Geografisch gezien kan Putten beter naar B en Nunspeet naar C. Hoewel dat vorig jaar ook was met VVOG, toen gingen de Harderwijkers wel naar C.quote:
Ja bedoel ook waarom de club liever naar C wil. Of hopen ze daar op een kampioenschap?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:17 schreef HPayne het volgende:
[..]
Geografisch gezien kan Putten beter naar B en Nunspeet naar C. Hoewel dat vorig jaar ook was met VVOG, toen gingen de Harderwijkers wel naar C.
Blijft staan dat ik liever Nunspeet in B zie.
En jullie?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:27 schreef HPayne het volgende:
Nee tja ik geloof dat Putten daarheen wil omdat ze verwachtten een makkelijkere poule te hebben.
Kan er weinig over zeggen. Ken niet veel ploegen uit C. Denk wel dat ze het in B weer lastig gaan krijgen, omdat ze het aantal vertrekkende spelers niet hebben opgevangen met nieuwe aanwinsten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef GeorgKacher het volgende:
Of Nunspeet nu naar B of C gaat maakt niet uit, in beide gevallen moeten ze strijden tegen degradatie. Ik zie ze er rechtstreeks uitgaan in C. En dat zeg ik niet om Hpayne te plagen, kijk gewoon naar de andere ploegen en dan is alleen Oranje Nassau in C zwakker, de rest is sterker.
Denk dat Nunspeet in C meer kans heeft te overleven dan B.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef GeorgKacher het volgende:
Of Nunspeet nu naar B of C gaat maakt niet uit, in beide gevallen moeten ze strijden tegen degradatie. Ik zie ze er rechtstreeks uitgaan in C. En dat zeg ik niet om Hpayne te plagen, kijk gewoon naar de andere ploegen en dan is alleen Oranje Nassau in C zwakker, de rest is sterker.
Absoluut niet, dat vindt ik echt heel slecht en zonde voor het team wat dit jaar zo hard geknokt heeft om erin te blijven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:47 schreef methodmich het volgende:
Tja, ken de impact van de overschrijvingen van Nunspeet niet zo, maar ze lijken me er nog niet direct op vooruit te gaan qua namen.
Klopt, Putten gaat waarschijnlijk naar C. Dat is het voorstel van de clubs in A en B. Zie site Harkemase Boys.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:54 schreef HPayne het volgende:
[..]
Zijn trouwens geruchten dat Nunspeet wel in B komt!
quote:Gerucht over nieuwe verdediger...
Langzaam maar zeker wordt de geruchtenstroom over een centrale verdediger steeds sterker. Dat er één gaat komen lijkt haast wel zeker en dat hij dan uit de eerste divisie komt, kan bijna niet anders.
Eén naam wordt steeds luider geroepen. En dat is verdediger Marcel Akerboom van HFC Haarlem. Of hij het gaat worden? De tijd zal het leren.
Jammer inderdaad, wellicht moet je toch maar de derby komen kijken bij ons of een keer als je geen zin hebt helemaal naar het noorden te gaan. Putten is wel weer dichterbij.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:54 schreef HPayne het volgende:
Nunspeet volgend jaar toch naar C jammer maar begrijpelijk...
Zal vast wel een keer voorkomen ja. Jammer want speciaal voor jullie, Spakenburg en Nijkerk zijn ze nu bezig met aanleggen van kunstgras voor op het hoofdveldquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, wellicht moet je toch maar de derby komen kijken bij ons of een keer als je geen zin hebt helemaal naar het noorden te gaan. Putten is wel weer dichterbij.
quote:Als spits komt, gaat Kozakken Boys voor plaats in top-drie
Kozakken Boys hield afgelopen donderdagavond een heuse presentatie van de selectie voor het nieuwe voetbalseizoen. Cor van Randwijk, bestuurslid technische zaken van de Werkendamse zaterdag-hoofdklasser, riep de spelers één voor één de tribune op. Daar werden zij met applaus onthaald door opvallend veel sponsors, leden en supporters van de ’boys’.
ANDRÉ VALK
WERKENDAM
Van Randwijk had graag de woorden van de Amerikaanse president Bush herhaald, nadat Saddam Hussein was opgepakt: ’We got him!’ In het geval van Kozakken Boys zou het dan moeten gaan om de spits, die al enkele weken geleden gestrikt had moeten worden. Kozakken Boys ’snuffelde’ aan onder anderen Manu Dagher (FC Dordrecht), Rik van de Langenberg (TOP Oss), Tim Nelemans (FC Eindhoven) en zelfs Arjan Human (ASWH), maar een definitief ’ja’ viel nog niet te beluisteren. Dit heeft trouwens vooral te maken met het feit dat veel spelers van een betaald-voetbal organisatie (bvo) nog azen op een profclub. ,,Maar we hebben tot 15 juli voor spelers van een bvo, dus we hoeven nog niet te wanhopen,’’ sprak Van Randwijk, die de (nieuwe) spelers ook een boodschap meegaf. ,,We hebben veel jonge spelers, in wie rek zit. Maar talent alleen is niet genoeg. Het niveau in de hoofdklasse is zo hoog, dat ook mentaliteit, discipline en opofferingsgezindheid worden gevraagd. Alleen dan kun je slagen bij Kozakken Boys, dat trouwe fans heeft. Maar ze zijn ook kritisch, en ik vind dat ze dat mogen zijn.’’
Trainer Ad van Seeters, die na de zomer aan zijn derde seizoen op De Zwaaier begint, is tevreden over zijn nieuwe selectie. Maar uiteraard kijkt ook hij nog uit naar de komst van de zo felbegeerde aanvaller. ,,Als die er komt, gaan we voor een plaats in de top-drie,’’ sprak de Brabander duidelijke taal. ,,Je moet je nek uit durven steken, dus leg de lat maar op een bepaalde hoogte. We eindigden nu al als vierde, terwijl we na het bekeravontuur tegen Ajax met een behoorlijke terugval te maken kregen.’’
Bij de samenstelling van de spelersgroep wilde Van Seeters er ook ’iets’ bij in het centrum van de verdediging. ,,Met Arie Lock en Thijs Binnerts hadden we daar slechts twee mensen. Bovendien speelden zij door blessures te weinig samen. Met Bob Huijbregts (Baronie, AV) erbij, zitten we centraal achterin nu ruimer in de spelers.’’
Hoewel de selectie uit 25 man bestaat, is Ad van Seeters niet bang voor veel ontevreden gezichten. ,,Er zitten nogal wat jongens bij die nog moeten groeien. Zij zijn al blij dat ze met een ’koelkastcontractje’ bij de A-selectie van Kozakken Boys zitten. Maar de spits die we er nog bij krijgen, moet wel van meerwaarde zijn. Daar hebben we ook budget voor gereserveerd,’’ zei de coach, die het niet doorgaan van de topklasse betreurt. ,,Jammer dat ’ie er niet komt. Hoe hoger je voetbalt, hoe meer uitstraling je als club hebt. Bovendien vergroot het de aantrekkingskracht op spelers, ook die uit de regio.’’
De derby 2x op de laatste speelddag van de competitierondequote:Hoofdklasse B
Geinoord - Kozakken Boys
Hoek - GVVV
SDC Putten - Bennekom
Volendam - Spakenburg
IJsselmeervogels - Ajax
Zwaluwen '30 - Sparta N.
DOVO - Jodan Boys
Dit jaar echter...quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:16 schreef methodmich het volgende:
Snap ik niet, meestal is de competitie dan al beslist en dan is de rol van de derby toch minder. Jammer!
quote:Laatste aankoop nu bekend.
Geschreven door T.Gallo
zondag, 22 juni 2008 12:46
De in Alkmaar geboren Frank Broers is de laatste aankoop van IJsselmeervogels.
De verdediger zal zijn vertrouwde positie ook bij de vogels innemen. Frank speelde eerder bij Nac, Sparta , VVV en Emmen. Wij wensen de 30 jarige Broers veel succes toe bij zijn nieuwe club.
Ga er maar voor 99% vanuit dat het klopt. En een extra centrale verdediger kan zeker geen kwaad.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:34 schreef methodmich het volgende:
Nog niet op de officiële site zag ik. Lijkt me wel een aardige speler.
Toch niet dus.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ga er maar voor 99% vanuit dat het klopt. En een extra centrale verdediger kan zeker geen kwaad.
Donequote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:41 schreef methodmich het volgende:
Langste blessuretijd allertijden.
deejaylethal, niet onaardig bedoeld verder, maar misschien kan jij dit bevestigen en wellicht nog voorzien van enkele gepeperde feiten?
quote:Go Ahead Eagles pikt transfervrije Broers op
Go Ahead Eagles voegt per direct Frank Broers toe aan de selectie. De dertigjarige verdediger zat zonder club en was daardoor transfervrij. Broers tekent voor één seizoen in Deventer.
Broers speelde afgelopen seizoen voor Emmen. De stopper kampte met een kuit- en knieblessure, maar doorstond met succes de medische keuring bij Eagles.
Gewoon een ploeg die natuurlijk werd onderschat door oa Nunspeet. (dat zal nu het geval niet meer zijn) met een groot aantal ex-prof spelers van bv FC Twente. De voorzitter had een zak geld en heeft daarmee veel spelers aangetrokken. Broodvoetballers dus, maar met wel een grote aanhang.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:20 schreef F1Bas het volgende:
Hpayne, vertel eens wat over Glanenbrug, waren hun zo goed of jullie zo slecht?
quote:IJsselmeervogels contracteert Lion Axwijk
Lion Axwijk speelt komend seizoen voor IJsselmeervogels. De 24-jarige verdediger komt over van AGOVV Apeldoorn, waar hij afgelopen seizoen negentien maal zijn opwachting maakte in de Jupiler League. Met het vastleggen van de linksbenige centrale verdediger heeft IJsselmeervogels de gewenste aanvulling op de defensie binnen. Axwijk speelde in het verleden onder meer voor RKC Waalwijk en BV Veendam. IJsselmeervogels wenst Axwijk veel succes komend seizoen op de Westmaat.
Bron: vvijsselmeervogels.nl
quote:Keepers
Peter Messemaker
Martijn Middelbeek
Kevin Balvers
Verdedigers
Jan Rudolf Beukers
Henri de Graaf
Jan-Pieter Hartog
Ferdinand Katipana
Bas Mooij
Pierre Tosch
Lion Axwijk
Middenvelders
Jasper Bolland
Raymond Bronkhorst
Robbert de Graaf
Wouter van Hoof
Christian Opschoor
Bram Meurs
Raphael Supusepa
Michael Thé
Kevin Winter
Aanvallers
André Kemper
Kwong-Wah Steinraht
Jeffrey Winter
ZIjn maar een paar nieuwe clubs! Daar kan ik de logo's vast wel van vinden...zal het binnenkort ff doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:54 schreef methodmich het volgende:
Zeg F1Bas, weer zin in een joint venture voor het nieuwe topic? Kan me herinneren dat jij vorig jaar alle logo's al had verzameld, dat scheelt mij weer werk. De mutaties kan ik er dan zo onder mikken en dan zijn we al heel ver. Ik lees het wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |