abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58725482
quote:
Volgens scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg is Klaas-Jan Huntelaar 'een vervuiler'. De spits van Ajax reageert op geheel eigen wijze: 'Ik ben geen pinguïn.'

Uilenberg gebruikte Huntelaar als voorbeeld tijdens een scheidsrechtersbijeenkomst. 'Huntelaar is een vervuiler. Door zijn manier van springen, met z'n ellebogen omhoog. Bij ieder luchtduel dat hij zo aangaat, moet hij geel krijgen. Hij doet het namelijk bewust.'

De speler in kwestie reageert in De Telegraaf verbaasd op de aantijgingen. 'Als het zo is, dan vind ik dat schandalig en ik begrijp het ook niet. Laatst ben ik aangeklaagd, dat was na de play-offwedstrijd in Heerenveen. Die zaak is geseponeerd. Als ik de lucht in ga, gebruik ik net als elke andere voetballer mijn armen. Dat is een natuurlijke beweging. Ik ben geen pinguïn. Alleen die kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen.'

Huntelaar was niet het enige slachtoffer tijdens de voordracht van Uilenberg. De scheidsrechtersbaas had ook weinig vleiende woorden voor het 'rapalje' van de media. 'Zij trachten de aanstelling van scheidsrechters te beïnvloeden, maar ik bepaal de aanstelling en niet de media. Het management steunt mij daarin.'

'We voeren namelijk heel goed scheidsrechtersbeleid in Zeist', aldus Uilenberg. 'Management, directie en de technische staf zijn het er unaniem over eens dat we een goed seizoen hebben gedraaid en dat ook de play-offs goed zijn verlopen.'
Het is toch te belachelijk voor woorden dat een scheidsrechtersbaas, die zelf overigens een Twente fan is, vlak voor zo'n belangrijk duel dit soort instructies gaat meegeven.
pi_58725491
het moet natuurlijk bevooroordeeld zijn
pi_58725506
quote:
'We voeren namelijk heel goed scheidsrechtersbeleid in Zeist', aldus Uilenberg. 'Management, directie en de technische staf zijn het er unaniem over eens dat we een goed seizoen hebben gedraaid en dat ook de play-offs goed zijn verlopen.'
De scheidsrechtersraad evalueert zijn eigen beslissingen? Wat is dat voor onzin?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58725639
Verder wordt de discussie al een tijd in het Huntelaar-topic gevoerd.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_58725746
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Verder wordt de discussie al een tijd in het Huntelaar-topic gevoerd.
Ik vind het wel een eigen topic waard dat een scheidsrechterbaas op deze manier scheidsrechters aan het beinvloeden is.
Huntelaar is al een paar keer naar de commissie geweest voor zijn vermeende ellebogen en hij is elke keer vrijgesproken.
pi_58725846
Er is ook een scheidsrechterstopic .
pi_58725857
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is ook een scheidsrechterstopic .
Ik dacht dat dit jaar alles decentraal moest worden?!
pi_58725917
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik vind het wel een eigen topic waard dat een scheidsrechterbaas op deze manier scheidsrechters aan het beinvloeden is.
Huntelaar is al een paar keer naar de commissie geweest voor zijn vermeende ellebogen en hij is elke keer vrijgesproken.
Ik ook hoor. Ik gaf het alleen even aan.
pi_58726322
Scheidsrechters #4: met wapperende kaarten
Zal Huntelaar deze keer wel geschorst worden?

Prima plaatsen voor deze discussie, anders loopt de discussie straks door vele verschillende topics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')