Ik was al bezig, toch bedankt.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:24 schreef _Mike_ het volgende:
Dirk Kuijt is weer bezig in het Ajax topic.
RayMania... Vertel mij eens wat ik aan het trollen ben? Ik wist serieus niet dat Ajax de CL voorrondes niet gehaald had. Heb de hele dag afsluitings feest gehad van mijn voetbalelftal. Ik stel een vraag... Is dat tegenwoordig ook al trollen?quote:
Je gaat mij niet vertellen dat je het niet bewust vroeg. En waarom dan in het Ajax-topic en niet het Twente-topic? Bullshit. Je bent gewaarschuwd, nog één keer ergens verzieken of gallen en een FA gaat maar naar jou postgedrag kijken.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
RayMania... Vertel mij eens wat ik aan het trollen ben? Ik wist serieus niet dat Ajax de CL voorrondes niet gehaald had. Heb de hele dag afsluitings feest gehad van mijn voetbalelftal. Ik stel een vraag... Is dat tegenwoordig ook al trollen?
Moet ik eerst Vi of teletekst checken voordat ik op Fok kijk? Fok is mijn startpagina....quote:Op zondag 18 mei 2008 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
Je had ook gewoon op vi.nl / teletekst kunnen kijken, en geloof je het zelf dat er niets achter zat?
En de reactie die daarop volgde was ook niet als trol bedoeld zeker. Ga toch weg man.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
RayMania... Vertel mij eens wat ik aan het trollen ben? Ik wist serieus niet dat Ajax de CL voorrondes niet gehaald had. Heb de hele dag afsluitings feest gehad van mijn voetbalelftal. Ik stel een vraag... Is dat tegenwoordig ook al trollen?
Eerst wel direct ja, maar nu niet meer altijd. Verschilt per keer en in welke context, etc.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom krijgen mensen geen ban als ze een doodsverwensing doen ?
Eerst wel toch
Omdat het ajax topic toevallig in mijn AT lijst staatquote:Op zondag 18 mei 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je het niet bewust vroeg. En waarom dan in het Ajax-topic en niet het Twente-topic? Bullshit. Je bent gewaarschuwd, nog één keer ergens verzieken of gallen en een FA gaat maar jou postgedrag kijken.
Het Ajax-topic staat helemaal niet in jouw AT-lijst, want je had er nog niet in gereageerd. Je hebt het bewust opgezocht om te zieken. De tweede keer (nadat ik al je bericht had aangepast), troll je toch weer. Moet jij weten, maar die waarschuwing is nu wel bekend.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat het ajax topic toevallig in mijn AT lijst staat![]()
En ga je nu al dreigen ook.... Dat vind ik wel minnetjes van jou
Jij sluit altijd de discussies als je geen zin meer hebquote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het Ajax-topic staat helemaal niet in jouw AT-lijst, want je had er nog niet in gereageerd. Je hebt het bewust opgezocht om te zieken. De tweede keer (nadat ik al je bericht had aangepast), troll je toch weer. Moet jij weten, maar die waarschuwing is nu wel bekend.
Verder is er niks te melden, dus deze discussie hier is klaar. Dan kan ik douchen.
Ik sluit discussies als er niks meer te melden is. Om dit eindeloze mod-user geleuter dus te voorkomen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij sluit altijd de discussies als je geen zin meer heb
Precies, als er naar jou mening niks meer te melden is sluit je de discussie, terwijl je ook is naar de mening van de user zal moeten luisteren.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik sluit discussies als er niks meer te melden is. Om dit eindeloze mod-user geleuter dus te voorkomen.
Nou, ik neem het mee naar achteren. Bedankt voor het advies hèquote:Op zondag 18 mei 2008 20:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Precies, als er naar jouw mening niks meer te melden is sluit je de discussie, terwijl je ook is eens naar de mening van de user zal moeten luisteren.
Ik wil het wel van je overnemen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, ik neem het mee naar achteren. Bedankt voor het advies hè [ afbeelding ].
Volgende week 18 maanden, misschien wel zat zo. Nog een goedenavond.
Liever niet.quote:
Wat is er mis met users zoals ik? Ik ken je niet maar ik zie dat je voor een club ben dat rood wit is. Daarop kan ik alleen maar dit antwoorden.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever niet.
Beter toon je wat respect voor de wijze dat RM al 18 maanden dit forum in goede banen probeert te leiden ondanks de aanwezigheid va users zulks jij.
Mening vind ik wel een erg groot woord voor de kolder die al die pannenkoeken hier uitkramen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Precies, als er naar jou mening niks meer te melden is sluit je de discussie, terwijl je ook is naar de mening van de user zal moeten luisteren.
Waarom zou hij in godsnaam een nutteloze discussie moeten aangaan, het is zo duidelijk als wat dat het hier om trollende reacties ging t.o.v. Ajax fans in het Ajax-topic.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij sluit altijd de discussies als je geen zin meer heb
Laat me niet lachenquote:
Voor iemand die altijd mij overal van beschuldigd en met twee maten meet kan ik geen respect hebben.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarom zou hij in godsnaam een nutteloze discussie moeten aangaan, het is zo duidelijk als wat dat het hier om trollende reacties ging t.o.v. Ajax fans in het Ajax-topic.
Geloof je het zelf dat wanneer je een voetbalafsluitingsfeest hebt je de uitslag van de wedstrijden niet een keertje hoort? En als je het dan niet hoort, waarom moet je het dan in het Ajax-topic vragen? En als je het Ajax-topic al opent als Feyenoorder, dan zie je toch aan de aard van de reacties dat Ajax het niet heeft gered?
Vervolgens geeft Happel aan dat het Ajax-topic in zijn AT stond en RayMania veegde dat argument terecht van tafel. Hoe kan een topic dat pas vanmiddag is geopend in je AT staan als je zelf de hele dag offline bent geweest?
Kortom, in sommige gevallen is het totaal overbodig om een discussie aan te gaan en schiet je er niets mee op. Jammer dat je de laatste tijd alleen maar een negatief beeld probeert neer te zetten van RayMania in plaats van een beetje respect op te brengen voor hetgeen hij al zo'n 1,5 jaar voor VBL heeft gedaan.
Ok, daar kan ik niet over oordelen omdat ik daar de voorgeschiedenis niet van ken.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Voor iemand die altijd mij overal van beschuldigd en met twee maten meet kan ik geen respect hebben.
Happel heeft niks op deze pagina gepostquote:Op zondag 18 mei 2008 21:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ok, daar kan ik niet over oordelen omdat ik daar de voorgeschiedenis niet van ken.
Maar goed, kun je misschien ook reageren op het eerste deel van mijn post? Daar ging het over de discussie met Happel en op de manier van discusseren van RayMania met Happel had jij commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |