abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59094680
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk naar C?
Geografisch gezien kan Putten beter naar B en Nunspeet naar C. Hoewel dat vorig jaar ook was met VVOG, toen gingen de Harderwijkers wel naar C.
Blijft staan dat ik liever Nunspeet in B zie.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_59094863
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:17 schreef HPayne het volgende:

[..]

Geografisch gezien kan Putten beter naar B en Nunspeet naar C. Hoewel dat vorig jaar ook was met VVOG, toen gingen de Harderwijkers wel naar C.
Blijft staan dat ik liever Nunspeet in B zie.
Ja bedoel ook waarom de club liever naar C wil. Of hopen ze daar op een kampioenschap?

Zeker nu de topklasse voorlopig niet doorgaat is het niet heel belangrijk.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59094935
Nee tja ik geloof dat Putten daarheen wil omdat ze verwachtten een makkelijkere poule te hebben.
pi_59095471
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:27 schreef HPayne het volgende:
Nee tja ik geloof dat Putten daarheen wil omdat ze verwachtten een makkelijkere poule te hebben.
En jullie?
pi_59095630
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:51 schreef F1Bas het volgende:

[..]

En jullie?
Voorkeur naar B
pi_59096743
Of Nunspeet nu naar B of C gaat maakt niet uit, in beide gevallen moeten ze strijden tegen degradatie. Ik zie ze er rechtstreeks uitgaan in C. En dat zeg ik niet om Hpayne te plagen, kijk gewoon naar de andere ploegen en dan is alleen Oranje Nassau in C zwakker, de rest is sterker.
pi_59096861
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef GeorgKacher het volgende:
Of Nunspeet nu naar B of C gaat maakt niet uit, in beide gevallen moeten ze strijden tegen degradatie. Ik zie ze er rechtstreeks uitgaan in C. En dat zeg ik niet om Hpayne te plagen, kijk gewoon naar de andere ploegen en dan is alleen Oranje Nassau in C zwakker, de rest is sterker.
Kan er weinig over zeggen. Ken niet veel ploegen uit C. Denk wel dat ze het in B weer lastig gaan krijgen, omdat ze het aantal vertrekkende spelers niet hebben opgevangen met nieuwe aanwinsten.
Maargoed tis allemaal nog heel koffiedik kijken natuurlijk.
pi_59098979
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef GeorgKacher het volgende:
Denk dat Nunspeet in C meer kans heeft te overleven dan B.
pi_59120855
Tja, ken de impact van de overschrijvingen van Nunspeet niet zo, maar ze lijken me er nog niet direct op vooruit te gaan qua namen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59121031
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:47 schreef methodmich het volgende:
Tja, ken de impact van de overschrijvingen van Nunspeet niet zo, maar ze lijken me er nog niet direct op vooruit te gaan qua namen.
Absoluut niet, dat vindt ik echt heel slecht en zonde voor het team wat dit jaar zo hard geknokt heeft om erin te blijven.
Zijn trouwens geruchten dat Nunspeet wel in B komt!
pi_59121317
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:54 schreef HPayne het volgende:

[..]

Zijn trouwens geruchten dat Nunspeet wel in B komt!
Klopt, Putten gaat waarschijnlijk naar C. Dat is het voorstel van de clubs in A en B. Zie site Harkemase Boys.
pi_59159150
quote:
Gerucht over nieuwe verdediger...

Langzaam maar zeker wordt de geruchtenstroom over een centrale verdediger steeds sterker. Dat er één gaat komen lijkt haast wel zeker en dat hij dan uit de eerste divisie komt, kan bijna niet anders.

Eén naam wordt steeds luider geroepen. En dat is verdediger Marcel Akerboom van HFC Haarlem. Of hij het gaat worden? De tijd zal het leren.
pi_59176622
Akerboom, volgens mij komt die uit Leiden. Wellicht dat ook clubs uit de bollenstreek nog naar hem hengelen dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_59308873
Kees Tol niet naar Spakenburg maar naar Cambuur.
pi_59332617
Nunspeet volgend jaar toch naar C jammer maar begrijpelijk...
pi_59339655
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:54 schreef HPayne het volgende:
Nunspeet volgend jaar toch naar C jammer maar begrijpelijk...
Jammer inderdaad, wellicht moet je toch maar de derby komen kijken bij ons of een keer als je geen zin hebt helemaal naar het noorden te gaan. Putten is wel weer dichterbij.

Hoofdklasse B

AFC Ajax
Bennekom
DOVO
Geinoord
GVVV
Hoek
IJsselmeervogels
Jodan Boys*
Kozakken Boys
SDC Putten*
Spakenburg
Sparta Nijkerk
Volendam*
Zwaluwen '30/Henver
pi_59340435
Indeling hoofdklasse bekend

Hier staat ie ook.

Hoek zal blij zijn... Op naar Hoorn, Volendam, Putten.... Denk dat de KNVB een reisvergoeding naar Hoek mag gaan overmaken.

Spakenburg, Vogels en wellicht Nijkerk zullen wel om de titel spelen, met Kozakken Boys, Hoek en GVVV als standaard subtoppers.
www.thuisuiteten.nl
pi_59340555
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:54 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jammer inderdaad, wellicht moet je toch maar de derby komen kijken bij ons of een keer als je geen zin hebt helemaal naar het noorden te gaan. Putten is wel weer dichterbij.

Zal vast wel een keer voorkomen ja. Jammer want speciaal voor jullie, Spakenburg en Nijkerk zijn ze nu bezig met aanleggen van kunstgras voor op het hoofdveld

Wel leuke poule verder, maar ook veel reizen idd.
pi_59384484
KB gaat er voor, zeker als er nog een spits van een BVO komt:
quote:
Als spits komt, gaat Kozakken Boys voor plaats in top-drie

Kozakken Boys hield afgelopen donderdagavond een heuse presentatie van de selectie voor het nieuwe voetbalseizoen. Cor van Randwijk, bestuurslid technische zaken van de Werkendamse zaterdag-hoofdklasser, riep de spelers één voor één de tribune op. Daar werden zij met applaus onthaald door opvallend veel sponsors, leden en supporters van de ’boys’.

ANDRÉ VALK

WERKENDAM

Van Randwijk had graag de woorden van de Amerikaanse president Bush herhaald, nadat Saddam Hussein was opgepakt: ’We got him!’ In het geval van Kozakken Boys zou het dan moeten gaan om de spits, die al enkele weken geleden gestrikt had moeten worden. Kozakken Boys ’snuffelde’ aan onder anderen Manu Dagher (FC Dordrecht), Rik van de Langenberg (TOP Oss), Tim Nelemans (FC Eindhoven) en zelfs Arjan Human (ASWH), maar een definitief ’ja’ viel nog niet te beluisteren. Dit heeft trouwens vooral te maken met het feit dat veel spelers van een betaald-voetbal organisatie (bvo) nog azen op een profclub. ,,Maar we hebben tot 15 juli voor spelers van een bvo, dus we hoeven nog niet te wanhopen,’’ sprak Van Randwijk, die de (nieuwe) spelers ook een boodschap meegaf. ,,We hebben veel jonge spelers, in wie rek zit. Maar talent alleen is niet genoeg. Het niveau in de hoofdklasse is zo hoog, dat ook mentaliteit, discipline en opofferingsgezindheid worden gevraagd. Alleen dan kun je slagen bij Kozakken Boys, dat trouwe fans heeft. Maar ze zijn ook kritisch, en ik vind dat ze dat mogen zijn.’’

Trainer Ad van Seeters, die na de zomer aan zijn derde seizoen op De Zwaaier begint, is tevreden over zijn nieuwe selectie. Maar uiteraard kijkt ook hij nog uit naar de komst van de zo felbegeerde aanvaller. ,,Als die er komt, gaan we voor een plaats in de top-drie,’’ sprak de Brabander duidelijke taal. ,,Je moet je nek uit durven steken, dus leg de lat maar op een bepaalde hoogte. We eindigden nu al als vierde, terwijl we na het bekeravontuur tegen Ajax met een behoorlijke terugval te maken kregen.’’

Bij de samenstelling van de spelersgroep wilde Van Seeters er ook ’iets’ bij in het centrum van de verdediging. ,,Met Arie Lock en Thijs Binnerts hadden we daar slechts twee mensen. Bovendien speelden zij door blessures te weinig samen. Met Bob Huijbregts (Baronie, AV) erbij, zitten we centraal achterin nu ruimer in de spelers.’’

Hoewel de selectie uit 25 man bestaat, is Ad van Seeters niet bang voor veel ontevreden gezichten. ,,Er zitten nogal wat jongens bij die nog moeten groeien. Zij zijn al blij dat ze met een ’koelkastcontractje’ bij de A-selectie van Kozakken Boys zitten. Maar de spits die we er nog bij krijgen, moet wel van meerwaarde zijn. Daar hebben we ook budget voor gereserveerd,’’ zei de coach, die het niet doorgaan van de topklasse betreurt. ,,Jammer dat ’ie er niet komt. Hoe hoger je voetbalt, hoe meer uitstraling je als club hebt. Bovendien vergroot het de aantrekkingskracht op spelers, ook die uit de regio.’’
www.thuisuiteten.nl
pi_59472962
quote:
Hoofdklasse B

Geinoord - Kozakken Boys

Hoek - GVVV

SDC Putten - Bennekom

Volendam - Spakenburg

IJsselmeervogels - Ajax

Zwaluwen '30 - Sparta N.

DOVO - Jodan Boys
De derby 2x op de laatste speelddag van de competitieronde
pi_59493408
Snap ik niet, meestal is de competitie dan al beslist en dan is de rol van de derby toch minder. Jammer!
www.thuisuiteten.nl
pi_59494525
Ook opvallend trouwens, in de 2e competitiehelft spelen we alle toppers thuis.

De eerste competitiehelft spelen we uit bij:

Sparta Nijkerk
DOVO
Kozakken Boys
Hoek
GVVV
Spakenburg
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:46:42 #123
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_59517271
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:16 schreef methodmich het volgende:
Snap ik niet, meestal is de competitie dan al beslist en dan is de rol van de derby toch minder. Jammer!
Dit jaar echter...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_59527312
Kozakken Boys zou rond zijn met Manu Dagher, maar die hengelt nog naar een contractje ergens in België of in de JL. Dus of ie komt? Bovendien niet de fysiek sterke spits die ze zoeken.
www.thuisuiteten.nl
pi_59584077
Langste blessuretijd allertijden.

deejaylethal, niet onaardig bedoeld verder, maar misschien kan jij dit bevestigen en wellicht nog voorzien van enkele gepeperde feiten?
www.thuisuiteten.nl
pi_59602832
quote:
Laatste aankoop nu bekend.
Geschreven door T.Gallo
zondag, 22 juni 2008 12:46

De in Alkmaar geboren Frank Broers is de laatste aankoop van IJsselmeervogels.

De verdediger zal zijn vertrouwde positie ook bij de vogels innemen. Frank speelde eerder bij Nac, Sparta , VVV en Emmen. Wij wensen de 30 jarige Broers veel succes toe bij zijn nieuwe club.
pi_59605434
Nog niet op de officiële site zag ik. Lijkt me wel een aardige speler.
www.thuisuiteten.nl
pi_59605480
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:34 schreef methodmich het volgende:
Nog niet op de officiële site zag ik. Lijkt me wel een aardige speler.
Ga er maar voor 99% vanuit dat het klopt. En een extra centrale verdediger kan zeker geen kwaad.
pi_59732798
Loting eerste ronde districtsbeker bekend, IJsselmeervogels zit bij: Voorland(Amsterdam), FC Omniworld en Blauw-Wit Amsterdam.
pi_59737846
Leuke loting wel! Spakenburg gelijk bij Türkiyemspor, al zijn die zwakker geworden.

Poule 2 is mooi, AFC Ajax, FC Chabab, AFC en Young Boys.
www.thuisuiteten.nl
pi_59758020
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ga er maar voor 99% vanuit dat het klopt. En een extra centrale verdediger kan zeker geen kwaad.
Toch niet dus.
pi_59758893
Taoufik Ameziane (ex-Spakenburg) gaat testen bij FC Eindhoven.

Verder gaat Andro Franca van NAC naar Kozakken Boys.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 juni 2008 @ 23:58:49 #133
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_59763949
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:41 schreef methodmich het volgende:
Langste blessuretijd allertijden.

deejaylethal, niet onaardig bedoeld verder, maar misschien kan jij dit bevestigen en wellicht nog voorzien van enkele gepeperde feiten?
Done

Alleen te lui om er écht iets van te maken, maar wellicht dat ik daar verderop deze week nog even op terugkom.
Be your best
pi_59855556
quote:
Go Ahead Eagles pikt transfervrije Broers op

Go Ahead Eagles voegt per direct Frank Broers toe aan de selectie. De dertigjarige verdediger zat zonder club en was daardoor transfervrij. Broers tekent voor één seizoen in Deventer.
Broers speelde afgelopen seizoen voor Emmen. De stopper kampte met een kuit- en knieblessure, maar doorstond met succes de medische keuring bij Eagles.
pi_59976759
Hpayne, vertel eens wat over Glanenbrug, waren hun zo goed of jullie zo slecht?
pi_59977623
Volgens mij zitten er een aantal aardige voetballers in!
pi_59981780
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:20 schreef F1Bas het volgende:
Hpayne, vertel eens wat over Glanenbrug, waren hun zo goed of jullie zo slecht?
Gewoon een ploeg die natuurlijk werd onderschat door oa Nunspeet. (dat zal nu het geval niet meer zijn) met een groot aantal ex-prof spelers van bv FC Twente. De voorzitter had een zak geld en heeft daarmee veel spelers aangetrokken. Broodvoetballers dus, maar met wel een grote aanhang.
Je kunt het dus gewoon vergelijken met een hoofdklasser, die dus vorig jaar pas is begonnen in de 5e klasse. Alwaar ze kampioen werden met een doelsaldo van zowat +100.
Dus gij zijt gewaarschuwd.
pi_60111889
Toch nog gelukt! Ken hem verder niet goed dus afwachten wat hij (niet) kan.
quote:
IJsselmeervogels contracteert Lion Axwijk

Lion Axwijk speelt komend seizoen voor IJsselmeervogels. De 24-jarige verdediger komt over van AGOVV Apeldoorn, waar hij afgelopen seizoen negentien maal zijn opwachting maakte in de Jupiler League. Met het vastleggen van de linksbenige centrale verdediger heeft IJsselmeervogels de gewenste aanvulling op de defensie binnen. Axwijk speelde in het verleden onder meer voor RKC Waalwijk en BV Veendam. IJsselmeervogels wenst Axwijk veel succes komend seizoen op de Westmaat.

Bron: vvijsselmeervogels.nl
pi_60113231
Dit is trouwens de selectie voor 2008/2009, ik ben tevreden:
quote:
Keepers

Peter Messemaker
Martijn Middelbeek
Kevin Balvers

Verdedigers

Jan Rudolf Beukers
Henri de Graaf
Jan-Pieter Hartog
Ferdinand Katipana
Bas Mooij
Pierre Tosch
Lion Axwijk

Middenvelders

Jasper Bolland
Raymond Bronkhorst
Robbert de Graaf
Wouter van Hoof
Christian Opschoor
Bram Meurs
Raphael Supusepa
Michael Thé
Kevin Winter

Aanvallers

André Kemper
Kwong-Wah Steinraht
Jeffrey Winter
pi_60128168
Op zich zeker een goede selectie, al lijkt de balans wat minder. Slechts drie spitsen voor twee posities en vooral heel veel middenvelders die graag als spelverdeler willen spelen! Desondanks weer kwaliteit genoeg natuurlijk.

Axwijk ken ik ook niet zo.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 juli 2008 @ 04:08:45 #141
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_60158587
DOVO en GVVV spelen over een jaar op kunstgras. Gemeente Veenendaal heeft toestemming (en geld) gegeven voor de aanleg over een jaar.

bron: http://www.gelderlander.n(...)-al-op-kunstgras.ece
Be your best
pi_60225440
Zeg F1Bas, weer zin in een joint venture voor het nieuwe topic? Kan me herinneren dat jij vorig jaar alle logo's al had verzameld, dat scheelt mij weer werk. De mutaties kan ik er dan zo onder mikken en dan zijn we al heel ver. Ik lees het wel!
www.thuisuiteten.nl
pi_60227037
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:54 schreef methodmich het volgende:
Zeg F1Bas, weer zin in een joint venture voor het nieuwe topic? Kan me herinneren dat jij vorig jaar alle logo's al had verzameld, dat scheelt mij weer werk. De mutaties kan ik er dan zo onder mikken en dan zijn we al heel ver. Ik lees het wel!
ZIjn maar een paar nieuwe clubs! Daar kan ik de logo's vast wel van vinden...zal het binnenkort ff doen.
pi_60246986
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')