abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:33:14 #101
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_60132389
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
30 euro voor een bos rozen? Pardon ?
Daar waren ze toch over aan 't zeiken in KLB? Ik moet zeggen dat ik zelf never in 'n bloemenwinkel iets koop, laat staan zoiets als rozen dus vraag me niet naar de exacte prijs daar. Maar je ziet 't bij andere producten, ook, niet zo duidelijk maar toch, zelfs 'n Aldi maakt nog goed winst door B1 net niet afgekeurde kwaliteit te kopen en dan voor 'n paar Euro verkopen wat ze voor 'n paar cent hebben ingekocht, I'm sure you get the idea.

M.
Hallon!
pi_60133138
Goed topic!

Ik zal morgen even een stukje tikken over buggyverhuur.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_60133272
Wat een erge dingen komen hier voorbij!

Nou, ik heb eens een maand gewerkt als callcentermederwerker bij de DSB Bank:
- Of je nu een lening afsluit bij Frisia financieringen, Becam financieringen, Lenen.nl, Postkrediet etc, je krijgt overal hetzelfde (dit wist ik niet toen ik er solliciteerde ). Wij mogen dit de klant niet vertellen tenzij hij/zij er expliciet naar vraagt.
- Bij de DSB Bank is iets niet goedkoop maar voordelig. Ook zijn producten niet gratis, maar kosteloos. Verder 'regelen' wij niets, maar maken wij iets in orde. Ook sluit je geen lening af, maar een financiering. Daarnaast mag het woord maar niet in de mond genomen worden.
- Een gesprek mag je niet openen door je volledige naam te geven. Het moet als volgt: 'Goedemiddag, u spreekt met Mevrouw + achternaam' of voor de mannen 'Goedemiddag, u spreek met achternaam'.
- Er morgen geen verkleinwoorden worden gebruikt.
- We moeten minimaal 3x iemands naam noemen in het gesprek.
- Aan het einde van het gesprek mogen we niet tot ziens zeggen, aangezien we die persoon niet zullen zien.
- Als je in de wacht wordt gezet en je hoort geen muziekje, kan de medewerker je nog gewoon horen.
- Zo nu en dan zijn er bonussen te verdienen als je zorgt dat de klant binnen 3 dagen op afspraak komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nad-ja op 15-07-2008 23:12:20 ]
pi_60133396
Ik ben trouwens ook goededoelen chick maar daarover later meer
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:21:26 #105
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_60133695
Ik ben fysiotherapeut:
- Probeer zoveel mogelijk zelf aan je klacht te werken en denk niet dat het volledig van de fysio afhangt, ik ga s'avonds naar huis en denk niet meer aan patienten.
- Ga in de douche voordat je voor onderzoek komt, als je stinkt, ruikt meurt etc ga ik korter behandelen/ onderzoeken als wanneer ze fris ruiken (Logisch )
- De huisarts blijft eindverantwoordelijke, wij hebben meestal overleg over jouw als je onder behandeling komt.
- De huisarts krabbelt meestal maar "wat" op de verwijzing, de helft van de tijd weten ze niet wat je klacht precies is. Ze schrijven bijvoorbeeld bursitis op de verwijzing terwijl het een overbelasting kan zijn.
- Vraag mij niet naar medicijnen daar heb ik geen verstand van.
- We zijn er om je te helpen, en we proberen je altijd op een adequate manier te helpen. we zijn niet voor niets hulpverleners....maar dat betekend niet dat je me thuis kunt opbellen omdat je een zeer schouder hebt.

Voor de rest kan ik niet veel spectaculairs vertellen.
pi_60134635
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:30 schreef Guus Muisarm het volgende:
Hoe kom je daarbij? Wat maakt jou beter in objectief beoordelen dan een ander? Waarom gaat iemand niet over die de motivatie niet heeft maar iemand die de motivatie wel heeft wel ? Vreemd genoeg is degene die de motivatie niet heeft waarschijlijk slimmer dan degene die de motivatie wel heeft.

Wat maakt iemand die de pabo gedaan heeft beter in beoordelen dan een andere fokker die een andere opleiding heeft en ook nog eens verstand heeft?
Laatste reactie en dan ga ik er (in dit topic) niet meer op in:
Het is altijd lekker makkelijk oordelen over andermans werk (en hoe je het uitvoert) wanneer je het zelf niet doet of er geen ervaring mee heb.
Dat bedoel ik er mee.
Ik zou nooit tegen een arts zeggen dat ie iets verkeerds doet of het beter anders kan aanpakken; immers ik heb er geen verstand van

Bovendien heb ik de pabo niet gedaan En ik zeg ook helemaal niets over het beoordelingsvermogen/verstand ( ) van andere fokkers. Lees mijn posts nog maar eens een keertje goed door.

Discussie gesloten.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:21 schreef Grimm het volgende:
Ik ben fysiotherapeut:
- Probeer zoveel mogelijk zelf aan je klacht te werken en denk niet dat het volledig van de fysio afhangt, ik ga s'avonds naar huis en denk niet meer aan patiënten.
- Ga in de douche voordat je voor onderzoek komt, als je stinkt, ruikt meurt etc ga ik korter behandelen/ onderzoeken als wanneer ze fris ruiken (Logisch )
Ik heb het afgelopen half jaar vrij intensief fysiotherapie (en zal het de komende tijd ook nog wel houden) en ik moet idd. zeggen dat thuis oefenen onmisbaar is. Ik merkte dat ik, vooral in het begin, snel vorderingen maakte als ik iedere dag even de oefeningen bij langs liep

En over dat stinken.... beneden is een sportzaaltje waar je dus, begeleid, oefeningen kan doen. Ik zie er altijd tegenop om daar heen te gaan, want het stinkt er zo muffig en naar zweet Kan me dus idd. voorstellen dat het als fysiotherapeut niet fijn is als je een stinkende patiënt hebt, vooral omdat je zo druk bezig bent met andermans lichaam
pi_60136367
Bediening.

Als je onvriendelijk tegen me doet roggel ik in je drinken
If you are searching, lost is where you will find me.
  woensdag 16 juli 2008 @ 02:57:15 #108
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60136424
Je wordt betaald om met dat soort ongemakken om te gaan, of je nou banden staat op te pompen of een CEO bent.

Als ik die verhalen hier lees nemen jullie ons meer in de maling dan andersom. Waar haal je het gore lef vandaan om die smeerlapperij aan ons te verkopen en nog te glimlachen ook?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 16 juli 2008 @ 03:11:45 #109
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_60136475
Leuk topic.

Callcenter (outbound, dus ja ik bel jou en niet andersom).

Gouden tip
- Doe niet mee aan wazige prijsvragen/enquetes op internet, dit is de enige manier waarop wij je nummer krijgen (serieus, althans bij mijn werkgever).

Verder
- Denk niet dat je er vanaf bent door te zeggen dat je 'op het punt staat weg te gaan' (dat hoor ik minstens bij 1 op de 20 gesprekken), krijg je gewoon een terugbelafspraak.

- Als je geen interesse hebt geef dit dan gewoon aan, en hang niet boos de telefoon op of iets dergelijks. 9 van de 10 keer krijg je dan een terugbelafspraak op zaterdag om 09:00.

- Ga je ergens mee in zee, let er dan op dat alleen de opname aan het eind van het gesprek bindend is. Alles wat daarvoor gezegd is telt officieel niet mee.

-
quote:
Als ik die verhalen hier lees nemen jullie ons meer in de maling dan andersom.
Klopt.
quote:
Waar haal je het gore lef vandaan om die smeerlapperij aan ons te verkopen en nog te glimlachen ook?
Het betaalt goed en als ik het niet doe doet iemand anders het wel.
pi_60136512
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Onterechte klacht

Bel me lekker niet als ik aan het eten ben, jij valt mij lastig op dat tijdstip, ik jouw niet. Beter laten we elkaar met rust
Ten eerste bellen ze over het algemeen de hele dag. Ten tweede weten ze niet wanneer jij aan het eten bent. Ten derde, als je niet gebeld wil worden door Telemarketers, laat je dan registreren bij Infofilter, als je dat niet doet moet je niet zeiken of je telefoon de deur uit doen.

* heiden6 heeft veel telemarketing gedaan tijdens het studeren enzo

Tips:

1. Zeg niet als je niet geïnteresseerd bent als je niet weet waar het over gaat, dat is onzin en dat weet je zelf ook. Als je nooit iets over de telefoon koopt en het maakt niet uit waar het over gaat, zeg dat dat;
2. Als je niet meer gebeld wilt worden, zeg dan niet dat je geen tijd hebt, want dan word je sowieso een paar keer teruggebeld;
3. Dat jij degene bent die gebeld wordt en niet andersom, is geen reden om onbeschoft te doen of te schelden;
4. Als je op zich interesse hebt in een dienst of product, maar je besluit halverwege het gesprek toch niets te kopen, leg dan uit waarom. Dat is wel zo netjes tegenover iemand die net 5 minuten bezig is geweest om je het een en ander uit te leggen. Zo kun je op een nette en snelle manier het gesprek beëindigen. Als je bang bent voor addertjes onder het gras, denk dan eens na en vraag naar de precieze voorwaarden en procedures, deze zijn over het algemeen best redelijk;
5. Als de verkoper zegt dat hij een bandopname wil maken met jouw akkoord en hierin zal bevestigen dat je kunt annuleren binnen acht dagen, dan hoef je je echt niet druk te maken dat dit niet echt kan. Acht dagen annuleringsmogelijkheid is een wettelijke verplichting en zonder opname heeft een bedrijf geen officiële overeenkomst met je;
6. Je hoeft niet met je man, vrouw, dochter, neefje of hond te overleggen of je een proefabonnement van 5 euro neemt op de Elsevier;
7. De jaarlijkse omzet uit telefonische acquisitie op de consumentenmarkt stijg nog altijd, anders zou er niet zo veel gebeld worden;
8. Als nee altijd nee was werd er vrijwel niets verkocht;
9. Dat call center agents over het algemeen alleen een tekst voorlezen komt omdat er veel debielen werken die verder niets kunnen, en de procedures zijn daarop ingesteld en die werken nu eenmaal goed. Ook als je geen debiel bent is het mentaal slopend om 200 mensen op een dag te bellen, waarvan 80% binnen 30 seconden ophangt;
10. Als je zegt dat je oprechte interesse hebt in een product, maar eerst de website wilt bezoeken, zal de call center agent proberen direct de deal te sluiten, omdat er anders nooit meer iets van terechtkomt. Uitstel is bijna altijd afstel dus de verkoper heeft niets te verliezen;
11. Wees altijd op je hoede voor adders onder het gras, maar stel je niet paranoïde op;
12. Zeur niet zo dat je gestoord wordt tijdens het eten voor een reclamepraatje, terwijl je nooit klaagt over tv-reclame, radio-reclame, billboards, website-banners enzovoorts;
13. Je rekeningnummer doorgeven aan de telefoon is net zo gevaarlijk als pinnen, want op elke bon staat je rekeningnummer;
14. Telemarketers zijn vaak zeer beperkt getraind voor wat betreft productkennis, denk hierbij aan enkele uurtjes voor het verkopen van een internetabonnement;
15. Telemarketers bellen vrijwel nooit vanuit het bedrijf wat ze vertegenwoordigen, noch zijn ze hier in dienst. Ze kunnen niets voor je betekenen tenzij je iets wilt kopen. Je vraagt ook niet aan de schilder of hij je WC wil repareren, dus val een verkoper niet herhaaldelijk lastig met service-kwesties, dit is zinloos, zeker als je conflict met het bedrijf dateert uit het verre verleden;
16. Veel Telemarketingbedrijven laten hun medewerkers bellen onder gefingeerde namen;
17. Als je iets niet helemaal begrijpt, verdiep je er dan in voor je het aanschaft. Het is niet de plicht van een verkoper om jou alle mogelijke negatieve gevolgen voor jouw persoonlijke situatie op te noemen als je over stapt naar de dienst die hij of zij aanbiedt. Als jij een alarm hebt lopen over je telefoonlijn, denk daar dan aan wanneer je die opzegt. Een verkoper is zeker niet verplicht om aan jou te vragen of je misschien een alarmlijn hebt, en hij of zij zal dit over het algemeen niet doen tenzij het bedrijf deze eis stelt uit klantvriendelijkheid. Dit komt niet veel voor en reken er niet op, denk dus zelf goed na;
18. Denk niet dat het een Telemarketer ook maar enige zorg is wat jij van zijn werk vindt, vaak ben je in gesprek met een student bedrijfskunde die het allemaal wel best vindt zolang hij maar twee avondjes in de week 9 euro per uur kan verdienen zonder enige inspanning.

[ Bericht 35% gewijzigd door heiden6 op 16-07-2008 03:54:06 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 16 juli 2008 @ 03:30:25 #111
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_60136518
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 03:24 schreef heiden6 het volgende:
laat je dan registreren bij Infofilter
Dat ook ja. Werkt natuurlijk niet als je zelf ergens je nummer (+toestemming) hebt achtergelaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Evil_Koekje op 16-07-2008 03:35:43 ]
pi_60136526
Leuk topic, morgen verder lezen
............................
  woensdag 16 juli 2008 @ 03:41:10 #113
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60136547
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:45 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Zelf sta ik gelukkig meestal niet op straat maar in de winkels zelf. Gisteren in de AH met milner minder zout bijv.

echt niet te eten die kaas
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60136573
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 03:30 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Dat ook ja. Werkt natuurlijk niet als je zelf ergens je nummer (+toestemming) hebt achtergelaten.
Vaak werkt het dan nog, alleen het duurt een paar maanden en niet elk telemarketingbedrijf doet hier aan mee (het is geen wettelijke verplichting om Infofilter te gebruiken).
pi_60136576
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 03:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Leuk topic.

Callcenter (outbound, dus ja ik bel jou en niet andersom).

Gouden tip
- Doe niet mee aan wazige prijsvragen/enquetes op internet, dit is de enige manier waarop wij je nummer krijgen (serieus, althans bij mijn werkgever).

Verder
- Denk niet dat je er vanaf bent door te zeggen dat je 'op het punt staat weg te gaan' (dat hoor ik minstens bij 1 op de 20 gesprekken), krijg je gewoon een terugbelafspraak.

- Als je geen interesse hebt geef dit dan gewoon aan, en hang niet boos de telefoon op of iets dergelijks. 9 van de 10 keer krijg je dan een terugbelafspraak op zaterdag om 09:00.

- Ga je ergens mee in zee, let er dan op dat alleen de opname aan het eind van het gesprek bindend is. Alles wat daarvoor gezegd is telt officieel niet mee.

-
[..]

Klopt.
[..]

Het betaalt goed en als ik het niet doe doet iemand anders het wel.
Zeker weten dat dat heel veel gebeurt.
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 03:51:50 #116
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_60136577
tvp
pi_60136596
Vakkenvuller
100 jaar geleden
Als ik 100% zeker wist dat een bepaald product er niet meer was, ook achter niet, ging ik toch even achter in het magazijn kijken. Alles om de arbeidsproductiviteit te stagneren. En deels om de klant tevreden te stellen, dat je moeite voor de klant doet.

Vakkenvullers houden zich niet altijd aan FIFO, maar dat kun je eigenlijk niet maken als je bij de zuivel werkt. Toch?

Pizzakoerier
Geloof me, je wilt echt niet weten hoe de afwas wordt gedaan en in welke halfvergane staat sponsjes/afwasborstels zijn

Bepaalde producten worden hier niet volgens hygiene voorschriften bereid en/ of bewaard.
Althans, niet de Nederlandse voorschriften.

De smaakpolitie zou hier gillend weglopen.

Maar toch zit het iedere keer bomvol, dus het zal wel smaken

Een collega had na het eten, ontzettende buikgriep gekregen...

Tips
Alleen op actiedagen desbetreffende producten bestellen, anders krijg je diepvries.

Als het druk is, haal het dan zelf, ipv bezorgen, want soms heb ik 3 adressen tegelijkertijd.

Laat in hemelsnaam geen soep bezorgen!!!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 16 juli 2008 @ 04:11:49 #118
150152 Queen_Bee
pi_60136612
En wat een stom gedoe eigenlijk. Producten die over de datum zijn als vers verkopen ed
I'm super sonic man
pi_60136618
Als het goed is zijn die producten allang verwijderd.

Bovendien heb je van die 35% stickers die je op producten aanbrengt als ze nog op dezelfde dag houdbaar zijn.

Je wil niet weten hoe snel die producten weg zijn
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 16 juli 2008 @ 04:19:15 #120
150152 Queen_Bee
pi_60136625
Stond ergens op pagina 1 ofzo dat ze dat gewoon verkopen
I'm super sonic man
pi_60136633
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 04:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Stond ergens op pagina 1 ofzo dat ze dat gewoon verkopen
Ik voelde me aangesproken..
  woensdag 16 juli 2008 @ 04:32:09 #122
150152 Queen_Bee
pi_60136639
Oh meid toch, dat moet je niet doen
I'm super sonic man
pi_60136642
Ik zal het niet meer doen
  woensdag 16 juli 2008 @ 04:47:19 #124
150152 Queen_Bee
pi_60136656
I'm super sonic man
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:26:58 #125
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_60139032
quote:
3. Dat jij degene bent die gebeld wordt en niet andersom, is geen reden om onbeschoft te doen of te schelden;
Hoezo? Als je mij toevallig treft in een slechte bui en ik heb slechte zin en zou best wel eens mijn frustraties willen uiten, jij belt toevallig, dan ben jij toch echt degene die pech heeft... Ik heb er nooit om gevraagd dat je me belt en als je dat net op het verkeerde tijdstip doet, heb jij pech, niet ik...
quote:
4. Als je op zich interesse hebt in een dienst of product, maar je besluit halverwege het gesprek toch niets te kopen, leg dan uit waarom. Dat is wel zo netjes tegenover iemand die net 5 minuten bezig is geweest om je het een en ander uit te leggen. Zo kun je op een nette en snelle manier het gesprek beëindigen. Als je bang bent voor addertjes onder het gras, denk dan eens na en vraag naar de precieze voorwaarden en procedures, deze zijn over het algemeen best redelijk;
Sinds wanneer ben ik een telemarketer een antwoord schuldig? Dat maak ik nog altijd zelf uit. Nee is nee en dat heb je maar te accepteren, zonder opgaaf van reden. Het is ook niet mijn keuze dat diegene mij 5 minuten een lulverhaal dat aan alle kanten rammelt zit te vertellen.

Al zou outbound callcentre medewerker het laatste beroep zijn op aarde, dan zou ik dat nog niet willen doen. Ik zou mezelf liever van een hoog flatgebouw gooien ipv dat werk te doen... Je moet toch echt wel volledig gewetensloos zijn om dat werk te doen lijkt me? Hoog loon of niet, geld is ook niet alles...
Don't let my username fool you...
pi_60139297
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hoezo? Als je mij toevallig treft in een slechte bui en ik heb slechte zin en zou best wel eens mijn frustraties willen uiten, jij belt toevallig, dan ben jij toch echt degene die pech heeft... Ik heb er nooit om gevraagd dat je me belt en als je dat net op het verkeerde tijdstip doet, heb jij pech, niet ik...
[..]
quote:
Al zou outbound callcentre medewerker het laatste beroep zijn op aarde, dan zou ik dat nog niet willen doen. Ik zou mezelf liever van een hoog flatgebouw gooien ipv dat werk te doen... Je moet toch echt wel volledig gewetensloos zijn om dat werk te doen lijkt me? Hoog loon of niet, geld is ook niet alles...
Je kan ook overdrijven.... En gewetenloos werk is het niet, alleen irritant.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:04:58 #127
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_60139797
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:40 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Heerlijk toch? Je frustraties ff uiten? Is goedkoper dan een sessie bij een psycholoog/psyhchiater/whatever
quote:
[..]

Je kan ook overdrijven.... En gewetenloos werk is het niet, alleen irritant.
Ik zou 100x liever vuilnis ophalen dan callcentre werk doen hoor... Je zult het mij in elk geval NOOIT zien doen.
Don't let my username fool you...
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:10:01 #128
150152 Queen_Bee
pi_60139921
Ik ben het wel half met Metalfreak eens hoor. Als jullie nee niet als nee beschouwen dan is het jullie schuld als mensen daarna wat minder aardig gaan doen. Jullie zegggen nee is geen nee en lullen door en dan zijn wij degene die netjes moeten doen? Doorlullen terwijl iemand nee zegt vind ik ook niet netjes.
I'm super sonic man
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:22:02 #129
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60140183
account manager

Respecteer de klant
Respecteer jezelf
Doe wat je belooft en beloof wat je doet
Niet meepraten als je er geen verstand van hebt
Pak een kans wanneer deze zich voordoet
Een deal is pas en deal als de handtekening op de offerte staat en de rekening betaald is.
c’est le ton qui fait la musique
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:04:16 #130
78498 classpc
I don't like change
pi_60141226
quote:
12. Zeur niet zo dat je gestoord wordt tijdens het eten voor een reclamepraatje, terwijl je nooit klaagt over tv-reclame, radio-reclame, billboards, website-banners enzovoorts;
Hoe weet jij nou of die mensen die jij aan de telefoon hebt daar nooit over klagen?

Volgens mij is dit gewoon een manier om het voor jezelf goed te praten dat je mensen allerhande onzin via de telefoon verkoopt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:24:37 #131
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60143039
Koekjesfabriek

- Het werk is heel saai, je hoeft niets te doen
- We rennen doorhet magazijn in de baas z'n tijd
- Als we 40 minuten niet opletten is er niets aan de hand
- We hebben veel te veel personeel, waardoor we veel pauze hebben
- Als koeken op de grond vallen gooien we ze echt weg, en we moeten haarnetjes en alles dragen
- Ik kan geen koekje meer zien
pi_60143475
Worden die callcentermedewerkers vaak geplaagd door mensen die opgebeld zijn?
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:48:13 #133
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_60143623
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef Gesloten het volgende:
Worden die callcentermedewerkers vaak geplaagd door mensen die opgebeld zijn?
Valt me héél erg mee. Dit was wel m'n verwachting voordat ik er ging werken, maar ben tot nu toe nog maar 1 keer echt uitgescholden bijvoorbeeld. Een enkeling probeert uiteraard wel bijdehand te doen, maar al die kutgeintjes heb je ook wel gehoord na een maand werken.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:00:35 #134
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60143950
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:57 schreef static het volgende:
Je wordt betaald om met dat soort ongemakken om te gaan, of je nou banden staat op te pompen of een CEO bent.

Als ik die verhalen hier lees nemen jullie ons meer in de maling dan andersom. Waar haal je het gore lef vandaan om die smeerlapperij aan ons te verkopen en nog te glimlachen ook?
Helemaal mee eens. Vooral die keurslager die ze aan de hoogste boom op mogen knopen.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:03:58 #135
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_60144038
Precies, mensen klagen vaak steen en been over verkoopgesprekken. Maar tijdens die gesprekken weten de meesten wel beleeft te zijn, al dan niet geacteerd. Gebrek aan persoonlijkheid als je het mij vraagt, hang dan ook direct op als het je niet aanstaat.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:06:39 #136
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_60144097
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:37 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
- behandel me niet als een dom mongooltje, waarschijnlijk ben ik intelligenter dan de meeste bezoekers, ja dit is echt waar
[..]
Ik ben altijd erg vriendelijk tegen mensen in een winkel (werk zelf in een boekhandel), maar als iemand perziken aanziet voor pruimen (naar haar collega kijkend vragen: "zijn dit pruimen?") dan word ik toch echt een beetje verdrietig.

Maargoed, ik werk dus in een boekhandel:
- Alle boeken kunnen besteld worden, dus als het niet in de winkel ligt dan is het wel te krijgen (meestal binnen een week).
- Volgens de wet mogen wij geen korting geven, vraag daar dan ook niet om.
- Wij weten niet wat er in andere boekhandels ligt en vraag niet of wij even op Bol.com willen kijken wat het boek daar kost.
- als ik zeg dat ik even boven of achter ga kijken of ik het kan vinden dan doe ik dat ook echt, het lijkt wel of ik de enige ben hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door BOKA op 16-07-2008 17:13:17 (auwauwauwauw) ]
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:10:18 #137
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60144183
Btw, speciaal iets voor die callcentermedewerkers:

JULLIE ZIJN TRIIEST!!!
Vooral de losers die het goedpraten, dat wij niet zo moeten zeiken enzo.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:20:31 #138
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_60144436
* nattermann is politieagent in opleiding
Tics van je petten.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:25:46 #139
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_60144560
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef dudemeister13 het volgende:
Btw, speciaal iets voor die callcentermedewerkers:

JULLIE ZIJN TRIIEST!!!
Vooral de losers die het goedpraten, dat wij niet zo moeten zeiken enzo.
Ik hoop dat ik je binnenkort aan de lijn heb.

Trouwens ik geef alleen tips, bijvoorbeeld dat als je niet loopt te zeiken je er sneller vanaf bent. Daar is dit topic toch voor?
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:25:47 #140
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60144561
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:20 schreef nattermann het volgende:
* nattermann is politieagent in opleiding
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:27:01 #141
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60144601
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:25 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik je binnenkort aan de lijn heb.

Trouwens ik geef alleen tips, bijvoorbeeld dat als je niet loopt te zeiken je er sneller vanaf bent. Daar is dit topic toch voor?
Jullie doen allemaal zo arrogant, kwil ook niet zeggen dat ik het speciaal tegen jou heb. Maar de mensen die zeggen van: 'je moet maar niet zeiken als we je tijdens het eten bellen' kunnen echt doodvallen. En beleefd hoef ik niet te doen als ik al nee heb gezegd.
pi_60144648
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:25 schreef dudemeister13 het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe... en paaldansen is zeker onderdeel van het curriculum
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:30:39 #143
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_60144688
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:27 schreef dudemeister13 het volgende:

[..]

Jullie doen allemaal zo arrogant, kwil ook niet zeggen dat ik het speciaal tegen jou heb. Maar de mensen die zeggen van: 'je moet maar niet zeiken als we je tijdens het eten bellen' kunnen echt doodvallen. En beleefd hoef ik niet te doen als ik al nee heb gezegd.
Daar ben ik het wel mee eens. Al gaat doodvallen me wat ver.
Maar goed als jij dus boos wordt aan de telefoon, hou er dan in ieder geval rekening mee dat je alleen nog maar meer kans maakt om teruggebeld te worden. Vandaar bovenstaande tips.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:43:49 #144
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60145029
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:30 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens. Al gaat doodvallen me wat ver.
Maar goed als jij dus boos wordt aan de telefoon, hou er dan in ieder geval rekening mee dat je alleen nog maar meer kans maakt om teruggebeld te worden. Vandaar bovenstaande tips.
Ik vind het niet erg dat ze bellen, want met rotdagen kan je uitvallen tegen iemand. Alleen bellen tijdens het eten vind ik ronduit asociaal en die mensen kunnen serieus doodvallen. Aangeven dat je rond die tijd niet gebeld wil worden maakt ook niets uit want dan doet hetzelfde bedrijf het toch weer de dag erna!
pi_60145846
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:51 schreef Gesloten het volgende:
Vakkenvuller
- Als je vraagt of product x nog achter in het magazijn ligt zijn we niet te beroerd om naar het magazijn te lopen. In het magazijn maken we een praatje met collega`s en lopen we terug met de mededeling dat het er niet is. Het product komt altijd morgen weer binnen.
- Als er een lekker wijf binnenloopt weet de hele vulploeg het.
- Als we door eigen fouten een hardloper (bijvoorbeeld coca cola, douwe egberts, verse melk) niet besteld hebben, ligt het aan een leveringsprobleem.

Tips:
- Vraag netjes of we weten waar de suiker ligt en roep niet: "Suiker!?"
- Maak niet de volgende "grap": "Jij bent druk aan het inpakken en ik pak het zo uit het vak."
Haha zo herkenbaar dit
Zelf bijna 3 jaar bij AH gewerkt (jaar geleden gestopt)

Ik werk nu bij de gemeente Rotterdam, moet informatie verzamelen (bouwtekeningen opmeten van nieuwbouwprojecten).

Dingetjes:

-Ambtenaren hebben ziekelijk grote ramen voor hun neus en halen de hele dag koffie
-10 minuutjes later aankomen en 10 minuten eerder weg, niemand zal er van opkijken.
- De afstand van vloer tot plafond moet wettelijk gelijk zijn aan/ meer zijn dan 2,60 meter.
- Er worden echt afzichtelijke dingen gebouwd in Rotterdam de komende 4 jaar
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60146179
Valt me op hoeveel mensen zeiken over 'klanten' in dit topic. Ik weet uit ervaring dat een groot deel van de klanten irritant zijn, maar je kan niet eisen dan iedereen rekening gaat houden met hoe jij het liefst de borden afwast en behandeld wil worden als telemarketeer . Jij bent hier de werkende, dus jij moet je aanpassen.

Ik ben kassameisje en medicijnbezorger .
Over kassawerk in de supermarkt is al het nodige al gezegd denk ik . Het hele niet-meer-houdbaar-en-toch-verkopengebeuren zie ik bij ons niet gebeuren. Als mensen terugkomen met iets dat niet aan de wensen of de beloftes voldoet, krijgen ze zonder vragen hun geld terug. Als wij dingen tegenkomen die niet meer goed zijn worden ze voor zover ik weet afgeschreven (vlees- en kaas weet ik niet zeker, daar werk ik niet)
Als een aanbieding er niet meer is (bijv. 3 pakken Dubbelfriss voor 1,99 en de Dubbelfriss is op) kun je bij de servicebalie/kiosk/sigaretten een tegoedbon ophalen zodat je de week erop hetzelfde product alsnog met korting kan halen (ik wist dit pas toen ik er ging werken )
Over leveringen weet de kassa-afdeling bar weinig. Wij kunnen bellen met de KW-afdeling, maar meestal kan die slechts een indicatie geven van een marge met een dag ofzo wanneer de vracht wordt gebracht. Zelfde geldt voor stomerij en foto's, wij zijn afhankelijk van andere bedrijven.
Een zelfscankassa bij de C1000 (met zo'n band) weegt je product. Als jij dus niet snapt waarom het ding je product niet doorschuift, bedenk je dan dat het gewicht van een product normaal verdeeld is en dus een afwijking kan hebben waardoor hij niet meer binnen de marge valt van de zelfscan. De band denkt dat je een verkeerd product hebt neergelegd en daar kan ik noch de band wat aan doen. Slaan tegen zelfscankassa of producten doorduwen helpt niet.
Echt niet.

Over medicijnen bezorgen kan ik alleen maar zeggen: ik bezorg de dingen, ik weet er niks over. Ik weet hoogstens welke kant naar voren moet bij het inbrengen van een zetpil, maar ik ga het niet voor je doen. En als je iets vandaag hebt besteld maar ik heb het niet bij me, dan was het niet leverbaar en komt het morgen .
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:45:16 #147
150152 Queen_Bee
pi_60146497
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:06 schreef BOKA het volgende:

[..]

Ik ben altijd erg vriendelijk tegen mensen in een winkel (werk zelf in een boekhandel), maar als iemand perziken aanziet voor pruimen (naar haar collega kijkend vragen: "zijn dit pruimen?") dan wordt ik toch echt een beetje verdrietig.

Maargoed, ik werk dus in een boekhandel:
- Alle boeken kunnen besteld worden, dus als het niet in de winkel ligt dan is het wel te krijgen (meestal binnen een week).
- Volgens de wet mogen wij geen korting geven, vraag daar dan ook niet om.
- Wij weten niet wat er in andere boekhandels ligt en vraag niet of wij even op Bol.com willen kijken wat het boek daar kost.
- als ik zeg dat ik even boven of achter ga kijken of ik het kan vinden dan doe ik dat ook echt, het lijkt wel of ik de enige ben hier.
Ik word verdrietig van mensen die ik word met dt schrijven
I'm super sonic man
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:48:48 #148
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60146581
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

zou zeggen dat het in genoeg boeken goed staat geschreven
stay frosty
pi_60147466
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:19 schreef Agiath het volgende:
Dingetjes:

-Ambtenaren hebben ziekelijk grote ramen voor hun neus en halen de hele dag koffie
-10 minuutjes later aankomen en 10 minuten eerder weg, niemand zal er van opkijken.
Herkenbaar!

Nog een kleine aanvulling:
-Vrij vragen is geen probleem Vrij krijgen trouwens ook niet Het kan meestal al om de kleinste futiliteiten
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:13:30 #150
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_60148284
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

auw
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:01:04 #151
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60149122
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

zou zeggen dat het in genoeg boeken goed staat geschreven
pi_60150438
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:19 schreef Agiath het volgende:

[..]

Haha zo herkenbaar dit
Zelf bijna 3 jaar bij AH gewerkt (jaar geleden gestopt)

Ik werk nu bij de gemeente Rotterdam, moet informatie verzamelen (bouwtekeningen opmeten van nieuwbouwprojecten).

Dingetjes:

- De afstand van vloer tot plafond moet wettelijk gelijk zijn aan/ meer zijn dan 2,60 meter.
- Er worden echt afzichtelijke dingen gebouwd in Rotterdam de komende 4 jaar
Ja echt hè (ik werk ook bij de gemeente). Ze beginnen 's morgens rond een uur of 08:30 en stoppen rond een uur of 17:00 met koffie.
Zouden ze thuis 's avonds ook een kopje koffie drinken ?
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:31:48 #153
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60150733
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

En je zegt dit omdat jij invalidenparkeerplaatsen maakt? Zo nee, dan is het geen waardevolle bijdrage
Nee, die open-deuren-carroussel van jou ging ergens over, nou goed?

"als je met een grote groep komt moet je even reserveren" Joh, WAT een leuk weetje. Dat we daar nou nooit eerder aan gedacht hebben.

Sorry, heb een pestbui.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 17 juli 2008 @ 03:24:40 #154
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60158510
Celebs kun je beter maar niet voor 12 uur 's ochtends bellen om ze voor je karretje te spannen want dan slapen ze nog of zijn ze nog knorrig dus dan zeggen ze toch nee, aandachtshoer of niet,
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 17 juli 2008 @ 03:31:21 #155
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60158527
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 03:24 schreef Marble het volgende:
Celebs kun je beter maar niet voor 12 uur 's ochtends bellen om ze voor je karretje te spannen want dan slapen ze nog of zijn ze nog knorrig dus dan zeggen ze toch nee, aandachtshoer of niet,
Jja, en?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_60163593
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 03:24 schreef Marble het volgende:
pi_60164129
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, die open-deuren-carroussel van jou ging ergens over, nou goed?

"als je met een grote groep komt moet je even reserveren" Joh, WAT een leuk weetje. Dat we daar nou nooit eerder aan gedacht hebben.

Sorry, heb een pestbui.
Ik vergeef je de pestbui maar even. Je zou inderdaad denken dat mensen zoiets van te voren even regelen ja, maar veel grote groepen mensen doen dat dus NIET
pi_60164362
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:18 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Ja echt hè (ik werk ook bij de gemeente). Ze beginnen 's morgens rond een uur of 08:30 en stoppen rond een uur of 17:00 met koffie.
Zouden ze thuis 's avonds ook een kopje koffie drinken ?
Maak me er zelf ook schuldig aan hoor
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60165485
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:26 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik ook, al liggen mijn tijden tussen 7.30 en 16.00, maar dan wel goed voor minimaal 10 koppen.

En nee, dan hoef ik 's avonds (doordeweeks) niet meer, moet ook nog kunnen
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_60165918
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:53 schreef Ered het volgende:
[ afbeelding ]
pi_60168171
De arrogantie van sommige loonslaven hier...
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:40:02 #162
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_60169012
Hustlah

wist jij dat:
- wij zelf onze shit verkruimelen/versnijden voordat we op pad gaan
- we altijd iemand op de uitkijk hebben staan voor het geval er problemen zijn of de five o er aan komt
- wij vaak kleine scherpe mesjes hebben verborgen in onze zolen voor gebruik in netelige situaties
- we ook gewoon mensen zijn dus een praatje maken mag!

tips:
- probeer niet de leukste thuis te zijn door semi-gevatte grapjes te maken zoals 'mag het een grammetje meer zijn' echte humor wordt natuurlijk altijd op prijs gesteld
- hou je handen altijd in het zicht zodat we weten dat jij gene grapjes uithaalt
- maak geen onverwachte bewegingen
- ga niet zeuren om geld of om krediet, wij geven het je niet en het richt teveel aandacht op ons
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:42:07 #163
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60169069
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef henkzijlstra het volgende:
Hustlah

wist jij dat:
- we altijd iemand op de uitkijk hebben staan voor het geval er problemen zijn of de five o er aan komt
- wij vaak kleine scherpe mesjes hebben verborgen in onze zolen voor gebruik in netelige situaties
- we ook gewoon mensen zijn dus een praatje maken mag!

tips:
- probeer niet de leukste thuis te zijn door semi-gevatte grapjes te maken zoals 'mag het een grammetje meer zijn' echte humor wordt natuurlijk altijd op prijs gesteld
- hou je handen altijd in het zicht zodat we weten dat jij gene grapjes uithaalt
- maak geen onverwachte bewegingen
- ga niet zeuren om geld of om krediet, wij geven het je niet en het richt teveel aandacht op ons
wat zijn jullie openingstijden?
stay frosty
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:49:50 #164
198098 henkzijlstra
pi_60169250
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

wat zijn jullie openingstijden?
meestal vanaf een uur of 2-3 's middags tot een uur of 11-12 's avonds. voor vaste klanten wil ik ook wel eens buiten die tijden een helpende hand wezen
pi_60169391
quote:
Hustlah
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:59:39 #166
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60169502
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:49 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

meestal vanaf een uur of 2-3 's middags tot een uur of 11-12 's avonds. voor vaste klanten wil ik ook wel eens buiten die tijden een helpende hand wezen
hoevere is er prijsberekening binnen jullie business en berekenen jullie ook bv de prijselasticiteit.
of is het zoeen monopolie dat dit niet van toepassing is?
stay frosty
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:06:14 #167
198098 henkzijlstra
pi_60169663
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hoevere is er prijsberekening binnen jullie business en berekenen jullie ook bv de prijselasticiteit.
of is het zoeen monopolie dat dit niet van toepassing is?
bespaar me je mbo-termen en probeer er niet interessant mee te doen, lukt je niet

wij berekenen niks ik en mijn collega's vragen hetzelfde, ga je daar mee kutten dan krijg je problemen. 1 keer in de maand komen de hoge piefen bij elkaar, zij beslissen of je je normaal gedraagt of dat je een goed gesprek nodig hebt

Niet echt een monopoly maar meer een kartelvorming dus.
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:13:12 #168
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60169820
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:06 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

bespaar me je mbo-termen en probeer er niet interessant mee te doen, lukt je niet

wij berekenen niks ik en mijn collega's vragen hetzelfde, ga je daar mee kutten dan krijg je problemen. 1 keer in de maand komen de hoge piefen bij elkaar, zij beslissen of je je normaal gedraagt of dat je een goed gesprek nodig hebt

Niet echt een monopoly maar meer een kartelvorming dus.
dus eigenlijk beslis je niets zelf je bent een loonslaaf van een van de hoge bazen?
stay frosty
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:18:32 #169
198098 henkzijlstra
pi_60169951
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dus eigenlijk beslis je niets zelf je bent een loonslaaf van een van de hoge bazen?
nee ik beslis mijn eigen tijden en prijzen. als ik me te flamboyant ga gedragen vinden de hoge piefen dat niet relax omdat er dan te veel aandacht naar ons toe komt. je kunt doen wat zij zeggen of je kunt je eigen plan trekken, zorg dan wel voor veel vriendjes.

ik heb bijvoorbeeld ook wat jonge jongens die voor me hustlen bij het schoolplein zij moeten zich weer een beetje gedragen hoe ik het wel. soort cellenorganisatie dus.

ben nog jong over 10 jaar ben ik waarschijnlijkk zelf een hoge pief
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:52:48 #170
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_60170599
Roerbakei, roerbakei heroïne dealen op een kinderboerderij,, Roerbakei, roerbakei heroïne dealen op een kinderboerderij!!!!!
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_60187436
Ik werk in een kantoor/tijdschriften/boekhandel. De mensen denken dat wij alle boeken gelezen hebben en alle artikelen die we verkopen ooit uitgeprobeerd hebben voor de meest vreemde situatiets. En als je zegt dat dit niet zo is, dan kijken ze je nog vreemd aan ook.

Over de tijdschriften die wij verkopen zijn nogal wat misvattingen. Als het nieuwe nummer van een bepaald tijdschrift binnen komt, dan gaat de oude direct terug naar een verzamelpunt. Nee, deze worden niet in het magazijn bewaard. Je hebt dan gewoon pech als je een nummer mis loopt. Deze tijdschriften worden bij dit verzamelpunt vernietigd, ze komen niet in van die verzamelpaketten terecht. En als ik al zie wat ik iedere dag terug stuur wat dus de papiervernietiger in gaat.. en dan te bedenken dat minstens 5 andere winkels hier in dit dorp dat doen. En in het dorp verderop doen ze dat ook, en in de rest van Nederland ook. Dan gaan der toch een hoop bomen zo naar de schroothoop maja.. dat terzijde.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:43:53 #172
178424 Apenzuur
Lurkende lintworm
pi_60188319
Ooit bij een jongerenafdeling van een krant gewerkt:
- Dat de eindredacteur soms (vaak) en dag van te voren geen idee heeft hoe de alles eruit komt te zien.
- Dat het een halfjaar (geen geintjes) duurt voordat een kleurenschema op de pagina aangepast wordt omdat je als jongerenpagina ergens ver onderaan de ranglijst staat van een dagblad.
-Dat je tijdens vergaderingen eigenlijk nooit iets hoeft te zeggen/schrijven om lid te zijn. Meerdere mensen vingen wel geld maar hadden na 2 jaar nog niets geschreven. ( )
Op vrijdag 9 april 2010 04:30 schreef nattermann het volgende:
Gezien de TS was dat misschien wel beter geweest
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:49:59 #173
111336 Koekjesbeest
Koekenbakker.
pi_60190090
leuk topic. heb gewerkt op de broodafdeling bij albert heijn, niet echt schokkende dingen meegemaakt behalve..

- simpele gesprekken tussen 2 simpele collegas 'dus hij zeg zo juh bent toch wel maaaagd? dus ik zegja tuurlijk wel, maar wis hij veel dat ik ut al had gedaan met ricar?! hier, je brood *dumpt brood in mandje van vertwijfeld kijkende klant*

- donuts komen in dozen binnen vanaf de Dooneys of wat dan ook, gaan zo de vriezer in, 1 iemand is de lul en moet al die plakdingen in een plastic ah-doosje doen en terug de vriezer in. niet stickeren nog want dan staat er een datum op...
- zelfde geldt voor zeeuwse bolus. als ze er niet zijn, vraag of ze in de vriezer wil kijken. liggen ze altijd, maar worden nog niet in het schap gelegd want bevroren.
- afbakdingen werden bij ons rampzalig bijgevuld, 1 iemand was weer de lul (ik dus) om om 6 uur 's ochtends de karren binnen te halen en alles bij te vullen, had je geen tijd meer (winkel ging open dus karren moeten weg) dan zette je wat nog niet was gevuld achter, voor'later'. Degene die de dag na jou werkte deed precies hetzelfde dus vond je 3 weken later op een rustige dag onderop broodjes uit het jaar 0. Die konden dus mooi weg (aan afbakken deden wij niet, gadsie.)

heb verder verhalen gehoord van vrienden die bij vakkenvul zaten en na sluit, na vertrek van manager, kratje bier erbij zetten en lekker muziekje aan en gerust een paar extra uren maken door zo in slowmotion te vullen. Zoek ook eens op youtube naar leuke filmpjes van snotneuzen in winkelkarretjes door lege supermarkten.

Daarnaast werken in een restaurant, maar daar kan je het gewoon niet maken om vieze dingen uit te halen met het eten en drinken van mensen. uit respect en uit goed fatsoen. Misschien, als 2 mensen een jus drinken, neem ik de glazen mee en schenk ik gewoon diezelfde glazen in en zet ik ze per ongeluk bij de verkeerde neer.. maar dat zijn dan wel mensen die elkaar kennen. Als het niet te druk is pak ik nieuwe glazen.

Tip: als je wijn drinkt en je wilt nog een glas, zeg dat dan en laat je glas lekker op tafel staan. je glas wordt aan tafel bijgeschonken, dit scheelt spoel en ! poetswerk. Wijnglazen zijn kut. Alleen als je een andere wijn neemt meot je een ander glas nemen, als het al niet wordt weggeplukt.

Fijn lezen he, al die typfouten en gebrek aan hoofdletters
Wish yo'momma was this smart.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:53:07 #174
111336 Koekjesbeest
Koekenbakker.
pi_60190151
Oh, heb je zondag een verjaardag koop dan zaterdag na 4 uur ofzo je taart bij de ah. Ze zijn echt niet verkeerd, en er komt zo debiel veel binnen (wordt ook allemaal afgeboekt weer) dat die kortingstickers er al snel opgeplakt zitten. Ga trouwens nooit zeuren om een sticker, die krijg je niet. probeer ook geen rol te jatten want dat sta je enorm voor lul.

Oh, en als iets in de bonus is en het heeft een kapotte verpakking heeft het niks met elkaar te maken! Bonusaanbiedingen worden aan het begin vh jaar door bobo's bedacht, per week. Alleen die 35% stickers hebben een verband met afgeragde producten of iets dat beperkt houdbaar is.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:55:58 #175
111336 Koekjesbeest
Koekenbakker.
pi_60190237
Oh, en...
Vraag vooral waar de krentenbollen, eierkoeken en milnerkaas liggen. Als broodjesbitch sta je de hele dag dingen in plastic zakjes te stoppen, te vouwen en te plakken, en je klauwen te branden aan de oven. Afwisseling in de vorm van interhumane conversaties (de gesprekken van mijn collegas zijn niet echt interhumaan te noemen) zijn meer dan welkom.. Waren dan. Ik ben lekker weg
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:07:25 #176
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_60191971
quote:
Hustlah

wist jij dat:
...
Met wat voor spul versnijd je? Doe je dat alleen met bruin & wit of ook met H&W of nog andere koopwaar?
(vannacht docu gezien over de dood van Janis Joplin aan een overdose in 1970 in San Fransico; ze had heroine van 50% zuiverheid terwijl ze daar 3% gewend waren.... dezelfde nacht stierven nog eens 8 mensen die kennelijk uit dezelfde lading hadden gehad. Maar wat is die overige 97% dan?)
maar het oog wil ook wat
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:18:28 #177
198098 henkzijlstra
pi_60192230
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:07 schreef zakstront het volgende:

[..]

Met wat voor spul versnijd je? Doe je dat alleen met bruin & wit of ook met H&W of nog andere koopwaar?
(vannacht docu gezien over de dood van Janis Joplin aan een overdose in 1970 in San Fransico; ze had heroine van 50% zuiverheid terwijl ze daar 3% gewend waren.... dezelfde nacht stierven nog eens 8 mensen die kennelijk uit dezelfde lading hadden gehad. Maar wat is die overige 97% dan?)
Je wilt niet weten wat de rest is... Hoe zuiverder hoe minder je moet gebruiken gewoon.

LOL @ Bruin en wit --> overduidelijk noobwoorden voor mensen die het alleen op tv hebben gezien
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:33:57 #178
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_60192587
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:18 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

Je wilt niet weten wat de rest is... Hoe zuiverder hoe minder je moet gebruiken gewoon.

LOL @ Bruin en wit --> overduidelijk noobwoorden voor mensen die het alleen op tv hebben gezien
mja vroeger werd het in Amsterdam wel zo genoemd.... straattaal van vroeger is inderdaad wel erg passe en knullig
Coke trouwens wel eens gehad... gelukkig kan ik er nu niet makkelijk aankomen anders had ik al in de goot gelegen

Maar het punt is dat ik nu juist wel wil weten wat de rest is
maar het oog wil ook wat
pi_60193180
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:03 schreef Milou__ het volgende:
- Als afbakbroodjes die mensen thuis moeten afbakken over de datum zijn bakken we zelf en verkopen we die als verse broodjes.
!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_60194024
tvp interessante zaak zal vanvond nog wat vertellen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_60194136
quote:

[..]

BLAAT
13. Je rekeningnummer doorgeven aan de telefoon is net zo gevaarlijk als pinnen, want op elke bon staat je rekeningnummer;

14. Telemarketers zijn vaak zeer beperkt getraind voor wat betreft productkennis, denk hierbij aan enkele uurtjes voor het verkopen van een internetabonnement;

blaat
er staat nooit een volledig rekeningnummer op een bon.
Immer.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 18:17:24 #182
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_60194277
tvp
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_60194377
Postbode

Weetjes:
* Hele relaxte werksfeer bij de TNT.
* Ik begin om elf uur en heb de tijd voor mijn werk tot 5 uur.
* Ik mag zelf indelen hoe en wat ik doe
* Het sorteren begint om 6 uur, maar tijdens de kerst is het een 24/7 operatie
* Je krijgt een gemiddelde tijd betaald per wijk, dus niet per uur, dit is wel een hele goede gemiddelde tijd.
* Het betaald erg goed
* Eigenlijk mogen wij niet roken op straat, maar hier word niet moelijk over gedaan
* Er word met jullie post gegooid en gesmeten.
* Is er een lege envelop(dus een kwijtgeraakte inhoud) moeten wij de envelop alsnog bezorgen onder het motto: "Wegens briefgeheim mogen wij er niet in kijken".

Tips:
* Ga, onder geen beding, bij het krijgen van bepaalde brieven "leuke" opmerkingen maken. zoals:
(belasting): "Nou die mag je mee terugnemen hoor "
Loterij: "Ah, ik hoop dat je mijn nu miljonair maakt joh"
* Ga niet lopen klagen over een beetje natte post als het heel fokking hard regend.
* Ik ben geen modderfokking wegwijsbord, snap je? Nee, ik weet de schubbekuttestraat niet.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60194418
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:07 schreef Firenzo het volgende:

[..]

er staat nooit een volledig rekeningnummer op een bon.
* heiden6 checkt een bonnetje van een pintransactie van anderhalf uur geleden bij de Donner in Rotterdam

Volledig rekeningnummer, zoals altijd.
pi_60197517
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:26 schreef Agiath het volgende:

[..]

No offence ofzo, maar het valt op. Ik heb vandaag de lade met plastic bekertjes 2x bijgevuld (stuk of 150)
Ik werk van ongeveer 08:30 tot 16:30
btw: zelf drink ik geen koffie

Oja weetjes
* Per dag draai ik ongeveer 8x een volle vaatwasser
* ... volgende keer meer

[ Bericht 17% gewijzigd door Niconigger op 18-07-2008 21:32:59 ]
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:45:09 #186
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_60198798
oja aanvulling op promotiemederwerker (ook wel merchandiser)

Als je van ons af wilt, zeg dan NOOIT ik herhaal NOOIT "ik moet er nog even rustig over denken" Je bent dan zwaar de lul, want dan krijg je meteen de vraag naar je hoofd: "Waar wilt u dan nog over nadenken?" Daarna gaan we dat punt helemaal onderuit halen waardoor je geen goed argument meer hebt om nee te zeggen. Nadenken betekent een goede kans op verkoop.

Zeg gewoon meteen dat je het niet wilt en herhaal dit 1 of 2 keer dan houden we op en wensen je nog een prettige dag.
pi_60200398
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:45 schreef bioloogje het volgende:
oja aanvulling op promotiemederwerker (ook wel merchandiser)

Als je van ons af wilt, zeg dan NOOIT ik herhaal NOOIT "ik moet er nog even rustig over denken" Je bent dan zwaar de lul, want dan krijg je meteen de vraag naar je hoofd: "Waar wilt u dan nog over nadenken?" Daarna gaan we dat punt helemaal onderuit halen waardoor je geen goed argument meer hebt om nee te zeggen. Nadenken betekent een goede kans op verkoop.

Zeg gewoon meteen dat je het niet wilt en herhaal dit 1 of 2 keer dan houden we op en wensen je nog een prettige dag.
Ik ben ook promotiemedewerker, maar ik geef alleen dingen gratis weg

- We beginnen altijd te laat.
- We stoppen altijd te vroeg.
- We schrijven wel op dat we de volledige tijd gewerkt hebben.
- We worden zelden gecontroleerd of we het werk goed doen.
- We dragen lelijke kleding.
- We ontmoeten onze collega`s op de werkdag zelf. Sommigen zien we nooit meer terug.
- We ruilen onze gratis producten tegen producten (parfumsamples, koffie, snoepjes) uit andere winkels.
- We weten van het product dat we weggeven alleen de informatie die op de verpakking staat.
- We nemen als we iets moois/lekkers weggeven veel mee naar huis.
- We hebben op het eind van de dag nooit het gevoel dat we gewerkt hebben.

Tips
- Vraag gewoon of je twee dingen mag hebben. Officieel mogen we het niet, maar veel doen het wel. Maak het echter niet te bont door een volle tas te vragen. Vraag het ook gewoon eerlijk en zeg niet dat het voor je kinderen is die je niet hebt.
- Maak gerust grapjes, maar kijk niet op van een bijdehante opmerking meer op minder die je terug krijgt.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 08:43:08 #188
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_60203460
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 00:12 schreef Gesloten het volgende:

[..]

- We ontmoeten onze collega`s op de werkdag zelf. Sommigen zien we nooit meer terug.
- We ruilen onze gratis producten tegen producten (parfumsamples, koffie, snoepjes) uit andere winkels.
- We weten van het product dat we weggeven alleen de informatie die op de verpakking staat.

Tips
- Vraag gewoon of je twee dingen mag hebben. Officieel mogen we het niet, maar veel doen het wel. Maak het echter niet te bont door een volle tas te vragen. Vraag het ook gewoon eerlijk en zeg niet dat het voor je kinderen is die je niet hebt.
- Maak gerust grapjes, maar kijk niet op van een bijdehante opmerking meer op minder die je terug krijgt.
De meeste dingen zijn wel herkenbaar, al ruilen wij geen gratis dingen om in winkels. Wij krijgen daarnaast ook nog een product training en weten dus wel iets meer dan wat er op de verpakking staat.

Vragen om een 2e iets mag best maar ga niet moeilijk doen als we dat niet willen geven. Wees verdomme blij met wat je wel krijgt. (als wij net gecontroleerd worden/zijn zullen we net wat minder toeschietelijk zijn)

Daarnaast: Wisten jullie dat ik mijn reistijd (op 1 uur na) betaald krijg en dat ik soms 3 uur heen en 3 uur terug moet reizen, en dan dus 5 uur uitbetaald krijg om te slapen in de trein. (Slapend rijk worden dus) (Dit is niet bij elk promotiebureau zo.) Daarnaast Krijgen we ook gewoon de reiskosten vergoed dus het geld voor het reizen is echt pure loon

Daarnaast zijn er altijd backups die paraat staan om te gaan werken als er iemand uitvalt. Als je back-up staat en niet wordt opgeroepen dan krijg je toch 3 uur uitbetaald voor niets doen.

Nu ga ik de bus en trein halen om weer kaas te gaan uitdelen.
pi_60204489
Serveerder/Kok

Wist je dat:

- Wij zowel meisjes als jongens in dienst hebben? Zorgt voor een relaxte sfeer en wat seksistische grapjas tijdens het werk
- Ik eigenlijk wel met iedereen overweg kan
- In tegenstelling tot andere horecagelegenheden hebben wij kortere en wisselende werktijden. Soms hoef ik bijvoorbeeld maar van 1700 tot 2200 te werken en niet van 1200 tot 2300 zoals bij andere tenten
- Ik het wel jammer vind dat er veel Nederlanders in dienst zijn, ik heb niks tegen Nederlanders, maar wel tegen Sjonnie's en laten er die nu net veel zijn
- Mensen geen eens het verschil weten tussen Rucola en Veldsla? Ik ga de volgende keer eens onkruid op het bord doen, kijken of ze dat merken

TIps!:

- Als je je complimenten wilt geven over het eten doe dat dan ook persoonlijk tegen de kok en niet tegen de mensen die serveren
- Denk goed over je keuze na voordat je besteld, oude mensen hebben nogal eens de neiging te wisselen van gedachten, 'Cappuccino' ... 3 min later; 'Ja nee doe toch maar Espresso'
- Ga ook niet vragen naar andere leuke horecagelegenheden in het centrum, wij noemen toch de slechte op zodat je terug komt bij ons
- Als je een klein kind bij je hebt zorg dat die zich weet te gedragen (beter; neem hem/haar niet mee) en niet de met spaggehti gaat gooien, of andere mensen lastig valt, of gaat schreeuwen, of nog leuker na de maaltijd al zijn eten weer uit zijn of haar mond laat lopen
- Als single vrouwen mijn baas willen neuken kunnen ze ook gewoon zeggen, ze hoeven daarvoor niet in een minirokje zonder slip eronder te komen en tijdens de bediening naar hem vragen.
- Niet echt meer van toepassing maar altijd een grote ergenis geweest; Dat je rookt is prima, hell yeah ik hou ook wel van een sigaretje, maar die sigaretjes moet je afkloppen, daarvoor hadden wij leuke stenen ronde bakjes die asbakken heeten! Ze stonden op ieder tafeltje, de bedoeling was dat je dáár in de sigarettenas dumpte, iets wat iemand met het IQ van 40 nog zou kunnen doen, waarom vonden wij dan altijd de helft ernaast?

Ohja en als laatste voor de knappe mannnen

- Ik haat het als je mij de hele tijd gaat zitten aankijken (knipoog geven) en uiteindelijk doodleuk zeggen dat je hetero bent, of nog leuker de dame aan de andere kant van de tafel zelfs je vrouw blijkt te zijn
pi_60204724
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 10:59 schreef Dejannn het volgende:
Serveerder/Kok

Wist je dat:

- Wij zowel meisjes als jongens in dienst hebben? Zorgt voor een relaxte sfeer en wat seksistische grapjas tijdens het werk
- Ik eigenlijk wel met iedereen overweg kan
- In tegenstelling tot andere horecagelegenheden hebben wij kortere en wisselende werktijden. Soms hoef ik bijvoorbeeld maar van 1700 tot 2200 te werken en niet van 1200 tot 2300 zoals bij andere tenten
- Ik het wel jammer vind dat er veel Nederlanders in dienst zijn, ik heb niks tegen Nederlanders, maar wel tegen Sjonnie's en laten er die nu net veel zijn
- Mensen geen eens het verschil weten tussen Rucola en Veldsla? Ik ga de volgende keer eens onkruid op het bord doen, kijken of ze dat merken

TIps!:

- Als je je complimenten wilt geven over het eten doe dat dan ook persoonlijk tegen de kok en niet tegen de mensen die serveren
- Denk goed over je keuze na voordat je besteld, oude mensen hebben nogal eens de neiging te wisselen van gedachten, 'Cappuccino' ... 3 min later; 'Ja nee doe toch maar Espresso'
- Ga ook niet vragen naar andere leuke horecagelegenheden in het centrum, wij noemen toch de slechte op zodat je terug komt bij ons
- Als je een klein kind bij je hebt zorg dat die zich weet te gedragen (beter; neem hem/haar niet mee) en niet de met spaggehti gaat gooien, of andere mensen lastig valt, of gaat schreeuwen, of nog leuker na de maaltijd al zijn eten weer uit zijn of haar mond laat lopen
- Als single vrouwen mijn baas willen neuken kunnen ze ook gewoon zeggen, ze hoeven daarvoor niet in een minirokje zonder slip eronder te komen en tijdens de bediening naar hem vragen.
- Niet echt meer van toepassing maar altijd een grote ergenis geweest; Dat je rookt is prima, hell yeah ik hou ook wel van een sigaretje, maar die sigaretjes moet je afkloppen, daarvoor hadden wij leuke stenen ronde bakjes die asbakken heeten! Ze stonden op ieder tafeltje, de bedoeling was dat je dáár in de sigarettenas dumpte, iets wat iemand met het IQ van 40 nog zou kunnen doen, waarom vonden wij dan altijd de helft ernaast?

Ohja en als laatste voor de knappe mannnen

- Ik haat het als je mij de hele tijd gaat zitten aankijken (knipoog geven) en uiteindelijk doodleuk zeggen dat je hetero bent, of nog leuker de dame aan de andere kant van de tafel zelfs je vrouw blijkt te zijn
Maar als ik het goed begrijp moet ik dus gewoon de keuken inlopen voor de kok te complimenteren over zijn eten? Als het eten echt goed is geef ik hiervoor normaal gesproken een compliment + leuke fooi, maar dit moet ik dus eigenlijk aan de kok geven en zo recht de keuken inlopen?
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 11:46:46 #191
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_60205224
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 11:14 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp moet ik dus gewoon de keuken inlopen voor de kok te complimenteren over zijn eten? Als het eten echt goed is geef ik hiervoor normaal gesproken een compliment + leuke fooi, maar dit moet ik dus eigenlijk aan de kok geven en zo recht de keuken inlopen?
Fooien worden toch wel gewoon verdeelt onder zowel koks als bedienend personeel lijkt me?
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_60205380
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 11:14 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

De keuken is open bij ons dus je kan er zo even naar toe lopen en zeggen dat ze het goed hebben gedaan. Maar bepaalde mensen zeggen tegen de mensen die serveren 'Nou dat heb jij knap gemaakt hoor' dat bedoelde ik dus meer.
pi_60205730
Stomerij

( ik heb op veel plekken gewerkt maar nergens wordt je door klanten zo onbeschoft behandeld als in een stomerij )
- als we je overhemd voor 2,- p.stuk hebben gewassen en gestreken en je kraag is nog steeds vuil is het mischien verstandig je nek eens te wassen en je overhemd niet een week aan te houden.. ga het dus niet op ons afschuiven

- een stomerij is niet aansprakelijk voor een missende knoop of gesp, dan weten jullie dat..

- omdat ik vlekken uit je kleding haal, hoef je me niet als minder te behandelen ( vooral type mannen in rode broek hebben daar een handje van(

- het is in een stomerij altijd heel erg warm vooral in de zomer, dan kan het wel 40 graden worden en het is er heel erg benauwd.. ik heb er weleens iemand door zien flauwvallen

- we kunnen niet toveren, niet elke vlek krijgen we eruit

tips

- als je niet tevreden bent over een bepaald kledingstuk vraag of het nog een keer overkan, dat wil ik best voor je doen

- als ik voor jou weer eens 5 vervelende klanten hebt gehad en jij komt binnen met een glimlach en doet aardig tegen me wordt ik vrolijk van en kan ik je zomaar een korting geven..

- vooral in de zomer als het heel erg warm is en je zegt iets als: "mijn god dat je het hier kan uithouden, ik zou het niet kunnen" vind ik je geweldig en kan ik zomaar een euro van een kledingstuk afhalen
My pupils are not students,they dilate but do not learn.
pi_60206050
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 00:12 schreef Gesloten het volgende:

[..]

Tips
- Vraag gewoon of je twee dingen mag hebben. Officieel mogen we het niet, maar veel doen het wel. Maak het echter niet te bont door een volle tas te vragen.

Vraag het ook gewoon eerlijk en zeg niet dat het voor je kinderen is die je niet hebt.
waar werk je dan?
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:56:03 #195
58560 Oksel
Gezellig.
pi_60206306
Hm, veel horecatips hier al.. dus mijn verhalen hoeven er niet. Werk als gastheer (bijbaan) in een luxe restaurant, sterrenzaak. Zullen de meesten hier niet komen, zonder papa en mamma

Oh; de bediening roddelt ALTIJD over je..
pi_60206649
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:56 schreef Oksel het volgende:

Oh; de bediening roddelt ALTIJD over je..
True..
Ook leuk als de mensen laat op de avond heel zat zijn en maffe dansjes gaan doen.

Ik werk bij een catering bedrijf en als we op locatie zijn hebben we dus thermoskannen gewone koffie en thee bij.
Er zijn dan nog steeds mensen bij die denken dat je op een weiland 5 km van de bewoonde wereld af een capuccino kan maken. en daar vervolgens nog boos over worden ook als je zegt dat dat niet gaat.
ook:
We cateren ook vaak op bruiloften, die mensen hebben vantevoren hun drankvoorraad besteld, het is dus nogal asociaal om dan te gaan vragen om de meest exclusieve whiskey's of andere drankjes. en daar vervolgens ook weer boos over te worden als je zegt dat je dat niet bij je hebt.

En cateringbedrijven hebben geen voorraad aan sigaren bij.
No. I'm not part of the show.
pi_60207455
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

* heiden6 checkt een bonnetje van een pintransactie van anderhalf uur geleden bij de Donner in Rotterdam

Volledig rekeningnummer, zoals altijd.
als ik bij de rabobank pin staat er 1234.56.XXX, dus dan zal dat wel bank afhankelijk zijn oid. maargoed, point taken, het is dus niet altijd zo

edit: ik had t over geld opnames, en ik zie nu dat het over pin transacties gaat; tis maar een klein plankje voor mijn kop
Immer.
pi_60210018
Tof topique!
pi_60210730
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:00 schreef Firenzo het volgende:

[..]

als ik bij de rabobank pin staat er 1234.56.XXX, dus dan zal dat wel bank afhankelijk zijn oid. maargoed, point taken, het is dus niet altijd zo

edit: ik had t over geld opnames, en ik zie nu dat het over pin transacties gaat; tis maar een klein plankje voor mijn kop
pi_60223776
Free Record Shop:

Heb daar tot 'n aantal jaren terug gewerkt dus ik weet niet of het nu nog hetzelfde is.

- de baas verwacht dat je een kwartier eerder onbetaald aanwezig bent om de winkel te openen en een kwartier/half uur onbetaald blijft na sluit om kassa te tellen en af te sluiten.
- het winkelpersoneel wat er alleen een bijbaantje heeft krijgt het minimum (=echt heel weinig).
- onze filiaalmanager verdiende ook weinig (onder 1400 bruto geloof ik) voor het aantal uren dat ik hem zag werken.
- ik heb ons filiaal veel omzet gekost omdat ik geen reet weet van games ed. en mensen daardoor dus niet fatsoenlijk kon helpen.
- voordat je bij de FRS mag werken je daarom een test moet doen. Ik op muziekgebied wel hoog had gescoord en daardoor die gamesvragen had gecompenseerd.

TIPS:
- winkelpersoneel vindt het leuk om over muziek te praten, daarom werken ze er, dus doe niet uit de hoogte als het personeel wat jonger is. Vaak weten zij veel van muziek en kennen ze de beatles ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')