriendin, toen wij gisteren gingen zwemmen schrok ik me dood.
Op haar lijf waren heel duidelijk de aderen te zien, toen ze zag dat ik keek heeft ze een me verteld over haar ziekte, helaas ben ik zo klootzak dat
Ik kan me nog herinneren dat ze vertelde dat haar aderen te dicht tegen haar huid zitten, ze is al een tijdje onder behandeling en eens in de maand word er in het ziekenhuis alcohol in de aderen gespoten(80%puur)
Der naast vertelde ze dat ze rustig aan moest doen.(iets wat ze niet doet, waardoor ze regelmatig flauw valt)volgens mij is dat iets met zuurstof.
kan iemand mij de naam van deze ziekte vertellen? of mij informatie geven hier over.
gegroet ruud
als ik het aan haar vraag dan weet ze meteen dat ik niet heb opgelet.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vraag het aan je vriendin?
En wat is "helaas ben ik zo klootzak dat"?
ze kent zelf de benaming niet, die moet ze opzoeken thuis.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:03 schreef Meneer-Goud het volgende:
''Wat was de naam van jouw ziekte ook alweer?''
Echt...
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:04 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ze kent zelf de benaming niet, die moet ze opzoeken thuis.
Dat heb je toch ook niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:02 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
als ik het aan haar vraag dan weet ze meteen dat ik niet heb opgelet.
Caramba!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:04 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ze kent zelf de benaming niet, die moet ze opzoeken thuis.
ze weet alles over haar ziekte, en kan zo een middag vol lullen, maar de naam is nogal moeilijkquote:Op maandag 14 juli 2008 00:11 schreef Karammel het volgende:
Dus zij weet de naar van de ziekte zelf niet eens ? In welk opzicht heb jij dan niet opgelet?
Vraag het haar gewoon. Toon interesse. Dat vindt ze vast prettiger dan dat je op internet rond gaat vragen en er verder geen woord meer aan vuil maakt. Heb het er met haar gewoon nog eens over.
Zij heeft iig nog het excuus dat ze 80% door haar aderen gespoten krijgt...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:22 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ze weet alles over haar ziekte, en kan zo een middag vol lullen, maar de naam is nogal moeilijk
Wat zegt ze dan als ze de naam van de ziekte moet zeggen?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:22 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ze weet alles over haar ziekte, en kan zo een middag vol lullen, maar de naam is nogal moeilijk
En dát is geen correct Nederlands.quote:
Wat is je probleem dan? Toon interesse in haar en vraag haar naar die ziekte. War houdt het ook alweer in? Welke invloed heeft het op je dagelijkse leven? Is het aangeboren en is het te genezen? Allemaal vragen om aan haar te stellen. Zie het juist als een goede reden om haar wat meer aandacht te geven. Je doet haar vast een plezier als ze ziet dat het jou interesseert. Het is tenslotte iets heel persoonlijk.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:22 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
zo ver ik weet, heeft ze geen handicapt door haar ziekte(behalve dat iedereen het ziet), als ze maar rustig aan doet.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:27 schreef Karammel het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? Toon interesse in haar en vraag haar naar die ziekte. War houdt het ook alweer in? Welke invloed heeft het op je dagelijkse leven? Is het aangeboren en is het te genezen? Allemaal vragen om aan haar te stellen. Zie het juist als een goede reden om haar wat meer aandacht te geven. Je doet haar vast een plezier als ze ziet dat het jou interesseert. Het is tenslotte iets heel persoonlijk.
dan zegt ze de naam boeit niet, latijns gezeik enzoquote:Op maandag 14 juli 2008 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zegt ze dan als ze de naam van de ziekte moet zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |