Het ging ook om de posts daarna!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Verwijder dat blije paintshirtje dan ook. Over onzin gesproken...
Want ik mag blijkbaar niet reageren op iets blijs wat tegen mij is gericht.
Dat weet je vast wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar heb je het nou weer over..
Omdat je reactie niets met Ajax te maken had.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja waarom werd de eerste verwijderd dan?
Die is ook verwijderd!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
En waarom heeft de paint waarop ik reageer wel iets met ajax te maken?
Ik zal ze even verwijderen!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat hebben een plaatje van een joint en van een computerspel met Ajax te maken? Of wordt er weer met twee maten gemeten?
Idd! Wat heb je dat weer goed gezien TR!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja als ik iets post ben je er als de kippen bij he.
Als je goed je werk doet, hoef ik hier niet te komen.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:45 schreef ruud_fr het volgende:
blij dat ik geen mod ben, zou helemaal gek worden van Robbie
Zou kunnen idd, maar is wel behoorlijk wat werk inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:36 schreef RayMania het volgende:
Omdat je FOK!sport crew bent, kun je ook alle foto's uploaden naar FOK!. Kost wel wat tijd, maar dan ben je wel zeker dat alle foto's blijven staan.
Prima. Door Blawh al vanmiddag.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:02 schreef F1Bas het volgende:
Deze kan dicht omdat er een nieuw topic is: Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2007/08 deel 6
Weg, thanks voor het melden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |