Met wat voor spul versnijd je? Doe je dat alleen met bruin & wit of ook met H&W of nog andere koopwaar?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef henkzijlstra het volgende:
Hustlah
wist jij dat:
- wij zelf onze shit verkruimelen/versnijden voordat we op pad gaan
...
Je wilt niet weten wat de rest is... Hoe zuiverder hoe minder je moet gebruiken gewoon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:07 schreef zakstront het volgende:
[..]
Met wat voor spul versnijd je? Doe je dat alleen met bruin & wit of ook met H&W of nog andere koopwaar?
(vannacht docu gezien over de dood van Janis Joplin aan een overdose in 1970 in San Fransico; ze had heroine van 50% zuiverheid terwijl ze daar 3% gewend waren.... dezelfde nacht stierven nog eens 8 mensen die kennelijk uit dezelfde lading hadden gehad. Maar wat is die overige 97% dan?)
mja vroeger werd het in Amsterdam wel zo genoemd.... straattaal van vroeger is inderdaad wel erg passe en knulligquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:18 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat de rest is... Hoe zuiverder hoe minder je moet gebruiken gewoon.
LOL @ Bruin en wit --> overduidelijk noobwoorden voor mensen die het alleen op tv hebben gezien
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:03 schreef Milou__ het volgende:
- Als afbakbroodjes die mensen thuis moeten afbakken over de datum zijn bakken we zelf en verkopen we die als verse broodjes.
er staat nooit een volledig rekeningnummer op een bon.quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
BLAAT
12. Zeur niet zo dat je gestoord wordt tijdens het eten voor een reclamepraatje, terwijl je nooit klaagt over tv-reclame, radio-reclame, billboards, website-banners enzovoorts;
13. Je rekeningnummer doorgeven aan de telefoon is net zo gevaarlijk als pinnen, want op elke bon staat je rekeningnummer;
14. Telemarketers zijn vaak zeer beperkt getraind voor wat betreft productkennis, denk hierbij aan enkele uurtjes voor het verkopen van een internetabonnement;
blaat
* heiden6 checkt een bonnetje van een pintransactie van anderhalf uur geleden bij de Donner in Rotterdamquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:07 schreef Firenzo het volgende:
[..]
er staat nooit een volledig rekeningnummer op een bon.
No offence ofzo, maar het valt op. Ik heb vandaag de lade met plastic bekertjes 2x bijgevuld (stuk of 150)quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maak me er zelf ook schuldig aan hoor
Ik ben ook promotiemedewerker, maar ik geef alleen dingen gratis wegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:45 schreef bioloogje het volgende:
oja aanvulling op promotiemederwerker (ook wel merchandiser)
Als je van ons af wilt, zeg dan NOOIT ik herhaal NOOIT "ik moet er nog even rustig over denken" Je bent dan zwaar de lul, want dan krijg je meteen de vraag naar je hoofd: "Waar wilt u dan nog over nadenken?" Daarna gaan we dat punt helemaal onderuit halen waardoor je geen goed argument meer hebt om nee te zeggen. Nadenken betekent een goede kans op verkoop.
Zeg gewoon meteen dat je het niet wilt en herhaal dit 1 of 2 keer dan houden we op en wensen je nog een prettige dag.
De meeste dingen zijn wel herkenbaar, al ruilen wij geen gratis dingen om in winkels. Wij krijgen daarnaast ook nog een product training en weten dus wel iets meer dan wat er op de verpakking staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:12 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Ik ben ook promotiemedewerker, maar ik geef alleen dingen gratis weg
- We beginnen altijd te laat.
- We stoppen altijd te vroeg.
- We schrijven wel op dat we de volledige tijd gewerkt hebben.
- We worden zelden gecontroleerd of we het werk goed doen.
- We dragen lelijke kleding.
- We ontmoeten onze collega`s op de werkdag zelf. Sommigen zien we nooit meer terug.
- We ruilen onze gratis producten tegen producten (parfumsamples, koffie, snoepjes) uit andere winkels.
- We weten van het product dat we weggeven alleen de informatie die op de verpakking staat.
- We nemen als we iets moois/lekkers weggeven veel mee naar huis.
- We hebben op het eind van de dag nooit het gevoel dat we gewerkt hebben.
Tips
- Vraag gewoon of je twee dingen mag hebben. Officieel mogen we het niet, maar veel doen het wel. Maak het echter niet te bont door een volle tas te vragen. Vraag het ook gewoon eerlijk en zeg niet dat het voor je kinderen is die je niet hebt.
- Maak gerust grapjes, maar kijk niet op van een bijdehante opmerking meer op minder die je terug krijgt.
Maar als ik het goed begrijp moet ik dus gewoon de keuken inlopen voor de kok te complimenteren over zijn eten? Als het eten echt goed is geef ik hiervoor normaal gesproken een compliment + leuke fooi, maar dit moet ik dus eigenlijk aan de kok geven en zo recht de keuken inlopen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:59 schreef Dejannn het volgende:
Serveerder/Kok
Wist je dat:
- Wij zowel meisjes als jongens in dienst hebben? Zorgt voor een relaxte sfeer en wat seksistische grapjas tijdens het werk![]()
- Ik eigenlijk wel met iedereen overweg kan
- In tegenstelling tot andere horecagelegenheden hebben wij kortere en wisselende werktijden. Soms hoef ik bijvoorbeeld maar van 1700 tot 2200 te werken en niet van 1200 tot 2300 zoals bij andere tenten![]()
- Ik het wel jammer vind dat er veel Nederlanders in dienst zijn, ik heb niks tegen Nederlanders, maar wel tegen Sjonnie's en laten er die nu net veel zijn
- Mensen geen eens het verschil weten tussen Rucola en Veldsla? Ik ga de volgende keer eens onkruid op het bord doen, kijken of ze dat merken![]()
TIps!:
- Als je je complimenten wilt geven over het eten doe dat dan ook persoonlijk tegen de kok en niet tegen de mensen die serveren
- Denk goed over je keuze na voordat je besteld, oude mensen hebben nogal eens de neiging te wisselen van gedachten, 'Cappuccino' ... 3 min later; 'Ja nee doe toch maar Espresso'![]()
- Ga ook niet vragen naar andere leuke horecagelegenheden in het centrum, wij noemen toch de slechte op zodat je terug komt bij ons![]()
- Als je een klein kind bij je hebt zorg dat die zich weet te gedragen (beter; neem hem/haar niet mee) en niet de met spaggehti gaat gooien, of andere mensen lastig valt, of gaat schreeuwen, of nog leuker na de maaltijd al zijn eten weer uit zijn of haar mond laat lopen![]()
- Als single vrouwen mijn baas willen neuken kunnen ze ook gewoon zeggen, ze hoeven daarvoor niet in een minirokje zonder slip eronder te komen en tijdens de bediening naar hem vragen.
- Niet echt meer van toepassing maar altijd een grote ergenis geweest; Dat je rookt is prima, hell yeah ik hou ook wel van een sigaretje, maar die sigaretjes moet je afkloppen, daarvoor hadden wij leuke stenen ronde bakjes die asbakken heeten! Ze stonden op ieder tafeltje, de bedoeling was dat je dáár in de sigarettenas dumpte, iets wat iemand met het IQ van 40 nog zou kunnen doen, waarom vonden wij dan altijd de helft ernaast?
Ohja en als laatste voor de knappe mannnen
- Ik haat het als je mij de hele tijd gaat zitten aankijken (knipoog geven) en uiteindelijk doodleuk zeggen dat je hetero bent, of nog leuker de dame aan de andere kant van de tafel zelfs je vrouw blijkt te zijn
Fooien worden toch wel gewoon verdeelt onder zowel koks als bedienend personeel lijkt me?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp moet ik dus gewoon de keuken inlopen voor de kok te complimenteren over zijn eten? Als het eten echt goed is geef ik hiervoor normaal gesproken een compliment + leuke fooi, maar dit moet ik dus eigenlijk aan de kok geven en zo recht de keuken inlopen?
De keuken is open bij ons dus je kan er zo even naar toe lopen en zeggen dat ze het goed hebben gedaan. Maar bepaalde mensen zeggen tegen de mensen die serveren 'Nou dat heb jij knap gemaakt hoor'quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp moet ik dus gewoon de keuken inlopen voor de kok te complimenteren over zijn eten? Als het eten echt goed is geef ik hiervoor normaal gesproken een compliment + leuke fooi, maar dit moet ik dus eigenlijk aan de kok geven en zo recht de keuken inlopen?
waar werk je dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:12 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Ik ben ook promotiemedewerker, maar ik geef alleen dingen gratis weg
- We beginnen altijd te laat.
- We stoppen altijd te vroeg.
- We schrijven wel op dat we de volledige tijd gewerkt hebben.
- We worden zelden gecontroleerd of we het werk goed doen.
- We dragen lelijke kleding.
- We ontmoeten onze collega`s op de werkdag zelf. Sommigen zien we nooit meer terug.
- We ruilen onze gratis producten tegen producten (parfumsamples, koffie, snoepjes) uit andere winkels.
- We weten van het product dat we weggeven alleen de informatie die op de verpakking staat.
- We nemen als we iets moois/lekkers weggeven veel mee naar huis.
- We hebben op het eind van de dag nooit het gevoel dat we gewerkt hebben.
Tips
- Vraag gewoon of je twee dingen mag hebben. Officieel mogen we het niet, maar veel doen het wel. Maak het echter niet te bont door een volle tas te vragen.
Vraag het ook gewoon eerlijk en zeg niet dat het voor je kinderen is die je niet hebt.
- Maak gerust grapjes, maar kijk niet op van een bijdehante opmerking meer op minder die je terug krijgt.
True..quote:
als ik bij de rabobank pin staat er 1234.56.XXX, dus dan zal dat wel bank afhankelijk zijn oid. maargoed, point taken, het is dus niet altijd zoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 checkt een bonnetje van een pintransactie van anderhalf uur geleden bij de Donner in Rotterdam
Volledig rekeningnummer, zoals altijd.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:00 schreef Firenzo het volgende:
[..]
als ik bij de rabobank pin staat er 1234.56.XXX, dus dan zal dat wel bank afhankelijk zijn oid. maargoed, point taken, het is dus niet altijd zo
edit: ik had t over geld opnames, en ik zie nu dat het over pin transacties gaat; tis maar een klein plankje voor mijn kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |