Zeggen dat Ajax de mooiste club is en je krijgt het te weten.quote:
Gewoon bij posts waarbij je je niet aan de policy houdt van FOK! en VBL. Dus schelden, trolls, herhaaldelijk offtopic posten, valse tussenstanden, doodwensen, spam, etc.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk een note? Als je kanker zegt ofzo?
Check, dicht en gemeld. Thanks.quote:
Alstu.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[AZ # 47] Zonder geld van Alves, geven wij toch voetballes!
Graag de 46 in 47 veranderen,
Bedankt!
Knijp je hem?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk een note? Als je kanker zegt ofzo?
Als het goed is nu wel. Tevreden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:34 schreef methodmich het volgende:
De foto klopt, alleen Alhassan staat nog niet in het nieuwe spelers lijstje bij Ter Leede.
Geen probleem. Zijn verwijderdquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:02 schreef fuckbuddy het volgende:
[AZ # 47] Zonder geld van Alves, geven wij toch voetballes!
Gelieve mijn 2 berichten te verwijderen, had wat time-out problemen hier.
Sry guys!
Om even terug te komen, ik vind het Ajax topic een stuk leesbaarder! Ik ben niet meer zo veel op Fok als voorheen en kan het dus niet de hele dag bijhouden, maar na een dag kan ik in het topic wel alle belangrijke nieuwtjes vinden, ideeën over opstellingen, laatste geruchten e.d. Om terug te lezen is het dus een verademing, maar om erin te geinen en slowchatten zal het voor sommigen wel kut zijn ja, als je berichten telkens worden verwijderd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:47 schreef RayMania het volgende:
Om over het Ajax-topic terug te komen; ik snap het plotselinge geklaag niet.
<knip>
quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu is er in het vorige Ajax topic het "kankehlul" filmpje gepost en is er wederom het eerder verwijderde filmpje van het 100-jarig bestaan van feyenoord gepost. Het is blijven staan. Is dit bewust laten staan? Zo ja, vind ik het een goede zet. Er wordt door een paar users even om gelachen en daarna gaat het weer over Wielaert. Zo moet het toch kunnen?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:42 schreef RayMania het volgende:
En ja, dat filmpje vond ik in dit geval ook te snel verwijderd. Er kon op z'n minst even gewacht worden op de reacties. Maar goed, is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |