Nog niet officieel maar voor mij is het:quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef methodmich het volgende:
Hier al clubs bekend die de Speler van het Jaar al officieel hebben gekozen? Ben ik altijd wel benieuwd naar!
Best maf, het is nog niet eens 31 mei.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:48 schreef F1Bas het volgende:
Nu alweer in training met de nieuwe selectie
Ik heb dan ook het idee dat het meer een beetje wijs doen is... Toch, er is maar 1 Spakenburgse ploeg die nu nog wel speeltquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:23 schreef methodmich het volgende:
Best maf, het is nog niet eens 31 mei.
Dat komt wel goed, er komt nog een centrale middenvelder dus dat wordt eindelijk een selectie die in balans is. Trouwens, geruchten van IJsselmeervogels in A worden steeds groter.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Jesper Bolland van de reserves van FC Utrecht ook naar IJsselmeervogels. Lekker veel middenvelders daar!
Gudde veel succes morgen met LRC tegen Berkum!!
Zelf wel blauw geworden zeker vanavond?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, er komt nog een centrale middenvelder dus dat wordt eindelijk een selectie die in balans is. Trouwens, geruchten van IJsselmeervogels in A worden steeds groter.
Net terug van een bruiloft van mijn voetbalvriend, mijn eerste Spakenburgste bruiloft. Voornamelijk rood met een tikkeltje blauw ertussen, sfeertje hoor
edit: mijn tweede maar dat waren alleen maar rooien![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:48 schreef HPayne het volgende:
[..]
Zelf wel blauw geworden zeker vanavond?
LRC eruit, jammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Jesper Bolland van de reserves van FC Utrecht ook naar IJsselmeervogels. Lekker veel middenvelders daar!
Gudde veel succes morgen met LRC tegen Berkum!!
Lijkt me niet, aangezien het bulkt van de aanvallers in de selectie. Al zou het wel weer een aanwinst zijn. Maargoed zou er niet raar van opkijken weer een speler van DOS. Hebben jullie geen verdedigers die toevallig denken aan vertrekquote:Op maandag 26 mei 2008 11:56 schreef GeorgKacher het volgende:
HPayne heb jij iets gehoord van Ozturk (DOS) naar Nunspeet?
Ja, precies. Misschien wel naar 1D omdat 1C al vol zit.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:41 schreef Gudde het volgende:
Helaas. Kon er gister jammer genoeg niet bij zijn, dat ontbrak er natuurlijk aan de wedstrijd, mijn steun.. Toch jammer voor de club met één van de hogere bezoekersaantallen in de hoofdklasse B.
Nu maar hopen dat de draad volgend seizoen weer opgepakt kan worden.
Hoewel 1D dan wel weer érg uit de buurt zit...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, precies. Misschien wel naar 1D omdat 1C al vol zit.
En enkele spelers zijn nu toch aan het twijfelen over blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |