abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59580305
Gister scoorde Turkije onterecht in de 122 minuut. Twee minuten in de blessuretijd van de tweede helf van de verlenning, dus. Niet heel lang, maar toch vroeg ik me af wat de langste blessure tijd na 90 minuten aller tijden is. Of zit hier een regelementair maximum aan?
pi_59580569
Ik herinner me een wedstrijd op WK 1994 waar ze iets van 15 minuten blessuretijd hadden. Scheidsrechter was Hugh Dallas volgens mij. Ik zoek het even op, want misschien zit ik er wel helemaal naast.
pi_59580676
Moet je bij de thuisfluiters van amateurclubs zijn. Die spelen net zo lang totdat het gelijk wordt of dat ze voorstaan.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59580956
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Moet je bij de thuisfluiters van amateurclubs zijn. Die spelen net zo lang totdat het gelijk wordt of dat ze voorstaan.
Inderdaad, we hebben ook een keer zo'n prutser gehad die door liet spelen totdat de thuisclub gelijkmaakte.
pi_59581030
Heb 't ook een keer gehad, in de jeugd nog. Maar toen maakte wij er 1, floot ie meteen af.
Sneue mensen. Was bij de club van Hans Kraaij jr trouwens.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59581101
"When Brentford played away at Bristol City in 2000-01, there were about 23 minutes of stoppage time in the first-half alone after a broken leg, a dislocated shoulder (Bees striker Lloyd Owusu passed out from the pain and an ambulance had to be driven up to the pitch), and serious concussion caused the delay," noted Will. "In fact, two goals were scored in that first-half injury-time, with the second being clocked in the 67th minute, I believe. The fourth official had originally held up 13 minutes' stoppage time, but one of the injuries occurred in that period to bump it up to 23.

Graag gedaan
I feel kinda Locrian today
pi_59581742
Zo lang als hierboven was het niet, maar de eerste helft bij Birmingham City-Arsenal liep tegen de 60ste minuut aan in de eerste helft, na Eduardo's blessure.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59584049
DOVO - Berkum in het seizoen 2005/06. Promotie / degradatie-duel. DOVO stond 1-0 voor en leek zich te handhaven, maar in de 23 minuten durende blessuretijd maakte Berkum eerst de 1-1 en later de 1-2. Daardoor promoveerde Berkum. Geruchten gingen dat scheidsrechter Alfons de Graaf in het verleden lid was geweest van Berkum, maar dat is nooit officieel bevestigd volgens mij. In elk geval opmerkelijk in een door een KNVB-scheidsrechter gefloten wedstrijd.

Dus die staat dan samen met die Engelse wedstrijd bovenaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 juni 2008 @ 23:58:13 #9
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_59763937
En werkelijk idioot en onvertoond. Schaamteloos zoals dit geschiedde, zeker gezien het feit dat er eigenlijk geen noemenswaardig lange vertragingen gedurende de wedstrijd plaatsvonden.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  zondag 29 juni 2008 @ 06:59:23 #10
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_59767322
In Maart was ik bij de wedstrijd Chacarita Juniors - San Rafael (2e Divisie Argentinië) en was getuige van 9 minuten extra speeltijd - waarom, dat was me echt een raadsel. Maar het was wel een perfecte compensatie voor de wedstrijd waar ik de dag ervoor was: River Plate - San Martín de San Juan, waar 9 minuten voor het einde de wedstrijd werd gestaakt wegens noodweer .
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_59771176
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:27 schreef starla het volgende:
"When Brentford played away at Bristol City in 2000-01, there were about 23 minutes of stoppage time in the first-half alone after a broken leg, a dislocated shoulder (Bees striker Lloyd Owusu passed out from the pain and an ambulance had to be driven up to the pitch), and serious concussion caused the delay," noted Will. "In fact, two goals were scored in that first-half injury-time, with the second being clocked in the 67th minute, I believe. The fourth official had originally held up 13 minutes' stoppage time, but one of the injuries occurred in that period to bump it up to 23.

Graag gedaan
Klinkt meer als een slagveld
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59903266
quote:
Op zondag 29 juni 2008 06:59 schreef reem het volgende:
In Maart was ik bij de wedstrijd Chacarita Juniors - San Rafael (2e Divisie Argentinië) en was getuige van 9 minuten extra speeltijd - waarom, dat was me echt een raadsel. Maar het was wel een perfecte compensatie voor de wedstrijd waar ik de dag ervoor was: River Plate - San Martín de San Juan, waar 9 minuten voor het einde de wedstrijd werd gestaakt wegens noodweer .
Blessures en opstootjes
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 5 juli 2008 @ 04:27:10 #13
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59904168
Een kennis van mij liet in zijn 'afscheids' wedstrijd als scheidsrechter in de Belgische provinciale amateurreeksen 16 minuten overspelen. Waarin hij uit het niets vier penalty's floot (twee voor elk team) , beide trainers achter de omheining stuurde en beide keepers de rode kaart gaf ...
Eigenlijk wilde hij een halfuur laten overspelen, maar na een kwartier besloot hij maar af te fluiten en er vandoor te gaan ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:45:34 #14
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_59917608
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Blessures en opstootjes
Was niet aan het opletten maar teveel met die local aan het ouwehoeren.
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 6 juli 2008 @ 10:31:46 #15
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_59921563
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb 't ook een keer gehad, in de jeugd nog. Maar toen maakte wij er 1, floot ie meteen af.
Sneue mensen. Was bij de club van Hans Kraaij jr trouwens.
Lienden is inderdaad een kutclub... Maar ja, dat krijg je in zo'n klein dorp. Die club is nergens op gebaseerd, behalve op de oude sponsoren van DOVO...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')