abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60251726
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:08 schreef ruud_fr het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #382: 100 jaar!

wil iemand er even 382 van maken? bvd
U wenst, wij draaien.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60253079
Mag je hier ook de meest zinvolle reactie van het jaar melden?

AFC Ajax topic # 1023: Colin verwelkomt Aissati
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60253349
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:04 schreef Breach het volgende:

Ik zie dat hij al weg is gehaald!
pi_60253360
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:04 schreef Breach het volgende:

. Weg, net zoals wat andere tvp-reacties en onzin.
pi_60267815
Mogen we niet eens meer even lachen om wat feyenoord supporters? Tjongejonge zeg.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:52:36 #206
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60267848
Ik plaatste een filmpje in het Ajax-topic van Feyenoordsupporters die niet wisten wanneer Feyenoord opgericht is, terwijl ze aan het feesten waren om het 100-jarig bestaan van de club.

Waarom is die weggehaald?
><(({°>
pi_60267889
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogen we niet eens meer even lachen om wat feyenoord supporters? Tjongejonge zeg.
Het gaat niet over Ajax en het kan alleen maar weer getroll opleveren als Feyenoorders het zien.
Dubbel niet nodig dus.
pi_60267901
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:52 schreef BigKahuna het volgende:
Ik plaatste een filmpje in het Ajax-topic van Feyenoordsupporters die niet wisten wanneer Feyenoord opgericht is, terwijl ze aan het feesten waren om het 100-jarig bestaan van de club.

Waarom is die weggehaald?
Omdat het in het Ajax topic was en je post een filmpje over Feyenoord.
You do the math
pi_60267923
Met dat zogenaamde prachtige nieuwe beleid van je neem je al het plezier in het Ajax topic weg. Bedankt daarvoor.
In Southern Sun
pi_60267944
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Met dat zogenaamde prachtige nieuwe beleid van je neem je al het plezier in het Ajax topic weg. Bedankt daarvoor.
Zo moeilijk is het niet om ontopic te blijven.
En het is niet voor niets dat het "nieuwe beleid" is gekomen.
Als er daarvoor gewoon normaal werd gepost was dit allemaal niet nodig
Bedank je vrienden maar
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:56:30 #211
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60267952
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het gaat niet over Ajax en het kan alleen maar weer getroll opleveren als Feyenoorders het zien.
Dubbel niet nodig dus.
Achja, ik vind het een beetje flauw maar dit klopt wel i guess. Beetje jammer alleen... lachen om stommiteiten moet kunnen lijkt me, al zijn het Feyenoorders, Ajacieden of wie dan ook...
><(({°>
pi_60267979
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je onderstreept mijn punt. Je neemt helaas wat invloeden van je werk mee in je modgedrag. Verschrikkelijk.
In Southern Sun
pi_60267981
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:56 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Achja, ik vind het een beetje flauw maar dit klopt wel i guess. Beetje jammer alleen... lachen om stommiteiten moet kunnen lijkt me, al zijn het Feyenoorders, Ajacieden of wie dan ook...
Het is ook wel een grappig filmpje, maar ik denk dat het alleen maar offtopic reacties uitlokt (het filmpje is zelf ook offtopic) en de discussie weer niet meer over Ajax gaat.
pi_60268004
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je onderstreept mijn punt. Je neemt helaas wat invloeden van je werk mee in je modgedrag. Verschrikkelijk.
Jammer dat je mijn beroep er bij neemt.
Dit staat daar los van en dit is gewoon een afspraak die wij als mods hebben gemaakt.
Al was ik glazenwasser dan had ik dezelfde actie uitgevoerd op dit forum in dat topic.

Toevallig deed ik het nu en toevallig ben ik agent.
Jammer van je.
pi_60268018
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

En het is niet voor niets dat het "nieuwe beleid" is gekomen.
Als er daarvoor gewoon normaal werd gepost was dit allemaal niet nodig
Bedank je vrienden maar
Ah, toen het nog wel gezellig was in het Ajax topic? Het enige waar het nu overgaat zijn flauwe geruchten. Is er een oefenduel tegen Noordwijk, mogen we die daar ook niet bespreken. Is er wat humor uit het kamp van de grootste rivaal (hetgeen dus wel met Ajax te maken heeft), mogen we daar niet meer om lachen. Nee, we mogen alleen maar zeggen Ajax is bezig met een nieuwe speler oid. De lol is er echt zo vanaf. Hulde.
In Southern Sun
pi_60268043
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jammer dat je mijn beroep er bij neemt.
Dit staat daar los van en dit is gewoon een afspraak die wij als mods hebben gemaakt.
Al was ik glazenwasser dan had ik dezelfde actie uitgevoerd op dit forum in dat topic.

Toevallig deed ik het nu en toevallig ben ik agent.
Jammer van je.
Ik heb gewoon het idee dat je te streng bent, dat je van nature reageert als agent. Dat is toch niet iets wat ik niet mag zeggen ofzo?
In Southern Sun
pi_60268044
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ah, toen het nog wel gezellig was in het Ajax topic? Het enige waar het nu overgaat zijn flauwe geruchten. Is er een oefenduel tegen Noordwijk, mogen we die daar ook niet bespreken. Is er wat humor uit het kamp van de grootste rivaal (hetgeen dus wel met Ajax te maken heeft), mogen we daar niet meer om lachen. Nee, we mogen alleen maar zeggen Ajax is bezig met een nieuwe speler oid. De lol is er echt zo vanaf. Hulde.
Sorry maar ik zie echt niet in wat een filmpje van Feyenoord met Ajax te maken heeft.
pi_60268063
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik heb gewoon het idee dat je te streng bent, dat je van nature reageert als agent. Dat is toch niet iets wat ik niet mag zeggen ofzo?
Dat mag je best zeggen, ik vind het alleen jammer.
En ik reageer niet van nature als agent want ik ben van nature een mens en daarna pas een agent.
Mijn primaire reactie is dus die van een mens
  dinsdag 22 juli 2008 @ 14:02:04 #219
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60268092
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het is ook wel een grappig filmpje, maar ik denk dat het alleen maar offtopic reacties uitlokt (het filmpje is zelf ook offtopic) en de discussie weer niet meer over Ajax gaat.
Ach je hebt ook wel gelijk inderdaad
><(({°>
pi_60268093
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sorry maar ik zie echt niet in wat een filmpje van Feyenoord met Ajax te maken heeft.
Kan een verschil van mening zijn. Jammer echter, dat je alleen dit uit de post haalt.
In Southern Sun
pi_60268114
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kan een verschil van mening zijn. Jammer echter, dat je alleen dit uit de post haalt.
Want dat was het meningsverschil wat we hier in FB bespraken, de rest hebben we al besproken.
pi_60268142
Pas maar op daluk halen ze de quotes van die 3.5e man die het nieuwe beleid wel goed vinden er weer bij.
pi_60268148
Tja, maar het blijft voor wat onvrede zorgen. Raar he?
In Southern Sun
pi_60268155
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Pas maar op daluk halen ze de quotes van die 3.5e man die het nieuwe beleid wel goed vinden er weer bij.
Ik dacht al, waar blijft TR!
pi_60268166
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, maar het blijft voor wat onvrede zorgen. Raar he?
Het zijn ook dezelfde 2 die hier in FB zeiken
Raar he
pi_60268176
Kom zeg, alsof het Ajaxtopic voor dit beleid wel goed te doen was.

Wat mij betreft doen we helemaal geen Ajaxtopic meer in VBL, ben je sowieso van het gezeik af.
pi_60268196
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef MaxPower het volgende:
Kom zeg, alsof het Ajaxtopic voor dit beleid wel goed te doen was.

Wat mij betreft doen we helemaal geen Ajaxtopic meer in VBL, ben je sowieso van het gezeik af.
Dat is vast de bedoeling van de mods.
In Southern Sun
pi_60268219
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is vast de bedoeling van de mods.
Damn je hebt ons door
pi_60268242
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:04 schreef sjimz het volgende:
Raar he
Het waren ook altijd dezelfde die kwamen huilen over het Ajax topic. Toen is het beleid wel aangepast.
pi_60268281
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het waren ook altijd dezelfde die kwamen huilen over het Ajax topic. Toen is het beleid wel aangepast.
Dat waren Ajax supporters, nu is er 1 Ajax supporter en 1 FC Den Bosch supporter die niets met Ajax heeft.

Maar goed ik zal het mee naar achteren nemen, wie weten denken de andere mods er wel anders over.
pi_60268288
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Raar he
Goed argument .
In Southern Sun
pi_60268314
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat waren Ajax supporters, nu is er 1 Ajax supporter en 1 FC Den Bosch supporter die niets met Ajax heeft.

Maar goed ik zal het mee naar achteren nemen, wie weten denken de andere mods er wel anders over.
Dus feitelijk heeft TR geen recht van spreken omdat hij niet voor Ajax is. Je wordt steeds ongeloofwaardiger.

Aan de hand van hoeveel reacties van hoeveel users hebben jullie toentertijd de beslissing genomen het Ajax topic te gaan modereren zoals jullie dat nu doen?
In Southern Sun
pi_60268322
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Goed argument .
Voorspelbare reactie
Maar ik ga lekker vakantie vieren!

Ik zal het mee naar achteren nemen en een van de andere drie modjes zal er hopelijk wel op terug komen.

pi_60268329
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Aan de hand van hoeveel reacties van hoeveel users hebben jullie toentertijd de beslissing genomen het Ajax topic te gaan modereren zoals jullie dat nu doen?
Geen idee, toen was ik namelijk nog geen mod.
pi_60268346
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen idee, toen was ik namelijk nog geen mod.
Mooi was die tijd.
In Southern Sun
pi_60268372
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi was die tijd.
pi_60268940
Sand, wat mis je nou precies (zo exact mogelijk) in het Ajaxtopic? En is daar echt geen ruimte meer voor in jouw ogen?
That's all folks!
pi_60269099
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus feitelijk heeft TR geen recht van spreken omdat hij niet voor Ajax is. Je wordt steeds ongeloofwaardiger.

AFC AJAX Topic #613
[FEEDBACK #50] Een kutbeleid.
Subforum VBL Evaluatie
Subforum VBL Evaluatie
Subforum VBL Evaluatie
Subforum VBL Evaluatie
Subforum VBL Evaluatie
Subforum VBL Evaluatie
Subforum VBL Evaluatie
Subforum VBL Evaluatie
Subforum VBL Evaluatie
Subforum VBL Evaluatie
Subforum VBL Evaluatie

Vanaf daar is de discussie. Later heeft Twi het nog eens in FB aangehaald, een tijdje terug, dat kan ik even niet vinden.
pi_60269155
Voormalige mods die zich roeren - thee gaat zetten.
pi_60269193
Het is in mijn ogen gewoon veel te strak. Er komt een filmpje over feyenoord supporters boven water, en hop, dat wordt meteen verwijderd. Nu ben ik sowieso tegen het om de haverklap maar verwijderen van posts, maar dat terzijde. Voorheen lachten we daar even een paar posts om, en het ging weer over iets anders.

Afgelopen zaterdag speelde Ajax de eerste wedstrijd van het seizoen. Werd ons verzocht dat daar niet te bespreken. Kijk, als het een competitiewedstrijd betreft denk ik, a la. Maar over zo'n wedstrijd mogen wij toch wel lekker bomen in het Ajax topic? Over ontopic gesproken.

Wat ik mis is een stukje gezelligheid dat het topic lang wel gehad heeft. Dan ging het ook wel eens over bier en tieten ja. Hoogstaand is het niet, maar niet elke van de 301 posts hoeft over het team Ajax te gaan in mijn ogen. Het verwijt dat die topics zo hard gingen is in mijn ogen totaal niet boeiend. Wat is daar nou zo erg aan? Dat verwijt kwam overigens naar aanleiding van het veelvuldig dubbelposten, niet vanwege het bier en tieten gehalte.

Samenvattend; het is te streng, te veel (excusez le mot) politieagentje spelen. Daar is toch geen lol meer aan?
In Southern Sun
pi_60269275
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zag ik jou nou gisteren een trolletje plaatsen tegen WooZ in het PSV topic?
pi_60269358
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zag ik jou nou gisteren een trolletje plaatsen tegen WooZ in het PSV topic?
.
pi_60269400
TR, ga nu niet een 'ja, maar jij deed dit....' discussie starten. Dat is sowieso irrelevant voor de discussie die hier gevoerd wordt, namelijk het wel of niet te strak modwerk in het Ajax-topic.
pi_60269453
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:41 schreef SCH het volgende:
Voormalige mods die zich roeren - thee gaat zetten.
Kun je de popcorn even doorgeven?
In Southern Sun
pi_60270705
Ik kan nu niet zo uitgebreid reageren (op de post van Sandman o.a.), dat doe ik vanavond wel even .

Enige wat ik nu wil zeggen dat het een bepaalde groep (TerroRobbie en Da_Sandman) tegen een bepaalde groep is. En in mijn ogen is de groep die nu klaagt over het te strenge modden in de minderheid en is het merendeel best positief over het huidelijke Ajax-topic is. Alleen degene die positief zijn zul je niet zo snel horen, want in een feedbacktopic of een evaluatietopic komen natuurlijk de negatieve dingen naar boven.

Zo krijgen we ook zulke reacties, bijvoorbeeld. Maar dat ziet weer niemand. En wij wel.
quote:
Report door ----- gemaakt op 19-07-2008 13:59
Hulde aan de mods!!

Het Ajax topic is zowaar een bron van discussie geworden, dankzij de ferme doch rechtvaardige hand van het moderatie team!
Houd er ook rekening mee dat sjimz een nieuwe mod is en dat hij nog pas een maand op VBL zit. Het beleid (eng woord) is ingevoerd voor zijn komst. En ja, dat filmpje vond ik in dit geval ook te snel verwijderd. Er kon op z'n minst even gewacht worden op de reacties. Maar goed, is gebeurd. Verder zijn er de laatste topics weinig posts verwijderd, ook niet tijdens Noordwijk - Ajax. Bijna iedereen post gewoon goed ontopic en hier en daar een offtopic post is opzich ook helemaal niks mee. Als het maar niet extreem wordt zoals vroeger het geval is. Het Ajax-topic is ook gezelligheid en ook praten over de rivalen, imo.
pi_60270852
Oh, en desnoods maken we een apart "hoe willen we het Ajax-topic zien"-topic om met elkaar te bespreken hoe de users (en de mods) het graag zouden willen zien. Niet iedereen komt in FB, dus dan kan iedereen zijn/haar zegje doen.

Maar ja, dat kon ook al besproken worden in het evaluatietopic. En daar heeft niemand geklaagd en waren de reacties positief.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:59:53 #247
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60271207
Ik hoor vermoedelijk tot de groep van 'klagers'. Een filmpje over Feyenoordsupporters die zichzelf belachelijk maken vind ik prima hoor. Als er daarop 10 posts volgen als:
quote:
quote:
quote:
Haha geweldig!
quote:
Wat een mongool!
quote:
quote:
quote:
IQ van havenarbeiders!
quote:
OMFGLOLZ
quote:
pwned
quote:
WTF hij viert het 100-jarig bestaan, idioot!
Dan wordt het wel een beetje irritant.

En dubbel geplaatste nieuwsberichten zijn best irritant, maar nog lang niet zo irritant als de drie a vier zeikers die zo slim zijn om te moeten melden dat het al een miljoen keer is gepost in het vorige topic.
pi_60271703
Dat er meer of betere discussies zijn gekomen is volgens mij ook onzin. Het zijn nog steeds dezelfde users en de meesten zijn zich echt niet anders gaan gedragen omdat de mods een stuk strenger zijn geworden.
pi_60272101
Ik heb in het Ajaxtopic voor jullie even een paar post gemarkeerd die niks met Ajax te maken hebben. Graag even deleten.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:35:01 #250
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60272138
Misschien dat jullie TerroRobbie toch maar eens mod kunnen maken. Zijn we in elk geval van dat gezeikstraal af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')