abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:07:25 #176
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_60191971
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef henkzijlstra het volgende:
Hustlah

wist jij dat:
- wij zelf onze shit verkruimelen/versnijden voordat we op pad gaan
...
Met wat voor spul versnijd je? Doe je dat alleen met bruin & wit of ook met H&W of nog andere koopwaar?
(vannacht docu gezien over de dood van Janis Joplin aan een overdose in 1970 in San Fransico; ze had heroine van 50% zuiverheid terwijl ze daar 3% gewend waren.... dezelfde nacht stierven nog eens 8 mensen die kennelijk uit dezelfde lading hadden gehad. Maar wat is die overige 97% dan?)
maar het oog wil ook wat
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:18:28 #177
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_60192230
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:07 schreef zakstront het volgende:

[..]

Met wat voor spul versnijd je? Doe je dat alleen met bruin & wit of ook met H&W of nog andere koopwaar?
(vannacht docu gezien over de dood van Janis Joplin aan een overdose in 1970 in San Fransico; ze had heroine van 50% zuiverheid terwijl ze daar 3% gewend waren.... dezelfde nacht stierven nog eens 8 mensen die kennelijk uit dezelfde lading hadden gehad. Maar wat is die overige 97% dan?)
Je wilt niet weten wat de rest is... Hoe zuiverder hoe minder je moet gebruiken gewoon.

LOL @ Bruin en wit --> overduidelijk noobwoorden voor mensen die het alleen op tv hebben gezien
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:33:57 #178
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_60192587
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:18 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

Je wilt niet weten wat de rest is... Hoe zuiverder hoe minder je moet gebruiken gewoon.

LOL @ Bruin en wit --> overduidelijk noobwoorden voor mensen die het alleen op tv hebben gezien
mja vroeger werd het in Amsterdam wel zo genoemd.... straattaal van vroeger is inderdaad wel erg passe en knullig
Coke trouwens wel eens gehad... gelukkig kan ik er nu niet makkelijk aankomen anders had ik al in de goot gelegen

Maar het punt is dat ik nu juist wel wil weten wat de rest is
maar het oog wil ook wat
pi_60193180
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:03 schreef Milou__ het volgende:
- Als afbakbroodjes die mensen thuis moeten afbakken over de datum zijn bakken we zelf en verkopen we die als verse broodjes.
!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_60194024
tvp interessante zaak zal vanvond nog wat vertellen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_60194136
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 03:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

BLAAT
12. Zeur niet zo dat je gestoord wordt tijdens het eten voor een reclamepraatje, terwijl je nooit klaagt over tv-reclame, radio-reclame, billboards, website-banners enzovoorts;
13. Je rekeningnummer doorgeven aan de telefoon is net zo gevaarlijk als pinnen, want op elke bon staat je rekeningnummer;

14. Telemarketers zijn vaak zeer beperkt getraind voor wat betreft productkennis, denk hierbij aan enkele uurtjes voor het verkopen van een internetabonnement;

blaat
er staat nooit een volledig rekeningnummer op een bon.
Immer.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 18:17:24 #182
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_60194277
tvp
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_60194377
Postbode

Weetjes:
* Hele relaxte werksfeer bij de TNT.
* Ik begin om elf uur en heb de tijd voor mijn werk tot 5 uur.
* Ik mag zelf indelen hoe en wat ik doe
* Het sorteren begint om 6 uur, maar tijdens de kerst is het een 24/7 operatie
* Je krijgt een gemiddelde tijd betaald per wijk, dus niet per uur, dit is wel een hele goede gemiddelde tijd.
* Het betaald erg goed
* Eigenlijk mogen wij niet roken op straat, maar hier word niet moelijk over gedaan
* Er word met jullie post gegooid en gesmeten.
* Is er een lege envelop(dus een kwijtgeraakte inhoud) moeten wij de envelop alsnog bezorgen onder het motto: "Wegens briefgeheim mogen wij er niet in kijken".

Tips:
* Ga, onder geen beding, bij het krijgen van bepaalde brieven "leuke" opmerkingen maken. zoals:
(belasting): "Nou die mag je mee terugnemen hoor "
Loterij: "Ah, ik hoop dat je mijn nu miljonair maakt joh"
* Ga niet lopen klagen over een beetje natte post als het heel fokking hard regend.
* Ik ben geen modderfokking wegwijsbord, snap je? Nee, ik weet de schubbekuttestraat niet.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60194418
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:07 schreef Firenzo het volgende:

[..]

er staat nooit een volledig rekeningnummer op een bon.
* heiden6 checkt een bonnetje van een pintransactie van anderhalf uur geleden bij de Donner in Rotterdam

Volledig rekeningnummer, zoals altijd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60197517
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:26 schreef Agiath het volgende:

[..]

Maak me er zelf ook schuldig aan hoor
No offence ofzo, maar het valt op. Ik heb vandaag de lade met plastic bekertjes 2x bijgevuld (stuk of 150)
Ik werk van ongeveer 08:30 tot 16:30
btw: zelf drink ik geen koffie

Oja weetjes
* Per dag draai ik ongeveer 8x een volle vaatwasser
* ... volgende keer meer

[ Bericht 17% gewijzigd door Niconigger op 18-07-2008 21:32:59 ]
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:45:09 #186
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_60198798
oja aanvulling op promotiemederwerker (ook wel merchandiser)

Als je van ons af wilt, zeg dan NOOIT ik herhaal NOOIT "ik moet er nog even rustig over denken" Je bent dan zwaar de lul, want dan krijg je meteen de vraag naar je hoofd: "Waar wilt u dan nog over nadenken?" Daarna gaan we dat punt helemaal onderuit halen waardoor je geen goed argument meer hebt om nee te zeggen. Nadenken betekent een goede kans op verkoop.

Zeg gewoon meteen dat je het niet wilt en herhaal dit 1 of 2 keer dan houden we op en wensen je nog een prettige dag.
pi_60200398
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:45 schreef bioloogje het volgende:
oja aanvulling op promotiemederwerker (ook wel merchandiser)

Als je van ons af wilt, zeg dan NOOIT ik herhaal NOOIT "ik moet er nog even rustig over denken" Je bent dan zwaar de lul, want dan krijg je meteen de vraag naar je hoofd: "Waar wilt u dan nog over nadenken?" Daarna gaan we dat punt helemaal onderuit halen waardoor je geen goed argument meer hebt om nee te zeggen. Nadenken betekent een goede kans op verkoop.

Zeg gewoon meteen dat je het niet wilt en herhaal dit 1 of 2 keer dan houden we op en wensen je nog een prettige dag.
Ik ben ook promotiemedewerker, maar ik geef alleen dingen gratis weg

- We beginnen altijd te laat.
- We stoppen altijd te vroeg.
- We schrijven wel op dat we de volledige tijd gewerkt hebben.
- We worden zelden gecontroleerd of we het werk goed doen.
- We dragen lelijke kleding.
- We ontmoeten onze collega`s op de werkdag zelf. Sommigen zien we nooit meer terug.
- We ruilen onze gratis producten tegen producten (parfumsamples, koffie, snoepjes) uit andere winkels.
- We weten van het product dat we weggeven alleen de informatie die op de verpakking staat.
- We nemen als we iets moois/lekkers weggeven veel mee naar huis.
- We hebben op het eind van de dag nooit het gevoel dat we gewerkt hebben.

Tips
- Vraag gewoon of je twee dingen mag hebben. Officieel mogen we het niet, maar veel doen het wel. Maak het echter niet te bont door een volle tas te vragen. Vraag het ook gewoon eerlijk en zeg niet dat het voor je kinderen is die je niet hebt.
- Maak gerust grapjes, maar kijk niet op van een bijdehante opmerking meer op minder die je terug krijgt.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 08:43:08 #188
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_60203460
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 00:12 schreef Gesloten het volgende:

[..]

- We ontmoeten onze collega`s op de werkdag zelf. Sommigen zien we nooit meer terug.
- We ruilen onze gratis producten tegen producten (parfumsamples, koffie, snoepjes) uit andere winkels.
- We weten van het product dat we weggeven alleen de informatie die op de verpakking staat.

Tips
- Vraag gewoon of je twee dingen mag hebben. Officieel mogen we het niet, maar veel doen het wel. Maak het echter niet te bont door een volle tas te vragen. Vraag het ook gewoon eerlijk en zeg niet dat het voor je kinderen is die je niet hebt.
- Maak gerust grapjes, maar kijk niet op van een bijdehante opmerking meer op minder die je terug krijgt.
De meeste dingen zijn wel herkenbaar, al ruilen wij geen gratis dingen om in winkels. Wij krijgen daarnaast ook nog een product training en weten dus wel iets meer dan wat er op de verpakking staat.

Vragen om een 2e iets mag best maar ga niet moeilijk doen als we dat niet willen geven. Wees verdomme blij met wat je wel krijgt. (als wij net gecontroleerd worden/zijn zullen we net wat minder toeschietelijk zijn)

Daarnaast: Wisten jullie dat ik mijn reistijd (op 1 uur na) betaald krijg en dat ik soms 3 uur heen en 3 uur terug moet reizen, en dan dus 5 uur uitbetaald krijg om te slapen in de trein. (Slapend rijk worden dus) (Dit is niet bij elk promotiebureau zo.) Daarnaast Krijgen we ook gewoon de reiskosten vergoed dus het geld voor het reizen is echt pure loon

Daarnaast zijn er altijd backups die paraat staan om te gaan werken als er iemand uitvalt. Als je back-up staat en niet wordt opgeroepen dan krijg je toch 3 uur uitbetaald voor niets doen.

Nu ga ik de bus en trein halen om weer kaas te gaan uitdelen.
pi_60204489
Serveerder/Kok

Wist je dat:

- Wij zowel meisjes als jongens in dienst hebben? Zorgt voor een relaxte sfeer en wat seksistische grapjas tijdens het werk
- Ik eigenlijk wel met iedereen overweg kan
- In tegenstelling tot andere horecagelegenheden hebben wij kortere en wisselende werktijden. Soms hoef ik bijvoorbeeld maar van 1700 tot 2200 te werken en niet van 1200 tot 2300 zoals bij andere tenten
- Ik het wel jammer vind dat er veel Nederlanders in dienst zijn, ik heb niks tegen Nederlanders, maar wel tegen Sjonnie's en laten er die nu net veel zijn
- Mensen geen eens het verschil weten tussen Rucola en Veldsla? Ik ga de volgende keer eens onkruid op het bord doen, kijken of ze dat merken

TIps!:

- Als je je complimenten wilt geven over het eten doe dat dan ook persoonlijk tegen de kok en niet tegen de mensen die serveren
- Denk goed over je keuze na voordat je besteld, oude mensen hebben nogal eens de neiging te wisselen van gedachten, 'Cappuccino' ... 3 min later; 'Ja nee doe toch maar Espresso'
- Ga ook niet vragen naar andere leuke horecagelegenheden in het centrum, wij noemen toch de slechte op zodat je terug komt bij ons
- Als je een klein kind bij je hebt zorg dat die zich weet te gedragen (beter; neem hem/haar niet mee) en niet de met spaggehti gaat gooien, of andere mensen lastig valt, of gaat schreeuwen, of nog leuker na de maaltijd al zijn eten weer uit zijn of haar mond laat lopen
- Als single vrouwen mijn baas willen neuken kunnen ze ook gewoon zeggen, ze hoeven daarvoor niet in een minirokje zonder slip eronder te komen en tijdens de bediening naar hem vragen.
- Niet echt meer van toepassing maar altijd een grote ergenis geweest; Dat je rookt is prima, hell yeah ik hou ook wel van een sigaretje, maar die sigaretjes moet je afkloppen, daarvoor hadden wij leuke stenen ronde bakjes die asbakken heeten! Ze stonden op ieder tafeltje, de bedoeling was dat je dáár in de sigarettenas dumpte, iets wat iemand met het IQ van 40 nog zou kunnen doen, waarom vonden wij dan altijd de helft ernaast?

Ohja en als laatste voor de knappe mannnen

- Ik haat het als je mij de hele tijd gaat zitten aankijken (knipoog geven) en uiteindelijk doodleuk zeggen dat je hetero bent, of nog leuker de dame aan de andere kant van de tafel zelfs je vrouw blijkt te zijn
pi_60204724
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 10:59 schreef Dejannn het volgende:
Serveerder/Kok

Wist je dat:

- Wij zowel meisjes als jongens in dienst hebben? Zorgt voor een relaxte sfeer en wat seksistische grapjas tijdens het werk
- Ik eigenlijk wel met iedereen overweg kan
- In tegenstelling tot andere horecagelegenheden hebben wij kortere en wisselende werktijden. Soms hoef ik bijvoorbeeld maar van 1700 tot 2200 te werken en niet van 1200 tot 2300 zoals bij andere tenten
- Ik het wel jammer vind dat er veel Nederlanders in dienst zijn, ik heb niks tegen Nederlanders, maar wel tegen Sjonnie's en laten er die nu net veel zijn
- Mensen geen eens het verschil weten tussen Rucola en Veldsla? Ik ga de volgende keer eens onkruid op het bord doen, kijken of ze dat merken

TIps!:

- Als je je complimenten wilt geven over het eten doe dat dan ook persoonlijk tegen de kok en niet tegen de mensen die serveren
- Denk goed over je keuze na voordat je besteld, oude mensen hebben nogal eens de neiging te wisselen van gedachten, 'Cappuccino' ... 3 min later; 'Ja nee doe toch maar Espresso'
- Ga ook niet vragen naar andere leuke horecagelegenheden in het centrum, wij noemen toch de slechte op zodat je terug komt bij ons
- Als je een klein kind bij je hebt zorg dat die zich weet te gedragen (beter; neem hem/haar niet mee) en niet de met spaggehti gaat gooien, of andere mensen lastig valt, of gaat schreeuwen, of nog leuker na de maaltijd al zijn eten weer uit zijn of haar mond laat lopen
- Als single vrouwen mijn baas willen neuken kunnen ze ook gewoon zeggen, ze hoeven daarvoor niet in een minirokje zonder slip eronder te komen en tijdens de bediening naar hem vragen.
- Niet echt meer van toepassing maar altijd een grote ergenis geweest; Dat je rookt is prima, hell yeah ik hou ook wel van een sigaretje, maar die sigaretjes moet je afkloppen, daarvoor hadden wij leuke stenen ronde bakjes die asbakken heeten! Ze stonden op ieder tafeltje, de bedoeling was dat je dáár in de sigarettenas dumpte, iets wat iemand met het IQ van 40 nog zou kunnen doen, waarom vonden wij dan altijd de helft ernaast?

Ohja en als laatste voor de knappe mannnen

- Ik haat het als je mij de hele tijd gaat zitten aankijken (knipoog geven) en uiteindelijk doodleuk zeggen dat je hetero bent, of nog leuker de dame aan de andere kant van de tafel zelfs je vrouw blijkt te zijn
Maar als ik het goed begrijp moet ik dus gewoon de keuken inlopen voor de kok te complimenteren over zijn eten? Als het eten echt goed is geef ik hiervoor normaal gesproken een compliment + leuke fooi, maar dit moet ik dus eigenlijk aan de kok geven en zo recht de keuken inlopen?
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 11:46:46 #191
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_60205224
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 11:14 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp moet ik dus gewoon de keuken inlopen voor de kok te complimenteren over zijn eten? Als het eten echt goed is geef ik hiervoor normaal gesproken een compliment + leuke fooi, maar dit moet ik dus eigenlijk aan de kok geven en zo recht de keuken inlopen?
Fooien worden toch wel gewoon verdeelt onder zowel koks als bedienend personeel lijkt me?
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_60205380
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 11:14 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

De keuken is open bij ons dus je kan er zo even naar toe lopen en zeggen dat ze het goed hebben gedaan. Maar bepaalde mensen zeggen tegen de mensen die serveren 'Nou dat heb jij knap gemaakt hoor' dat bedoelde ik dus meer.
pi_60205730
Stomerij

( ik heb op veel plekken gewerkt maar nergens wordt je door klanten zo onbeschoft behandeld als in een stomerij )
- als we je overhemd voor 2,- p.stuk hebben gewassen en gestreken en je kraag is nog steeds vuil is het mischien verstandig je nek eens te wassen en je overhemd niet een week aan te houden.. ga het dus niet op ons afschuiven

- een stomerij is niet aansprakelijk voor een missende knoop of gesp, dan weten jullie dat..

- omdat ik vlekken uit je kleding haal, hoef je me niet als minder te behandelen ( vooral type mannen in rode broek hebben daar een handje van(

- het is in een stomerij altijd heel erg warm vooral in de zomer, dan kan het wel 40 graden worden en het is er heel erg benauwd.. ik heb er weleens iemand door zien flauwvallen

- we kunnen niet toveren, niet elke vlek krijgen we eruit

tips

- als je niet tevreden bent over een bepaald kledingstuk vraag of het nog een keer overkan, dat wil ik best voor je doen

- als ik voor jou weer eens 5 vervelende klanten hebt gehad en jij komt binnen met een glimlach en doet aardig tegen me wordt ik vrolijk van en kan ik je zomaar een korting geven..

- vooral in de zomer als het heel erg warm is en je zegt iets als: "mijn god dat je het hier kan uithouden, ik zou het niet kunnen" vind ik je geweldig en kan ik zomaar een euro van een kledingstuk afhalen
My pupils are not students,they dilate but do not learn.
pi_60206050
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 00:12 schreef Gesloten het volgende:

[..]

Tips
- Vraag gewoon of je twee dingen mag hebben. Officieel mogen we het niet, maar veel doen het wel. Maak het echter niet te bont door een volle tas te vragen.

Vraag het ook gewoon eerlijk en zeg niet dat het voor je kinderen is die je niet hebt.
waar werk je dan?
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:56:03 #195
58560 Oksel
Gezellig.
pi_60206306
Hm, veel horecatips hier al.. dus mijn verhalen hoeven er niet. Werk als gastheer (bijbaan) in een luxe restaurant, sterrenzaak. Zullen de meesten hier niet komen, zonder papa en mamma

Oh; de bediening roddelt ALTIJD over je..
pi_60206649
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:56 schreef Oksel het volgende:

Oh; de bediening roddelt ALTIJD over je..
True..
Ook leuk als de mensen laat op de avond heel zat zijn en maffe dansjes gaan doen.

Ik werk bij een catering bedrijf en als we op locatie zijn hebben we dus thermoskannen gewone koffie en thee bij.
Er zijn dan nog steeds mensen bij die denken dat je op een weiland 5 km van de bewoonde wereld af een capuccino kan maken. en daar vervolgens nog boos over worden ook als je zegt dat dat niet gaat.
ook:
We cateren ook vaak op bruiloften, die mensen hebben vantevoren hun drankvoorraad besteld, het is dus nogal asociaal om dan te gaan vragen om de meest exclusieve whiskey's of andere drankjes. en daar vervolgens ook weer boos over te worden als je zegt dat je dat niet bij je hebt.

En cateringbedrijven hebben geen voorraad aan sigaren bij.
No. I'm not part of the show.
pi_60207455
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

* heiden6 checkt een bonnetje van een pintransactie van anderhalf uur geleden bij de Donner in Rotterdam

Volledig rekeningnummer, zoals altijd.
als ik bij de rabobank pin staat er 1234.56.XXX, dus dan zal dat wel bank afhankelijk zijn oid. maargoed, point taken, het is dus niet altijd zo

edit: ik had t over geld opnames, en ik zie nu dat het over pin transacties gaat; tis maar een klein plankje voor mijn kop
Immer.
pi_60210018
Tof topique!
pi_60210730
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:00 schreef Firenzo het volgende:

[..]

als ik bij de rabobank pin staat er 1234.56.XXX, dus dan zal dat wel bank afhankelijk zijn oid. maargoed, point taken, het is dus niet altijd zo

edit: ik had t over geld opnames, en ik zie nu dat het over pin transacties gaat; tis maar een klein plankje voor mijn kop
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60223776
Free Record Shop:

Heb daar tot 'n aantal jaren terug gewerkt dus ik weet niet of het nu nog hetzelfde is.

- de baas verwacht dat je een kwartier eerder onbetaald aanwezig bent om de winkel te openen en een kwartier/half uur onbetaald blijft na sluit om kassa te tellen en af te sluiten.
- het winkelpersoneel wat er alleen een bijbaantje heeft krijgt het minimum (=echt heel weinig).
- onze filiaalmanager verdiende ook weinig (onder 1400 bruto geloof ik) voor het aantal uren dat ik hem zag werken.
- ik heb ons filiaal veel omzet gekost omdat ik geen reet weet van games ed. en mensen daardoor dus niet fatsoenlijk kon helpen.
- voordat je bij de FRS mag werken je daarom een test moet doen. Ik op muziekgebied wel hoog had gescoord en daardoor die gamesvragen had gecompenseerd.

TIPS:
- winkelpersoneel vindt het leuk om over muziek te praten, daarom werken ze er, dus doe niet uit de hoogte als het personeel wat jonger is. Vaak weten zij veel van muziek en kennen ze de beatles ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')