quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou zeggen dat het in genoeg boeken goed staat geschreven
Ja echt hè (ik werk ook bij de gemeente). Ze beginnen 's morgens rond een uur of 08:30 en stoppen rond een uur of 17:00 met koffie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Haha zo herkenbaar dit
Zelf bijna 3 jaar bij AH gewerkt (jaar geleden gestopt)
Ik werk nu bij de gemeente Rotterdam, moet informatie verzamelen (bouwtekeningen opmeten van nieuwbouwprojecten).
Dingetjes:
-Ambtenaren hebben ziekelijk grote ramen voor hun neus en halen de hele dag koffie
-10 minuutjes later aankomen en 10 minuten eerder weg, niemand zal er van opkijken.
- De afstand van vloer tot plafond moet wettelijk gelijk zijn aan/ meer zijn dan 2,60 meter.
- Er worden echt afzichtelijke dingen gebouwd in Rotterdam de komende 4 jaar
Nee, die open-deuren-carroussel van jou ging ergens over, nou goed?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je zegt dit omdat jij invalidenparkeerplaatsen maakt?Zo nee, dan is het geen waardevolle bijdrage
Jja, en?quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:24 schreef Marble het volgende:
Celebs kun je beter maar niet voor 12 uur 's ochtends bellen om ze voor je karretje te spannen want dan slapen ze nog of zijn ze nog knorrig dus dan zeggen ze toch nee, aandachtshoer of niet,
quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:24 schreef Marble het volgende:
Celebs kun je beter maar niet voor 12 uur 's ochtends bellen om ze voor je karretje te spannen want dan slapen ze nog of zijn ze nog knorrig dus dan zeggen ze toch nee, aandachtshoer of niet,
Ik vergeef je de pestbui maar even. Je zou inderdaad denken dat mensen zoiets van te voren even regelen ja, maar veel grote groepen mensen doen dat dus NIETquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die open-deuren-carroussel van jou ging ergens over, nou goed?
"als je met een grote groep komt moet je even reserveren" Joh, WAT een leuk weetje. Dat we daar nou nooit eerder aan gedacht hebben.
Sorry, heb een pestbui.
Maak me er zelf ook schuldig aan hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:18 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Ja echt hè (ik werk ook bij de gemeente). Ze beginnen 's morgens rond een uur of 08:30 en stoppen rond een uur of 17:00 met koffie.
Zouden ze thuis 's avonds ook een kopje koffie drinken ?
Ik ook, al liggen mijn tijden tussen 7.30 en 16.00, maar dan wel goed voor minimaal 10 koppen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maak me er zelf ook schuldig aan hoor
wat zijn jullie openingstijden?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef henkzijlstra het volgende:
Hustlah
wist jij dat:
- wij zelf onze shit verkruimelen/versnijden voordat we op pad gaan
- we altijd iemand op de uitkijk hebben staan voor het geval er problemen zijn of de five o er aan komt
- wij vaak kleine scherpe mesjes hebben verborgen in onze zolen voor gebruik in netelige situaties
- we ook gewoon mensen zijn dus een praatje maken mag!![]()
tips:
- probeer niet de leukste thuis te zijn door semi-gevatte grapjes te maken zoals 'mag het een grammetje meer zijn' echte humor wordt natuurlijk altijd op prijs gesteld
- hou je handen altijd in het zicht zodat we weten dat jij gene grapjes uithaalt
- maak geen onverwachte bewegingen
- ga niet zeuren om geld of om krediet, wij geven het je niet en het richt teveel aandacht op ons
meestal vanaf een uur of 2-3 's middags tot een uur of 11-12 's avonds. voor vaste klanten wil ik ook wel eens buiten die tijden een helpende hand wezenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat zijn jullie openingstijden?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef henkzijlstra het volgende:
Hustlah
hoevere is er prijsberekening binnen jullie business en berekenen jullie ook bv de prijselasticiteit.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:49 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
meestal vanaf een uur of 2-3 's middags tot een uur of 11-12 's avonds. voor vaste klanten wil ik ook wel eens buiten die tijden een helpende hand wezen
bespaar me je mbo-termen en probeer er niet interessant mee te doen, lukt je nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoevere is er prijsberekening binnen jullie business en berekenen jullie ook bv de prijselasticiteit.
of is het zoeen monopolie dat dit niet van toepassing is?
dus eigenlijk beslis je niets zelf je bent een loonslaaf van een van de hoge bazen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:06 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
bespaar me je mbo-termen en probeer er niet interessant mee te doen, lukt je niet
wij berekenen niks ik en mijn collega's vragen hetzelfde, ga je daar mee kutten dan krijg je problemen. 1 keer in de maand komen de hoge piefen bij elkaar, zij beslissen of je je normaal gedraagt of dat je een goed gesprek nodig hebt
Niet echt een monopoly maar meer een kartelvorming dus.
nee ik beslis mijn eigen tijden en prijzen. als ik me te flamboyant ga gedragen vinden de hoge piefen dat niet relax omdat er dan te veel aandacht naar ons toe komt. je kunt doen wat zij zeggen of je kunt je eigen plan trekken, zorg dan wel voor veel vriendjes.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus eigenlijk beslis je niets zelf je bent een loonslaaf van een van de hoge bazen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |