Dumm ass?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef zwaaibaai het volgende:
Tering TS,
Waarom vraag je het niet zelf? of wikipedia of zo....
En beantwoordt eens alle vragen die gesteld worden, niet alleen die je goed uitkomen...
dumm ass..
Gat in de markt voor het uitgaanslevenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:29 schreef Gibson het volgende:
[..]
ja echt, met een speciaal alcohol filter, eerst halen ze al je bloed eruit, hups door het filter en dan weer terug..
![]()
ik weet niet of jij 6 uur aan een apparaat wilt gaan hangen na het uitgaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gat in de markt voor het uitgaansleven
Ideaalquote:Op maandag 14 juli 2008 14:15 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ik weet niet of jij 6 uur aan een apparaat wilt gaan hangen na het uitgaan.
wat voor apparaat? waarom dan? thuis? in het ziekenhuis? nierdialyse? wat? wat? wat?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:15 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
ik weet niet of jij 6 uur aan een apparaat wilt gaan hangen na het uitgaan.
Ze heeft het wel verteld maar meneer hier, was te druk bezig met andere dingen.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
wat voor apparaat? waarom dan? thuis? in het ziekenhuis? nierdialyse? wat? wat? wat?
Oh nee, dat heb je niet gevraagd he.
Oh, wat trouwens een goede eigenschap is. Je kan je als man zijnde niet vroeg genoeg aanleren om niet te luisteren naar wat je vriendin te vertellen heeft. Ja knikken en intussen in je eigen droomwereldje blijven leven waar het wijf wél leuk, lekker en geil blijft in plaats van zo'n lelijk kutwijf met een joggingbroek (dat zit zo lekker) haar in een knot en de hele dag met d'r moeder aan de lijn... Ja knikken en dromen!quote:Op maandag 14 juli 2008 17:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze heeft het wel verteld maar meneer hier, was te druk bezig met andere dingen.
GASTquote:
denk je er nog zo over als je zelf ook ziek wordt ?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou d'r gewoon dumpen. Ze is nu al ziek, kan je de rest van je leven voor haar zorgen. Daarbij zullen die aderen alleen maar dikker en nog meer zichtbaar worden. Zie je jezelf al oud worden met zo'n lopende landkaart?
Dumpen en zoek een normaal mens.
Tuurlijk, als ik ziek ben wil ik ook graag door een lekker wijf verzorgd worden, logisch.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:55 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
denk je er nog zo over als je zelf ook ziek wordt ?
Hap hap.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:55 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
denk je er nog zo over als je zelf ook ziek wordt ?
quote:Op maandag 14 juli 2008 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, wat trouwens een goede eigenschap is. Je kan je als man zijnde niet vroeg genoeg aanleren om niet te luisteren naar wat je vriendin te vertellen heeft. Ja knikken en intussen in je eigen droomwereldje blijven leven waar het wijf wél leuk, lekker en geil blijft in plaats van zo'n lelijk kutwijf met een joggingbroek (dat zit zo lekker) haar in een knot en de hele dag met d'r moeder aan de lijn... Ja knikken en dromen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |