abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60272803
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb in het Ajaxtopic voor jullie even een paar post gemarkeerd die niks met Ajax te maken hebben. Graag even deleten.
Zulke zooi wordt standaard verwijderd, ook zonder dat het gemeld wordt.

Maar als je reacties gaat quoten die er nog geen eens zo lang staan (minder dan een half uur), dan zal het wel zo lijken alsof we niks doen. Opgeschoond trouwens.

Als we enkele posts deleten (wat geregeld gebeurd), dan melden we het niet. Tenzij er heel veel wordt verwijderd en als het topic steeds offtopic blijft gaan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60272890
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat er meer of betere discussies zijn gekomen is volgens mij ook onzin. Het zijn nog steeds dezelfde users en de meesten zijn zich echt niet anders gaan gedragen omdat de mods een stuk strenger zijn geworden.
Het 'hele punt' zijn niet de discussies en of die goed of slecht zijn. Het gaat om inhoudelijk en ontopic reageren, verder niets.
pi_60273380
Het grote Feijenoordtopic #382: 100 jaar!

En weer een kwaliteitsuser erbij. Serieus dat mensen daarvoor de moeite nemen om zich te registreren op Fok
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60273415
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:15 schreef MisterXX_ het volgende:
Olguer is binnen.

Oh en die kakkerlakkeng aan er aan come September !!!

Wat een triest elftal hebben zij, zal me niks verbazen als we met 8-0 over hun heen walzen, en dit meen ik serieus !!!

Stekelenburg
Silva--------Vermaelen---------Oleguer--------Vertonghen

Lindgren---------Gabri

Aisatti
Sulejmani-------Huntelaar---------Suarez

Het zijn bij mij dit soort posts die bloed onder m'n nagels vandaan halen. Het is alleen wel volstrekt ontopic...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_60273434
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:17 schreef Breach het volgende:

En weer een kwaliteitsuser erbij. Serieus dat mensen daarvoor de moeite nemen om zich te registreren op Fok
Ah, het is een echt kneusje.
In Southern Sun
pi_60273453
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het zijn bij mij dit soort posts die bloed onder m'n nagels vandaan halen. Het is alleen wel volstrekt ontopic...
Ja, zie ook mijn post van hierboven. Maar laten we eerlijk zijn, dit wil niemand. Ik denk dat er geen mod is die dit als ontopic beoordeelt...
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60273530
Pleur die MisterXX eens uit VBL...
pi_60274111
Is inmiddels gebeurd.
That's all folks!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:03:18 #259
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60275506
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Is inmiddels gebeurd.
Netjes.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60275808
Niet vanwege zijn gebagger in VBL maar vanwege klonen.
pi_60275915
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet vanwege zijn gebagger in VBL maar vanwege klonen.
Wiens kloon is dat dan? Zelden zulk triest gelul gezien iig.
pi_60276483
Om over het Ajax-topic terug te komen; ik snap het plotselinge geklaag niet.

Al een hele ruime tijd werd er geklaagd dat er teveel rotzooi, onzin en offtopic in het Ajax-topic stond. Nee, niet alleen door BliksemSchigt en twi (@ TerroRobbie), maar door meerdere / veel users. En niet alleen voordat het nieuwe beleid werd ingevoerd, maar al maanden daarvoor.

Vorig jaar werd al regelrecht gevraagd wat te doen met het Ajax-topic via een evaluatietopic. Zodat daarna iets met de mening van de users gedaan kon worden. Dat was namelijk al een punt van discussie. Die link was ook in het Ajax-topic geplaatst.
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:28 schreef RayMania het volgende:
Verder is het Ajax topic geregeld punt van discussie geweest qua offtopicheid. Moet dit toegelaten worden of keihard verwijderd worden?
Overall waren de reacties negatief over het Ajax-topic van toen (offtopic, slowchat, etc). Een bepaalde users vermeden het topic bewust, omdat het zo snel ging en onoverzichtelijk was. Er waren natuurlijk ook users die het wel best vonden, maar dat houd je altijd. Na het evaluatietopic is er weer een tijdje geprobeerd om het Ajax-topic te verbeteren (inhoudelijker, minder offtopic, minder slowchat, etc), maar dat is toen niet gelukt. Het mag geen excuus zijn, maar we waren toen met minder mods en er waren twee niet-Ajax-mods (dat is wel een verschil), dus het was vrij kansloos om een topic wat de hele dag actief is, goed bij te houden.

Toen is er een tijd later (rond april dit jaar) weer regelmatig geklaagd over het Ajax-topic. En ja, het ging het écht nergens over, tegen het extreme aan (50 offtopic posts in één topic verwijderen bijvoorbeeld). Er was dus wat nodig en toen heb ik ook ingegrepen. Geen gezeur meer, maar een tijdje streng modden. Na die post is er niet geklaagd, niet in het Ajax-topic en niet in FB. Als iemand het niet eens is, dan neem ik aan dat er wel geklaagd wordt. Toch? De enige die klaagde was TerroRobbie, want de woordkeus ("jullie verpesten het voor de anderen") was overdreven, maar hij gaf wel weer toe dat zijn posts terecht verwijderd waren.

Daarna (elf dagen later) wederom via een evaluatietopic gevraagd of het Ajax-topic bevalt sinds het nieuwe beleid.
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:59 schreef RayMania het volgende:
Enkele voorbeelden kunnen zijn; het Ajax-topic (waar het de laatste tijd niet inhoudelijk ging) [...]
En als ik teruglees zijn alle reacties positief. Dus voor de tweede keer in een evaluatietopic wil het overgrote deel een ontopic Ajax-topic (Blawh heeft de reacties hierboven opgesomd). En sindsdien heeft ook bijna niemand hier of in het Ajax-topic geklaagd over verwijderde posts (kan het mij niet herinneren althans). Wel zien we complimenten, krijgen we af en toe pm's of bijvoorbeeld een topicreport zoals hierboven.

Al met al krijg ik dus gewoon de indruk dat het nu prima gaat, dat bijna iedereen het Ajax-topic wel best vindt op deze manier en dat er enkele users zijn die het niks vinden (en je dan gelijk voor mongool uitscheldt). Dat blijf je houden, dat is niet te voorkomen en die users moeten zich dan maar aanpassen. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken.

En hier sta ik nog steeds achter.
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:09 schreef RayMania het volgende:
Het gaat alleen om het ontopic en offtopic posten. Je hoeft geen superieuse posts te plaatsen, wie zijn wij om dat te eisen? Eén zin kan gewoon genoeg zijn hoor, als het maar ontopic is en gewoon inhoudelijk is. En nee, af en toe een offtopic post is geen ramp, maar de laatste tijd was het extreem en stonden hele pagina's vol met bagger (zoals net ook weer over spelling).

Er is geen andere policy. Overal hoort gewoon ontopic gepost te worden, behalve in HOOLS. Alleen in het Ajax-topic is het moeilijker in de hand te houden in vergelijking met andere topics, omdat het zo druk is, daarom dus gewoon wat strenger en wat meer aandacht dan eerst. Zie het maar als een laatste reddingspoging, lukt het niet, dan misschien een splitsing van het Ajax-topic. Of iets anders.
En die laatste reddingspoging duurt pas twee maanden. Oh, en toen ik die post (plus een andere) plaatste, was TerroRobbie 'ineens' nergens meer te vinden. Ik had toen eigenlijk wel een reactie verwacht.

Lijkt mij een kleine moeite om inhoudelijk mee te posten. Af en toe geinen hoort erbij, af en toe offtopic is geen probleem, over de concurrenten praten is helemaal niks mis mee, maar als een post een hele zooi offtopic veroorzaakt, dan wordt er geruimd. Wie zit in een Ajax-topic te wachten op posts over spelling, over bier, over het weekend, over hyves, wie wil alleen maar smileys zien, of tvp's?
pi_60276495
Genoeg gemod voor vandaag, ik ga eten .
pi_60292146
Kan Bloemendaalsegozer1989 even een ban krijgen? Het is overduidelijk een kloon
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 juli 2008 @ 12:10:59 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60292161
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:10 schreef denthemen het volgende:
Golfer

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60292180
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:10 schreef denthemen het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/222451

Wat een mongooltje inderdaad
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60292207
Ik ga hem eerst even noten, daarna zal ik een klooncheck vragen.
pi_60294372
Waar ik en met mij nog vele andere users aan ergeren is DAM (diego...)
Hij kan in geen enkel topic normaal reageren, met als recent voorbeeld het topic over Oleguer, en communiceert op een erg kinderachtig niveau.

Maak het forum aub weer leesbaar en roep hem een halt toe!
pi_60294409
"Probeer hem gewoon te negeren"
pi_60294514
Wij hebben niet besloten om DAM te laten terugkeren en we kunnen er niet zoveel mee. Ja, hij post soms irritant en ja hij post veelal zonder argumenten. Maar hij doet eigenlijk niets waardoor hij in aanmerking zou kunnen komen voor een ban.

Net zoals bij iedere user verzamelen we notes voor DAM als hij de fout in gaat, als hij vaak genoeg de fout in gaat dan kan hij eventueel door de FA's geband worden. Het beste wat je voorlopig kunt doen is hem negeren als hij je irriteert.
pi_60294889
Voor bagger, trollen en andere manieren waarmee je andere users irriteert kom je niet in aanmerking voor een ban?

Mooi, dan kan ik rustig zo door blijven posten.
pi_60294958
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor bagger, trollen en andere manieren waarmee je andere users irriteert kom je niet in aanmerking voor een ban?

Mooi, dan kan ik rustig zo door blijven posten.
Ik bedoelde meer iets waardoor hij per direct geband kan worden, een bedreiging of iets dergelijks. Als hij vaak genoegd blijft trollen dan is de maat uiteraard een keer vol. Dat geldt voor voor iedereen, dus ook TR en DAM.
pi_60298442
En we praten natuurlijk niet over een ban van 48 uur, maar misschien wel voor altijd. Dan zijn een paar notes niet voldoende voor de FA's om iemand voor een lange tijd te bannen.
pi_60298478
En als je hem nou oneindig 48 uur laat bannen?
pi_60298715
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:50 schreef Blawh het volgende:
Net zoals bij iedere user verzamelen we notes
heb ik al wat?
pi_60299005
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:54 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

heb ik al wat?
Zeggen dat Ajax de mooiste club is en je krijgt het te weten.
pi_60299096
Wanneer krijg je eigenlijk een note? Als je kanker zegt ofzo?
pi_60299531
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon bij posts waarbij je je niet aan de policy houdt van FOK! en VBL. Dus schelden, trolls, herhaaldelijk offtopic posten, valse tussenstanden, doodwensen, spam, etc.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 juli 2008 @ 17:27:51 #279
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60299537
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60299580
quote:
Check, dicht en gemeld. Thanks.
  woensdag 23 juli 2008 @ 17:43:13 #281
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60299919
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60299956
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[AZ # 47] Zonder geld van Alves, geven wij toch voetballes!

Graag de 46 in 47 veranderen,

Bedankt!
Alstu.
pi_60300598
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Knijp je hem?
pi_60302003
Modinho's!

Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09

Zou in de tekst bij DOTO de foto die bij Onno Doeland hoort gewijzigd kunnen worden? Nu staat er twee keer Brouwer... Foto van Onno is .

En zou bij Ter Leede onder de nieuwe spelers nog aan het einde ingevoegd kunnen worden: Abdulai Alhassan (Ghana)?

En in Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2008/09

Zou daar bij Volendam Rachid El Yacobi weg kunnen bij de nieuwelingen?

Bij voorbaat dank!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60302096
Done.
pi_60302469
De foto klopt, alleen Alhassan staat nog niet in het nieuwe spelers lijstje bij Ter Leede. Hij staat nu bij FC Lisse! Misschien kan hij daar nog verwijderd worden en bij Ter Leede worden geplaatst?

[ Bericht 37% gewijzigd door methodmich op 23-07-2008 19:49:06 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_60302837
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:34 schreef methodmich het volgende:
De foto klopt, alleen Alhassan staat nog niet in het nieuwe spelers lijstje bij Ter Leede.
Als het goed is nu wel. Tevreden? .
pi_60302916
Zo is ie weer helemaal goed!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:02:25 #289
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60303222

Gelieve mijn 2 berichten te verwijderen, had wat time-out problemen hier.
Sry guys!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60303258
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:02 schreef fuckbuddy het volgende:

Gelieve mijn 2 berichten te verwijderen, had wat time-out problemen hier.
Sry guys!
Geen probleem. Zijn verwijderd .
pi_60303833
Zou een van de lieve mods de inhoud van de OP uit dit topic: [Centraal] Chelsea FC #6: Felipão en zijn Portugese brigade

willen vervangen met de inhoud achter deze link?

Alvast bedankt!
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60303926
Graag gedaan.
pi_60308335
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:47 schreef RayMania het volgende:
Om over het Ajax-topic terug te komen; ik snap het plotselinge geklaag niet.
<knip>
Om even terug te komen, ik vind het Ajax topic een stuk leesbaarder! Ik ben niet meer zo veel op Fok als voorheen en kan het dus niet de hele dag bijhouden, maar na een dag kan ik in het topic wel alle belangrijke nieuwtjes vinden, ideeën over opstellingen, laatste geruchten e.d. Om terug te lezen is het dus een verademing, maar om erin te geinen en slowchatten zal het voor sommigen wel kut zijn ja, als je berichten telkens worden verwijderd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60310964
Dat heb ik nu zelf ook, ik kom er voor m'n plezier steeds vaker even bijlezen.
That's all folks!
pi_60312117
Nu is er in het vorige Ajax topic het "kankehlul" filmpje gepost en is er wederom het eerder verwijderde filmpje van het 100-jarig bestaan van feyenoord gepost. Het is blijven staan. Is dit bewust laten staan? Zo ja, vind ik het een goede zet. Er wordt door een paar users even om gelachen en daarna gaat het weer over Wielaert. Zo moet het toch kunnen?
In Southern Sun
pi_60316778
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 03:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu is er in het vorige Ajax topic het "kankehlul" filmpje gepost en is er wederom het eerder verwijderde filmpje van het 100-jarig bestaan van feyenoord gepost. Het is blijven staan. Is dit bewust laten staan? Zo ja, vind ik het een goede zet. Er wordt door een paar users even om gelachen en daarna gaat het weer over Wielaert. Zo moet het toch kunnen?
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:42 schreef RayMania het volgende:
En ja, dat filmpje vond ik in dit geval ook te snel verwijderd. Er kon op z'n minst even gewacht worden op de reacties. Maar goed, is gebeurd.
pi_60331744
Sorry hoor, maar overal word als een gek gemod, maar als DAM iets post blijft het altijd en overal staan?

Wat is belangrijker: identiteit of succes?

...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60332132
Ik heb genote en een aantal totaal off-topic reacties verwijderd, bedankt voor het melden. Nu ga ik slapen, ik kijk morgenvroeg direct even of het topic niet de verkeerde kant is opgegaan.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 19:07:56 #299
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60365126

Zal wel weer een kloontje zijn van Misterx/misterxx ofzo.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60365236
Ik wil even NSB-en maar ik zie dat dat al gebeurt, dacht ook al een kloon van die ene gozer.

Zie ook de username en posthistory: http://forum.fok.nl/user/history/222786
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')