abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60068432
http://comments.wordpress(...)moord-door-1000-man/
Echt simpel en ziek!
Schokkende beelden sorry hiervoor, it wasn't my idea.

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60068503
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Echt simpel en ziek!

Ja het is ziek maar het is al een jaar oud..
pi_60068509
quote:
Echt simpel en ziek!

Ik kende de beelden al, en het is idd diep triest en getuigd van behoorlijke achterlijkheid door degene die de steniging uitgevoerd hebben (en de meelopers).
  zondag 13 juli 2008 @ 00:41:18 #4
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_60068514
jezus christus... daar kan ik echt niet meer naar kijken tegenwoordig... wat een shit op de wereld
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_60068521
Dude, what the fuck.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60068538
_!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 13 juli 2008 @ 00:43:26 #7
168255 J.Herrer
pi_60068551
Ik zag Islam in dat bovenste balkje van mn browser en ik wist al genoeg
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_60068552
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:40 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Ja het is ziek maar het is al een jaar oud..
Wat een domme opmerking, alsof het nu niet meer gebeurd, wil je zeggen?
Het gebeurd nu nog steeds hoor.
Dit is echt zo ziek! Kan wel janken bij die beelden. Wat een domme mensen zijn dat ongelooflijk.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60068559
Getver, ik had wel leuker nieuws (en nieuwer) verwacht bij terugkomst van vakantie
pi_60068566
Ik moest kankahhard lachen toen ik dat fimlpje zag !!!!!
pi_60068567
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef J.Herrer het volgende:
Even het verhaaltje onder de video lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2008 00:45:13 ]
pi_60068569
quote:
Leuk voor je.
Heeft verder niks te maken met de Islam dombo

Het heeft te maken met Koerden en Satanisten ( )
pi_60068587
vreselijk eigenlijk als je bedenkt dat de meeste van die mannen hun boekje te buiten mogen gaan, terwijl je als vrouw je dit dan gebeurd. en dan word je nog door tig mobieltjes gefilmt.. bleh nou om trots op te zijn.
pi_60068599
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
Tsja. Zieke geesten hou je altijd.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60068614

Nog zoiets schitterends

En dan doel ik niet op de titel, maar op het schrikbewind dat de Taliban heeft uitgeoefend c,q, uitoefent.
pi_60068623
quote:
En jij wil mod worden?

Kneus.
pi_60068649
ik heb 5 en een halve minuut gekeken....
bizar dat dit gebeurt...

en wat me opvalt in dit filmpje is dat ze wel haar blote billen bedekken met haar rokje want dat kan schijnbaar niet , maar ze kunnen wel betonblokken op haar hoofd gooien?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_60068650
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:

[..]

En jij wil mod worden?

Kneus.
Moet ik weer zeggen dat je je moet inlezen? !

Klacht 1: Mensen die zich elke keer maar weer druk maken om een filmpje van een jaar oud !

Klacht 2: Mensen die niet naar PI's kijken

Klacht 3: Kortzichtige mensen
pi_60068657
quote:
Kortzichtige mensen blijven er altijd helaas.
  zondag 13 juli 2008 @ 00:50:49 #20
168255 J.Herrer
pi_60068665
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:45 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Leuk voor je.
Heeft verder niks te maken met de Islam dombo

Het heeft te maken met Koerden en Satanisten ( )
Ja ik ben koning, maar zo speciaal dat ik alles kan lezen in de 1 seconde dat ik het opende en afsloot ben ik ook nou weer niet
pi_60068668
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:49 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Klacht 1: Mensen die zich elke keer maar weer druk maken om een filmpje van een jaar oud !

Tuurlijk
  zondag 13 juli 2008 @ 00:51:40 #22
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60068684
Tekst? Ik wil de vid niet zien me dunkt
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 13 juli 2008 @ 00:51:57 #23
215298 Loofus
like the band.
pi_60068687
Ik kan ook wel huilen . Naar filmpje.

Mede door de muziek van Damien Rice die ik aan had staan, maar toch. Echt erg!
pi_60068689
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:50 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ja ik ben koning, maar zo speciaal dat ik alles kan lezen in de 1 seconde dat ik het opende en afsloot ben ik ook nou weer niet
Dit zegt wel genoeg over jouw denkniveau...
  zondag 13 juli 2008 @ 00:52:30 #25
168255 J.Herrer
pi_60068696
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

Kortzichtige mensen blijven er altijd helaas.
Helaas ja
  zondag 13 juli 2008 @ 00:54:13 #26
168255 J.Herrer
pi_60068723
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:52 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Dit zegt wel genoeg over jouw denkniveau...
C *

Wat mot je van me gast, val me nou niet steeds lastig
pi_60068729
wat er ook toegestaan is (eerwraak) .... je dóet het toch niet??

Ik kan mij werkelijk waar niet voorstellen dat hoe je ook opgegroeid bent en waar je ook woont dit in je hoofd haalt... en niet één geschifte eikel de kortsluiting heeft.. maar een grote groep mensen die dit blijkbaar allemaal als normaal...als must beschouwen....

Hebben dit soort mensen geen hart? Geen besef?

Ongelooflijk.

Vergelijkbaar met hoe mensen het in hun hoofd halen om bv baby's uit de buik van de moeder te snijden en ermee op straat te gaan voetballen.
pi_60068744
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:54 schreef Rimpelhond het volgende:

Ik kan mij werkelijk waar niet voorstellen dat hoe je ook opgegroeid bent en waar je ook woont dit in je hoofd haalt... en niet één geschifte eikel de kortsluiting heeft.. maar een grote groep mensen die dit blijkbaar allemaal als normaal...als must beschouwen....

Ongelooflijk.

Vergelijkbaar met hoe mensen het in hun hoofd halen om bv baby's uit de buik van de moeder te snijden en ermee op straat te gaan voetballen.
Als het aan de burger zou liggen zouden we hier ook genoeg lynchfeestjes hebben hoor.
pi_60068756
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:54 schreef Rimpelhond het volgende:

Ongelooflijk.

De mens is het gewelddadigste en gevaarlijkste beest op aarde.
pi_60068770
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:55 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als het aan de burger zou liggen zouden we hier ook genoeg lynchfeestjes hebben hoor.
Dus er moet daar een betere wetgeving komen en een beter controle daarop?
  zondag 13 juli 2008 @ 00:58:17 #31
215298 Loofus
like the band.
pi_60068786
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:49 schreef prupke het volgende:
en wat me opvalt in dit filmpje is dat ze wel haar blote billen bedekken met haar rokje want dat kan schijnbaar niet , maar ze kunnen wel betonblokken op haar hoofd gooien?
Dat dus...

Soms wil ik eigenlijk ook wel dat je sommige dingen niet weet... Ook al is het filmpje een jaar oud en gaat het hier niet specifiek om de islam 't blijft toch schokkend dat er mensen te vinden zijn die dit uberhaupt in hun hoofd halen.
pi_60068788
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:55 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

en dat maakt dat ik het zou moeten begrijpen?
pi_60068795
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:57 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dus er moet daar een betere wetgeving komen en een beter controle daarop?
Waar zeg ik dat? We moeten ons gewoon niet teveel bemoeien met andere landen, alhoewel ik dit wel afkeur. Maar in Nederland komen wraakgevallen ook vaak voor, en dan niet alleen eerwraak.
pi_60068814
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:

-edit-
quote:
MOSOEL, 28/04/2007: Volgens de Koerdische website ‘www.Jebar.info’ hebben naar schatting 1000 mannen van Yezidische afkomst, zich schuldig gemaakt aan de moord op een tienermeisje. Dit, omdat het meisje van huis zou zijn weggelopen om te kunnen trouwen met een jongen van Islamitische afkomst, waarop ze verliefd was geworden. Ook zou het Yezidi-meisje zich bekeerd hebben tot de Islam.

De afgelopen vier maanden had het meisje een schuilplaats toegewezen gekregen van lokale moslimsjeiks. Men beweert dat haar familie de laatste dagen geprobeerd heeft om haar weer terug te laten keren naar haar ouderlijke huis. Hierbij zou ze overtuigd zijn geraakt van het feit dat haar familie haar vergeven had voor de ‘fouten’ die ze gemaakt zou hebben.

In een korte, met een telefoon opgenomen video, dat gemaakt is door de aanwezigen tijdens de moord, is duidelijk te zien hoe het meisje mishandeld en vermoord wordt. Ze is tijdens haar reis terug naar huis, in een hinderlaag gelokt door ongeveer 1000 mannen die haar opgewacht hebben om haar vervolgens op een zeer brute wijze te kunnen vermoorden. Zo laten de beelden zien hoe de mannen grote stenen op haar hoofd gooien, hoe ze voor de voeten wordt geworpen en in haar maag en gezicht geschopt wordt, terwijl ze ligt te schreeuwen van de pijn. Dit gaat door, totdat er iemand komt die een einde aan haar leven maakt, door met een grote steen op haar gezicht te gooien.

Tevens zijn in de fragmenten te zien dat het meisje eerst uitgekleed is, om zo te kunnen symboliseren dat ze haar familie en haar godsdienst heeft onteerd. Ze ligt half naakt op de grond, nog steeds ademend, terwijl haar geplette gezicht bedekt is met bloed.

Volgens de bovengenoemde website waren ook bewapende politieagenten en ambtenaren bij de moord aanwezig. In feite hebben zij de menigte geholpen om de vrouw te kunnen vermoorden. Dit, in plaats om te proberen de misdaad te voorkomen. De opgenomen beelden bevestigen dit.

Enige momenten later arriveerde ook de Iraakse leger en weigerde de toegang aan onbevoegden, inclusief de pers. Het vermoorden van vrouwen, wegens eer, schande en religie komt nog steeds voor in Zuid-Koerdistan en Irak. De bovengenoemde incident is niet ongewoon in enkele diepgaande godsdiensten en traditionele gemeenschappen.

Bron: www.Jebar.info, Iraaks Koerdistan (Mosul).
Meer Info over de aktie van de Koerdische Regionale Garde:
http://www.krg.org/articles/article_detail.asp?LangNr=12&LNNr=28&RNNr=70&ArticleNr=17629
quote:
LAATSTE ONTWIKKELINGEN: Research & Development.
Oorzaak: Uit te hand mislukte gedwongen huwelijk en het afschuwen van partner naar ander stam van de Koerden (afstand nemen van Yezidisme).
Yezidische jongen: de Yezidische Koerd vond dat Yezidische meisje (ook Koerdisch) met hem moest trouwen.
Yezidische meisje: het Koerdische meisje van Yezidsiche afkomst weigerde de hand van deze jongen en koos voor een ‘Soennitische Koerd’ (moslimjongen), waarna zij zich later naar de Islam heeft bekeerd.
Yezidisme: het Yezidisch geloof verbiedt het huwen met een ander geloofspartner (ander religie) wegens schending eer van het geloof en de eer van de familie.
Resultaat: de Yezidische jongen nam eerwraak door eigenhandig zonder tussenkomst van de wetgeving: het stenigen aan te kondigen tegen deze bekeerde moslima die haar Yezidische geloof de rug heeft toegekeerd en zijn eer heeft geschonden met de dood tot gevolg.
Gevolgen: ontstaan voortdurende clandenstine stammenoorlog tussen deze 2 Koerdische groepen, nl.: Yezidische en Soennitische Koerden duren veder, met aan beide kanten vallen er slachtoffers.
Wetgeving: eerwraak (eermoord) is toegestaan in de Koerdische wetgeving. Zie onderste Engelse website (4e paragraaf, 1e regel). The Kurdistan National Assembly (parliament) in 2002 repealed articles in Iraqi law which allowed for “honour” killings to go unpunished.
.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60068844
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:59 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? We moeten ons gewoon niet teveel bemoeien met andere landen, alhoewel ik dit wel afkeur. Maar in Nederland komen wraakgevallen ook vaak voor, en dan niet alleen eerwraak.
Ik zeg niet dat jij dat zegt, ik bedoelde het meer als een idee. Zo van "het zou eens tijd worden dat er daar menselijke wetgeving en een fatsoenlijke uitvoering daarvan komt".

Zoiets
pi_60068935
Islam ies vrede.
pi_60068964
Verschrikkelijk dat mensen elkaar zoiets kunnen aandoen.
pi_60068968
quote:
Mensen zoals jij zouden ze moeten verbannen naar dat soort landen!
Shame on you, wat ziek om daar om te lachen.
Stoer hoor, het zou je familielid zijn en dan nog al is het je buurmeisje?
Maakt niet uit wie zij is, ik vind het gruwelijk hoe mensen dit arme kind ombrengen door een of andere simpele redenering.
Mensen met een zeer low iq dat is wel duidelijk.
  zondag 13 juli 2008 @ 01:15:51 #39
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60068987
Als je hier op zaterdagavond naar gaat zitten kijken heb je echt geen leven............. mja als je op zateravond/nacht zit te fokken heb je dat toch al niet
pi_60068994
quote:

[..]

Hoe dom kun je toch zijn!
pi_60069004
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:15 schreef dgbw het volgende:
Als je hier op zaterdagavond naar gaat zitten kijken heb je echt geen leven............. mja als je op zateravond/nacht zit te fokken heb je dat toch al niet
m.a.w jij hebt dus geen leven?
Mooi dat je het even meldt, dat meisje heeft geen leven meer dat is duidelijk.
pi_60069023
"eer"
  zondag 13 juli 2008 @ 01:17:52 #43
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60069027
triest

ziek filmpje trouwens.
Huilen dan.
pi_60069076
quote:
Echt simpel en ziek!

Damn das fucked up
Ik zou echt die menigte inrennen en haar vastpakken en keihard rennen naar een auto en er vandoor gaan ofzo, wel met een 9 millimeter want you never know. Vraag me wel af of er echt 1.000 man omheen stonden dat zijn er wel wat veel. En die betonblokken zijn te erg gewoon.

Dutch is Huillie
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_60069079
Genegeerd door de hele Nederlandse pers
Aan alle dagbladen van Nederland

Dinsdag jl. (21-12-04) verscheen in Het Parool een schokkend artikel. Twee meisjes in Iran in de tienerleeftijd zouden waarschijnlijk nog dezelfde week ter dood worden gebracht na een vonnisbekrachtiging van het Iraanse hoge gerechtshof. Beiden waren aanvankelijk veroordeeld tot de strop door een lagere rechtbank, maar in één van beide gevallen is dit vonnis omgezet in dood door steniging. De misdaad van de één, een zekere Leyla M, zou zijn, dat zij jarenlang seksueel misbruikt is, eerst door haar ouders en later door de mannen aan wie zij door haar ouders was verkocht. Zij is nu 19 maar zou de geestelijke ontwikkeling hebben van een meisje van acht. Zij is veroordeeld tot de strop. Mogelijk is het vonnis op het moment dat ik dit schrijf al voltrokken. De andere, Hajieh Esmailvand, zou een buitenechtelijke affaire hebben gehad. Ook zij schijnt nog tiener, of althans een jonge vrouw te zijn. Zij en haar minnaar, die ten tijde van hun verhouding 17 was, zijn door de lagere rechtbank veroordeeld tot de strop. Maar voor Hajieh heeft het hooggerechtshof die straf omgezet in executie door steniging. Steniging betekent voor vrouwen dat ze worden ingegraven tot aan de borst en vervolgens worden bekogeld met stenen die klein genoeg zijn om er niet direct aan te sterven. De dood moet langzaam en gruwelijk zijn. Aan deze gruwelijke dood gaat meestal nog een geseling vooraf met een zweep die met metaalstrip is bewapend om meer pijn en ergere verwondingen te veroorzaken dan met een normale zweep. Deze geseling is veelal 100 zweepslagen. Het Parool maakt melding van nog een andere veroordeling, nl. van Zhila Izadyar, oud 13 jaar. Zij zou een kind gebaard hebben van haar twee jaar oudere broer en incest recidiviste zijn al vanaf haar negende. Op dit moment heeft zij 53 zweepslagen ontvangen. Haar gezondheidstoestand is zodanig dat het twijfelachtig is of zij zal overleven om haar steniging, mogelijk later, op haar 18e nog te kunnen meemaken. Aan hulpverleensters laat ze weten naar school te willen net als andere kinderen.

Overigens, de Iraanse vorm van de sjaria staat geseling en steniging toe van meisjes vanaf negen jaar. De richtlijn executie niet voor het 18e jaar te voltrekken en zo mogelijk om te zetten in ophanging is een 'humane' maatregel van de overheid. Daaraan houdt men zich overigens niet zoals uit het bovenstaande geval van Hajieh en uit het onderstaande geval van Atefeh Rajabi blijkt. Ook wil dit niet zeggen dat, als men op zijn negende wordt veroordeeld, men voor steniging zou worden gespaard, men mag er dan negen jaar naar toe leven om dan alsnog te worden geëxecuteerd. De leeftijd van negen heeft overigens te maken met het feit dat Mohammed zijn jongste vrouw Aischa trouwde op haar negende. Een meisje van negen wordt daarom geacht in staat te zijn zich als een 'zedige' echtgenote te gedragen en moet dus dienovereenkomstig worden berecht. Nog afgezien van het feit of het erg plausibel is dat een meisje van negen zich uit eigen initiatief aan een incestueuze verhouding waagt, gaat het hier in alle gevallen om feiten waarin onder een normaal rechtssysteem überhaupt geen vervolging zou worden ingesteld, behalve dan tegen de verkrachters waar de meisjes het slachtoffer van zijn. Er zijn naar het Parool stelt, dit jaar tenminste drie keer eerder kinderen geëxecuteerd wegens seksuele daden. Verscheidene websites stellen dat het werkelijke aantal waarschijnlijk rond de 25 zal liggen. Met name wordt door Amnesty genoemd het geval van Atefeh (of Ateqeh) Rajabi. Zij werd 16 aug. jl. ter dood gebracht na te zijn veroordeeld wegens een relatie met een oudere man die haar tot geslachtsgemeenschap zou hebben gedwongen. Zij was pas zestien. Maar omdat de Iraanse richtlijn op dat moment adviseerde doodstraffen niet voor het 18e jaar te voltrekken, heeft men op papier haar leeftijd veranderd in 22. Haar snelle executie - de rechter deed tegen iedere gewoonte in zelf de strop om haar hals - schijnt zijn oorzaak te vinden in het feit dat zij tijdens het proces de rechter had getart door haar hoofddoekje af te doen. Kermend en smekend om genade werd zij naar de galg geleid. Urenlang werd haar lichaam bengelend aan een hijskraan ter afschrikking aan het publiek getoond. Haar verkrachter kreeg slechts zweepslagen. Dit is maar een greep uit de details, details die zo gruwelijk zijn dat men er toe zou neigen ze niet te geloven, en, als men ze al zou geloven zo snel mogelijk zou willen verdringen. Maar ze zijn waar. Onnodig hieraan toe te voegen dat Iran, al doende, zo ongeveer iedere denkbare VN-overeenkomst die het zelf heeft ondertekend heeft geschonden. De wreedheden tegen kinderen en vrouwen van dit regiem gaan ieder voorstellingsvermogen te boven en evenaren of overtreffen zelfs die van de nazi's. Onvoorstelbaar is dat vonnissen in hoger beroep niet worden vernietigd maar bekrachtigd of zelfs verzwaard. De hoogste rechters in dit land zijn dus van hetzelfde kaliber, of erger, dan Marc Dutroux. Stel u voor een land waarin de rechtszaak Dutroux zou zijn geëindigd in de geseling en steniging van zijn laatste overlevende slachtoffers. Dan heeft u dus Iran, een land dat reisbureaus aanprijzen als een ongewoon maar aantrekkelijk vakantieland.

Enige maanden geleden las ik in Volkskrant Magazine een artikel over een Iraanse asielzoekster, die overspel had gepleegd, uitgehuwlijkt was geweest aan een Hezbollah die haar vernederde, en verliefd was geworden op een man die haar liefde beantwoordde. Dus was ze door haar man aangeklaagd en volgens de sjaria veroordeeld tot steniging. Ze was het land uitgesmokkeld door haar broer en zou worden teruggestuurd door Rita Verdonk met de practische zekerheid te worden gestenigd. Zij had immers in de haast geen paspoort kunnen meenemen en was natuurlijk nog minder in staat geweest om eerst bij de instanties haar dossier op te vragen. Absoluut noodzakelijk om voor asiel in aanmerking te komen! En bovendien is Iran op dit moment (aldus onze regering) veilig. Zeker! zo veilig als Duitsland voor joden in 1939. Zo zitten wij met een regering die geheel in strijd met VN-verdragen het asielbeleid ondergraaft alsof Nederland het gevaar te duchten zou hebben van de asielzoeker. Niemand wil zo graag integreren in een ander land als mensen die in hun eigen land met de dood worden bedreigd. Bovendien zijn dit veelal de meest intelligente, ontwikkelde, seculiere en kritische mensen, mensen dus die aan de opbouw van Nederland een waardevolle bijdrage kunnen leveren. Als Nederland al iets van allochtonen te duchten heeft, dan zijn dit de opportunisten en infiltranten. Die komen het land überhaupt niet via het asielrecht binnen maar via andere wegen en kunnen dus niet via de weg van het asielbeleid worden aangepakt.

Iran heeft bijna een atoombom. Europa denkt daar door diplomatiek overleg wat tegen te kunnen doen. Het meent kennelijk dat met het bewind in Iran betrouwbare afspraken te maken zijn. Het bovenstaande relaas maakt duidelijk met wat voor psychopaten en met wat voor soort seksuele perversie we in de regerende macht van dit land te doen hebben. Kan er dan enige twijfel over bestaan wat de waarde is van afspraken met deze ontmenselijkte wezens? We weten wat onze afspraken met Hitler voor de 2e wereldoorlog waard waren. We hebben gezien wat het leven van een kind, een meisje, een vrouw waard is voor dit religieus fascisme. We weten inmiddels ook dat in tegenstelling tot het nazi-fascisme dit reli-fascisme ook geen enkele waarde hecht aan het eigen leven. Het is niet moeilijk in te schatten wat een atoomwapen betekent in handen van een staat die op dit religieus fascisme is gebaseerd en die zich geroepen zou kunnen voelen tot het voltrekken van de goddelijke apocalyps. Waarschijnlijk is onze laatste kans een volstrekt desastreuze derde wereldoorlog te vermijden te proberen in Iran een machtswisseling te bewerkstelligen, vergelijkbaar met die welke in Servië heeft plaatsgevonden. Daartoe zullen Europa, VS, Sovjet-Unie, China en VN moeten samenwerken. Alleen deze tezamen zullen een pressie kunnen uitoefenen die een wereldramp kan vermijden. Ondertussen kan het Internationaal Gerechtshof in Den Haag beginnen met de voorbereiding van het ayatollah-tribunaal.

Ik smeek alle geadresseerde kranten (Het Parool schijnt het niet belangrijk genoeg te vinden voor een follow-up) aan deze zaak de hoogste prioriteit te geven en op te houden de ogen te sluiten voor de verschrikkelijkste misdaden tegen de mensheid die wellicht ooit onder de zon zijn voorgevallen. Volledige openbaarheid omtrent de zegeningen van de sjaria zal wellicht vele moslimjongeren van radicalisering kunnen weerhouden. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat feiten als deze voor doorsnee Nederlandse moslimjongeren te verteren zijn (Maar die onvoorstelbaarheid gold ook de feiten zelf). Ook wil ik mijn misnoegen uitdrukken over het feit, dat de pers deze zaken jarenlang heeft verzwegen of ze afvoert naar een klein kolommetje op een binnenpagina. Maandenlang praten de kranten over één Theo van Gogh, terwijl ze zwijgen over de duizenden vrouwen en kinderen waar van Gogh's en Hirsi's film Submission over gaat. Vervolgens krijgt Hirsi met goedkeuring van de hele pers en politiek min of meer de schuld van Van Gogh's dood en wordt de film als een wangedrocht aangemerkt: ook haar schuld want Theo had al gezegd dat er te weinig humor in zat. Had hij er dan iets zoals 'caramel van suikerzieke joden' in willen stoppen, 'biefstuk van gegeselde meisjesbillen?' of 'ragout van Somalische meisjeskittelaars?', hoe moet ik me dat voorstellen met een onderwerp waarbij iedere humor je op de lippen besterft? Een bewijs dat ook in Nederland één man nog altijd zwaarder weegt dan een menigte vrouwen. Hoe lang wordt er gepraat als op de Wallen in Amsterdam een prostituee de hals wordt afgesneden (hetgeen niet lang voor de moord op Van Gogh gebeurde)? Er wordt zelfs in alle talen over gezwegen of dit misschien een religieus motief kan hebben gehad, ondanks het feit dat later bericht wordt dat de Hofstadtgroep de Wallen in kaart bracht voor eventuele aanslagen.

De argumentatie dat het belichten van deze feiten averechts zou werken is een regelrechte lafheid. Moord (en ook verkrachting) is niet met de mantel der liefde te bedekken of iets waar men ethische, politieke of juridische compromissen mee zou kunnen sluiten. Als de moslimgemeenschap aan de loutere openbaarheid van de feiten aanstoot zou nemen, dan zou zij daarmee haar geloof als zodanig diskwalificeren. Als zij zich van deze daden niet zou kunnen of willen distantiëren, dan is zij volledig zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van haar keuzen. In dat geval is confrontatie vroeg of laat hoe dan ook onvermijdelijk. We zijn hier niet aan het godslasteren, zelfs gaat het niet om de vrije meningsuiting, maar om de openbaarmaking van een werkelijkheid die te afschuwelijk is voor woorden. Over godslastering gesproken. Ik vraag mij af of de foto van de rug van dertienjarige Zhila Izadyar na geseling, die op internet te vinden is, en die zo veel wegheeft van de gegeselde vrouwen met Koranteksten van Hirsi Ali's Submission, zonder die Koranteksten, niet godslasterlijk is. Zo niet, waarom is zo'n foto dat mét Koranteksten dan wel? Want het verband is niet toevallig. Het zijn de teksten die deze daden voorschrijven. Het verband tussen de Koran en de geseling kan daarom niet godslasterlijk zijn, omdat zij aan de Koran zelf ontleend is. Dan zou de Koran zelf godslasterlijk zijn. Ook het verband met het vrouwenlichaam komt van de Koran zelf. Ergo, het enige godslasterlijke kan dus het vrouwenlichaam zelf zijn. Waarom heeft God dan zo'n godslasterlijk lichaam geschapen als Hij daarmee zichzelf lastert? Wie de koan op kan lossen, mag zich bij mij melden om zijn tong te laten uittrekken.

http://home.unet.nl/olive.press/Pubermoorden%20in%20Iran.html
pi_60069107
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

Damn das fucked up
Ik zou echt die menigte inrennen en haar vastpakken en keihard rennen naar een auto en er vandoor gaan ofzo, wel met een 9 millimeter want you never know. Vraag me wel af of er echt 1.000 man omheen stonden dat zijn er wel wat veel. En die betonblokken zijn te erg gewoon.

Dutch is Huillie
En het enige wat ze "verkeerd" deed was verliefd worden.

Damn..
pi_60069119
Waarom gaan veel mensen er vanuit dat de Koran de boosdoener is? Het ligt niet aan het geschrift, maar aan de interpretatie ervan door mensen. En niet elk mens is zo slim om het correct te interpreteren. Ik wijs elke vorm van godsdienst af, maar sta wel open om er over te leren en dat zouden meer mensen moeten doen vind ik.
pi_60069140
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:26 schreef Juup© het volgende:
Waarom gaan veel mensen er vanuit dat de Koran de boosdoener is? Het ligt niet aan het geschrift, maar aan de interpretatie ervan door mensen. En niet elk mens is zo slim om het correct te interpreteren. Ik wijs elke vorm van godsdienst af, maar sta wel open om er over te leren en dat zouden meer mensen moeten doen vind ik.
Het zijn dan ook (in dit geval) geen moslims trouwens.

De omgeving werd zo boos ómdat ze met een moslimman trouwde.
  zondag 13 juli 2008 @ 01:30:35 #49
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069147
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Mensen met een zeer low iq dat is wel duidelijk.
Dat hoeft niet persé.
Die mensen zijn zo opgevoed en opgegroeid, met een afschuwelijke geloofs doctrine die van vrouwen maar een minderwaardig schepsel maakt, waar je naar believen mee kunt doen wat je wilt. En onderschat ook de kracht van ophitsing niet. Ze staan elkaar allemaal op te fokken daar. Dat heeft ook wel een versterkend effect op de zogenaamd plausibele reden waarom ze dit doen.

In ieder geval is het walgelijk dat dit voorkomt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60069165
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het zijn dan ook (in dit geval) geen moslims trouwens.

De omgeving werd zo boos ómdat ze met een moslimman trouwde.
Sorry ik was de posting vergeten te quoten waar ik op doelde
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
Genegeerd door de hele Nederlandse pers
Aan alle dagbladen van Nederland

[...flinke hoeveelheid tekst...]
Deze dus.
pi_60069170
Hmm, beetje schokkerig beeld helaas...
pi_60069193
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:32 schreef DarkSystem het volgende:
Hmm, beetje schokkerig beeld helaas...
Niet schokkend genoeg?
pi_60069211
Ik heb het filmpje niet helemaal gekeken, maar jézus wat ziek.

Boeiend dat het een jaar oud is, dat maakt het niet minder debiel wat ze met dat meisje hebben gedaan. Haar ook echt met 1000 man opwachten, omdat ze verliefd is geworden op de 'verkeerde'. WTF echt, net alsof ze dat zelf nog nooit hebben gehad.

Verder vind ik het trouwens nog veel zieker als je het gaat filmen.
Nah, kan er niet bij met mijn schattige hoofdje dat dit soort dingen gebeuren. Ver-schrik-ke-lijk.
pi_60069219
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:34 schreef Juup© het volgende:

[..]

Niet schokkend genoeg?
Achja, er gebeuren wel meer dingen
  zondag 13 juli 2008 @ 01:39:17 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60069235
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:36 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het filmpje niet helemaal gekeken, maar jézus wat ziek.

Boeiend dat het een jaar oud is, dat maakt het niet minder debiel wat ze met dat meisje hebben gedaan. Haar ook echt met 1000 man opwachten, omdat ze verliefd is geworden op de 'verkeerde'. WTF echt, net alsof ze dat zelf nog nooit hebben gehad.

Verder vind ik het trouwens nog veel zieker als je het gaat filmen.
Nah, kan er niet bij met mijn schattige hoofdje dat dit soort dingen gebeuren. Ver-schrik-ke-lijk.
Na 2 en een halve minuut is 't wel gedaan eigenlijk..
Huilen dan.
pi_60069257
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Na 2 en een halve minuut is 't wel gedaan eigenlijk..
Wat? Het vermoorden van dat meisje in dat filmpje?

Nou ja, ik heb alleen de eerste tien seconden gekeken en toen zag ik niks, dus ging ik verder dingessen, toen keek ik één seconde en had ik het wel weer gezien.
  zondag 13 juli 2008 @ 01:43:05 #57
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069268
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:37 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Achja, er gebeuren wel meer dingen
Dit vind ik ook aardig walgelijk trouwens. Dat mensen een dergelijk iets een beetje schouderophalend afdoen.
pi_60069285
Ik kende een meisje die door haar Iraakse partner geslagen werd met tv snoeren e.d
Gewoonweg keihard mishandelt, gelukkig is ze later weggelopen.
Dom figuur die vent...ken hem ook.
Heel simpel denkend.
Vond zichzelf heel wat en het is niets! Ken nog een vriendin van jaren geleden, verliet haar man, ook een buitenlandse man, hij heeft haar later maar even bekrast met een stanley mes, want ze had hem maar niet moeten verlaten.
Hij vond dat hij echt in zijn recht stond, lulde je die gast ook niet uit zijn kop.
Ken er nog een die psychisch zwaar werd mishandelt door haar buitenlandse jongere vriendje, ze is bij hem weggegaan met veel pijn en moeite, en nu nog is ze niet meer de oude.

Via via hoorde ik een verhaal van een man die zijn exvrouw en kinderen vaak nog op bezoek kreeg, hij vermoorde zijn exvrouw en dochter op een dag, zomaar opeens..
schijnt normaal te zijn?
Nog een verhaal via via, een vrouw gescheiden van haar buitenlandse partner wordt later gewoonweg vermoord.
En dit in eigen land NB!
Ik vind dit schrikbarend ernstig. En iemand kan dan wel zg leuk uit de hoek komen met een opmerking als, dit is al een jaar oud, het gebeurd nu nog...en morgen en overmorgen!
Hoe stop je zoiets nou?
Ik wil hiermee echt niet discrimineren oid maar ik weet wel dat ze vaak hele andere normen hebben dan waar wij mee opgroeien. En dit soort dingen doe je je ergste vijand nog niet aan, nu ben ik zelf een aardig persoon dus dit kan ik echt niet begrijpen.
Wil ik ook niet begrijpen, hoe ziek de mens kan zijn. Hoe kom je erop om dat arme kind zo te mishandelen, alleen zij is een voorbeeld, want het gebeurd daar in die landen elke dag, jaar in jaar uit!
Dit kan toch gewoonweg niet? Het zijn toch geen holbewoners? Stenen tijdperk wezens?

Ik vermoed dat de man die het grote rotsblok op het meisje gooide het snel deed, om haar zo nog meer te besparen zelfs. Klinkt raar maar echt...
  zondag 13 juli 2008 @ 01:45:47 #59
215298 Loofus
like the band.
pi_60069302
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:43 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dit vind ik ook aardig walgelijk trouwens. Dat mensen een dergelijk iets een beetje schouderophalend afdoen.
Dat getuigt inderdaad van het ontbreken van enig empathisch vermogen.
pi_60069307
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:43 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jij doet niet veel anders; je kijkt het filmpje, typt een berichtje en gaat volgende week vrolijk opstap om niet meer terug te denken aan dit. Nee, dan negeer ik het liever.
pi_60069335
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:46 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Jij doet niet veel anders; je kijkt het filmpje, typt een berichtje en gaat volgende week vrolijk opstap om niet meer terug te denken aan dit. Nee, dan negeer ik het liever.
Ok dat is jouw stelling, maar stel God bestaat!
Hij bestaat echt en hij zegt omdat jij dit niet wilt bevatten danwel enig gevoel kunt tonen in deze, dat je een volgend leven krijgt.
Misschien als moeder van een meisje die dat meemaakt, of misschien ben je dan wel een meisje dat dit moet meemaken?
Zeg je dan ook, ok ik haal mijn schouders op?
Stel hé? Dat zou wat zijn, reïncarnatie therapie maar dan anders, het is altijd een ver van mijn bed show maar het is wel goed dat je weet dat dit gebeurd, ook nu nog.
Misschien moeten die mensen wel voorlichting krijgen om zo hun verstand op te vijzelen mits dit nog kan.
  zondag 13 juli 2008 @ 01:51:08 #62
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069350
quote:

[..]

Ik heb het filmpje niet gekeken.
En jij bepaalt niet voor mij hoe ik er volgende week over denk.

Maar je hebt gelijk, ignorance is bliss.
pi_60069353
Filmpje nogmaals bekeken voor die 1000 mn en het klopt echt, nouja minimaal 500.
Echt gigantisch veel mensen op de achtergrond.
pi_60069357
quote:

[..]

Wat wil je dan dat we doen? We kunnen moeilijk onze ogen uit onze kop janken, schieten wij ook niets mee op. Fact is, dat de mensen die er wél 'geschokt' zijn er tenminste bij stil staan dat de wereld nogal hard is af en toe. Schiet dat meisje niets mee op, maar is wel goed voor ons zelfbewustzijn.
  zondag 13 juli 2008 @ 01:51:58 #65
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_60069361
ziek!!!!!!!

t zal je dochter zijn
t arme kind.....

R.I.P.
  zondag 13 juli 2008 @ 01:55:08 #66
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069392
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Misschien moeten die mensen wel voorlichting krijgen om zo hun verstand op te vijzelen mits dit nog kan.
Maar het heeft niet met verstand te maken, maar met een geloofs doctrine. Dat is niet zo maar met een beetje voorlichting weg te werken hoor. Dat gaat pas een beetje werken als ze hun heilige schrift anders leren interpreteren, en daar gaan decennia, zo niet eeuwen, overheen.
pi_60069424
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:55 schreef ElizabethR het volgende:

Dat gaat pas een beetje werken als ze hun heilige schrift anders leren interpreteren, en daar gaan decennia, zo niet eeuwen, overheen.
Mogen ze wel eens mee beginnen dan.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:00:18 #68
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_60069438
Barbaren.
The Light Is Leaving Us All
pi_60069454
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ok dat is jouw stelling, maar stel God bestaat!
Hij bestaat echt en hij zegt omdat jij dit niet wilt bevatten danwel enig gevoel kunt tonen in deze, dat je een volgend leven krijgt.
Misschien als moeder van een meisje die dat meemaakt, of misschien ben je dan wel een meisje dat dit moet meemaken?
Zeg je dan ook, ok ik haal mijn schouders op?
Stel hé? Dat zou wat zijn, reïncarnatie therapie maar dan anders, het is altijd een ver van mijn bed show maar het is wel goed dat je weet dat dit gebeurd, ook nu nog.
Tuurlijk niet, als ik de moeder was zou ik (al werd het m'n eigen dood) de dader(s) opzoeken en afmaken.

Dan zulke dingen gebeuren weet ik en ik keur het zeker niet goed. Vroeger kon ik mij enorm opwinden hierover, net zoals dierenmishandeling, nu nog, maar wat doe je eraan...
  zondag 13 juli 2008 @ 02:09:17 #70
150152 Queen_Bee
pi_60069504
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:55 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Maar het heeft niet met verstand te maken, maar met een geloofs doctrine. Dat is niet zo maar met een beetje voorlichting weg te werken hoor. Dat gaat pas een beetje werken als ze hun heilige schrift anders leren interpreteren, en daar gaan decennia, zo niet eeuwen, overheen.
En dat is juist het probleem.
I'm super sonic man
  zondag 13 juli 2008 @ 02:10:12 #71
150152 Queen_Bee
pi_60069513
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:02 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, als ik de moeder was zou ik (al werd het m'n eigen dood) de dader(s) opzoeken en afmaken.

Dan zulke dingen gebeuren weet ik en ik keur het zeker niet goed. Vroeger kon ik mij enorm opwinden hierover, net zoals dierenmishandeling, nu nog, maar wat doe je eraan...
Je keurt het niet goed maar zou het zelf net zo makkelijk doen? Weliswaar bij de dader maar dan nog.
I'm super sonic man
pi_60069521
islam

Heerlijk geloof. En het mag ook nog allemaal.
pi_60069522
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:02 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Dan doe je dus precies hetzelfde.
pi_60069541
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:10 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Je keurt het niet goed maar zou het zelf net zo makkelijk doen? Weliswaar bij de dader maar dan nog.
Natuurlijk. Als iemand je zoon/dochter b.v. vermoordt dan maken 5 jaar cel dat echt nooit goed.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:15:39 #75
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60069554
Ik heb het filmpje maar niet bekeken; ik kan me er zonder de beelden al wel een voorstelling van maken denk ik.

Ook in dit topic zijn er weer mensen die vinden dat we ons er niet mee moeten bemoeien. Onzin vind ik dat. Als jij hoort van iemand in Limburg die voor de lol hondjes doodtrappen vind je toch ook dat men er wat aan moet doen? Maar als het een stukje verder weg is dan hoeft het ineens niet meer? Waarom eigenlijk niet..omdat het jòu niet raakt? De_Ananas?

Hierom zeg ik al jaren dat de wereld juist een land als Saudi Arabie hadden moeten binnenvallen, of misschien wel Nigeria, waar dit soort zaken nog altijd met aardige regelmaat voorkomen. Maar ja, dan wordt de olie duurder.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60069557
Het grappigste is nog wel dat er altijd verkondigd wordt dat dit niks met de Islam te maken heeft maar met de cultuur daar haha. Mag je mij uitleggen waar die 'cultuur' toch vandaan komt en wat voor een gigantische invloed religie heeft op cultuur.
En zie je dit al gebeuren in Europa, of VS? Neen. Brazilie of Japan? Neen.
Maar wel in het midden oosten waar het 1 groot moslim festijn is.

En wat als er nou uiteindelijk geen allah is daarboven? Dan komen ze er lekker alle 1000 ongestraft vanaf.

Als ik iets voor de mensheid zou kunnen betekenen dan zou het de totale destructie van religie zijn.
Godverdomme wat zou het er dan op voorruit gaan in de wereld.
Ik ben voor alle religieuzen sterriliseren! Wat zeggen jullie daarvan? Een 'humane' (ivm andere methoden) oplossing om over 100 jaar max. van het probleem af te zijn.

Goed idee?
  zondag 13 juli 2008 @ 02:16:19 #77
150152 Queen_Bee
pi_60069558
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:14 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Natuurlijk. Als iemand je zoon/dochter b.v. vermoordt dan maken 5 jaar cel dat echt nooit goed.
Ik zou het niet doen. Al zou ik willen, ik zou het niet eens kunnen. En wat is het probleem daar? Dat ze het kunnen, willen en doen.

Je kunt wel mooi verpakken maar je bent dan net zo slecht. Dus.
I'm super sonic man
  zondag 13 juli 2008 @ 02:17:16 #78
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_60069564
tsja dan is een nucleaire aanval op dat soort landen nog niet zo verkeerd.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:17:17 #79
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60069565
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:11 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Dan doe je dus precies hetzelfde.
1. Groep mensen maakt een jong persoon af voor iets waar ze zelf totaal niks mee te maken hadden.
2. Moeder vermoordt vervolgens één of meerdere moordenaars van haar dochter.

Hoe is dat precies hetzelfde?
  zondag 13 juli 2008 @ 02:18:53 #80
150152 Queen_Bee
pi_60069575
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb het filmpje maar niet bekeken; ik kan me er zonder de beelden al wel een voorstelling van maken denk ik.

Ook in dit topic zijn er weer mensen die vinden dat we ons er niet mee moeten bemoeien. Onzin vind ik dat. Als jij hoort van iemand in Limburg die voor de lol hondjes doodtrappen vind je toch ook dat men er wat aan moet doen? Maar als het een stukje verder weg is dan hoeft het ineens niet meer? Waarom eigenlijk niet..omdat het jòu niet raakt? De_Ananas?

Hierom zeg ik al jaren dat de wereld juist een land als Saudi Arabie hadden moeten binnenvallen, of misschien wel Nigeria, waar dit soort zaken nog altijd met aardige regelmaat voorkomen. Maar ja, dan wordt de olie duurder.
Denk je werkelijk dat je hier iets aan kunt doen? Zoals Elizabeth al stelde, het gaat eeuwen duren om dat eruit te krijgen. Elk nieuw geborene krijgt het weer met de paplepel ingegoten en daar staan we dan met ons geweertje, succes!

Ik denk dat we hier niet vanaf komen tenzij het uitgeroeid wordt, en dat doen we natuurlijk niet.
I'm super sonic man
  zondag 13 juli 2008 @ 02:18:55 #81
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60069577
Ranzig filmpje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 13 juli 2008 @ 02:20:08 #82
150152 Queen_Bee
pi_60069585
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:17 schreef Strani het volgende:

[..]

1. Groep mensen maakt een jong persoon af voor iets waar ze zelf totaal niks mee te maken hadden.
2. Moeder vermoordt vervolgens één of meerdere moordenaars van haar dochter.

Hoe is dat precies hetzelfde?
1. Het slachtoffer heeft pijn, het slachtoffer wordt vermoord.
2. Het slachtoffer heeft pijn, het slachtoffer wordt vermoord.
I'm super sonic man
  zondag 13 juli 2008 @ 02:20:23 #83
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_60069588
Een glimp van de middeleeuwen
leerzaam..
pi_60069590
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:16 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen. Al zou ik willen, ik zou het niet eens kunnen. En wat is het probleem daar? Dat ze het kunnen, willen en doen.

Je kunt wel mooi verpakken maar je bent dan net zo slecht. Dus.
* iets mompelt met gerechtigheid
  zondag 13 juli 2008 @ 02:20:46 #85
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60069593
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:18 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat je hier iets aan kunt doen? Zoals Elizabeth al stelde, het gaat eeuwen duren om dat eruit te krijgen. Elk nieuw geborene krijgt het weer met de paplepel ingegoten en daar staan we dan met ons geweertje, succes!

Ik denk dat we hier niet vanaf komen tenzij het uitgeroeid wordt, en dat doen we natuurlijk niet.
Je kunt dit natuurlijk niet van de ene dag op de andere veranderen Queen_Bee, en dat beweer ik ook niet. Maar het inbrengen van een externe cultuur en het toelaten van meer externe informatie (ten behoeve van educatie) kan dit proces wel versnellen.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:21:49 #86
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60069601
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:20 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

1. Het slachtoffer heeft pijn, het slachtoffer wordt vermoord.
2. Het slachtoffer heeft pijn, het slachtoffer wordt vermoord.
1. Het slachtoffer verdiende het niet.
2. Het slachtoffer verdiende het wel.

Wie kaatst kan de bal verwachten.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:23:30 #87
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069621
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:11 schreef SharQueDo het volgende:
islam

Het heeft niets met de islam te maken, dus je moet beter lezen.

Het zijn Yezidische mensen. En dat is een endogame religie. Dus je bent Yezid bij geboorte.
Verder lees ik net dat Yezidisme een koerdische orale volksreligie is, dus zonder geschriften.
pi_60069655
Alsof moslims daar niet stenigen alleen omdat je dat niet ziet in dit filmpje
pi_60069660
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:15 schreef Strani het volgende:

Hierom zeg ik al jaren dat de wereld juist een land als Saudi Arabie hadden moeten binnenvallen, of misschien wel Nigeria, waar dit soort zaken nog altijd met aardige regelmaat voorkomen.

Maar ja, dan wordt de olie duurder.
Zeer goede opmerking zoals nu Iran aan materiaal kan komen voor het maken van atoomwapens is dit ook gebeurd door vele landen, die met een dichtgeknepen oog spul afleverde, opdat zij de olie goedkoper kregen, helaas nu blijkt dat Iran wel degelijk een gevaar is, komt men er nu ineens op terug.
Als je ziet hoe dit soort mensen die bv bij dit arme meisje, haar doodslaan alsof ze een oud bankstel is dat je mag afrossen omdat je je dag even niet hebt. Besef je dan ook wel dat dit soort simpele zielen in de hoogste posities verkeerd in Iraanse kringen?
Juist de simpele mensen krijgen een hogere rang omdat deze mensen de beste gezagsuitvoerders zijn, wie gehoorzaamt je nml het beste, een intelligent mens die weet waar ze mee bezig zijn of de sukkel, die jarenlang onderuit geschopt is in de maatschappij.
Geef dat soort mensen macht, voila!

Zie film "the wave", Hitler deed dat ook zo nml.
pi_60069666
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:23 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Het heeft niets met de islam te maken, dus je moet beter lezen.

Het zijn Yezidische mensen. En dat is een endogame religie. Dus je bent Yezid bij geboorte.
Verder lees ik net dat Yezidisme een koerdische orale volksreligie is, dus zonder geschriften.
islam of niet, al die mensen in het midden-oosten daar zijn zo gek als een deur.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:30:03 #91
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069673
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:16 schreef andersgezegd het volgende:
Het grappigste is nog wel dat er altijd verkondigd wordt dat dit niks met de Islam te maken heeft maar met de cultuur daar haha. Mag je mij uitleggen waar die 'cultuur' toch vandaan komt en wat voor een gigantische invloed religie heeft op cultuur.
En zie je dit al gebeuren in Europa, of VS? Neen. Brazilie of Japan? Neen.
Maar wel in het midden oosten waar het 1 groot moslim festijn is.

En wat als er nou uiteindelijk geen allah is daarboven? Dan komen ze er lekker alle 1000 ongestraft vanaf.

Als ik iets voor de mensheid zou kunnen betekenen dan zou het de totale destructie van religie zijn.
Godverdomme wat zou het er dan op voorruit gaan in de wereld.
Ik ben voor alle religieuzen sterriliseren! Wat zeggen jullie daarvan? Een 'humane' (ivm andere methoden) oplossing om over 100 jaar max. van het probleem af te zijn.

Goed idee?
Slecht idee.

Wie ben jij namelijk om te bepalen dat alle religies slecht zijn en uitgeroeid moeten worden?
Ik denk dat het niet zozeer gaat om de gewone Jan met de Pet op die toevallig in een god gelooft en probeert zijn leven in teken van die god te stellen. Ik denk dat het van de leiders van al die religieen afhangt. Pas als die bereid zijn om van hun macht (en daarmee dus geld) af te zien, en slechts onderwijzer te zijn in plaats van heerser, er iets zal kunnen veranderen.

Maar zolang alle geestelijke leiders ter wereld voornamelijk geestelijk leider zijn ter meerdere eer en glorie van zichzelf en hun portemonnee, en zolang regeringen daaraan meewerken, zie ik niets veranderen.
pi_60069680
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:21 schreef Strani het volgende:

[..]

1. Het slachtoffer verdiende het niet.
2. Het slachtoffer verdiende het wel.

Wie kaatst kan de bal verwachten.
Maar dan heb je weer de vraag: wie bepaalt of iemand iets verdiend heeft?

1. De mannen die het meisje vermoordden vinden dat zij het verdiende, de moeder vindt dit niet.
2. De moeder vindt dat de mannen het verdienden, de mannen vinden dit niet, want zij vinden nou eenmaal dat het meisje terecht is vermoord.
pi_60069683
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:17 schreef ArnoKlaassen het volgende:
tsja dan is een nucleaire aanval op dat soort landen nog niet zo verkeerd.
Oké nu denken zij hetzelfde over ons...wat zeg je dan?
Atoom gooien op een land is een gruwelijk iets, dat wens je niemand toe.
pi_60069702
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:29 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

islam of niet, al die mensen in het midden-oosten daar zijn zo gek als een deur.
Dat is wel heel generaliserend.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:37:08 #95
150152 Queen_Bee
pi_60069717
Schei uit met je verdienen, als jij kotst op mensen die dat meisje vermoorden, moet je zelf ook geen mensen vermoorden. Iets over hypocriet ofzo? Jij mag het niet maar ik lekker wel Als jij het doet is het slecht maar als ik het doe is het goed N ah nah nah

Niet dus. En dan maakt het geen fuck uit wat voor onzin je eraan plakt, je bent dan een moordenaar. Niets meer, en niets minder. Net zo slecht.
I'm super sonic man
  zondag 13 juli 2008 @ 02:40:53 #96
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60069745
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:11 schreef SharQueDo het volgende:
Islam ies vrede.
Lezen broodmongool.
Ze werd vermoord door haar stam omdat ze met een Islamiet wilde trouwen en zich tot de Islam had bekeerd.
Naja, je zit niet voor niets bij de untercrew van de FP natuurlijk .
-
pi_60069769
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:31 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Maar dan heb je weer de vraag: wie bepaalt of iemand iets verdiend heeft?

1. De mannen die het meisje vermoordden vinden dat zij het verdiende, de moeder vindt dit niet.
2. De moeder vindt dat de mannen het verdienden, de mannen vinden dit niet, want zij vinden nou eenmaal dat het meisje terecht is vermoord.
Dus als jij een dochter hebt die op deze manier afgemaakt word zeg jij "Dat is even pech hebben, maar gelukkig krijgt de dader wel een paar jaar gevangenisstraf, daar zal ie van leren! "

sommige mensen...
  zondag 13 juli 2008 @ 02:44:17 #98
150152 Queen_Bee
pi_60069777
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:43 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Dus als jij een dochter hebt die op deze manier afgemaakt word zeg jij "Dat is even pech hebben, maar gelukkig krijgt de dader wel een paar jaar gevangenisstraf, daar zal ie van leren! "

sommige mensen...
Ik zat al te wachten op zo een debiele opmerking.
I'm super sonic man
pi_60069792
quote:

[..]

sommige mensen...
Waaruit maak jij op dat ik dat zal zeggen?

sommige mensen...
pi_60069798
Bommetje onder het bed van die 1000 lui al heb ik heel dat filmpje niet gekeken.
Als ik dat wel doe krijg ik moordneigingen dus dat doen we maar niet.
pi_60069808
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:45 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Waaruit maak jij op dat ik dat zal zeggen?

sommige mensen...
pi_60069827
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:47 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Doh.
pi_60069835
quote:

[..]

sommige mensen...
Wat ik zou doen als moeder van dat meisje is, haar ver weg sturen als ik wist dat er mannen waren die dit soort plannen hadden, maar misschien wist ze er niets van?
Als het kwaad al geschiedt was, dan zou ik die mannen zeker iets aandoen!
Desnoods een giftige schorpioen in zijn broek.
Daar zouden ze echt niet zomaar van af komen, echt niet.
Anderzijds zijn er vele jonge kinderen, jongens in Iran en Irak naar de oorlog gestuurd, onder het trots mom, kijk eens mijn zoon neemt dienst.
Als een kind niet wilde, dan was hij een afvallige en werd door de familie veracht en niet langer in huis toegelaten, bedoel hoe dom wil je het hebben?
Je eigen zoon, van 11 jaar bv, afstaan aan een oorlog en er trots op zijn, dat je kind dit niet overleeft? Nou, nou fantastisch zeg?
Hoe wordt een mens zo dom en zo achterlijk? Is dat opvoeding, of mis je dan echt wel enkele hersencellen, je kunt ,hoe dom je ook bent, toch ook nadenken en / of meevoelen?
Ik kan dit niet begrijpen gewoon.
pi_60069880
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Wat ik zou doen als moeder van dat meisje is, haar ver weg sturen als ik wist dat er mannen waren die dit soort plannen hadden, maar misschien wist ze er niets van?
Anderzijds zijn er vele jonge kinderen, jongens in Iran en Irak naar de oorlog gestuurd, onder het trots mom, kijk eens mijn zoon neemt dienst.
Als een kind niet wilde, dan was hij een afvallige en werd door de familie veracht en niet langer in huis toegelaten, bedoel hoe dom wil je het hebben?
Je eigen zoon, van 11 jaar bv, afstaan aan een oorlog en er trots op zijn, dat je kind dit niet overleeft? Nou, nou fantastisch zeg?
Hoe wordt een mens zo dom en zo achterlijk? Is dat opvoeding, of mis je dan echt wel enkele hersencellen, je kunt ,hoe dom je ook bent, toch ook nadenken en / of meevoelen?
Ik kan dit niet begrijpen gewoon.

Joh, dat verhaal over de oorlog, kinderen die daarheen worden gestuurd, en ouders die trots zijn als hun kids zijn gevallen 'voor het vaderland' is al jaaaaaaren oud. Kun je je de Romeinen uit de Oudheid herinneren? Toen gebeurde dat ook al. Niets veranderd dus in dat opzicht.
pi_60069894
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:56 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Joh, dat verhaal over de oorlog, kinderen die daarheen worden gestuurd, en ouders die trots zijn als hun kids zijn gevallen 'voor het vaderland' is al jaaaaaaren oud. Kun je je de Romeinen uit de Oudheid herinneren? Toen gebeurde dat ook al. Niets veranderd dus in dat opzicht.
Al jaren oud ja hé hé dat weet ik!
Daar gaat het niet om, het gaat erom hoe men daar nadenkt.
Wat daar normaal is, in hun ogen, is dat hier gelukkig niet zo.
  zondag 13 juli 2008 @ 03:00:16 #106
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60069916
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Schei uit met je verdienen, als jij kotst op mensen die dat meisje vermoorden, moet je zelf ook geen mensen vermoorden. Iets over hypocriet ofzo? Jij mag het niet maar ik lekker wel Als jij het doet is het slecht maar als ik het doe is het goed N ah nah nah

Niet dus. En dan maakt het geen fuck uit wat voor onzin je eraan plakt, je bent dan een moordenaar. Niets meer, en niets minder. Net zo slecht.
Het is net hoe je het ziet. Ik ben tègen moorden, anders zou dit onderwerp me ook niet raken. Maar als jij iemand vermoordt dan heb je er zelf blijkbaar geen problemen mee? Dus als je dan zelf vermoord word dan lijkt me dat niet zo erg.

Laat ik het zo stellen: Als ik iemand zonder reden zou vermoorden en vervolgens zelf zou worden omgelegd, zou ik niet bij Petrus aan de hemelpoort gaan staan huilen dat het oneerlijk was.

Je smiley naast je post verraadt sarcasme. Laten we elkaar wel een beetje blijven respecteren in deze discussie.
pi_60069922
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Zelfs al wist ze ervanaf, vluchten had wellicht weinig nut gehad, ik weet het niet. Maar blij om te horen dat ik niet de enige idioot ben die het niet erbij zou laten
pi_60069933
quote:
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60069943
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Al jaren oud ja hé hé dat weet ik!
Daar gaat het niet om, het gaat erom hoe men daar nadenkt.
Wat daar normaal is, in hun ogen, is dat hier gelukkig niet zo.
Nou ja, ik zou dus zeggen: ze weten niet beter. Ik snap het ook niet hoor, maar ik snap sowieso niet wat iemand in bijvoorbeeld het leger wil doen. Maar nu dwaal ik af van het oorspronkelijke onderwerp.

Trouwens, die mensen die dat meisje vermoord hebben zijn echt achterlijk (jaja tot die conclusie waren we al gekomen). Het slaat gewoon nergens op dat ze vermoord wordt (en dan ook nog op zo'n pijnlijk en vernederende manier). Hoe in vredesnaam hebben die mannen ooit bedacht haar te gaan vermoorden omdat ze verliefd is op iemand? Die mensen hebben schijnbaar absoluut geen inlevingsvermogen.
Ik snap sowieso het hele principe van o.a. eerwraak niet. Het levert helemaal niets op, maar als het eenmaal begonnen is, is het ook bijna niet te stoppen aangezien de trots van de familie eraan gaat. Wat ik op zich begrijp, ze moeten er gewoon niet aan beginnen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 13-07-2008 03:05:42 ]
pi_60069949
Wat Pim al zei; 'een achterlijke cultuur'
Die hersenspoeling...
pi_60069966
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:01 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Zelfs al wist ze ervanaf, vluchten had wellicht weinig nut gehad, ik weet het niet. Maar blij om te horen dat ik niet de enige idioot ben die het niet erbij zou laten
Geen idee of ik het erbij zou laten. Ik zou vast wel iets doen, of in ieder geval zeer, zéér sterk de neiging hebben om iets terug te doen, maar waarschijnlijk zou ik ook zoiets hebben van "ik verlaag me niet tot hun niveau.". Omdat ik dus anders (imo) zelf geen haar beter zou zijn.
  zondag 13 juli 2008 @ 03:08:42 #112
150152 Queen_Bee
pi_60069979
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Het is net hoe je het ziet. Ik ben tègen moorden, anders zou dit onderwerp me ook niet raken. Maar als jij iemand vermoordt dan heb je er zelf blijkbaar geen problemen mee? Dus als je dan zelf vermoord word dan lijkt me dat niet zo erg.

Laat ik het zo stellen: Als ik iemand zonder reden zou vermoorden en vervolgens zelf zou worden omgelegd, zou ik niet bij Petrus aan de hemelpoort gaan staan huilen dat het oneerlijk was.

Je smiley naast je post verraadt sarcasme. Laten we elkaar wel een beetje blijven respecteren in deze discussie.
Pardon? Ik verkondig hier de hele tijd dat ik het niet eens zou kunnen en vind dat meneer vader de moordenaar van zijn dochter ook niet mag vermoorden
I'm super sonic man
pi_60069993
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:07 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Geen idee of ik het erbij zou laten. Ik zou vast wel iets doen, of in ieder geval zeer, zéér sterk de neiging hebben om iets terug te doen, maar waarschijnlijk zou ik ook zoiets hebben van "ik verlaag me niet tot hun niveau.". Omdat ik dus anders (imo) zelf geen haar beter zou zijn.
Heb je al kinderen?
Nou geloof me een tijger is niet veel sterker dan de ouders van een kind.
En zouden die ouders waarvan waarschijnlijk de mannelijke helft van de familie erbij aanwezig was, ook dit filmpje zien?
GRUWELIJK!
Maar ze zullen zich vast niet schamen, men klopt hen op de schouders voor deze in hun ogen zo goede daad, ongelooflijk toch?
pi_60069994
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:04 schreef Noortje. het volgende:

[..]
Trouwens, die mensen die dat meisje vermoord hebben zijn echt achterlijk (jaja tot die conclusie waren we al gekomen). Het slaat gewoon nergens op dat ze vermoord wordt (en dan ook nog op zo'n pijnlijk en vernederende manier). Hoe in vredesnaam hebben die mannen ooit bedacht haar te gaan vermoorden omdat ze verliefd is op iemand? Die mensen hebben schijnbaar absoluut geen inlevingsvermogen.
Ik snap sowieso het hele principe van o.a. eerwraak niet. Het levert helemaal niets op, maar als het eenmaal begonnen is, is het ook bijna niet te stoppen aangezien de trots van de familie eraan gaat. Wat ik op zich begrijp, ze moeten er gewoon niet aan beginnen.
Die mensen zijn gewoon zo opgegroeid, cultuur enzo, achterlijk? Ja, maarja, wraakgevoelens heeft iedereen welleens maar dit gaat idd wat ver.
  zondag 13 juli 2008 @ 03:12:58 #115
150152 Queen_Bee
pi_60070011
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:10 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Heb je al kinderen?
En zouden die ouders waarvan waarschijnlijk de mannelijke helft van de familie erbij aanwezig was, ook dit filmpje zien?
GRUWELIJK!
Maar ze zullen zich vast niet schamen, men klopt hen op de schouders voor deze in hun ogen zo goede daad, ongelooflijk toch?
Die ouders hadden haar toch naar huis gelokt? Zo hoppa, de val in
I'm super sonic man
  zondag 13 juli 2008 @ 03:13:58 #116
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_60070020
Zeer betreurenswaardig zoiets en dan te bedenken wat er door zo'n meisje heen moet gaan, wanneer ze zo op de grond ligt dit te ondergaan. Maar de reacties die eronder op die website worden gegeven zijn ook weer zo typerend. Wel begrijpelijk, maar vaak ook weer die oude koeien uit de sloot.
pi_60070044
Gadverdamme hier kan ik dus echt niet tegen
Misselijk word ik ervan
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60070046
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:10 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Die mensen zijn gewoon zo opgegroeid, cultuur enzo, achterlijk? Ja, maarja, wraakgevoelens heeft iedereen welleens maar dit gaat idd wat ver.
Door hun cultuur schijnen ze hun menselijke verstand te verliezen. Beetje zonde, maar nog steeds geen excuus.
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:10 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Heb je al kinderen?
GRUWELIJK!

Nee, ik ben 15.

Mja dat is dus wat het nog erger maakt, de moordenaars worden er niet voor gestraft, want 'zo is de cultuur daar nu eenmaal'. Levenslang op brood en water.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 13-07-2008 03:20:59 ]
  zondag 13 juli 2008 @ 03:20:35 #119
84524 Morwen
I got life
pi_60070051
Ben er gewoon misselijk van en dat na 1 minuut gekeken te hebben Walgelijke beesten,ongelofelijk dat dat soort martelpraktijken nog bestaan. Boycotten dat soort randdebiele landen....
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  Trouwste user 2022 zondag 13 juli 2008 @ 03:22:07 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_60070057
Ik word onpasselijk.

Dan dat Alah geschreeuw alsof ze hebben gescoord.

Ze genieten er gewoon van.
Vreselijk om te zien. Had ik maar niet gekeken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 13 juli 2008 @ 03:22:53 #121
187510 IrCute
Americunt
pi_60070062
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Gadverdamme hier kan ik dus echt niet tegen
Misselijk word ik ervan
Ik ook Had het beter maar niet kunnen kijken..
pi_60070069
Wat ben ik blij dat ik niet verder gekeken heb zeg.
pi_60070085
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:24 schreef Noortje. het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet verder gekeken heb zeg.
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen wraakgevoelens zou hebben...
pi_60070102
Kuttopic

Dit soort dingen gebeuren gewoon elke dag
Dit keer is er toevallig een camera bij

Je doet er niks aan en het kan mij verder ook niet boeien
Ik sta buiten dit soort dingen als tot planeet Mars voor mijn part

Het is gewoon een kankerland en van mijn part gaan al die mensen zo de versnipperaar in.
Toch doe je er niks aan, hier op een forum een beetje invatieplannen bedenken doet niks.

Gewoon negeren dat soort filmpjes, je word er toch niet beter van en je kan er niks aan doen.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60070107
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:27 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen wraakgevoelens zou hebben...
Shush! ik heb nergens gezegd dat ik geen wraakGEVOELENS zou hebben. Alleen dat ik niet terug zou moorden.
pi_60070109
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:30 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Shush! ik heb nergens gezegd dat ik geen wraakGEVOELENS zou hebben. Alleen dat ik niet terug zou moorden.
Dus je zou ze doodkietelen, ofzo?
pi_60070118
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:31 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Dus je zou ze doodkietelen, ofzo?
Moet ik hier serieus op ingaan?
  zondag 13 juli 2008 @ 03:34:49 #128
84524 Morwen
I got life
pi_60070123
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:29 schreef Agiath het volgende:
Kuttopic

Dit soort dingen gebeuren gewoon elke dag
Dit keer is er toevallig een camera bij

Je doet er niks aan en het kan mij verder ook niet boeien
Ik sta buiten dit soort dingen als tot planeet Mars voor mijn part

Het is gewoon een kankerland en van mijn part gaan al die mensen zo de versnipperaar in.
Toch doe je er niks aan, hier op een forum een beetje invatieplannen bedenken doet niks.

Gewoon negeren dat soort filmpjes, je word er toch niet beter van en je kan er niks aan doen.
Als iedereen het af blijft keuren maakt het misschien wel een verschil, negeren gaat lastig tenzij je geblinddoekt en doof door het leven gaat.
Only Human
pi_60070127
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:32 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Moet ik hier serieus op ingaan?
Nee, laat maar liever
pi_60070131
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:35 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Nee, laat maar liever
Gelukkig, kan ik met een gerust hart gaan slapen.
pi_60070148
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:34 schreef Morwen het volgende:

[..]

Als iedereen het af blijft keuren maakt het misschien wel een verschil, negeren gaat lastig tenzij je geblinddoekt en doof door het leven gaat.
Je kan je wel kut gaan voelen door alleen maar dit soort filmpjes te gaan kijken.
Maar kijk het of met ziek leedvermaak of gewoon niet.
Beter word je er toch niet van.
  zondag 13 juli 2008 @ 03:40:03 #132
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60070157
Allah is groot, we vermoorden een klein meisje.

Walgelijke beelden, ik keek 't nog ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 13 juli 2008 @ 03:41:56 #133
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60070170
Nogmaals het waren geen Moslims/Islamieten
Ze werd juist vermoord omdat ze zich had bekeerd tot de Islam.
Is lezen nou echt zo moeilijk? .
-
  zondag 13 juli 2008 @ 03:41:57 #134
84524 Morwen
I got life
pi_60070171
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:38 schreef Agiath het volgende:

[..]

Je kan je wel kut gaan voelen door alleen maar dit soort filmpjes te gaan kijken.
Maar kijk het of met ziek leedvermaak of gewoon niet.
Beter word je er toch niet van.
Nou, alleen maar, dat is natuurlijk overdreven. Zo afentoe stuit je weleens op zo'n filmpje en dan verbaas ik me weer dat dit nog steeds bestaat. Ik dacht dat zelfs zij nu inmiddels het Neanderthaler tijdperk uit geevolueerd zouden zijn......
Only Human
pi_60070177
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:41 schreef Morwen het volgende:

[..]

Nou, alleen maar, dat is natuurlijk overdreven. Zo afentoe stuit je weleens op zo'n filmpje en dan verbaas ik me weer dat dit nog steeds bestaat. Ik dacht dat zelfs zij nu inmiddels het Neanderthaler tijdperk uit geevolueerd zouden zijn......
Dat zijn ze dus niet blijkbaar
Ik heb me al af weten te sluiten voor dit soort filmpjes/praktijken
En ik wil het ook allemaal niet weten of horen eigenlijk
  zondag 13 juli 2008 @ 03:45:54 #136
84524 Morwen
I got life
pi_60070185
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:43 schreef Agiath het volgende:

[..]

Dat zijn ze dus niet blijkbaar
Ik heb me al af weten te sluiten voor dit soort filmpjes/praktijken
En ik wil het ook allemaal niet weten of horen eigenlijk
Toch zit je in dit topic
Only Human
pi_60070188
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:11 schreef SharQueDo het volgende:
islam

Dit bewijst maar weer eens het niveau van de FOK!FP

Zielig hoor
pi_60070197
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:40 schreef popolon het volgende:

Net zoals je hier God hebt in zowat alle Europese talen heb je ook Allah.
Allah is het godwoordje van het Midden-Oosten
pi_60070220
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:45 schreef Morwen het volgende:

[..]

Toch zit je in dit topic
Om mensen over te halen ook zo te denken als mij
Scheelt een hoop elende.
pi_60070242
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nogmaals het waren geen Moslims/Islamieten
Ze werd juist vermoord omdat ze zich had bekeerd tot de Islam.
Is lezen nou echt zo moeilijk? .
Edoch, Dr.Daggla, het is toch wel mooi om te zien hoe sommigen een eigen mening vormen.
  zondag 13 juli 2008 @ 04:01:49 #141
150152 Queen_Bee
pi_60070249
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:46 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Dit bewijst maar weer eens het niveau van de FOK!FP

Zielig hoor
Alsof de islam dit niet kent.
I'm super sonic man
pi_60070257
quote:
Op zondag 13 juli 2008 04:01 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Alsof de islam dit niet kent.
Nee.
De Islam wijst dit af.
De Arabische cultuur keurt dit goed.
pi_60070271
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:19 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Door hun cultuur schijnen ze hun menselijke verstand te verliezen. Beetje zonde, maar nog steeds geen excuus.
[..]

Nee, ik ben 15.

Mja dat is dus wat het nog erger maakt, de moordenaars worden er niet voor gestraft, want 'zo is de cultuur daar nu eenmaal'. Levenslang op brood en water.
Neuken?

En als je me afwijst stenig ik jou ook.
pi_60070283
quote:
Op zondag 13 juli 2008 04:05 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Neuken?

En als je me afwijst stenig ik jou ook. [ afbeelding ]
pi_60070411
Waar je je nog druk om maakt. Staan wel meer van dit soort filmpjes op internet dat je er nu onderhand nog niet tegen kan.

Ow wacht vergeet nog wat.

Jaaaaaaaaaaaaa kijk echt weer van die islam moslim figuren he, het zat weer eens niet zo zijn!
pi_60070416
tvp voor morgen.
pi_60070602
Blegh
  zondag 13 juli 2008 @ 06:10:30 #148
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_60070624
quote:
Echt simpel en ziek!

2007 belde
*Hosselcopter*
  zondag 13 juli 2008 @ 06:11:51 #149
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_60070629
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:40 schreef popolon het volgende:

kankermongool, heb je dyslectie?
*Hosselcopter*
pi_60070637
Allah is vrede

achterlijke cultuur, achterlijke landen en als sluitstuk hier een grote groep achterlijke immigranten met verminderd IQ eerwraak en overlast...

Nee prima cultuur en ze nemen zichzelf zo serieus
pi_60070729
Ach, lekker beschaafd allemaal weer toch?

Het schokt me allemaal totaal niet meer eigenlijk.

[ Bericht 25% gewijzigd door Aeterna op 13-07-2008 07:53:59 ]
Miniature Replica Soldier,
Sure to be one.... Deadly Encounter!
Minitature Replica Soldier,
No Fortress can hold him back!
  zondag 13 juli 2008 @ 09:02:38 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_60070880
Zucht....

Dat er nog steeds 'mensen' zijn die geloven dat dit geloof vredelievend is. Onvoorstelbaar wreed. zieke cultuur, ziek geloof, zieke mensen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 13 juli 2008 @ 09:09:15 #153
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60070912
quote:
Op zondag 13 juli 2008 06:18 schreef KritischeMassa het volgende:
Allah is vrede

achterlijke cultuur, achterlijke landen en als sluitstuk hier een grote groep achterlijke immigranten met verminderd IQ eerwraak en overlast...

Ik heb persoonlijk meer moeite met jouw tragisch domme soort.
pi_60071017
quote:
Op zondag 13 juli 2008 09:02 schreef Red_85 het volgende:
Zucht....

Dat er nog steeds 'mensen' zijn die geloven dat dit geloof vredelievend is. Onvoorstelbaar wreed. zieke cultuur, ziek geloof, zieke mensen.
Welke geloof hadden de mensen die het tienermeisje hebben gedood?
  zondag 13 juli 2008 @ 09:34:03 #155
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60071058
Dan over het filmpje. Vreemd dat dit trouwens naar buiten is gekomen; of mogen Yeziden dit soort troep wel publiceren?
Ik heb geen idee waar deze varkens in geloven, maar ik hoop dat hun God zijn toorn over die 1000 mannen laat razen. Ook zij die toekeken en niets deden. Om een andere toffe gozer maar eens te quoten:
'hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen'

Laat ik maar lekker naief hopen dat dit meisje een mooi plekje heeft gekregen in het hiernamaals. Aangezien ze zich bekeerd heeft of wilde bekeren tot de Islam, zal Allah wel iets moois voor haar verzonnen hebben.
pi_60071114
quote:
Op zondag 13 juli 2008 09:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk meer moeite met jouw tragisch domme soort.
gelukkig heb ik met jou geen fuck van doen

kusje he

achterlijke
pi_60071135
Dit doet me maar weinig...Een stel onderontwikkelde apen die hun 'cultuur' in de praktijk brengen.

Tsja, 1500 jaar geleden deden wij hetzelfde, zo lang lopen deze mensen ongeveer achter. Daar hoef je toch niet overstuur van te raken? In Afrika gaan ook kinderen dood van de honger terwijl ik een duur ontbijt weg werk. Dat is het leven. Morgen wordt er misschien bij mij kanker geconstateerd en bij jou niet. Dat zal je ook geen flikker doen.

Ze is gewoon in het verkeerde land geboren, da's erg jammer. Maar om nu als een kind te gaan zitten huilen of die cultuur te vervloeken....We zouden ons er gewoon niet mee moeten bemoeien, een muur er omheen bouwen en over 1500 jaar eens kijken of de beschaving heeft toegeslagen.

Je kan niet van onderontwikkelde culturen verwachten dat ze zoals wij zijn en vervolgens moord en brand op het internet schreeuwen als er iets primitiefs gebeurt. Beetje dom om zo te denken.
  zondag 13 juli 2008 @ 09:55:23 #158
72818 -Muse-
Veritas
pi_60071181
Heel normaal toch? Dat kan je binnen een paar jaar ook in Nederland verwachten.
pi_60071188
quote:
Op zondag 13 juli 2008 09:34 schreef SHE het volgende:
Dan over het filmpje. Vreemd dat dit trouwens naar buiten is gekomen; of mogen Yeziden dit soort troep wel publiceren?
Ik heb geen idee waar deze varkens in geloven, maar ik hoop dat hun God zijn toorn over die 1000 mannen laat razen. Ook zij die toekeken en niets deden. Om een andere toffe gozer maar eens te quoten:
'hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen'

Laat ik maar lekker naief hopen dat dit meisje een mooi plekje heeft gekregen in het hiernamaals. Aangezien ze zich bekeerd heeft of wilde bekeren tot de Islam, zal Allah wel iets moois voor haar verzonnen hebben.
Dat zal ie zeker, onder zn bureau ofzo
  zondag 13 juli 2008 @ 10:29:57 #160
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_60071364
quote:
Op zondag 13 juli 2008 09:55 schreef -Muse- het volgende:
Heel normaal toch? Dat kan je binnen een paar jaar ook in Nederland verwachten.
Whehe
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 13 juli 2008 @ 10:45:10 #161
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60071484
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat Pim al zei; 'een achterlijke cultuur'
Die hersenspoeling...
Haha, je kon er op wachten. Pim wordt weer van zolder gehaald... .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 13 juli 2008 @ 10:47:29 #162
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60071504
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dit is echt zo ziek! Kan wel janken bij die beelden. Wat een domme mensen zijn dat ongelooflijk.
En denk je echt dat dit in die tijd niet tig keer gepost is hier? Kom op zeg...
pi_60071508
quote:
Op zondag 13 juli 2008 10:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Haha, je kon er op wachten. Pim wordt weer van zolder gehaald... .
Eerder uit de kelder.
  zondag 13 juli 2008 @ 10:51:21 #164
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60071541
quote:
Op zondag 13 juli 2008 06:18 schreef KritischeMassa het volgende:
Allah is vrede

Gast ......
quote:

Resultaat:
de Yezidische jongen nam eerwraak door eigenhandig zonder tussenkomst van de wetgeving: het stenigen aan te kondigen tegen deze bekeerde moslima die haar Yezidische geloof de rug heeft toegekeerd en zijn eer heeft geschonden met de dood tot gevolg.
pi_60071791
Komt dit ook in Fitna part deux?
MOKUM XXX RATED
pi_60072281
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Een jaar terug hadden die beelden wel in Koerdisch meisje publiekelijk gestenigd in Irak. gepast. En ook in dat topic wilde je al geen vriendjes worden met die mensen beesten.
pi_60072334
quote:
En ook in dat topic wilde je al geen vriendjes worden met die mensen beesten.
Jij wel dan?

OT: Achterlijk kutvolk
  zondag 13 juli 2008 @ 12:11:22 #168
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60072422
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:16 schreef dronkeykong het volgende:
Komt dit ook in Fitna part deux?
Yezidi zijn dus geen moslims, worden in die wereld zelfs wel eens als duivelsaanbidders gezien...
pi_60072431
quote:
Op zondag 13 juli 2008 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
Dit doet me maar weinig...Een stel onderontwikkelde apen die hun 'cultuur' in de praktijk brengen.

Tsja, 1500 jaar geleden deden wij hetzelfde, zo lang lopen deze mensen ongeveer achter. Daar hoef je toch niet overstuur van te raken? In Afrika gaan ook kinderen dood van de honger terwijl ik een duur ontbijt weg werk. Dat is het leven. Morgen wordt er misschien bij mij kanker geconstateerd en bij jou niet. Dat zal je ook geen flikker doen.

Ze is gewoon in het verkeerde land geboren, da's erg jammer. Maar om nu als een kind te gaan zitten huilen of die cultuur te vervloeken....We zouden ons er gewoon niet mee moeten bemoeien, een muur er omheen bouwen en over 1500 jaar eens kijken of de beschaving heeft toegeslagen.

Je kan niet van onderontwikkelde culturen verwachten dat ze zoals wij zijn en vervolgens moord en brand op het internet schreeuwen als er iets primitiefs gebeurt. Beetje dom om zo te denken.
1500 jaar geleden?
63 jaar geleden scheerde jullie mensen kaal en lieten jullie ze in poep zwemmen en eten.
Daarvoor ging overigens het moorden van tientallen miljoenen mensen
pi_60072451
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:04 schreef NED het volgende:

[..]

Jij wel dan?
Nee. Maar ik heb niet in dat oude topic gepost.
quote:
OT: Achterlijk kutvolk
Dat dus.
pi_60072492
quote:
63 jaar geleden scheerde jullie mensen kaal en lieten jullie ze in poep zwemmen en eten.
In 1945 ja?
pi_60072511
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:15 schreef NED het volgende:

[..]

In 1945 ja?
Mensen die beticht werden van het heulen met de vijand in de oorlog. Veel van deze mensen werden ook zonder enige vorm van proces schuldig bevonden en gestraft soms met de dood tot gevolg.
pi_60072536
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Mensen die beticht werden van het heulen met de vijand in de oorlog. Veel van deze mensen werden ook zonder enige vorm van proces schuldig bevonden en gestraft soms met de dood tot gevolg.
Het is natuurlijk maar net aan welke kant je staat wie je vijand is
pi_60072577
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:18 schreef NED het volgende:

[..]

Het is natuurlijk maar net aan welke kant je staat wie je vijand is
Ik had het dus over Nederlanders die de Duitsers als vijand zagen.
  zondag 13 juli 2008 @ 12:35:12 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60072792
Er wordt Allah ou Akbar geroepen in het filmpje. Dat volg ik niet helemaal. Als Yezidi geen islamitische heritage hebben, waarom roepen ze dat dan?
Ik begrijp uit enig ge-google ook dat haar dood wel 'rechtgezet' is en dat Moslims een busje Yezidi hebben neergeknald.

Zijn er uberhaupt eerwraak moorden bekend in zuiver Islamtische kringen? Of is dit beperkt tot dit soort vage afscheidingen in religie?
En waar geloven die gasten eigenlijk in?
Er staat me ook iets van bij dat het een streng verbod is ( Koran ) om vrouwen en kinderen te doden; dus hoe werkt dit dan?
pi_60072857
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:41 schreef junkiesietze het volgende:
jezus christus... daar kan ik echt niet meer naar kijken tegenwoordig... wat een shit op de wereld
Mietje!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_60072875
quote:
dus hoe werkt dit dan?
Gewoon. Met een betonblok. Op het hoofd. Splet. Een kind kan de was doen
pi_60072886
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
Er wordt Allah ou Akbar geroepen in het filmpje. Dat volg ik niet helemaal. Als Yezidi geen islamitische heritage hebben, waarom roepen ze dat dan?
Ik begrijp uit enig ge-google ook dat haar dood wel 'rechtgezet' is en dat Moslims een busje Yezidi hebben neergeknald.

Zijn er uberhaupt eerwraak moorden bekend in zuiver Islamtische kringen? Of is dit beperkt tot dit soort vage afscheidingen in religie?
Er staat me ook iets van bij dat het een streng verbod is ( Koran ) om vrouwen en kinderen te doden; dus hoe werkt dit dan?
Allah is het God woordje van het midden-oosten
Zoals je overal in Europa God hebt maar verschillende goden worden bedoelt heb je dit bij Allah.
Sommige narrow minded mensen denken gelijk dat het moslims zijn.
pi_60072935
Voer voor fitna II
  zondag 13 juli 2008 @ 12:49:11 #180
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60073054
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voer voor fitna II
Fitna gaat over moslims
pi_60073075
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Fitna gaat over moslims
Maar zou net zo goed over de rest van dat achterlijke deel van de wereld kunnen gaan
  zondag 13 juli 2008 @ 12:53:25 #182
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60073151
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:50 schreef NED het volgende:

[..]

Maar zou net zo goed over de rest van dat achterlijke deel van de wereld kunnen gaan
Nee, want het gaat Wilders om de Koran, dat is volgens hem een levensgevaarlijk boek.

Dikke kutfilm overigens, beetje inspelen op de onwetendheid en onderbuikgevoelens van de Nederlandse bevolking.
pi_60073312
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee, want het gaat Wilders om de Koran, dat is volgens hem een levensgevaarlijk boek.

Dikke kutfilm overigens, beetje inspelen op de onwetendheid en onderbuikgevoelens van de Nederlandse bevolking.
Typisch Wilders dus.
pi_60073490
Sick. WTF

Maar vanaf moment 1 dat ze dat meisje filmen is ze toch allang dood ? En dan blijven ze maar betonblokken op haar hoofd gooien. WTF gek!

Overigens wel een geil meisje volgens mij was dat !
U MAD?
  zondag 13 juli 2008 @ 13:12:32 #185
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60073516
Ehhm nee. Volgens mij leeft ze bij het begin van het filmpje nog.
Ze gaat pas dood nadat iemand die baksteen op der harses kwakt volgens mij.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:12:33 #186
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60073517
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:08 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Pardon? Ik verkondig hier de hele tijd dat ik het niet eens zou kunnen en vind dat meneer vader de moordenaar van zijn dochter ook niet mag vermoorden
'Jij' staat voor 'men' en is dus algemeen bedoeld.
pi_60073548
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef venomsnake het volgende:
Ehhm nee. Volgens mij leeft ze bij het begin van het filmpje nog.
Ze gaat pas dood nadat iemand die baksteen op der harses kwakt volgens mij.
Oh ja. Ik heb het na 10sec. doorgespoeld en toen lag ze op de grond. Kon niet tegen dat geschreeuw van die ezels. Man man man.

Wat een volk he...
U MAD?
pi_60073569
quote:
Op zondag 13 juli 2008 06:11 schreef Dibble het volgende:

[..]

kankermongool, heb je dyslectie?
Als ik afga op deze post ben je een Islamist.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:17:15 #189
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60073607
Je kan wel zien dat bij het breken van de dag ook de idioten weer opstaan. Man wat is dit topic achteruit gegaan sinds ongeveer zes uur vanochtend.

Ga's buiten spelen allemaal.
pi_60073723
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Als ik afga op deze post ben je een Islamist.
Islamist?
pi_60073766
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:23 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Islamist? [ afbeelding ]
Islamiër

Het blijft te ziek voor woorden iig...
pi_60073979
kan iemand aub een kernbom op dat dorp gooien
It's not the position you stand, It's the direction in wich you look !
pi_60074466
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:39 schreef NED het volgende:

[..]

Gewoon. Met een betonblok. Op het hoofd. Splet. Een kind kan de was doen
Ja. Nee. Een kind kan een beetje betonblok niet optillen.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:59:57 #194
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60074527
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:35 schreef SHE het volgende:

Het jezidisme is een Koerdische orale 'volksreligie', zonder schriftuur, met bijzondere zuiverheidstaboes en erg 'gesloten' gestructureerd in een soort kastenstelsel. Bovendien is het jezidisme endogaam: je wordt als jezidi geboren, je kan het dus niet worden.

Uit de Wiki

Dus ze hebben niet eens geschriften, het is een orale religie.

Verder:
quote:
In the Yazidi belief system, the world was created by a god, and the world is now in the care of a Heptad of seven Holy Beings, often known as Angels or heft sirr (the Seven Mysteries). Preeminent among these is Melek Taus (Tawûsê Melek in Kurdish), the Peacock Angel. According to the Encyclopedia of the Orient, "The reason for the Yazidis reputation of being devil worshipers, is connected to the other name of Melek Taus, Shaytan, the same name the Koran has for Satan".[8] Furthermore, the Yazidi story regarding Malek Taus' rise to favor with God is almost identical to the story of the jinn Iblis in Islam, except that Yazidis revere Malek Taus for refusing to submit to Adam, while Muslims believe that Iblis' refusal to submit caused him to fall out of Grace with God, and to later become Satan himself.[9]

Yazidis believe that Melek Taus is not a source of evil or wickedness. They consider him to be the leader of the archangels, not a fallen angel, and therefore comparable to the Christians' Lucifer, who is likewise considered the leader of the "seven who stand before the Lord" and of all other good angels. Also, they hold that the source of evil is in the heart and spirit of humans themselves, not in Melek Taus. The active forces in their religion are Melek Taus and Sheik Adî. The Kitêba Cilwe (Book of Illumination) which claims to be the words of Melek Taus, and which presumably represents Yazidi belief, states that he allocates responsibilities, blessings and misfortunes as he sees fit and that it is not for the race of Adam to question him. Sheikh Adî believed that the spirit of Melek Taus is the same as his own, perhaps as a reincarnation. He is believed to have said: "I was present when Adam was living in Paradise, and also when Nemrud threw Abraham in fire. I was present when God said to me: 'You are the ruler and Lord on the Earth'. God, the compassionate, gave me seven earths and throne of the heaven."

Yazidi accounts of creation differ from that of Judaism, Christianity and Islam. They believe that God first created Melek Taus from his own illumination (Ronahî in Kurdish) and the other six archangels were created later. God ordered Melek Taus not to bow to other beings. Then God created the other archangels and ordered them to bring him dust (Ax) from the Earth (Erd) and build the body of Adam. Then God gave life to Adam from his own breath and instructed all archangels to bow to Adam. The archangels obeyed except for Melek Taus. In answer to God, Malek Taus replied, "How can I submit to another being! I am from your illumination while Adam is made of dust." Then God praised him and made him the leader of all angels and his deputy on the Earth. (This likely furthers what some see as a connection to the Islamic Shaytan, as according to legend he too refused to bow to Adam at God's command, though in this case it is seen as being a sign of Shaytan's sinful pride.) Hence the Yazidis believe that Melek Taus is the representative of God on the face of the Earth, and comes down to the Earth on the first Wednesday of Nisan (March/April). Yazidis hold that God created Malek Taus on this day, and celebrate it as New Year's day. Yazidis argue that the order to bow to Adam was only a test for Melek Taus, since if God commands anything then it must happen. (Bibe, dibe). In other words, God could have made him submit to Adam, but gave Taus the choice as a test. They believe that their respect and praise for Melek Taus is a way to acknowledge his majestic and sublime nature. This idea is called "Knowledge of the Sublime" (Zanista Ciwaniyê). Sheikh Adî has observed the story of Melek Taus and believed in him.[10]

One of the key creation beliefs of Yazidism is that all Yazidis are descendants of Adam rather than Eve.[8] Yazidis believe that good and evil both exist in the mind and spirit of human beings. It depends on the humans, themselves, as to which they choose. In this process, their devotion to Melek Taus is essential, since it was he who was given the same choice between good and evil by God, and chose the good.

Yazidis, who have much in common with the followers of Ahl-e Haqq (in western Iran), state that the world created by God was at first a pearl. It remained in this very small and enclosed state for some time (often a magic number such as forty or forty thousand years) before being remade in its current state. During this period the Heptad were called into existence, God made a covenant with them and entrusted the world to them. Besides Melek Taus, members of the Heptad (the Seven), who were called into existence by God at the beginning of all things, include Sheikh Adî, his companion Shaikh Hasan, and a group known as the four Mysteries, Shamsadin, Fakhradin, Sajadin and Naserdin. The Yazidi holy books are the Kitêba Cilwe (Book of Revelation) and the Mishefa Reş (Black Book).

Two key and interrelated features of Yazidism are: a) a preoccupation with religious purity and b) a belief in metempsychosis. The first of these is expressed in the system of caste, the food laws, the traditional preferences for living in Yazidi communities, and the variety of taboos governing many aspects of life. The second is crucial; Yazidis traditionally believe that the Seven Holy Beings are periodically reincarnated in human form, called a koasasa.

A belief in the reincarnation of lesser Yazidi souls also exists. Like the Ahl-e Haqq, the Yazidis use the metaphor of a change of garment to describe the process, which they call kiras guhorîn in Kurdish (changing the garment). Alongside this, Yazidi mythology also includes descriptions of heaven and hell, with hell extinguished, and other traditions incorporating these ideas into a belief system that includes reincarnation.[8]

Dus het is inderdaad een sekte. Ze aanbidden Melak Taus.

Frappant persoonlijk detail, een van mijn faviete bands, Therion, heeft een nummer dat zo heet.

zondag 13 juli 2008 @ 14:04:40 #195
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_60074632
Wat een zieke mensen zeg
Alleen maar omdat ze vereliefd werd?
Kaleidoscopiklimax
pi_60074982
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:56 schreef Light het volgende:

[..]

Ja. Nee. Een kind kan een beetje betonblok niet optillen.
Ik heb het over de was doen. Niet over betonblokken optillen.

pi_60075008
Ja mooi iets dat geloof
pi_60075135
Erg dat dit soort dingen nog gebeuren
pi_60075206
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou euh, een meisje wordt op de grond gegooid en haar hoofd wordt kapotgestampt en met betonblokken begkogeld. Dat was het wel zo'n beetje
  zondag 13 juli 2008 @ 14:37:13 #200
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_60075321
quote:

[..]

[sarcomode] jij zou egt een prima mod zijn man [/sarcomode]
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_60076068
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:12 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

tubgirl, 2 girls one cup, it still happens
pi_60076445
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:23 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Islamist? [ afbeelding ]
Islamer dan.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:44:34 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60076490
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef ElizabethR het volgende:

*knip*
Mensen die in een pauw geloven sporen natuurlijk niet.
Blijf ik het toch vreemd vinden dat ze Allah ou Akbar riepen..of misschien kun je het zo interpreteren dat ze haar naar Allah stuurden ( omdat ze verliefd was op een moslim ). Wellicht zoals wij mensen naar de hel wensen ofzo.

Wat een eng volkje. Ik wist niet eens dat er nog stammen waren die geloofden zulke wazige dingen. Dat verklaart wel waarom er nog steeds eerwraak plaatsvind.Dat moet haast wel een dergelijke dubieuze oorsprong hebben.
pi_60076737
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:20 schreef NED het volgende:

[..]

Ik heb het over de was doen. Niet over betonblokken optillen.

Dan had ik je niet helemaal goed begrepen
pi_60076832
wie maakt het gifje dat die baksteen op der hoofd komt en dan de tekst PWNT naar voor komt.
pi_60076964
Het zand gaat dan wel niet op hun lul zitten, maar wel in hun hoofd. Sommige mensen kunnen ze beter cerebraal besnijden.
  zondag 13 juli 2008 @ 16:18:08 #207
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60077110
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef Bartholomew het volgende:
wie maakt het gifje dat die baksteen op der hoofd komt en dan de tekst PWNT naar voor komt.
Je bent werkelijk té stoer, weet je dat?

pi_60077169
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:12 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

1500 jaar geleden?
Daarvoor ging overigens het moorden van tientallen miljoenen mensen
En toch vond je het nodig deze kant op te komen en er van te proviteren. Dat maakt jou toch wel een hele vieze hypocriete klootzak. Als je zoveel problemen hebt met ons vermeende verleden, waarom donder je dan niet gewoon op?
X
X
X
pi_60077172
quote:
Echt simpel en ziek!

Koerden
  zondag 13 juli 2008 @ 16:23:35 #210
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60077226
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:20 schreef Frasier het volgende:

[..]

En toch vond je het nodig deze kant op te komen en er van te proviteren. Dat maakt jou toch wel een hele vieze hypocriete klootzak. Als je zoveel problemen hebt met ons verleden, waarom donder je dan niet gewoon op?
.
pi_60077252
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

.
Beetje zwakjes dit.
X
X
X
  zondag 13 juli 2008 @ 16:28:21 #212
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60077306
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:25 schreef Frasier het volgende:

[..]

Beetje zwakjes dit.
Jouw betoog is een beetje zwakjes.
Hij noemt alleen een paar feitjes, kom jij gelijk aanzetten dat hij op moet tyfen.

Haters..
pi_60077308
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:20 schreef Frasier het volgende:

[..]

En toch vond je het nodig deze kant op te komen en er van te proviteren. Dat maakt jou toch wel een hele vieze hypocriete klootzak. Als je zoveel problemen hebt met ons vermeende verleden, waarom donder je dan niet gewoon op?
Ten eerste is hij waarschijnlijk hier geboren dus evenveel "ons" als jij dat bent.

En sinds wanneer hebben autochtone Nederlanders het alleenrecht op kritiek?
pi_60077351
Paar minuten van het filmpje gezien, daarna afgezet. Fucking ziek gewoon.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60077366
Je kan ook gewoon niet kijken, doe ik altijd na die ene keer met dat echte filmpje waar iemands keel werd doorgesneden.
pi_60077368
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:28 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ten eerste is hij waarschijnlijk hier geboren dus evenveel "ons" als jij dat bent.
Valt reuze mee volgens mij

TURKIYEEEEEEEEEEEEE!!!!11 :D:D:
pi_60077381
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Valt reuze mee volgens mij

TURKIYEEEEEEEEEEEEE!!!!11 :D:D:
Beetje offtopic gezeik.
pi_60077385
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jouw betoog is een beetje zwakjes.
Hij noemt alleen een paar feitjes...
Waarop ik hem wijs op zijn eigen hypocriete gedrag. Als je ergens een probleem mee hebt moet je daar geen deel van willen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frasier op 13-07-2008 16:37:29 ]
X
X
X
pi_60077401
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef Frasier het volgende:

[..]

Waarop ik hem wijs op zijn eigen hypocriete gedrag. Als je ergens een probleem mee hebt moet je geen deel van willen zijn.
Nee je praat poep, je bent blijkbaar van mening dat alleen autochtone Nederlanders kritiek mogen hebben op dingen die niet goed zijn.
Als allochtoon moet je bek houden of oprotten.
pi_60077413
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef IHVK het volgende:

[..]

Beetje offtopic gezeik.
Mwah, valt best mee.
  zondag 13 juli 2008 @ 16:34:48 #221
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_60077418
Nothing to see here, carry on
  zondag 13 juli 2008 @ 16:34:50 #222
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60077420
quote:

[..]

Waarop ik hem wijs op zijn eigen hypocriete gedrag. Als je ergens een probleem mee hebt moet je geen deel van willen zijn.
Ik heb ook problemen met een hoop dingen die er in het verleden zijn gebeurd, zelfs met een aantal dingen die er nu gebeuren. Moet ik nu maar het land uit? Ben ik nu een NSB'er?
Kritiek mag je altijd leveren. Bovendien is hij ook gewoon een Nederlander nu.
pi_60077428
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:33 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee je praat poep, je bent blijkbaar van mening dat alleen autochtone Nederlanders kritiek mogen hebben op dingen die niet goed zijn.
Als allochtoon moet je bek houden of oprotten.
Inderdaad, maar het is natuurlijk erg aanlokkelijk om er toch nog even de graantjes van mee te blijven pikken...
X
X
X
pi_60077471
quote:

[..]

Dus jij vind het wel puik dat er 63 jaar geleden mensen zo zijn behandeld?
Zegt wel heel veel over jou
pi_60077512
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:37 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

De Duitsers begonnen
pi_60077574
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:37 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ach, vrijwel elk volk heeft zo z'n foute verleden. "Wij" hebben er tenminste al wel van geleerd en er voor gezorgd dat 't tot op heden niet meer is voorgekomen.
X
X
X
  zondag 13 juli 2008 @ 16:44:00 #227
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60077600
Sowieso verbaast die buitengewone verontwaardiging hier me een beetje, ten eerste omdat dit vorig jaar al lang en breed is uitgemeten, maar ook omdat er wel meer vreselijke dingen gebeuren in de wereld. Hebben jullie nou echt zo weinig fantasie en inlevingsvermogen dat jullie een filmpje nodig hebben om iets echt erg te vinden?
  zondag 13 juli 2008 @ 16:53:22 #228
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60077757
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:44 schreef Wheelgunner het volgende:
Sowieso verbaast die buitengewone verontwaardiging hier me een beetje, ten eerste omdat dit vorig jaar al lang en breed is uitgemeten, maar ook omdat er wel meer vreselijke dingen gebeuren in de wereld. Hebben jullie nou echt zo weinig fantasie en inlevingsvermogen dat jullie een filmpje nodig hebben om iets echt erg te vinden?
Sorry, maar deze snap ik echt niet. Wat heeft fantasie ermee te maken of ik iets echt erg vind??
In mijn fantasie kan ik nog wel veel ergere dingen bedenken, en ik weet ook, zonder fantasie te gebruiken, dat er nog veel ergere dingen plaatsvinden.

Neemt niet weg dat ik dit compleet gemist heb vorig jaar, het nu wel lees, en er nu graag mijn mening over wil geven.

Mag dat? Fijn.
  zondag 13 juli 2008 @ 16:58:21 #229
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60077829
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:53 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sorry, maar deze snap ik echt niet. Wat heeft fantasie ermee te maken of ik iets echt erg vind??
In mijn fantasie kan ik nog wel veel ergere dingen bedenken, en ik weet ook, zonder fantasie te gebruiken, dat er nog veel ergere dingen plaatsvinden.

Neemt niet weg dat ik dit compleet gemist heb vorig jaar, het nu wel lees, en er nu graag mijn mening over wil geven.

Mag dat? Fijn.
Ik had het ook niet specifiek over jou, meer de mensen die doen alsof dit een teken is dat een hele beschaving afgeschreven is en er in de afgelopen 2 jaar niets ergers is gebeurd in Irak...
  zondag 13 juli 2008 @ 17:25:28 #230
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60078350
sick dat zoiets nog kan gebeuren
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60078386
Bah, ik heb dat filmpje niet bekeken.
Het is niet voor te stellen dat er zulke beestachtige mensen op de wereld rondlopen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 13 juli 2008 @ 17:45:59 #232
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_60078684
De evolutie wacht op niemand.
Deze rakkers hebben een paar duizend jaar geleden overduidelijk de boot gemist.
Knappe prestatie overigens om een weerloos meisje om te brengen met een mannetje of honderd.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_60079055
Over de hele wereld gebeuren in achtergestelde gebieden dingen die wij verafschuwen.

Ik verafschuw het ook, het lijkt wel op de heksenjachten die wij in de middeleeuwen hielden. Maar ja, wat doe je eraan? Niets!

Vraag me af wat voor leven de ouders van dat meidje verder nog hebben. Als ze nog leven....
pi_60088475
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ken enkele Iraanse vluchtelingen die totaal geen moeite hebben met de film Fitna, en erg anti hun eigen land zijn! Niet het land zelf maar wel tegen de heersers in hun land.
Deze mensen geloven nergens meer in, omdat de Islam zo ernstig misbruikt wordt qua symboliek. Dat geloof en wel meerdere hebben vele doden op hun geweten.
Het zijn geen slimme mensen die daar aan de top komen dat zegt al genoeg nietwaar? Die zijn flink in de hand te houden en die straffen het hardst die hebben ook geen enkel gevoel of mededogen voor hun medemens. Er gebeuren in die landen nog steeds hele ellendige dingen en echt niet naar de zin van de gehele bevolking hoor.
pi_60088505
Iran: Doodstraf nu ook voor 'internet-misdaden'

Ahmadinejad verkneukelt zich in zijn privé vliegtuig over de nieuwe wet

Het Iraanse parlement heeft een wet aangenomen waarin de doodstraf wordt uitgebreidt naar 'misdaden' die online op het internet worden gepleegd. Volgens de International Freedom of Expression Exchange (IFEX) vallen daar onder andere het promoten van corruptie, prostitutie en opstand tegen de regering onder.

Weblogs die over de rechten van minderheden of over de vrijheid van meningsuiting gingen, liepen altijd al een sterk verhoogd risico. In 2005 werd blogger Mojtaba Saminejad schuldig bevonden aan het beledigen van de profeet Mohammed, waar in Iran per definitie de doodstaf op staat. In hoger beroep werd Saminejad uiteindelijk vrijgesproken.

Vorig jaar kregen twee Koerdse bloggers de doodstraf opgelegd vanwege het verspreiden van separatistische propaganda en 'subversieve aktiviteiten' tegen de regering.

Weblogs zijn uitermate populair in Iran. Ook de Iraanse despoot president Ahmadinejad heeft zijn eigen blog.

door Xander

Bron: Jerusalem Post
pi_60088523
Ik denk eigenlijk niet dat een meisje stenigen en dat uploaden valt onder 'internet-misdaden'
Maar als je niet in ali baba gelooft krijg je wel een nekschot
pi_60088537
Gepubliceerd: woensdag 9 juli 2008 12:52
Update: woensdag 9 juli 2008 14:05

Iran moet onmiddellijk stoppen met het ophangen van minderjarigen en die praktijk, zoals beloofd, ook verbieden. Dit heeft de mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) gezegd.

In totaal hebben 24 mensenrechtenorganisaties de noodklok geluid, omdat Iran ondanks eerdere toezeggingen doorgaat met het executeren van kinderen. Voor deze zomer staan nog vier ophangingen gepland van kinderen. Het gaat in alle vier gevallen om tieners die zijn veroordeeld wegens moord. Volgens HRW zitten er in Iran in totaal zo'n honderdveertig minderjarigen te wachten op voltrekking van hun doodvonnis. Het echte aantal zou wel eens veel hoger kunnen liggen. Volledige cijfers zijn niet beschikbaar.

Vorige maand nog werd een 16-jarige jongen opgehangen. Het misdrijf waarvoor hij werd gestraft pleegde hij toen hij 14 jaar was.

Volgens een woordvoerder van de Iraanse justitie komen de executies 'bijna niet meer voor'. Bovendien zou de Iraanse regering werken aan wetgeving die de doodstraf voor minderjarigen moet afschaffen. Er ligt inderdaad een wetsvoorstel bij het Iraanse parlement, maar dat moet nog worden aangenomen.

Volgens de nu geldende wet is het aan de familie van het slachtoffer om te bepalen of een ter dood veroordeelde wordt opgehangen of dat er in plaats daarvan een schadevergoeding wordt geëist.

In Iran kunnen jongens vanaf 15 jaar de doodstraf krijgen. Meisjes kunnen worden opgehangen vanaf hun 9e.
pi_60088568
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat een meisje stenigen en dat uploaden valt onder 'internet-misdaden'
Maar als je niet in ali baba gelooft krijg je wel een nekschot
Nee dat mag want meisjes zijn niet zo van waarde in die landen.

Bah als je eenmaal zoekt online vind je ook echt alles.

17 februari 2007 - De Indiase politie vond achter een ziekenhuis in de stad Ratlam bijna vierhonderd botten van ongeboren en pasgeboren baby’s. Men vermoedde dat het ging om illegale abortussen en moord op pasgeboren meisjes.
In India hadden de meeste gezinnen liever een zoon dan een dochter. Een man werd in India gezien als de mogelijke kostwinner en voortzetter van de familienaam. Ouders moesten daarentegen voor hun dochters een bruidschat betalen.

Het christelijke ziekenhuis voerde illegale abortussen uit en bracht netgeboren meisjes om het leven en de stoffelijke overschotten werden begraven in de achtertuin van het ziekenhuis. De Indiase overheid vermoedde dat er sinds 1985 al zo’n 10 miljoenen ongeboren en pasgeboren meisjes om het leven waren gebracht.

e nog een interessante link:

http://www.uvv.be/uvv5/pub/pers/pers2004/191104.html
pi_60088584
Iran is weer het toonbeeld van menselijke achterlijkheid.
pi_60088599
Waarom meisjes vanaf hun 9de en jonges vanaf 15?
  maandag 14 juli 2008 @ 01:52:30 #241
150152 Queen_Bee
pi_60088617
Vergelijkt die knuppel nu moord met een hoofd kaalscheren?
I'm super sonic man
pi_60088625
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waarom meisjes vanaf hun 9de en jonges vanaf 15?
Waarschijnlijk omdat meisjes eerder in de puberteit komen en "volwassen" zijn.
pi_60088636
she devil doet wel veel research naar die dingen
  maandag 14 juli 2008 @ 01:55:14 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60088641
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef IHVK het volgende:
Je kan ook gewoon niet kijken, doe ik altijd na die ene keer met dat echte filmpje waar iemands keel werd doorgesneden.
Dat was toch wel echt 't gruwelijkste filmpje wat ik gezien heb.

Tenminste, als het 't filmpje is wat ik denk dat het is..

die met die laars?..
Huilen dan.
  maandag 14 juli 2008 @ 01:56:26 #245
150152 Queen_Bee
pi_60088652
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

die met die laars?..
Gelukkig laat ik jou alle filmpjes eerst kijken Ik heb er dus geen één gezien
I'm super sonic man
pi_60088654
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

die met die laars?..
Weet niet meer precies. Russisch ogende mensen in ieder geval.
  maandag 14 juli 2008 @ 02:02:42 #247
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60088713
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:56 schreef IHVK het volgende:

[..]

Weet niet meer precies. Russisch ogende mensen in ieder geval.
Ja dan hebben wij 't over het zelfde filmpje

waren russische soldaten die een tsjetsjeen vermoordden (dacht ik).

Huilen dan.
pi_60088721
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja dan hebben wij 't over het zelfde filmpje

waren russische soldaten die een tsjetsjeen vermoordden (dacht ik).

Ja die.
pi_60088736
Zo heb ik ooit Faces of Death (ik dacht deel 4) een stuk bekeken, en daar werd iemand gevierendeeld. Of het nu echt was of niet, smerig was het wel (net zoals de rest van de shit die erop stond).
  maandag 14 juli 2008 @ 02:06:10 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60088740
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja die.
Dat geluid deed 't 'm
Huilen dan.
pi_60088743
Je kan alles kijken op internet,
bassie, chin chan, seinfeld, keiharde porn en dan ga je moord filmpies kijken
pi_60088752
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
she devil doet wel veel research naar die dingen
Je moest eens weten hoeveel vensters er bij mij open staan, ik doorzoek internet op allerlei onderwerpen, leerzaam, interessant, en google is er goed voor.

Maar ik vond toch dat dit meisje wel een topic verdiende, vaak besef je niet dat dit gebeurd in andere landen. Je staat er niet bij stil, of je wilt er niet bij stilstaan en toch gebeurd het.
Zeer schokkend ...
pi_60088760
Dat filmpje was mijn eerste gore filmpje die ik had gezien
pi_60088766
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat geluid deed 't 'm
Ik had m niet eens afgekeken. Volgens mij was ik 15 jaar ofzo?
Ik kreeg het op een CD.

Apart geluid idd.
Geen leuke ervaring.
Vooral omdat het echt was.
pi_60088769
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:08 schreef Devrim_ het volgende:
Nostalgie.
pi_60088782
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nostalgie.

Vroegâh was alles beter
Vroegâh hadden ze nog goed beeld en geluid

pi_60088788
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:08 schreef Devrim_ het volgende:
Ik kwam een keer op een site terecht waar ze mannen onthoofden, ben dat nog niet vergeten, zo gruwelijk en ook, hoe snel dat ging allemaal....dacht altijd nou dat wordt flink zagen oid.. Maar niks hoor tjakka en rollen maar.
Ja, sorry, ik zeg het nu een beetje cru maar ben er weken lang door van slag geweest.

Maar goed aan de andere kant het gebeurd wel, en dan kun je je hoofd wel omdraaien omdat het zo vreselijk is, maar je kunt tenminste nog kijken naar die ellende en er misschien iets tegen doen, ook al is het weinig, toch iets.
Dan zijn die mensen niet voor niets gestorven.
Want het is zo zinloos allemaal, het meisje in dit topic filmpje had nu getrouwd kunnen zijn met de man van haar dromen en kinderen kunnen hebben. Kleinkinderen voor haar domme ouders, die liever hun dochter in de val lieten lopen dan kleinkinderen van een moslim te wensen?
Sorry maar ik kan dit gewoonweg niet begrijpen die intense wreedheid, wat missen die lui dan toch? Ze missen iets? Ze hebben iets wreeds in zich, iets dat erg gestoord is.
  maandag 14 juli 2008 @ 02:13:59 #258
150152 Queen_Bee
pi_60088800
WAt wil jij er tegen doen dan?
I'm super sonic man
pi_60088815
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:13 schreef Queen_Bee het volgende:
WAt wil jij er tegen doen dan?
Bewustwording is de sleutel naar vrijheid.
Misschien dat er nu één persoon meer is, die iets gaat doen inzake mensenrechten oid.
Dan is dat al genoeg immers?
http://www.mensenrechten.org/

http://www.amnesty.nl/
pi_60088823
Protest op de dam!
pi_60088838
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:18 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Protest op de dam!
Waarom niet.

Hoe is democratie ooit bereikt?
Hoe zijn vrouwenrechten bereikt?
Homorechten?
Martin Luther King?
  maandag 14 juli 2008 @ 02:20:34 #262
150152 Queen_Bee
pi_60088839
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:17 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Bewustwording is de sleutel naar vrijheid.
Misschien dat er nu één persoon meer is, die iets gaat doen inzake mensenrechten oid.
Dan is dat al genoeg immers?
http://www.mensenrechten.org/

http://www.amnesty.nl/
Het is allemaal al eens op het nieuws geweest, ik zie nog niet veel verandering, niets eigenlijk.
I'm super sonic man
pi_60088847
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:20 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Het is allemaal al eens op het nieuws geweest, ik zie nog niet veel verandering, niets eigenlijk.
Als iedereen dit zegt veranderd er nooit iets immers?
Bv schrijf een brief naar
http://www.amnesty.nl/in_actie_actie/34495
http://www.amnesty.nl/in_actie_lopende_acties
de nu lopende acties!
Waarom niet?
  maandag 14 juli 2008 @ 02:26:19 #264
150152 Queen_Bee
pi_60088866
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:22 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Als iedereen dit zegt veranderd er nooit iets immers?
Bv schrijf een brief naar
http://www.amnesty.nl/in_actie_actie/34495
http://www.amnesty.nl/in_actie_lopende_acties
de nu lopende acties!
Waarom niet?
Denk je werkelijk dat dat zin heeft? WAt verwacht je dat ze gaan doen, dingen die eeuwenlang in hun hoofd gestopt worden er even uitslaan?

Het wordt daar allemaal met de paplepel ingegoten, kun je daar wel met brochures en flyers gaan staan maar dat zal echt niet helpen.
I'm super sonic man
pi_60088877
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:26 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat dat zin heeft? WAt verwacht je dat ze gaan doen, dingen die eeuwenlang in hun hoofd gestopt worden er even uitslaan?

Het wordt daar allemaal met de paplepel ingegoten, kun je daar wel met brochures en flyers gaan staan maar dat zal echt niet helpen.
Als er iets niet helpt dan is het wel deze instelling.
pi_60088879
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom niet.
Geen tijd, morgen vanmiddag vondelpark
Overmorgen protest op de dam! Neem je slaapzakken en waterdichte stiften mee!
FOK!TV is aanwezig voor een reportage! Win een shirt als je je tieten laat zien!
Overal in amsterdam op de muur en in de metro schrijven ' stop umh... stop onthoofding in ali-baba land! '
En lid worden van mensjus-onthoofde-ies-nie-liev!.hyves.nl !

Let's Do This
  maandag 14 juli 2008 @ 02:31:38 #267
150152 Queen_Bee
pi_60088889
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Als er iets niet helpt dan is het wel deze instelling.
Die zagen we van ver aankomen hè, maar geef eens antwoord dan.
I'm super sonic man
pi_60088896
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:31 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar er is nooit "niets wat helpt".

Het zijn ook mensen, er zullen er genoeg tussen zitten die het ook ziek vinden. Daar kan je in principe al wat mee.
  maandag 14 juli 2008 @ 02:36:30 #269
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60088909
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:31 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Voor iemand die zelf een actie voor een goed doel onderneemt ben je wel erg negatief jegens ideeën van anders.

Of is dit omdat je betere ideeën wilt zien?
  maandag 14 juli 2008 @ 02:38:44 #270
150152 Queen_Bee
pi_60088918
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Voor iemand die zelf een actie voor een goed doel onderneemt ben je wel erg negatief jegens ideeën van anders.

Of is dit omdat je betere ideeën wilt zien?
Ik denk gewoon dat het weinig zin heeft. Stel dat je daar met je flyers staat en er is toch iemand die wel hapt. Nou, helemaal blij natuurlijk 1 is in ieder geval 1 iemand hè, beter dan niets. Alleen krijgt de rest van het dorp dat al snel te horen, via via. En hoppa, ineens heb je een situatie zoals in de OP.
I'm super sonic man
  maandag 14 juli 2008 @ 02:41:08 #271
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60088928
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:38 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat het weinig zin heeft. Stel dat je daar met je flyers staat en er is toch iemand die wel hapt. Nou, helemaal blij natuurlijk 1 is in ieder geval 1 iemand hè, beter dan niets. Alleen krijgt de rest van het dorp dat al snel te horen, via via. En hoppa, ineens heb je een situatie zoals in de OP.
Maar het idee van flyers en brochures is ook wel erg hippie-achtig. Tuurlijk moet je reëel blijven en alleen met politieke druk kan je misschien heel, heel langzaam iets bereiken.

Ik blijf er persoonlijk bij dat niks doen als land, de slechtste keuze is.
  maandag 14 juli 2008 @ 02:57:04 #272
150152 Queen_Bee
pi_60088991
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar het idee van flyers en brochures is ook wel erg hippie-achtig. Tuurlijk moet je reëel blijven en alleen met politieke druk kan je misschien heel, heel langzaam iets bereiken.

Ik blijf er persoonlijk bij dat niks doen als land, de slechtste keuze is.
Jullie lijken te vergeten dat dit voor zo lang zo hun hoofd ingestampt wordt. Al die generaties kregen het erin geslagen, zo gauw als je geboren bent ben je aan de beurt. Dat haal je er echt niet zomaar uit. Zelfs al zou er wat politieke druk komen, dan spreken we nog over jaaaaren, eeuwen misschien zelfs.

Oh, en ik wil best een handtekening onder petities zetten ed als men denkt dat dat helpt hoor.
I'm super sonic man
pi_60089005
Ik vraag mij af, is er (al) een versie van de Koran en Thora in het Nederlands? Of anders een boek waar een mooie en juiste uitleg van beide geloven instaan?

Koran heb ik al iets over gevonden, maar ik lees liever in een boek dan van en beeldscherm en ga echt niet alles uitprinten.

[ Bericht 40% gewijzigd door Juup© op 14-07-2008 03:11:26 ]
pi_60089019
Alleen google translate zover ik weet
pi_60089027
quote:
Op maandag 14 juli 2008 03:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Alleen google translate zover ik weet
Dan kan ik het net zo goed zelf vertalen
  maandag 14 juli 2008 @ 03:13:02 #276
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60089038
Daar pakken ze Satanisten cq gothics tenminste wel aan.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60089049
Die 1000 mannen kunnen een ziekte krijgen en doodgaan, wat voor stomme mongolen
pi_60089115
Zhe-Devill die ff een "schokkend" topic moet openen om zo nog wat aandacht te krijgen.
Don't judge a duck by its brother
  maandag 14 juli 2008 @ 04:05:54 #279
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60089125
Wat is nou eigenlijk je doel van die Iran-posts in dit topic?
Dit gaat over een sektarisch volk dat een stamgenoot doodmaakt. In hoeverre heeft dat met bloggers in Iran te maken? .
-
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 07:03:48 #280
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60089310
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik kwam een keer op een site terecht waar ze mannen onthoofden, ben dat nog niet vergeten, zo gruwelijk en ook, hoe snel dat ging allemaal....dacht altijd nou dat wordt flink zagen oid.. Maar niks hoor tjakka en rollen maar.
Dan heb je de verkeerde filmpjes gezien, de Tetsjenen gebruiken botte messen en dan duurt het gegorgel voordat iemand dood is toch best lang.

Trouwens, is het alleen maar erg en zielig als de slachtoffers in de beelden doodgaan of is gewond raken ook zielig ?

Je ziet toch dagelijks beelden van mensen die zijn omgekomen door wreedheden van andere mensen? Waarom is dit zoveel erger dan? Dood = dood en mensen zijn nu eenmaal in staat te doden.

We kunnen natuurlijk ook gewoon vanuit onze bureaustoelen filmpjes zoeken die nóg erger zijn ?

[ Bericht 13% gewijzigd door Loedertje op 14-07-2008 07:11:03 ]
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 07:17:00 #281
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60089345
quote:
Filmpje onthoofding erg populair
Het is één van de meest opgevraagde filmpjes op het internet van dit moment: de onthoofding van de Amerikaan Nick Berg door Iraakse militanten.

Hoe gruwelijk ook, het filmpje oefent een haast onweerstaanbare aantrekkingskracht uit op internetters, want vele miljoenen hebben de beelden al bekeken op het net
Je kunt je natuurlijk ook gaan afvragen wáárom wij dat soort beelden willen zien..
  maandag 14 juli 2008 @ 12:30:40 #282
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_60093700
tvp voor thuis
  maandag 14 juli 2008 @ 12:34:23 #283
150152 Queen_Bee
pi_60093808
quote:
Op maandag 14 juli 2008 07:17 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Je kunt je natuurlijk ook gaan afvragen wáárom wij dat soort beelden willen zien..
Ik hoef dat echt niet te zien
I'm super sonic man
  maandag 14 juli 2008 @ 13:23:15 #285
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60094905
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:37 schreef Devlinsect het volgende:
Islam is vrede jewaids.
Voor de honderste keer: Yezidi zijn geen Moslims.
  maandag 14 juli 2008 @ 13:31:32 #286
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60095125
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ja, sorry, ik zeg het nu een beetje cru maar ben er weken lang door van slag geweest.

Maar goed aan de andere kant het gebeurd wel, en dan kun je je hoofd wel omdraaien omdat het zo vreselijk is, maar je kunt tenminste nog kijken naar die ellende en er misschien iets tegen doen, ook al is het weinig, toch iets.
Dan zijn die mensen niet voor niets gestorven.
Want het is zo zinloos allemaal, het meisje in dit topic filmpje had nu getrouwd kunnen zijn met de man van haar dromen en kinderen kunnen hebben. Kleinkinderen voor haar domme ouders, die liever hun dochter in de val lieten lopen dan kleinkinderen van een moslim te wensen?
Sorry maar ik kan dit gewoonweg niet begrijpen die intense wreedheid, wat missen die lui dan toch? Ze missen iets? Ze hebben iets wreeds in zich, iets dat erg gestoord is.
Om te beginnen leven ze in eemn hardere realiteit waarin geweld en overleven dagelijkse (desnoods wekelijkse of maandelijkse) kost zijn, al generaties lang.

Dat maakt het al heel anders.

Dat had je zelf niet kunnen bedenken?

De hele religieuze doctrine er om heen, daarvan vraag ik me af of die niet vooral cultuur gebonden is ipv religie gebonden, maar okee. Die snap ik ook niet, maar ik vind religie per definitie verwerpelijk, dus ergens ook weer wel.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 14 juli 2008 @ 13:34:34 #287
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_60095204
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:41 schreef junkiesietze het volgende:
jezus christus... daar kan ik echt niet meer naar kijken tegenwoordig
Ik kon er nooit naar kijken en nu ook niet. Wat is de noodzaak van dit soort ellende plaatsen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 14 juli 2008 @ 13:37:09 #288
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_60095266
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:34 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik kon er nooit naar kijken en nu ook niet. Wat is de noodzaak van dit soort ellende plaatsen?

V.
dat is de natuur, de zwakken overleven het niet
  maandag 14 juli 2008 @ 13:37:20 #289
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60095272
quote:

[..]

V.
Volledig eens: Mensen die het plaatsen zijn voor mij al medeplichtig en zelfs kijken is (voor mij persoonlijk he) al dubieus.
  maandag 14 juli 2008 @ 13:37:57 #290
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60095288
Het MIdden-Oosten:

Het groeiende kanker van planeet Aarde.
  maandag 14 juli 2008 @ 13:38:12 #291
150152 Queen_Bee
pi_60095296
quote:

[..]

V.
Zodat we even 5 min kunnen aaawwen dat zij t zo slecht hebben en wij zo goed om er vervolgens nooit meer aan te denken?
I'm super sonic man
  maandag 14 juli 2008 @ 13:39:01 #292
150152 Queen_Bee
pi_60095325
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef makkie88 het volgende:

[..]

dat is de natuur, de zwakken overleven het niet
Natural selection Nu trap je op heel wat pikken.
I'm super sonic man
  maandag 14 juli 2008 @ 13:40:50 #293
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60095377
quote:

[..]

V.
Je raakt eraan "gewend".. klinkt misschien vreemd maar 't is wel zo
Huilen dan.
  maandag 14 juli 2008 @ 13:41:32 #294
136 V.
pi_60095395
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef RickoKun het volgende:
Het MIdden-Oosten:

Het groeiende kanker van planeet Aarde.
Als je het heel simpel wilt zien... misschien.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 14 juli 2008 @ 13:43:39 #295
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60095444
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

Als je het heel simpel wilt zien... misschien.

V.
ik ben ook heel simpel, daarom zeg ik zulke negatieve dingen!
  maandag 14 juli 2008 @ 13:46:15 #296
136 V.
pi_60095522
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef RickoKun het volgende:

[..]

ik ben ook heel simpel, daarom zeg ik zulke negatieve dingen!
Dat zou een verklaring kunnen zijn (al denk ik niet dat jij jezelf simpel vindt)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 14 juli 2008 @ 13:46:30 #297
150152 Queen_Bee
pi_60095528
Wat vinden jullie van deze stelling?

Zelfs met hulp van alle andere landen gaat het nog eeuwen duren om dit te veranderen.

Stelling: Gooi die landen plat en begin overnieuw. Zo heb je wel onschuldige slachtoffers maar die zijn er nu immers ook al. Alleen sterven die mensen nu wel voor een reden

Dit is niet mijn mening, maar een stelling.
I'm super sonic man
  maandag 14 juli 2008 @ 13:47:28 #298
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_60095550
dit sloeg echt helemaal nergens op
  maandag 14 juli 2008 @ 13:49:30 #299
136 V.
pi_60095609
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:46 schreef Queen_Bee het volgende:

Zelfs met hulp van alle andere landen gaat het nog eeuwen duren om dit te veranderen.
Oneens. Ik denk dat bepaalde landen zich minder met het gebied zouden moeten bemoeien.
quote:
Stelling: Gooi die landen plat en begin overnieuw. Zo heb je wel onschuldige slachtoffers maar die zijn er nu immers ook al. Alleen sterven die mensen nu wel voor een reden
Onzin, dus oneens.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_60096973
quote:
Welke reden is dat dan?
  maandag 14 juli 2008 @ 14:46:57 #301
136 V.
pi_60096996
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:45 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Welke reden is dat dan?
Een schone lei, dunkt me.

V.
Ja inderdaad, V. ja.