Die vonden het zeker wel weer kunnenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Ik zal eens vragen wat een FA van die post vind...
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel grappig trouwens, dat gedeelte "Jullie verpesten het voor de rest" Terwijl er eigenlijk maar 1 user is die zich er constant aan ergert en dat ook uitspreekt en dat is BS en "de rest" het allemaal wel best vind hoe het hier inmiddels sinds jaar en dag gaat. Dus wie het nou voor wie verpest?
Je kan ook gewoon eens een keertje toegeven dat het Ajax-topic bagger was en dat het goed is dat we eindelijk proberen om er een normale discussieplek van te maken. Als je goed leest zie je dat er meerdere personen zijn die zich er aan ergeren. Niet alleen BliksemSchigt, maar ook twi, ik en in discussies hiervoor ook al meerdere personen.quote:
Nu worden de minder serieuze gebruikers weggejaagd omdat hun posts te pas en te onpas worden weggehaald omdat ze niet in het straatje passen van de geweldige kwaliteitsusers.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:26 schreef RayMania het volgende:
Het Ajax-topic is de enige plek op heel FOK! waar over alles en nog wat met als onderwerp Ajax kan worden gesproken. Daarom moet iedereen er kunnen posten. De serieuze users konden er niet posten door al het bagger, die werden min of meer weggejaagd. Alle andere onderwerpen kunnen prima besproken worden in andere topics of in andere fora.
Nou en? Wat maakt het uit dat ik geen Ajacied ben? Je zegt zelf dat iedereen moet kunnen posten in het topicquote:Wie weet wordt het niks, maar het is het proberen in ieder geval waard. Na meer dan een dag ben jij de eerste die weer ergens vraagtekens bij plaatst, geen eens als Ajacied. Geen echte klagers dus uit het topic, dus het valt allemaal reuze mee qua reacties op het verbeteren van een baggertopic naar een serieus topic.
Dat zijn nog steeds maar een paar man, de meerderheid leek het gezien de snelheid van de topics de laatste tijd en het aantal verschillende users dat er nog steeds in post lijkt het allemaal wel best te vinden. Het verpesten voor de rest valt dus reuze mee, maar blijkbaar moet iedereen zich schikken naar een paar serieuze lulletjes waarvan sommigen zelfs nooit naar Ajax gaan kijkenquote:Je kan ook gewoon eens een keertje toegeven dat het Ajax-topic bagger was en dat het goed is dat we eindelijk proberen om er een normale discussieplek van te maken. Als je goed leest zie je dat er meerdere personen zijn die zich er aan ergeren. Niet alleen BliksemSchigt, maar ook twi, ik en in discussies hiervoor ook al meerdere personen.
Nee, de offtopicposters worden weggejaagd. En dat kan mij echt niet schelen. Post maar over Ajax, of anders niet. Lijkt mij niet heel moeilijk.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu worden de minder serieuze gebruikers weggejaagd omdat hun posts te pas en te onpas worden weggehaald omdat ze niet in het straatje passen van de geweldige kwaliteitsusers.
Ik zeg toch ook dat je de eerste klager bent en vermeld daarnaast dat je geen Ajacied bent. Hoofdzin, bijzin, etc.quote:Nou en? Wat maakt het uit dat ik geen Ajacied ben? Je zegt zelf dat iedereen moet kunnen posten in het topicEn dat deed ik ook, dus weldegelijk een klager uit het topic.
De meerderheid lijkt het ook best te vinden dat het topic nu loopt zoals nu, want naast jou heeft niemand geklaagd toen er posts zijn verwijderd. Dat zegt ook iets. Je kan vinden wat je vindt, maar nu proberen we gewoon het topic meer inhoud te geven en minder slowchat en offtopic. Als dat niet lukt, dan zullen er weer andere dingen geprobeerd worden.quote:Dat zijn nog steeds maar een paar man, de meerderheid leek het gezien de snelheid van de topics de laatste tijd en het aantal verschillende users dat er nog steeds in post lijkt het allemaal wel best te vinden. Het verpesten voor de rest valt dus reuze mee, maar blijkbaar moet iedereen zich schikken naar een paar serieuze lulletjes waarvan sommigen zelfs nooit naar Ajax gaan kijken
Nou nee, want niet alleen offtopicposts worden weggehaald. Maar ook posts die niet in het straatje passen van de superieure users waar we allemaal maar een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:43 schreef RayMania het volgende:
Nee, de offtopicposters worden weggejaagd. En dat kan mij echt niet schelen. Post maar over Ajax, of anders niet. Lijkt mij niet heel moeilijk.
Nou nee, je wekt duidelijk de indruk dat ik als niet Ajacied en zogenaamd niet echte klager uit het topic er minder over zou mogen zeggen.quote:Ik zeg toch ook dat je de eerste klager bent en vermeld daarnaast dat je geen Ajacied bent. Hoofdzin, bijzin, etc.
Beetje overhaaste conclusie na anderhalve dag vind je ook niet?quote:De meerderheid lijkt het ook best te vinden dat het topic nu loopt zoals nu, want naast jou heeft niemand geklaagd toen er posts zijn verwijderd. Dat zegt ook iets. Je kan vinden wat je vindt, maar nu proberen we gewoon het topic meer inhoud te geven en minder slowchat en offtopic. Als dat niet lukt, dan zullen er weer andere dingen geprobeerd worden.
Op dit moment heb ik gewoon alleen posts weggehaald die écht niet over Ajax gingen. De rest staat er nog gewoon. Maar blijkbaar kun jij verwijderde reacties zien om een mening te vormen. Ik gaf gewoon een paar users als voorbeeld om zo te laten zien wat er graag gezien wordt; gewoon inhoudelijk posten over Ajax. Alleen dat, meer wordt er niet gevraagd.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou nee, want niet alleen offtopicposts worden weggehaald. Maar ook posts die niet in het straatje passen van de superieure users waar we allemaal maar een voorbeeld aan moeten nemen.
Die indruk probeer ik niet te wekken, want het Ajax-topic is niet alleen voor Ajacieden.quote:Nou nee, je wekt duidelijk de indruk dat ik als niet Ajacied en zogenaamd niet echte klager uit het topic er minder over zou mogen zeggen.
Anderhalve dag is kort, maar veel vaste users hebben sindsdien al gereageerd, er zijn geregeld wat posts verwijderd, maar niemand heeft geklaagd. Misschien komt dat nog. Wie weet?quote:Beetje overhaaste conclusie na anderhalve dag vind je ook niet?
Het gaat alleen om het ontopic en offtopic posten. Je hoeft geen superieuse posts te plaatsen, wie zijn wij om dat te eisen? Eén zin kan gewoon genoeg zijn hoor, als het maar ontopic is en gewoon inhoudelijk is. En nee, af en toe een offtopic post is geen ramp, maar de laatste tijd was het extreem en stonden hele pagina's vol met bagger (zoals net ook weer over spelling).quote:Op maandag 12 mei 2008 02:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens gaat het helemaal niet om mijn verwijderde posts, dat was terecht die sloegen ook nergens op. Maar wel om het feit dat jullie je laten leiden door enkele huilende gebruikers, niks creeren voor de groep die minder in hun straatje past terwijl daar wel altijd over gesproken is bijv een cafe topic of hoe je het ook wil noemen, het overdreven gedoe eromheen zoals het zogenaamd verpesten voor de rest,
maar vooral eigenlijk dat er voor een kleine groep users zelfs in het Ajax topic een policy wordt gecreeerd die afwijkt van die van de rest van VBL/FOK!
Hysterische edit zeg.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:21 schreef Amokzaaier het volgende:
Doe normaal, gek!
Nou dan heb je je toch niet echt goed in die situatie verdiept. Ik had namelijk een soortgelijke vraag in een ander topic in WoS hij vond dat het daar niet paste en vond het nodig omdat terug te doen in "mijn" fc den bosch topic. Dat is toch net even wat anders. Bovendien is het FC Den Bosch topic niet te vergelijken met het Ajax topic. Wij praten met een select groepje enkel serieus over FC Den Bosch en als dan iemand probeert leuk te zijn is dat veel aanstootgevender dan in het geval van het Ajax topic daar knalt iemand er gewoon weer een plaatje/ slecht gerucht of weet ik veel wat overheen en gaat het weer over iets anders.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:59 schreef RayMania het volgende:
Maar ik begrijp dus dat jij lekker in een topic wil posten wat bol staat met bagger en waar je amper een discussie kan hebben zonder omringing van offtopic? Volgens mij stond jij al gelijk hier in FB te springen toen Adothehague één offtopic post plaatste in het FC Den Bosch topic.
Nee een zwaar trieste post, die gast zou niet eens meer op fok mogen posten. Maar hier maakt men zich blijkbaar meer druk over een paar spelfoutcorrecties.quote:Op maandag 12 mei 2008 02:10 schreef djnospinzone het volgende:
Hysterische edit zeg.
Wist ik niet, my bad.quote:Op maandag 12 mei 2008 02:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou dan heb je je toch niet echt goed in die situatie verdiept. Ik had namelijk een soortgelijke vraag in een ander topic in WoS hij vond dat het daar niet paste en vond het nodig omdat terug te doen in "mijn" fc den bosch topic. Dat is toch net even wat anders.
Maar in 'jouw' FC Den Bosch topic ben je ook een serieuze user en praat je ook graag ontopic. Denk niet dat je het leuk vindt als er ineens een pagina offtopic tussendoor komt? Dat vinden een groep Ajacieden ook niet leuk in het Ajax-topic, dus daar moet dan wat aan gedaan worden. Het is niet zo we niks gaan doen omdat een meerderheid het topic wel prima vond gaan zoals het ging. Nee, je probeert iedereen een plek te geven om te kunnen posten, dus ook de serieuze users die misschien als groep minder groot is. Iemand moet zich aanpassen, dat houd je altijd.quote:Bovendien is het FC Den Bosch topic niet te vergelijken met het Ajax topic. Wij praten met een select groepje enkel serieus over FC Den Bosch en als dan iemand probeert leuk te zijn is dat veel aanstootgevender dan in het geval van het Ajax topic daar knalt iemand er gewoon weer een plaatje/ slecht gerucht of weet ik veel wat overheen en gaat het weer over iets anders.
Nee een ongepaste post, waar een normale edit gepast was, en niet zo'n sbs6-moreel-verontwaardigde edit van een mod (die ik wel hoog heb zitten, daar niet van).quote:Op maandag 12 mei 2008 02:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee een zwaar trieste post, die gast zou niet eens meer op fok mogen posten. Maar hier maakt men zich blijkbaar meer druk over een paar spelfoutcorrecties.
Topic beetje opgeschoond. Viel mee, ik vroeg natuurlijk om een andere TT (vorige sloeg nergens op), dus dan krijg je datquote:Op maandag 12 mei 2008 23:43 schreef _Mike_ het volgende:
De eerste pagina van het Ajax topic gaat weer lekker over TT gezeik.
* De_Ananas Eens is metquote:Op maandag 12 mei 2008 02:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens gaat het helemaal niet om mijn verwijderde posts, dat was terecht die sloegen ook nergens op. Maar wel om het feit dat jullie je laten leiden door enkele huilende gebruikers, niks creeren voor de groep die minder in hun straatje past terwijl daar wel altijd over gesproken is bijv een cafe topic of hoe je het ook wil noemen, het overdreven gedoe eromheen zoals het zogenaamd verpesten voor de rest,
maar vooral eigenlijk dat er voor een kleine groep users zelfs in het Ajax topic een policy wordt gecreeerd die afwijkt van die van de rest van VBL/FOK!
Ik zie wel meer foutenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:26 schreef Dos37 het volgende:
[Centraal] FC Twente #23 - Champions League in de Veste?
fout in de TT, league moet het natuurlijk zijn
Zelfs het USMP-topic staat erinquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:37 schreef RayMania het volgende:
Huishoudmededeling; linkjestopic helemaal geupdate. Als het goed is klopt alles weer.
BS plaatste de berichten al in dit topic, daar loopt de discussie al twee pagina'squote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:41 schreef VoreG het volgende:
Twent Uilenberg stuurt scheidsrechters bevoordeeld veld in
Dit is geen eigen topic waard?
Het gaat niet alleen over Huntelaar, maar ook over Uilenberg zelf en het handelen van de KNVB/scheidsrechtersquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
BS plaatste de berichten al in dit topic, daar loopt de discussie al twee pagina's. Uilenberg deed die uitspraken naar aanleiding van de mogelijke ellebogen van Huntelaar en daar gaat dat topic ook over.
Maakt mij dat nou uit!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:53 schreef Blawh het volgende:
En het is Twentenaar of Tukker, maar geen Twent.![]()
Onzin, ik heb hier ook inhoudelijke discussies. Dus dat argument is bullshit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien omdat je bijna nooit inhoudelijk post in VBL? Ga maar naar FB als je iets te klagen hebt, niet hier.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Onzin, ik heb hier ook inhoudelijke discussies.
quote:
Er zijn genoeg mensen die als ik iets inhoudelijks post ook metquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:50 schreef RayMania het volgende:
Ja, daag. Je post een "" op een reactie dat het 1-2 is geworden. Zeg dan gewoon dat het 2-2 is. Klaar.
Waar heb je het nou eigenlijk over? Iemand zegt dat het 1-2 word jij post vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:57 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die als ik iets inhoudelijks post ook metreageren. Als je een rechtvaardige moderator ben zeg je ook tegen die mensen dat ze inhoudelijk moeten reageren, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd.
Zeur niet zo. Ik heb geen zin in deze nutteloze discussie. Jouw post sloeg echt nergens op, net zoals die daarvoor in dat topic. Post gewoon normaal en inhoudelijk, of anders niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:57 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die als ik iets inhoudelijks post ook metreageren. Als je een rechtvaardige moderator ben zeg je ook tegen die mensen dat ze inhoudelijk moeten reageren, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd.
Ja, want ik reageer zo omdat het helemaal geen 2-1 stond. dat is toch logisch. Ik reageer dus zo omdat het een foutte tussenstand was.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar heb je het nou eigenlijk over? Iemand zegt dat het 1-2 word jij post van
En bedoelt daarmee dat het 2-2 is. En dan denk je ook nog dat dat inhoudelijk is?
Op het moment van posten was dat geen foute tussenstandquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, want ik reageer zo omdat het helemaal geen 2-1 stond. dat is toch logisch. Ik reageer dus zo omdat het een foutte tussenstand was.
En wat moet dit dan wel niet zijn?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, want ik reageer zo omdat het helemaal geen 2-1 stond. dat is toch logisch. Ik reageer dus zo omdat het een foutte tussenstand was.
Niet zeiken. Einde discussie, ik ga nu tennis kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:29 schreef Adothehague het volgende:
De eerste goal is gevallen bij Parma - Inter. Parma is zojuist op een 1-0 voorsprong gekomen !
Dus nu zeur ik ineens? Is het te moeilijk om gewoon toe te geven dat je met 2 maten meet en dat je andere mensen die met smylies op mij reageren wel toestaat zo te reageren, maar als ik het doe begin je te janken. Vervolgens vraag je om in Feedback te komen discusseren en nu zeg je dat je geen zin heb in een nutteloze discussie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Ik heb geen zin in deze nutteloze discussie. Jouw post sloeg echt nergens op, net zoals die daarvoor in dat topic. Post gewoon normaal en inhoudelijk, of anders niet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op het moment van posten was dat geen foute tussenstand.
Open een topic in het Feedback-forum over mij. Of stuur een mail naar forum@fok.nl en klaag over mij.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dus nu zeur ik ineens? Is het te moeilijk om gewoon toe te geven dat je met 2 maten meet en dat je andere mensen die met smylies op mij reageren wel toestaat zo te reageren, maar als ik het doe begin je te janken. Vervolgens vraag je om in Feedback te komen discusseren en nu zeg je dat je geen zin heb in een nutteloze discussie.
Volgens mij heb jij ze niet helemaal op een rijtje. Je roept maar wat want nu ik hier ben voor discussie kap je het af.
Je kraamt dus alleen maar onzin uit.
Edit: Ga maar tennis kijken ray. Ik heb altijd als geweten dat je een moderator ben die liever problemen uit de weg gaat ipv ze normaal op te lossen. Je capiciteiten als moderator worden maar weer eens als gebrekkig bewezen hier.
Ik was al bezig, toch bedankt.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:24 schreef _Mike_ het volgende:
Dirk Kuijt is weer bezig in het Ajax topic.
RayMania... Vertel mij eens wat ik aan het trollen ben? Ik wist serieus niet dat Ajax de CL voorrondes niet gehaald had. Heb de hele dag afsluitings feest gehad van mijn voetbalelftal. Ik stel een vraag... Is dat tegenwoordig ook al trollen?quote:
Je gaat mij niet vertellen dat je het niet bewust vroeg. En waarom dan in het Ajax-topic en niet het Twente-topic? Bullshit. Je bent gewaarschuwd, nog één keer ergens verzieken of gallen en een FA gaat maar naar jou postgedrag kijken.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
RayMania... Vertel mij eens wat ik aan het trollen ben? Ik wist serieus niet dat Ajax de CL voorrondes niet gehaald had. Heb de hele dag afsluitings feest gehad van mijn voetbalelftal. Ik stel een vraag... Is dat tegenwoordig ook al trollen?
Moet ik eerst Vi of teletekst checken voordat ik op Fok kijk? Fok is mijn startpagina....quote:Op zondag 18 mei 2008 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
Je had ook gewoon op vi.nl / teletekst kunnen kijken, en geloof je het zelf dat er niets achter zat?
En de reactie die daarop volgde was ook niet als trol bedoeld zeker. Ga toch weg man.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
RayMania... Vertel mij eens wat ik aan het trollen ben? Ik wist serieus niet dat Ajax de CL voorrondes niet gehaald had. Heb de hele dag afsluitings feest gehad van mijn voetbalelftal. Ik stel een vraag... Is dat tegenwoordig ook al trollen?
Eerst wel direct ja, maar nu niet meer altijd. Verschilt per keer en in welke context, etc.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom krijgen mensen geen ban als ze een doodsverwensing doen ?
Eerst wel toch
Omdat het ajax topic toevallig in mijn AT lijst staatquote:Op zondag 18 mei 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je het niet bewust vroeg. En waarom dan in het Ajax-topic en niet het Twente-topic? Bullshit. Je bent gewaarschuwd, nog één keer ergens verzieken of gallen en een FA gaat maar jou postgedrag kijken.
Het Ajax-topic staat helemaal niet in jouw AT-lijst, want je had er nog niet in gereageerd. Je hebt het bewust opgezocht om te zieken. De tweede keer (nadat ik al je bericht had aangepast), troll je toch weer. Moet jij weten, maar die waarschuwing is nu wel bekend.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat het ajax topic toevallig in mijn AT lijst staat![]()
En ga je nu al dreigen ook.... Dat vind ik wel minnetjes van jou
Jij sluit altijd de discussies als je geen zin meer hebquote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het Ajax-topic staat helemaal niet in jouw AT-lijst, want je had er nog niet in gereageerd. Je hebt het bewust opgezocht om te zieken. De tweede keer (nadat ik al je bericht had aangepast), troll je toch weer. Moet jij weten, maar die waarschuwing is nu wel bekend.
Verder is er niks te melden, dus deze discussie hier is klaar. Dan kan ik douchen.
Ik sluit discussies als er niks meer te melden is. Om dit eindeloze mod-user geleuter dus te voorkomen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij sluit altijd de discussies als je geen zin meer heb
Precies, als er naar jou mening niks meer te melden is sluit je de discussie, terwijl je ook is naar de mening van de user zal moeten luisteren.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik sluit discussies als er niks meer te melden is. Om dit eindeloze mod-user geleuter dus te voorkomen.
Nou, ik neem het mee naar achteren. Bedankt voor het advies hèquote:Op zondag 18 mei 2008 20:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Precies, als er naar jouw mening niks meer te melden is sluit je de discussie, terwijl je ook is eens naar de mening van de user zal moeten luisteren.
Ik wil het wel van je overnemen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, ik neem het mee naar achteren. Bedankt voor het advies hè [ afbeelding ].
Volgende week 18 maanden, misschien wel zat zo. Nog een goedenavond.
Liever niet.quote:
Wat is er mis met users zoals ik? Ik ken je niet maar ik zie dat je voor een club ben dat rood wit is. Daarop kan ik alleen maar dit antwoorden.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever niet.
Beter toon je wat respect voor de wijze dat RM al 18 maanden dit forum in goede banen probeert te leiden ondanks de aanwezigheid va users zulks jij.
Mening vind ik wel een erg groot woord voor de kolder die al die pannenkoeken hier uitkramen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Precies, als er naar jou mening niks meer te melden is sluit je de discussie, terwijl je ook is naar de mening van de user zal moeten luisteren.
Waarom zou hij in godsnaam een nutteloze discussie moeten aangaan, het is zo duidelijk als wat dat het hier om trollende reacties ging t.o.v. Ajax fans in het Ajax-topic.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij sluit altijd de discussies als je geen zin meer heb
Laat me niet lachenquote:
Voor iemand die altijd mij overal van beschuldigd en met twee maten meet kan ik geen respect hebben.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarom zou hij in godsnaam een nutteloze discussie moeten aangaan, het is zo duidelijk als wat dat het hier om trollende reacties ging t.o.v. Ajax fans in het Ajax-topic.
Geloof je het zelf dat wanneer je een voetbalafsluitingsfeest hebt je de uitslag van de wedstrijden niet een keertje hoort? En als je het dan niet hoort, waarom moet je het dan in het Ajax-topic vragen? En als je het Ajax-topic al opent als Feyenoorder, dan zie je toch aan de aard van de reacties dat Ajax het niet heeft gered?
Vervolgens geeft Happel aan dat het Ajax-topic in zijn AT stond en RayMania veegde dat argument terecht van tafel. Hoe kan een topic dat pas vanmiddag is geopend in je AT staan als je zelf de hele dag offline bent geweest?
Kortom, in sommige gevallen is het totaal overbodig om een discussie aan te gaan en schiet je er niets mee op. Jammer dat je de laatste tijd alleen maar een negatief beeld probeert neer te zetten van RayMania in plaats van een beetje respect op te brengen voor hetgeen hij al zo'n 1,5 jaar voor VBL heeft gedaan.
Ok, daar kan ik niet over oordelen omdat ik daar de voorgeschiedenis niet van ken.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Voor iemand die altijd mij overal van beschuldigd en met twee maten meet kan ik geen respect hebben.
Happel heeft niks op deze pagina gepostquote:Op zondag 18 mei 2008 21:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ok, daar kan ik niet over oordelen omdat ik daar de voorgeschiedenis niet van ken.
Maar goed, kun je misschien ook reageren op het eerste deel van mijn post? Daar ging het over de discussie met Happel en op de manier van discusseren van RayMania met Happel had jij commentaar.
Dirk-Kuijt dan.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Happel heeft niks op deze pagina gepost
Dirk Kuijt dan, fouten maken is nog altijd menselijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Happel heeft niks op deze pagina gepost
wat is daar nou weer mis mee?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:20 schreef SCH het volgende:
UEFA Cup 2008/2009 #1: Met Ajax - AC Milan als droomfinale.
Deze mag wel dicht, of een serieuze OP. Als het felicitatietopic voor Ajax niet open mag blijven dan past enige consequentie.
Als het een serieus topic is wel ja. Maar niet met het logo van Ajax in de OP en de opmerkingen over de andere ploegen. Een serieus topic of geen topic.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n UEFA-deel voor volgend seizoen kan best toch?
Belachelijk natuurlijk. Maar goed, het is jouw club, dat zal wel schelen. Dit kan natuurlijk niet. Dan open ik wel een topic met Heerenveen in de TS en de OP, dan krijgt gewoon iedere club zijn eigen UEFA topic als je dat wilt. Prima hoor. Ik dacht dat VBL er voor iedereen was en niet alleen voor Ajax-fans.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Er wordt serieus in gepraat, een OP kan ook best zo worden ingevuld.
Hoe kom je er bij dat Vaduz Ajacied is?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk natuurlijk. Maar goed, het is jouw club, dat zal wel schelen. Dit kan natuurlijk niet. Dan open ik wel een topic met Heerenveen in de TS en de OP, dan krijgt gewoon iedere club zijn eigen UEFA topic als je dat wilt. Prima hoor. Ik dacht dat VBL er voor iedereen was en niet alleen voor Ajax-fans.
SCH, je post echt als een klein kind johquote:Op zondag 18 mei 2008 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk natuurlijk. Maar goed, het is jouw club, dat zal wel schelen. Dit kan natuurlijk niet. Dan open ik wel een topic met Heerenveen in de TS en de OP, dan krijgt gewoon iedere club zijn eigen UEFA topic als je dat wilt. Prima hoor. Ik dacht dat VBL er voor iedereen was en niet alleen voor Ajax-fans.
Het maakt toch geen reet uit dat Ajax gekscherend in de OP wordt genoemd. Iedereen met een gezond verstand weet dat Ajax nauwelijks kans maakt. Het is een OP met een licht humoristisch tintje, moet je toch wel kunnen hebben denk ik?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom keurt ie dit dan goed. Dat maakt het helemaal idioot
Nee, dan open ik een nieuw topic.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
SCH, je post echt als een klein kind joh
Kijk eens verder dan alleen de OP en discussier lekker mee.
Het is gewoon geen leuk topic op die manier met zo'n TT.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het maakt toch geen reet uit dat Ajax gekscherend in de OP wordt genoemd. Iedereen met een gezond verstand weet dat Ajax nauwelijks kans maakt.
Het was al duidelijk dat jij de humor hebt van een betonnen bunker, maar je moet het wel elke keer bevestigen zeg, mijn god.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is gewoon geen leuk topic op die manier met zo'n TT.
En BliksemSchigt kent geen ironie, dat weet je best.
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat jij de humor hebt van een betonnen bunker, maar je moet het wel elke keer bevestigen zeg, mijn god.
Nou reuze.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH die humor heeft, dat is inderdaad een geweldige grap.
Moet jij niet nog een leuke stelling bedenken voor Stand.nl ofzo?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou reuze.![]()
Maar het is een serieuze klacht, misschien kan de moderatie er even serieus op reageren zodat de kleuters kunnen gaan slapen
Volgens mij heeft vaduz al op je gereageerdquote:Op zondag 18 mei 2008 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou reuze.![]()
Maar het is een serieuze klacht, misschien kan de moderatie er even serieus op reageren zodat de kleuters kunnen gaan slapen
al gedaan: Twente speelt terecht voorronde CLquote:Op zondag 18 mei 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet jij niet nog een leuke stelling bedenken voor Stand.nl ofzo?
Die ging natuurlijk dicht omdat het topic direct de verkeerde kant op ging, het heeft eerst nog even de kans gehad.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:20 schreef SCH het volgende:
Als het felicitatietopic voor Ajax niet open mag blijven dan past enige consequentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |