Nog niet officieel maar voor mij is het:quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef methodmich het volgende:
Hier al clubs bekend die de Speler van het Jaar al officieel hebben gekozen? Ben ik altijd wel benieuwd naar!
Best maf, het is nog niet eens 31 mei.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:48 schreef F1Bas het volgende:
Nu alweer in training met de nieuwe selectie
Ik heb dan ook het idee dat het meer een beetje wijs doen is... Toch, er is maar 1 Spakenburgse ploeg die nu nog wel speeltquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:23 schreef methodmich het volgende:
Best maf, het is nog niet eens 31 mei.
Dat komt wel goed, er komt nog een centrale middenvelder dus dat wordt eindelijk een selectie die in balans is. Trouwens, geruchten van IJsselmeervogels in A worden steeds groter.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Jesper Bolland van de reserves van FC Utrecht ook naar IJsselmeervogels. Lekker veel middenvelders daar!
Gudde veel succes morgen met LRC tegen Berkum!!
Zelf wel blauw geworden zeker vanavond?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, er komt nog een centrale middenvelder dus dat wordt eindelijk een selectie die in balans is. Trouwens, geruchten van IJsselmeervogels in A worden steeds groter.
Net terug van een bruiloft van mijn voetbalvriend, mijn eerste Spakenburgste bruiloft. Voornamelijk rood met een tikkeltje blauw ertussen, sfeertje hoor
edit: mijn tweede maar dat waren alleen maar rooien![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:48 schreef HPayne het volgende:
[..]
Zelf wel blauw geworden zeker vanavond?
LRC eruit, jammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Jesper Bolland van de reserves van FC Utrecht ook naar IJsselmeervogels. Lekker veel middenvelders daar!
Gudde veel succes morgen met LRC tegen Berkum!!
Lijkt me niet, aangezien het bulkt van de aanvallers in de selectie. Al zou het wel weer een aanwinst zijn. Maargoed zou er niet raar van opkijken weer een speler van DOS. Hebben jullie geen verdedigers die toevallig denken aan vertrekquote:Op maandag 26 mei 2008 11:56 schreef GeorgKacher het volgende:
HPayne heb jij iets gehoord van Ozturk (DOS) naar Nunspeet?
Ja, precies. Misschien wel naar 1D omdat 1C al vol zit.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:41 schreef Gudde het volgende:
Helaas. Kon er gister jammer genoeg niet bij zijn, dat ontbrak er natuurlijk aan de wedstrijd, mijn steun.. Toch jammer voor de club met één van de hogere bezoekersaantallen in de hoofdklasse B.
Nu maar hopen dat de draad volgend seizoen weer opgepakt kan worden.
Hoewel 1D dan wel weer érg uit de buurt zit...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, precies. Misschien wel naar 1D omdat 1C al vol zit.
En enkele spelers zijn nu toch aan het twijfelen over blijven.
quote:UTRECHT - De kans dat de topklasse in het amateurvoetbal er komt is vrijwel nihil. Dat zegt KNVB-afgevaardigde Floor Baas uit Vleuten.
De voetbalbond wil die klasse invoeren, als afdeling tussen de eerste divisie en de huidige hoofdklasse. Baas is één van de districtsafgevaardigden die komende zaterdag over de KNVB-plannen gaat stemmen.
Uit een recente peiling blijkt volgens Baas dat vier van de zes KNVB-districten in Nederland tegen zijn. Van de zeven hoofdklassers uit de provincie Utrecht is alleen Elinkwijk vóór invoering van een topklasse.
Weet je het heel zeker?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:33 schreef methodmich het volgende:
Ik zou niet verbaasd opkijken als spelers als Coen van der Waal of Joshua Brard nog vertrekken inderdaad. Concrete aanwijzingen heb ik niet, maar als ASWH één van de twee zal benaderen zou ik dat niet raar vinden. Is een gevoel.
Precies andersom dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:58 schreef Gudde het volgende:
Joshua Brard zie ik nog wel blijven, maar Coen van der Waal zal sowieso wel vertrekken inderdaad, was toch iedere wedstrijd weer één van de betere spelers op het veld.
Nou, de enige concrete aanwijzing die ik had was dat wij een middenvelder zochten na het vertrek van Danny Slingerland. Omdat Jan Willem Schep in december op wereldreis gaat en Jordi Boogers door zijn vele blessureleed twijfelachtig is, was dat wel handig. Dan ga je kijken in de buurt en dan is LRC, mede door de degradatie, natuurlijk één van de eerste opties. Daarna heb je Joshua Brard en Coen van der Waal. Josh is Ambachter, heeft in zijn jeugd hier gespeeld, vorig seizoen al eens gesproken, begin dit jaar ook. Dus geen vreemde mogelijkheid. Coen liet in De Dordtenaar optekenen wel graag eens met zijn broer te spelen, dus dat was ook geen moeilijke gok.quote:
Ho ho, hij mag zichzelf eerst bewijzen, ik hoop nog op een echte verdediger erbij.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:05 schreef methodmich het volgende:
Terechte keuze wat jou betreft?
Raphael Supusepa van Quick Boys naar IJsselmeervogels.... Weer zichzelf ergens aangemeld.
Snap dat van Tienhoven werd gekozen. Aanvoerder dit jaar, en gewoon goed en degelijk. de 1e prijs in ontvangst nemen tijdens je laatste seizoen is altijd leuk natuurlijk. Pedro van de Bunte met plaats 2 is voor mij onbegrijpelijk.quote:
Op de supporterssite staat Milan Berck Beelenkamp als gerucht. Maar hoorde ook al dat die speler van Hollandia is vastgelegd, misschien willen ze dat stil houden tot Hollandia klaar is met de kampioenscompetitie.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:26 schreef methodmich het volgende:
Okee, wel duidelijk ja.
De Vogels niemand meer gehaald gisteren? Zal dus een ex-prof worden dan.
quote:Voorlopige indeling seizoen 08/09
Geschreven door Pojt
dinsdag, 03 juni 2008 12:41
De vijf zaterdaghoofdklassers uit onze provincie spelen ook komend seizoen gezamenlijk in de hoofdklasse B. Dat blijkt uit de voorlopige indeling die de KNVB aan de clubs bekend heeft gemaakt.
Spakenburg, IJsselmeervogels, DOVO, GVVV en Geinoord krijgen in elk geval te maken met de promovendi Volendam en Jodan Boys uit Gouda. Ook Zwaluwen'30 uit Hoorn, dat afgelopen seizoen uitkwam in de hoofdklasse A, komt nu in B.
Het enige twijfelpunt is de indeling van SDC Putten of Nunspeet. Geografisch gezien lijkt de club uit Putten de meest logische veertiende club in de afdeling.
De voorlopige indeling:
Spakenburg
IJsselmeervogels
DOVO
Bennekom
Sparta Nijkerk
Kozakken Boys
Volendam
Ajax
Zwaluwen '30
Hoek
Geinoord
Jodan Boys
Nunspeet of SDC Putten
GVVV
Wij? Ach, 2 jaar terug moesten we 3 keer naar Zeeland.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:38 schreef methodmich het volgende:
Staat inderdaad vrijwel volledig vast, alleen Nunspeet of SDCP nog onderwerp van discussie. Ben je wel lekker mee, twee keer naar Noord-Holland....
Waarom eigenlijk naar C?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef HPayne het volgende:
Denk toch echt dat Nunspeet naar C gaat. SDCP wilde dacht ik wel naar C, maar de KNVB gaat anders beslissen.
Ook het feit dat Nunspeet niet was uitgenodigd zegt misschien al genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |