Inderdaad, we hebben ook een keer zo'n prutser gehad die door liet spelen totdat de thuisclub gelijkmaakte.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Moet je bij de thuisfluiters van amateurclubs zijn. Die spelen net zo lang totdat het gelijk wordt of dat ze voorstaan.
Klinkt meer als een slagveldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:27 schreef starla het volgende:
"When Brentford played away at Bristol City in 2000-01, there were about 23 minutes of stoppage time in the first-half alone after a broken leg, a dislocated shoulder (Bees striker Lloyd Owusu passed out from the pain and an ambulance had to be driven up to the pitch), and serious concussion caused the delay," noted Will. "In fact, two goals were scored in that first-half injury-time, with the second being clocked in the 67th minute, I believe. The fourth official had originally held up 13 minutes' stoppage time, but one of the injuries occurred in that period to bump it up to 23.
Graag gedaan
Blessures en opstootjesquote:Op zondag 29 juni 2008 06:59 schreef reem het volgende:
In Maart was ik bij de wedstrijd Chacarita Juniors - San Rafael (2e Divisie Argentinië) en was getuige van 9 minuten extra speeltijd - waarom, dat was me echt een raadsel. Maar het was wel een perfecte compensatie voor de wedstrijd waar ik de dag ervoor was: River Plate - San Martín de San Juan, waar 9 minuten voor het einde de wedstrijd werd gestaakt wegens noodweer.
Lienden is inderdaad een kutclub... Maar ja, dat krijg je in zo'n klein dorp. Die club is nergens op gebaseerd, behalve op de oude sponsoren van DOVO...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb 't ook een keer gehad, in de jeugd nog. Maar toen maakte wij er 1, floot ie meteen af.
Sneue mensen. Was bij de club van Hans Kraaij jr trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |