abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:01:04 #151
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60149122
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

zou zeggen dat het in genoeg boeken goed staat geschreven
pi_60150438
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:19 schreef Agiath het volgende:

[..]

Haha zo herkenbaar dit
Zelf bijna 3 jaar bij AH gewerkt (jaar geleden gestopt)

Ik werk nu bij de gemeente Rotterdam, moet informatie verzamelen (bouwtekeningen opmeten van nieuwbouwprojecten).

Dingetjes:

-Ambtenaren hebben ziekelijk grote ramen voor hun neus en halen de hele dag koffie
-10 minuutjes later aankomen en 10 minuten eerder weg, niemand zal er van opkijken.
- De afstand van vloer tot plafond moet wettelijk gelijk zijn aan/ meer zijn dan 2,60 meter.
- Er worden echt afzichtelijke dingen gebouwd in Rotterdam de komende 4 jaar
Ja echt hè (ik werk ook bij de gemeente). Ze beginnen 's morgens rond een uur of 08:30 en stoppen rond een uur of 17:00 met koffie.
Zouden ze thuis 's avonds ook een kopje koffie drinken ?
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:31:48 #153
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60150733
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

En je zegt dit omdat jij invalidenparkeerplaatsen maakt? Zo nee, dan is het geen waardevolle bijdrage
Nee, die open-deuren-carroussel van jou ging ergens over, nou goed?

"als je met een grote groep komt moet je even reserveren" Joh, WAT een leuk weetje. Dat we daar nou nooit eerder aan gedacht hebben.

Sorry, heb een pestbui.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 17 juli 2008 @ 03:24:40 #154
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60158510
Celebs kun je beter maar niet voor 12 uur 's ochtends bellen om ze voor je karretje te spannen want dan slapen ze nog of zijn ze nog knorrig dus dan zeggen ze toch nee, aandachtshoer of niet,
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 17 juli 2008 @ 03:31:21 #155
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60158527
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 03:24 schreef Marble het volgende:
Celebs kun je beter maar niet voor 12 uur 's ochtends bellen om ze voor je karretje te spannen want dan slapen ze nog of zijn ze nog knorrig dus dan zeggen ze toch nee, aandachtshoer of niet,
Jja, en?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_60163593
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 03:24 schreef Marble het volgende:
pi_60164129
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, die open-deuren-carroussel van jou ging ergens over, nou goed?

"als je met een grote groep komt moet je even reserveren" Joh, WAT een leuk weetje. Dat we daar nou nooit eerder aan gedacht hebben.

Sorry, heb een pestbui.
Ik vergeef je de pestbui maar even. Je zou inderdaad denken dat mensen zoiets van te voren even regelen ja, maar veel grote groepen mensen doen dat dus NIET
pi_60164362
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:18 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Ja echt hè (ik werk ook bij de gemeente). Ze beginnen 's morgens rond een uur of 08:30 en stoppen rond een uur of 17:00 met koffie.
Zouden ze thuis 's avonds ook een kopje koffie drinken ?
Maak me er zelf ook schuldig aan hoor
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60165485
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:26 schreef Agiath het volgende:

[..]

Maak me er zelf ook schuldig aan hoor
Ik ook, al liggen mijn tijden tussen 7.30 en 16.00, maar dan wel goed voor minimaal 10 koppen.

En nee, dan hoef ik 's avonds (doordeweeks) niet meer, moet ook nog kunnen
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_60165918
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:53 schreef Ered het volgende:
[ afbeelding ]
pi_60168171
De arrogantie van sommige loonslaven hier...
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:40:02 #162
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_60169012
Hustlah

wist jij dat:
- wij zelf onze shit verkruimelen/versnijden voordat we op pad gaan
- we altijd iemand op de uitkijk hebben staan voor het geval er problemen zijn of de five o er aan komt
- wij vaak kleine scherpe mesjes hebben verborgen in onze zolen voor gebruik in netelige situaties
- we ook gewoon mensen zijn dus een praatje maken mag!

tips:
- probeer niet de leukste thuis te zijn door semi-gevatte grapjes te maken zoals 'mag het een grammetje meer zijn' echte humor wordt natuurlijk altijd op prijs gesteld
- hou je handen altijd in het zicht zodat we weten dat jij gene grapjes uithaalt
- maak geen onverwachte bewegingen
- ga niet zeuren om geld of om krediet, wij geven het je niet en het richt teveel aandacht op ons
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:42:07 #163
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60169069
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef henkzijlstra het volgende:
Hustlah

wist jij dat:
- wij zelf onze shit verkruimelen/versnijden voordat we op pad gaan
- we altijd iemand op de uitkijk hebben staan voor het geval er problemen zijn of de five o er aan komt
- wij vaak kleine scherpe mesjes hebben verborgen in onze zolen voor gebruik in netelige situaties
- we ook gewoon mensen zijn dus een praatje maken mag!

tips:
- probeer niet de leukste thuis te zijn door semi-gevatte grapjes te maken zoals 'mag het een grammetje meer zijn' echte humor wordt natuurlijk altijd op prijs gesteld
- hou je handen altijd in het zicht zodat we weten dat jij gene grapjes uithaalt
- maak geen onverwachte bewegingen
- ga niet zeuren om geld of om krediet, wij geven het je niet en het richt teveel aandacht op ons
wat zijn jullie openingstijden?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:49:50 #164
198098 henkzijlstra
pi_60169250
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

wat zijn jullie openingstijden?
meestal vanaf een uur of 2-3 's middags tot een uur of 11-12 's avonds. voor vaste klanten wil ik ook wel eens buiten die tijden een helpende hand wezen
pi_60169391
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef henkzijlstra het volgende:
Hustlah
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:59:39 #166
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60169502
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:49 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

meestal vanaf een uur of 2-3 's middags tot een uur of 11-12 's avonds. voor vaste klanten wil ik ook wel eens buiten die tijden een helpende hand wezen
hoevere is er prijsberekening binnen jullie business en berekenen jullie ook bv de prijselasticiteit.
of is het zoeen monopolie dat dit niet van toepassing is?
stay frosty
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:06:14 #167
198098 henkzijlstra
pi_60169663
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hoevere is er prijsberekening binnen jullie business en berekenen jullie ook bv de prijselasticiteit.
of is het zoeen monopolie dat dit niet van toepassing is?
bespaar me je mbo-termen en probeer er niet interessant mee te doen, lukt je niet

wij berekenen niks ik en mijn collega's vragen hetzelfde, ga je daar mee kutten dan krijg je problemen. 1 keer in de maand komen de hoge piefen bij elkaar, zij beslissen of je je normaal gedraagt of dat je een goed gesprek nodig hebt

Niet echt een monopoly maar meer een kartelvorming dus.
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:13:12 #168
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60169820
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:06 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

bespaar me je mbo-termen en probeer er niet interessant mee te doen, lukt je niet

wij berekenen niks ik en mijn collega's vragen hetzelfde, ga je daar mee kutten dan krijg je problemen. 1 keer in de maand komen de hoge piefen bij elkaar, zij beslissen of je je normaal gedraagt of dat je een goed gesprek nodig hebt

Niet echt een monopoly maar meer een kartelvorming dus.
dus eigenlijk beslis je niets zelf je bent een loonslaaf van een van de hoge bazen?
stay frosty
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:18:32 #169
198098 henkzijlstra
pi_60169951
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dus eigenlijk beslis je niets zelf je bent een loonslaaf van een van de hoge bazen?
nee ik beslis mijn eigen tijden en prijzen. als ik me te flamboyant ga gedragen vinden de hoge piefen dat niet relax omdat er dan te veel aandacht naar ons toe komt. je kunt doen wat zij zeggen of je kunt je eigen plan trekken, zorg dan wel voor veel vriendjes.

ik heb bijvoorbeeld ook wat jonge jongens die voor me hustlen bij het schoolplein zij moeten zich weer een beetje gedragen hoe ik het wel. soort cellenorganisatie dus.

ben nog jong over 10 jaar ben ik waarschijnlijkk zelf een hoge pief
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:52:48 #170
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_60170599
Roerbakei, roerbakei heroïne dealen op een kinderboerderij,, Roerbakei, roerbakei heroïne dealen op een kinderboerderij!!!!!
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_60187436
Ik werk in een kantoor/tijdschriften/boekhandel. De mensen denken dat wij alle boeken gelezen hebben en alle artikelen die we verkopen ooit uitgeprobeerd hebben voor de meest vreemde situatiets. En als je zegt dat dit niet zo is, dan kijken ze je nog vreemd aan ook.

Over de tijdschriften die wij verkopen zijn nogal wat misvattingen. Als het nieuwe nummer van een bepaald tijdschrift binnen komt, dan gaat de oude direct terug naar een verzamelpunt. Nee, deze worden niet in het magazijn bewaard. Je hebt dan gewoon pech als je een nummer mis loopt. Deze tijdschriften worden bij dit verzamelpunt vernietigd, ze komen niet in van die verzamelpaketten terecht. En als ik al zie wat ik iedere dag terug stuur wat dus de papiervernietiger in gaat.. en dan te bedenken dat minstens 5 andere winkels hier in dit dorp dat doen. En in het dorp verderop doen ze dat ook, en in de rest van Nederland ook. Dan gaan der toch een hoop bomen zo naar de schroothoop maja.. dat terzijde.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:43:53 #172
178424 Apenzuur
Lurkende lintworm
pi_60188319
Ooit bij een jongerenafdeling van een krant gewerkt:
- Dat de eindredacteur soms (vaak) en dag van te voren geen idee heeft hoe de alles eruit komt te zien.
- Dat het een halfjaar (geen geintjes) duurt voordat een kleurenschema op de pagina aangepast wordt omdat je als jongerenpagina ergens ver onderaan de ranglijst staat van een dagblad.
-Dat je tijdens vergaderingen eigenlijk nooit iets hoeft te zeggen/schrijven om lid te zijn. Meerdere mensen vingen wel geld maar hadden na 2 jaar nog niets geschreven. ( )
Op vrijdag 9 april 2010 04:30 schreef nattermann het volgende:
Gezien de TS was dat misschien wel beter geweest
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:49:59 #173
111336 Koekjesbeest
Koekenbakker.
pi_60190090
leuk topic. heb gewerkt op de broodafdeling bij albert heijn, niet echt schokkende dingen meegemaakt behalve..

- simpele gesprekken tussen 2 simpele collegas 'dus hij zeg zo juh bent toch wel maaaagd? dus ik zegja tuurlijk wel, maar wis hij veel dat ik ut al had gedaan met ricar?! hier, je brood *dumpt brood in mandje van vertwijfeld kijkende klant*

- donuts komen in dozen binnen vanaf de Dooneys of wat dan ook, gaan zo de vriezer in, 1 iemand is de lul en moet al die plakdingen in een plastic ah-doosje doen en terug de vriezer in. niet stickeren nog want dan staat er een datum op...
- zelfde geldt voor zeeuwse bolus. als ze er niet zijn, vraag of ze in de vriezer wil kijken. liggen ze altijd, maar worden nog niet in het schap gelegd want bevroren.
- afbakdingen werden bij ons rampzalig bijgevuld, 1 iemand was weer de lul (ik dus) om om 6 uur 's ochtends de karren binnen te halen en alles bij te vullen, had je geen tijd meer (winkel ging open dus karren moeten weg) dan zette je wat nog niet was gevuld achter, voor'later'. Degene die de dag na jou werkte deed precies hetzelfde dus vond je 3 weken later op een rustige dag onderop broodjes uit het jaar 0. Die konden dus mooi weg (aan afbakken deden wij niet, gadsie.)

heb verder verhalen gehoord van vrienden die bij vakkenvul zaten en na sluit, na vertrek van manager, kratje bier erbij zetten en lekker muziekje aan en gerust een paar extra uren maken door zo in slowmotion te vullen. Zoek ook eens op youtube naar leuke filmpjes van snotneuzen in winkelkarretjes door lege supermarkten.

Daarnaast werken in een restaurant, maar daar kan je het gewoon niet maken om vieze dingen uit te halen met het eten en drinken van mensen. uit respect en uit goed fatsoen. Misschien, als 2 mensen een jus drinken, neem ik de glazen mee en schenk ik gewoon diezelfde glazen in en zet ik ze per ongeluk bij de verkeerde neer.. maar dat zijn dan wel mensen die elkaar kennen. Als het niet te druk is pak ik nieuwe glazen.

Tip: als je wijn drinkt en je wilt nog een glas, zeg dat dan en laat je glas lekker op tafel staan. je glas wordt aan tafel bijgeschonken, dit scheelt spoel en ! poetswerk. Wijnglazen zijn kut. Alleen als je een andere wijn neemt meot je een ander glas nemen, als het al niet wordt weggeplukt.

Fijn lezen he, al die typfouten en gebrek aan hoofdletters
Wish yo'momma was this smart.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:53:07 #174
111336 Koekjesbeest
Koekenbakker.
pi_60190151
Oh, heb je zondag een verjaardag koop dan zaterdag na 4 uur ofzo je taart bij de ah. Ze zijn echt niet verkeerd, en er komt zo debiel veel binnen (wordt ook allemaal afgeboekt weer) dat die kortingstickers er al snel opgeplakt zitten. Ga trouwens nooit zeuren om een sticker, die krijg je niet. probeer ook geen rol te jatten want dat sta je enorm voor lul.

Oh, en als iets in de bonus is en het heeft een kapotte verpakking heeft het niks met elkaar te maken! Bonusaanbiedingen worden aan het begin vh jaar door bobo's bedacht, per week. Alleen die 35% stickers hebben een verband met afgeragde producten of iets dat beperkt houdbaar is.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:55:58 #175
111336 Koekjesbeest
Koekenbakker.
pi_60190237
Oh, en...
Vraag vooral waar de krentenbollen, eierkoeken en milnerkaas liggen. Als broodjesbitch sta je de hele dag dingen in plastic zakjes te stoppen, te vouwen en te plakken, en je klauwen te branden aan de oven. Afwisseling in de vorm van interhumane conversaties (de gesprekken van mijn collegas zijn niet echt interhumaan te noemen) zijn meer dan welkom.. Waren dan. Ik ben lekker weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')