Vergeet het. Dat loopt veel te veel in elkaar over.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:56 schreef MaxPower het volgende:
(...)
Ik kom vrijwel niet in de Ajax-, Feyenoord-, en PSV-topics aangezien dat verkapte slowchattopics zijn. Het gaat te snel en is voor de buitenstaander/fan van andere clubs niet te volgen.
Voorstel: splits de topics van de 'grote 3' op. Bijvoorbeeld:
- Ajax: algemeen. Voor nieuws/discussie over fans, sfeer, stadion etc.
- Ajax: wedstrijden. Voor pre-match discussie, post-match discussie.
- Ajax: de transfers. Wie moet er komen, wie moet er gaan?
(...)
Dat heb ik nou ook, hierdoor kom ik er ook veel minder. Een splitsing zou misschien kunnen, of dat werkt moet dan nog blijken. Ze moeten dan eigenlijk wel dicht bij elkaar staan, dat is op Fok niet makkelijk te realiseren. (op die irritante centrale topics onderin na) Dus neig ik toch naar nee voor deze oplossing.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik kom vrijwel niet in de Ajax-, Feyenoord-, en PSV-topics aangezien dat verkapte slowchattopics zijn. Het gaat te snel en is voor de buitenstaander/fan van andere clubs niet te volgen.
Dus de eerste 10 mogen wel een tvp en daarna niet meer? Of de eerste 20? Of alleen de eerste? Of alleen 'bekenden'? Consequentheid en duidelijkheid zal het beter maken. Kies je voor geen tvp's, dan moet je in topics van clubs, spelers, competities - toto's en livescores is misschien een ander verhaal - maar dat soort topics een maand lang consequent modden en dan ben je er volgens mij direct van af.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nietusoverdadig gebruik van de TVP is kutter
Een strenger beleid ten aanzien van TVP's mag wat mij betreft ook welquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:57 schreef rubbereend het volgende:
meeleespost!!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:28 schreef RayMania het volgende:
tvp
Lijkt me wel een aardig plan..quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:56 schreef MaxPower het volgende:
Die 'grap' van jou dat je overal tvp-posts plaatst en dan RayMania duidelijk wil laten merken dat het een tvp is wordt ook wel een beetje vervelendquote:
Vind ik best een goed plan, omdat het inderdaad altijd wel erg hard gaat in het Ajax-topic. Al besef ik natuurlijk wel dat ik daar zelf ook een aandeel in heb.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:56 schreef MaxPower het volgende:
Lijkt mij inderdaad ook het beste.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef pekel het volgende:
Het enige wat ik kan verzinnen in 5 subforums (net zoals in GAM) met de titels:
Je hoeft ook niet perse in die subfora te kijken, als je op voetbal klikt krijg je gewoon een overzicht van alle topics net als nu.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef mcyodogg het volgende:
Van mij hoeft alles niet zo apart in subfora. Over zo'n PSV-topic doen we al gauw een week. De enige topics die echt hard lopen zijn die van Ajax, Feyenoord, en gedurende deze periode die van de transfers. Daardoor blijft het allemaal redelijk overzichtelijk. Een erg levendige boel wordt het dan niet in die subfora, verwacht ik.
Het is het niet eens waard om het bijhouden te hoor. Subfora zie ik niet direct zitten. Alsof er users echt alleen geinteresseerd in de Jupiler League zijn bijv. Uiteindelijk surfen ze dan toch wel door alle sub's.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Ik zou zeker geen subforums gaan aanmaken binnen VBL. Doen ze op andere forums ook wel eens en dat werkt echt niet handig. Bovendien krijg je dan ook discussies over wat nu waar moet.
Wat MaxPower zegt over een opdeling van het Ajax-topic ben ik het mee eens. Als je 24 uur na je laatste bezoek weer inlogt en dat topic ziet, is er een hoop geschreven, maar eigenlijk ook weer niets. Het gaat echt te snel om dat topic nog echt goed bij te houden.
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:30 schreef MaxPower het volgende:
Topics in een subforum komen toch ook gewoon in de normale topiclijst?
kon je wel eens gelijk in hebben. Tenzij je een soort Ajax slowchat topic maakt, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax topic in 3 topics verdelen lijkt me trouwens vrij onzinning. Gaat echt niet ineens veranderen hoor... Heb je dalijk hetzelfde maar dan in 3 topics.
Je mag ook wel wat aan je spelfouten doen, maar daar zal ook wel niets aan veranderen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah leuk evalueren. Allemaal dingen aandragen en uiteindelijk veranderd er niks.
Prima gedachte, we kunnen het ook niet doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah leuk evalueren. Allemaal dingen aandragen en uiteindelijk verandert er niks.
Ja, maar niet op de manier zoals die nu is. Nu moet je per topic gaan bedenken waar je het wilt gaan plaatsen ipv het gewoon te plaatsen. Waardoor mensen minder snel zomaar op een topic zullen klikken, denk ik. Want iemand die geen interesse heeft in bijvoorbeeld de Jupiler League zal minder snel in dat subforum komen, terwijl hij een los topic dat gerelateerd is aan de JL bijvoorbeeld wel zou kunnen bekijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:36 schreef MaxPower het volgende:
Die diversiteit blijft ook, lees je eigenlijk wel?
De topics blijven ook in de algemene topiclijst. Je weet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar niet op de manier zoals die nu is. Nu moet je per topic gaan bedenken waar je het wilt gaan plaatsen ipv het gewoon te plaatsen. Waardoor mensen minder snel zomaar op een topic zullen klikken, denk ik. Want iemand die geen interesse heeft in bijvoorbeeld de Jupiler League zal minder snel in dat subforum komen, terwijl hij een los topic dat gerelateerd is aan de JL bijvoorbeeld wel zou kunnen bekijken.
Okee. Maar wat is dan de meerwaarde?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De topics blijven ook in de algemene topiclijst. Je weet.
Welke spelfouten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je mag ook wel wat aan je spelfouten doen, maar daar zal ook wel niets aan veranderen.
Dan is het geordend voor mensen die wél specifiek zoekenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Maar wat is dan de meerwaarde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |