Hier vandaan, denk ik. Mijn 'grap' naar VoreG werd denk ik niet gesnapt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar komen die verhalen ineens vandaan dan? Dat het niet zou mogen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
We hebben besloten om met verjaardagstopics te stoppen. Helaas.
quote:
quote:
alleen krijg je dan prul reacties als: "prachtige OP zeg" en "laat die speler maar komen!" op pagina 1.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
TVP's mag je al jaren niet plaatsen, en terecht...
Uit het Ajax-topic worden sowieso alle (verkapte) tvp's verwijderd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
sinds wanneer mag je geen tvp meer plaatsen? ik merk de laatste tijd steeds meer trieste acties van mods, erg jammer.
Daar kwam ik ook pas na een topic of 4 achterquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Uit het Ajax-topic worden sowieso alle (verkapte) tvp's verwijderd.
Done.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Grote SSC Napoli topic #5
Even #6 van maken a.u.b.
Beetje opgeschoond en de echte tvp's verwijderd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:55 schreef The_Verve het volgende:
Samenvattingen van oefenwedstrijden.
Kan iemand de TT even veranderen in 'Het centrale tvp-topic'?
Best een goed topic, maar de eerste 6 reacties zijn (verkapte) tvp's. Lijkt me nu juist niet de bedoeling...
Is prima.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:21 schreef Bos81 het volgende:
Jupiler league toto (NL) 08/09 #1
Normaal gesproken gaan deze topics sticky, maar mag deze even een weekje ofzo unsticky blijven om deelnemers te trekken?
Zo niet heb ik er ook vrede mee hoor.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje opgeschoond en de echte tvp's verwijderd.
Nope, is er niet. Wees vrij te openen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:05 schreef SCH het volgende:
Ik kan in het handige linkjes topic geen Tomasson topic vinden. Moet er toch wel zijn???
Voetbaldromentopic is er volgens mij ook nog niet, die mag je ook openen. Maak er wat vanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Hey wat gek, dan ga ik het openen. Ik zit nog vol van een droom die ik vannacht over voetbal had. Is er een topic over voetbaldromen? Mag ik die anders ook openen?
wat ben ik keurig geworden, waar een vakantie al niet goed voor is
Centraal bedoel je maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Dank u
check!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Transfergegevens van Ajax en Feyenoord
Lijkt me dubbel met Overzicht transfers top '6' 08/09: Wie investeert het beste?
quote:Op zondag 20 juli 2008 02:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Centraal bedoel je maar dat maakt niet uit
Probeer eens geen onzin te posten!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Help ik kan niet meer posten in het Ajaxtopic.
Het ging ook om de posts daarna!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Verwijder dat blije paintshirtje dan ook. Over onzin gesproken...
Want ik mag blijkbaar niet reageren op iets blijs wat tegen mij is gericht.
Dat weet je vast wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar heb je het nou weer over..
Omdat je reactie niets met Ajax te maken had.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja waarom werd de eerste verwijderd dan?
Die is ook verwijderd!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
En waarom heeft de paint waarop ik reageer wel iets met ajax te maken?
Ik zal ze even verwijderen!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat hebben een plaatje van een joint en van een computerspel met Ajax te maken? Of wordt er weer met twee maten gemeten?
Idd! Wat heb je dat weer goed gezien TR!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja als ik iets post ben je er als de kippen bij he.
Als je goed je werk doet, hoef ik hier niet te komen.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:45 schreef ruud_fr het volgende:
blij dat ik geen mod ben, zou helemaal gek worden van Robbie
Zou kunnen idd, maar is wel behoorlijk wat werk inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:36 schreef RayMania het volgende:
Omdat je FOK!sport crew bent, kun je ook alle foto's uploaden naar FOK!. Kost wel wat tijd, maar dan ben je wel zeker dat alle foto's blijven staan.
Prima. Door Blawh al vanmiddag.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:02 schreef F1Bas het volgende:
Deze kan dicht omdat er een nieuw topic is: Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2007/08 deel 6
Weg, thanks voor het melden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |