Dirk-Kuijt dan.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Happel heeft niks op deze pagina gepost
Dirk Kuijt dan, fouten maken is nog altijd menselijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Happel heeft niks op deze pagina gepost
wat is daar nou weer mis mee?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:20 schreef SCH het volgende:
UEFA Cup 2008/2009 #1: Met Ajax - AC Milan als droomfinale.
Deze mag wel dicht, of een serieuze OP. Als het felicitatietopic voor Ajax niet open mag blijven dan past enige consequentie.
Als het een serieus topic is wel ja. Maar niet met het logo van Ajax in de OP en de opmerkingen over de andere ploegen. Een serieus topic of geen topic.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n UEFA-deel voor volgend seizoen kan best toch?
Belachelijk natuurlijk. Maar goed, het is jouw club, dat zal wel schelen. Dit kan natuurlijk niet. Dan open ik wel een topic met Heerenveen in de TS en de OP, dan krijgt gewoon iedere club zijn eigen UEFA topic als je dat wilt. Prima hoor. Ik dacht dat VBL er voor iedereen was en niet alleen voor Ajax-fans.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Er wordt serieus in gepraat, een OP kan ook best zo worden ingevuld.
Hoe kom je er bij dat Vaduz Ajacied is?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk natuurlijk. Maar goed, het is jouw club, dat zal wel schelen. Dit kan natuurlijk niet. Dan open ik wel een topic met Heerenveen in de TS en de OP, dan krijgt gewoon iedere club zijn eigen UEFA topic als je dat wilt. Prima hoor. Ik dacht dat VBL er voor iedereen was en niet alleen voor Ajax-fans.
SCH, je post echt als een klein kind johquote:Op zondag 18 mei 2008 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk natuurlijk. Maar goed, het is jouw club, dat zal wel schelen. Dit kan natuurlijk niet. Dan open ik wel een topic met Heerenveen in de TS en de OP, dan krijgt gewoon iedere club zijn eigen UEFA topic als je dat wilt. Prima hoor. Ik dacht dat VBL er voor iedereen was en niet alleen voor Ajax-fans.
Het maakt toch geen reet uit dat Ajax gekscherend in de OP wordt genoemd. Iedereen met een gezond verstand weet dat Ajax nauwelijks kans maakt. Het is een OP met een licht humoristisch tintje, moet je toch wel kunnen hebben denk ik?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom keurt ie dit dan goed. Dat maakt het helemaal idioot
Nee, dan open ik een nieuw topic.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
SCH, je post echt als een klein kind joh
Kijk eens verder dan alleen de OP en discussier lekker mee.
Het is gewoon geen leuk topic op die manier met zo'n TT.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het maakt toch geen reet uit dat Ajax gekscherend in de OP wordt genoemd. Iedereen met een gezond verstand weet dat Ajax nauwelijks kans maakt.
Het was al duidelijk dat jij de humor hebt van een betonnen bunker, maar je moet het wel elke keer bevestigen zeg, mijn god.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is gewoon geen leuk topic op die manier met zo'n TT.
En BliksemSchigt kent geen ironie, dat weet je best.
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat jij de humor hebt van een betonnen bunker, maar je moet het wel elke keer bevestigen zeg, mijn god.
Nou reuze.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH die humor heeft, dat is inderdaad een geweldige grap.
Moet jij niet nog een leuke stelling bedenken voor Stand.nl ofzo?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou reuze.![]()
Maar het is een serieuze klacht, misschien kan de moderatie er even serieus op reageren zodat de kleuters kunnen gaan slapen
Volgens mij heeft vaduz al op je gereageerdquote:Op zondag 18 mei 2008 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou reuze.![]()
Maar het is een serieuze klacht, misschien kan de moderatie er even serieus op reageren zodat de kleuters kunnen gaan slapen
al gedaan: Twente speelt terecht voorronde CLquote:Op zondag 18 mei 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet jij niet nog een leuke stelling bedenken voor Stand.nl ofzo?
Die ging natuurlijk dicht omdat het topic direct de verkeerde kant op ging, het heeft eerst nog even de kans gehad.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:20 schreef SCH het volgende:
Als het felicitatietopic voor Ajax niet open mag blijven dan past enige consequentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |