abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60068432
http://comments.wordpress(...)moord-door-1000-man/
Echt simpel en ziek!
Schokkende beelden sorry hiervoor, it wasn't my idea.

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60068503
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Echt simpel en ziek!

Ja het is ziek maar het is al een jaar oud..
pi_60068509
quote:
Echt simpel en ziek!

Ik kende de beelden al, en het is idd diep triest en getuigd van behoorlijke achterlijkheid door degene die de steniging uitgevoerd hebben (en de meelopers).
  zondag 13 juli 2008 @ 00:41:18 #4
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_60068514
jezus christus... daar kan ik echt niet meer naar kijken tegenwoordig... wat een shit op de wereld
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_60068521
Dude, what the fuck.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60068538
_!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 13 juli 2008 @ 00:43:26 #7
168255 J.Herrer
pi_60068551
Ik zag Islam in dat bovenste balkje van mn browser en ik wist al genoeg
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_60068552
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:40 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Ja het is ziek maar het is al een jaar oud..
Wat een domme opmerking, alsof het nu niet meer gebeurd, wil je zeggen?
Het gebeurd nu nog steeds hoor.
Dit is echt zo ziek! Kan wel janken bij die beelden. Wat een domme mensen zijn dat ongelooflijk.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60068559
Getver, ik had wel leuker nieuws (en nieuwer) verwacht bij terugkomst van vakantie
pi_60068566
Ik moest kankahhard lachen toen ik dat fimlpje zag !!!!!
pi_60068567
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef J.Herrer het volgende:
Even het verhaaltje onder de video lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2008 00:45:13 ]
pi_60068569
quote:
Leuk voor je.
Heeft verder niks te maken met de Islam dombo

Het heeft te maken met Koerden en Satanisten ( )
pi_60068587
vreselijk eigenlijk als je bedenkt dat de meeste van die mannen hun boekje te buiten mogen gaan, terwijl je als vrouw je dit dan gebeurd. en dan word je nog door tig mobieltjes gefilmt.. bleh nou om trots op te zijn.
pi_60068599
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
Tsja. Zieke geesten hou je altijd.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60068614

Nog zoiets schitterends

En dan doel ik niet op de titel, maar op het schrikbewind dat de Taliban heeft uitgeoefend c,q, uitoefent.
pi_60068623
quote:
En jij wil mod worden?

Kneus.
pi_60068649
ik heb 5 en een halve minuut gekeken....
bizar dat dit gebeurt...

en wat me opvalt in dit filmpje is dat ze wel haar blote billen bedekken met haar rokje want dat kan schijnbaar niet , maar ze kunnen wel betonblokken op haar hoofd gooien?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_60068650
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:

[..]

En jij wil mod worden?

Kneus.
Moet ik weer zeggen dat je je moet inlezen? !

Klacht 1: Mensen die zich elke keer maar weer druk maken om een filmpje van een jaar oud !

Klacht 2: Mensen die niet naar PI's kijken

Klacht 3: Kortzichtige mensen
pi_60068657
quote:
Kortzichtige mensen blijven er altijd helaas.
  zondag 13 juli 2008 @ 00:50:49 #20
168255 J.Herrer
pi_60068665
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:45 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Leuk voor je.
Heeft verder niks te maken met de Islam dombo

Het heeft te maken met Koerden en Satanisten ( )
Ja ik ben koning, maar zo speciaal dat ik alles kan lezen in de 1 seconde dat ik het opende en afsloot ben ik ook nou weer niet
pi_60068668
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:49 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Klacht 1: Mensen die zich elke keer maar weer druk maken om een filmpje van een jaar oud !

Tuurlijk
  zondag 13 juli 2008 @ 00:51:40 #22
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60068684
Tekst? Ik wil de vid niet zien me dunkt
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 13 juli 2008 @ 00:51:57 #23
215298 Loofus
like the band.
pi_60068687
Ik kan ook wel huilen . Naar filmpje.

Mede door de muziek van Damien Rice die ik aan had staan, maar toch. Echt erg!
pi_60068689
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:50 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ja ik ben koning, maar zo speciaal dat ik alles kan lezen in de 1 seconde dat ik het opende en afsloot ben ik ook nou weer niet
Dit zegt wel genoeg over jouw denkniveau...
  zondag 13 juli 2008 @ 00:52:30 #25
168255 J.Herrer
pi_60068696
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

Kortzichtige mensen blijven er altijd helaas.
Helaas ja
  zondag 13 juli 2008 @ 00:54:13 #26
168255 J.Herrer
pi_60068723
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:52 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Dit zegt wel genoeg over jouw denkniveau...
C *

Wat mot je van me gast, val me nou niet steeds lastig
pi_60068729
wat er ook toegestaan is (eerwraak) .... je dóet het toch niet??

Ik kan mij werkelijk waar niet voorstellen dat hoe je ook opgegroeid bent en waar je ook woont dit in je hoofd haalt... en niet één geschifte eikel de kortsluiting heeft.. maar een grote groep mensen die dit blijkbaar allemaal als normaal...als must beschouwen....

Hebben dit soort mensen geen hart? Geen besef?

Ongelooflijk.

Vergelijkbaar met hoe mensen het in hun hoofd halen om bv baby's uit de buik van de moeder te snijden en ermee op straat te gaan voetballen.
pi_60068744
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:54 schreef Rimpelhond het volgende:

Ik kan mij werkelijk waar niet voorstellen dat hoe je ook opgegroeid bent en waar je ook woont dit in je hoofd haalt... en niet één geschifte eikel de kortsluiting heeft.. maar een grote groep mensen die dit blijkbaar allemaal als normaal...als must beschouwen....

Ongelooflijk.

Vergelijkbaar met hoe mensen het in hun hoofd halen om bv baby's uit de buik van de moeder te snijden en ermee op straat te gaan voetballen.
Als het aan de burger zou liggen zouden we hier ook genoeg lynchfeestjes hebben hoor.
pi_60068756
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:54 schreef Rimpelhond het volgende:

Ongelooflijk.

De mens is het gewelddadigste en gevaarlijkste beest op aarde.
pi_60068770
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:55 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als het aan de burger zou liggen zouden we hier ook genoeg lynchfeestjes hebben hoor.
Dus er moet daar een betere wetgeving komen en een beter controle daarop?
  zondag 13 juli 2008 @ 00:58:17 #31
215298 Loofus
like the band.
pi_60068786
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:49 schreef prupke het volgende:
en wat me opvalt in dit filmpje is dat ze wel haar blote billen bedekken met haar rokje want dat kan schijnbaar niet , maar ze kunnen wel betonblokken op haar hoofd gooien?
Dat dus...

Soms wil ik eigenlijk ook wel dat je sommige dingen niet weet... Ook al is het filmpje een jaar oud en gaat het hier niet specifiek om de islam 't blijft toch schokkend dat er mensen te vinden zijn die dit uberhaupt in hun hoofd halen.
pi_60068788
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:55 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

en dat maakt dat ik het zou moeten begrijpen?
pi_60068795
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:57 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dus er moet daar een betere wetgeving komen en een beter controle daarop?
Waar zeg ik dat? We moeten ons gewoon niet teveel bemoeien met andere landen, alhoewel ik dit wel afkeur. Maar in Nederland komen wraakgevallen ook vaak voor, en dan niet alleen eerwraak.
pi_60068814
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Tekst? Ik wil de vid niet zien me dunkt

-edit-
quote:
MOSOEL, 28/04/2007: Volgens de Koerdische website ‘www.Jebar.info’ hebben naar schatting 1000 mannen van Yezidische afkomst, zich schuldig gemaakt aan de moord op een tienermeisje. Dit, omdat het meisje van huis zou zijn weggelopen om te kunnen trouwen met een jongen van Islamitische afkomst, waarop ze verliefd was geworden. Ook zou het Yezidi-meisje zich bekeerd hebben tot de Islam.

De afgelopen vier maanden had het meisje een schuilplaats toegewezen gekregen van lokale moslimsjeiks. Men beweert dat haar familie de laatste dagen geprobeerd heeft om haar weer terug te laten keren naar haar ouderlijke huis. Hierbij zou ze overtuigd zijn geraakt van het feit dat haar familie haar vergeven had voor de ‘fouten’ die ze gemaakt zou hebben.

In een korte, met een telefoon opgenomen video, dat gemaakt is door de aanwezigen tijdens de moord, is duidelijk te zien hoe het meisje mishandeld en vermoord wordt. Ze is tijdens haar reis terug naar huis, in een hinderlaag gelokt door ongeveer 1000 mannen die haar opgewacht hebben om haar vervolgens op een zeer brute wijze te kunnen vermoorden. Zo laten de beelden zien hoe de mannen grote stenen op haar hoofd gooien, hoe ze voor de voeten wordt geworpen en in haar maag en gezicht geschopt wordt, terwijl ze ligt te schreeuwen van de pijn. Dit gaat door, totdat er iemand komt die een einde aan haar leven maakt, door met een grote steen op haar gezicht te gooien.

Tevens zijn in de fragmenten te zien dat het meisje eerst uitgekleed is, om zo te kunnen symboliseren dat ze haar familie en haar godsdienst heeft onteerd. Ze ligt half naakt op de grond, nog steeds ademend, terwijl haar geplette gezicht bedekt is met bloed.

Volgens de bovengenoemde website waren ook bewapende politieagenten en ambtenaren bij de moord aanwezig. In feite hebben zij de menigte geholpen om de vrouw te kunnen vermoorden. Dit, in plaats om te proberen de misdaad te voorkomen. De opgenomen beelden bevestigen dit.

Enige momenten later arriveerde ook de Iraakse leger en weigerde de toegang aan onbevoegden, inclusief de pers. Het vermoorden van vrouwen, wegens eer, schande en religie komt nog steeds voor in Zuid-Koerdistan en Irak. De bovengenoemde incident is niet ongewoon in enkele diepgaande godsdiensten en traditionele gemeenschappen.

Bron: www.Jebar.info, Iraaks Koerdistan (Mosul).
Meer Info over de aktie van de Koerdische Regionale Garde:
http://www.krg.org/articles/article_detail.asp?LangNr=12&LNNr=28&RNNr=70&ArticleNr=17629
quote:
LAATSTE ONTWIKKELINGEN: Research & Development.
Oorzaak: Uit te hand mislukte gedwongen huwelijk en het afschuwen van partner naar ander stam van de Koerden (afstand nemen van Yezidisme).
Yezidische jongen: de Yezidische Koerd vond dat Yezidische meisje (ook Koerdisch) met hem moest trouwen.
Yezidische meisje: het Koerdische meisje van Yezidsiche afkomst weigerde de hand van deze jongen en koos voor een ‘Soennitische Koerd’ (moslimjongen), waarna zij zich later naar de Islam heeft bekeerd.
Yezidisme: het Yezidisch geloof verbiedt het huwen met een ander geloofspartner (ander religie) wegens schending eer van het geloof en de eer van de familie.
Resultaat: de Yezidische jongen nam eerwraak door eigenhandig zonder tussenkomst van de wetgeving: het stenigen aan te kondigen tegen deze bekeerde moslima die haar Yezidische geloof de rug heeft toegekeerd en zijn eer heeft geschonden met de dood tot gevolg.
Gevolgen: ontstaan voortdurende clandenstine stammenoorlog tussen deze 2 Koerdische groepen, nl.: Yezidische en Soennitische Koerden duren veder, met aan beide kanten vallen er slachtoffers.
Wetgeving: eerwraak (eermoord) is toegestaan in de Koerdische wetgeving. Zie onderste Engelse website (4e paragraaf, 1e regel). The Kurdistan National Assembly (parliament) in 2002 repealed articles in Iraqi law which allowed for “honour” killings to go unpunished.
.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60068844
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:59 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? We moeten ons gewoon niet teveel bemoeien met andere landen, alhoewel ik dit wel afkeur. Maar in Nederland komen wraakgevallen ook vaak voor, en dan niet alleen eerwraak.
Ik zeg niet dat jij dat zegt, ik bedoelde het meer als een idee. Zo van "het zou eens tijd worden dat er daar menselijke wetgeving en een fatsoenlijke uitvoering daarvan komt".

Zoiets
pi_60068935
Islam ies vrede.
pi_60068964
Verschrikkelijk dat mensen elkaar zoiets kunnen aandoen.
pi_60068968
quote:
Mensen zoals jij zouden ze moeten verbannen naar dat soort landen!
Shame on you, wat ziek om daar om te lachen.
Stoer hoor, het zou je familielid zijn en dan nog al is het je buurmeisje?
Maakt niet uit wie zij is, ik vind het gruwelijk hoe mensen dit arme kind ombrengen door een of andere simpele redenering.
Mensen met een zeer low iq dat is wel duidelijk.
  zondag 13 juli 2008 @ 01:15:51 #39
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60068987
Als je hier op zaterdagavond naar gaat zitten kijken heb je echt geen leven............. mja als je op zateravond/nacht zit te fokken heb je dat toch al niet
pi_60068994
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:49 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hoe dom kun je toch zijn!
pi_60069004
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:15 schreef dgbw het volgende:
Als je hier op zaterdagavond naar gaat zitten kijken heb je echt geen leven............. mja als je op zateravond/nacht zit te fokken heb je dat toch al niet
m.a.w jij hebt dus geen leven?
Mooi dat je het even meldt, dat meisje heeft geen leven meer dat is duidelijk.
pi_60069023
"eer"
  zondag 13 juli 2008 @ 01:17:52 #43
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60069027
triest

ziek filmpje trouwens.
Huilen dan.
pi_60069076
quote:
Echt simpel en ziek!

Damn das fucked up
Ik zou echt die menigte inrennen en haar vastpakken en keihard rennen naar een auto en er vandoor gaan ofzo, wel met een 9 millimeter want you never know. Vraag me wel af of er echt 1.000 man omheen stonden dat zijn er wel wat veel. En die betonblokken zijn te erg gewoon.

Dutch is Huillie
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_60069079
Genegeerd door de hele Nederlandse pers
Aan alle dagbladen van Nederland

Dinsdag jl. (21-12-04) verscheen in Het Parool een schokkend artikel. Twee meisjes in Iran in de tienerleeftijd zouden waarschijnlijk nog dezelfde week ter dood worden gebracht na een vonnisbekrachtiging van het Iraanse hoge gerechtshof. Beiden waren aanvankelijk veroordeeld tot de strop door een lagere rechtbank, maar in één van beide gevallen is dit vonnis omgezet in dood door steniging. De misdaad van de één, een zekere Leyla M, zou zijn, dat zij jarenlang seksueel misbruikt is, eerst door haar ouders en later door de mannen aan wie zij door haar ouders was verkocht. Zij is nu 19 maar zou de geestelijke ontwikkeling hebben van een meisje van acht. Zij is veroordeeld tot de strop. Mogelijk is het vonnis op het moment dat ik dit schrijf al voltrokken. De andere, Hajieh Esmailvand, zou een buitenechtelijke affaire hebben gehad. Ook zij schijnt nog tiener, of althans een jonge vrouw te zijn. Zij en haar minnaar, die ten tijde van hun verhouding 17 was, zijn door de lagere rechtbank veroordeeld tot de strop. Maar voor Hajieh heeft het hooggerechtshof die straf omgezet in executie door steniging. Steniging betekent voor vrouwen dat ze worden ingegraven tot aan de borst en vervolgens worden bekogeld met stenen die klein genoeg zijn om er niet direct aan te sterven. De dood moet langzaam en gruwelijk zijn. Aan deze gruwelijke dood gaat meestal nog een geseling vooraf met een zweep die met metaalstrip is bewapend om meer pijn en ergere verwondingen te veroorzaken dan met een normale zweep. Deze geseling is veelal 100 zweepslagen. Het Parool maakt melding van nog een andere veroordeling, nl. van Zhila Izadyar, oud 13 jaar. Zij zou een kind gebaard hebben van haar twee jaar oudere broer en incest recidiviste zijn al vanaf haar negende. Op dit moment heeft zij 53 zweepslagen ontvangen. Haar gezondheidstoestand is zodanig dat het twijfelachtig is of zij zal overleven om haar steniging, mogelijk later, op haar 18e nog te kunnen meemaken. Aan hulpverleensters laat ze weten naar school te willen net als andere kinderen.

Overigens, de Iraanse vorm van de sjaria staat geseling en steniging toe van meisjes vanaf negen jaar. De richtlijn executie niet voor het 18e jaar te voltrekken en zo mogelijk om te zetten in ophanging is een 'humane' maatregel van de overheid. Daaraan houdt men zich overigens niet zoals uit het bovenstaande geval van Hajieh en uit het onderstaande geval van Atefeh Rajabi blijkt. Ook wil dit niet zeggen dat, als men op zijn negende wordt veroordeeld, men voor steniging zou worden gespaard, men mag er dan negen jaar naar toe leven om dan alsnog te worden geëxecuteerd. De leeftijd van negen heeft overigens te maken met het feit dat Mohammed zijn jongste vrouw Aischa trouwde op haar negende. Een meisje van negen wordt daarom geacht in staat te zijn zich als een 'zedige' echtgenote te gedragen en moet dus dienovereenkomstig worden berecht. Nog afgezien van het feit of het erg plausibel is dat een meisje van negen zich uit eigen initiatief aan een incestueuze verhouding waagt, gaat het hier in alle gevallen om feiten waarin onder een normaal rechtssysteem überhaupt geen vervolging zou worden ingesteld, behalve dan tegen de verkrachters waar de meisjes het slachtoffer van zijn. Er zijn naar het Parool stelt, dit jaar tenminste drie keer eerder kinderen geëxecuteerd wegens seksuele daden. Verscheidene websites stellen dat het werkelijke aantal waarschijnlijk rond de 25 zal liggen. Met name wordt door Amnesty genoemd het geval van Atefeh (of Ateqeh) Rajabi. Zij werd 16 aug. jl. ter dood gebracht na te zijn veroordeeld wegens een relatie met een oudere man die haar tot geslachtsgemeenschap zou hebben gedwongen. Zij was pas zestien. Maar omdat de Iraanse richtlijn op dat moment adviseerde doodstraffen niet voor het 18e jaar te voltrekken, heeft men op papier haar leeftijd veranderd in 22. Haar snelle executie - de rechter deed tegen iedere gewoonte in zelf de strop om haar hals - schijnt zijn oorzaak te vinden in het feit dat zij tijdens het proces de rechter had getart door haar hoofddoekje af te doen. Kermend en smekend om genade werd zij naar de galg geleid. Urenlang werd haar lichaam bengelend aan een hijskraan ter afschrikking aan het publiek getoond. Haar verkrachter kreeg slechts zweepslagen. Dit is maar een greep uit de details, details die zo gruwelijk zijn dat men er toe zou neigen ze niet te geloven, en, als men ze al zou geloven zo snel mogelijk zou willen verdringen. Maar ze zijn waar. Onnodig hieraan toe te voegen dat Iran, al doende, zo ongeveer iedere denkbare VN-overeenkomst die het zelf heeft ondertekend heeft geschonden. De wreedheden tegen kinderen en vrouwen van dit regiem gaan ieder voorstellingsvermogen te boven en evenaren of overtreffen zelfs die van de nazi's. Onvoorstelbaar is dat vonnissen in hoger beroep niet worden vernietigd maar bekrachtigd of zelfs verzwaard. De hoogste rechters in dit land zijn dus van hetzelfde kaliber, of erger, dan Marc Dutroux. Stel u voor een land waarin de rechtszaak Dutroux zou zijn geëindigd in de geseling en steniging van zijn laatste overlevende slachtoffers. Dan heeft u dus Iran, een land dat reisbureaus aanprijzen als een ongewoon maar aantrekkelijk vakantieland.

Enige maanden geleden las ik in Volkskrant Magazine een artikel over een Iraanse asielzoekster, die overspel had gepleegd, uitgehuwlijkt was geweest aan een Hezbollah die haar vernederde, en verliefd was geworden op een man die haar liefde beantwoordde. Dus was ze door haar man aangeklaagd en volgens de sjaria veroordeeld tot steniging. Ze was het land uitgesmokkeld door haar broer en zou worden teruggestuurd door Rita Verdonk met de practische zekerheid te worden gestenigd. Zij had immers in de haast geen paspoort kunnen meenemen en was natuurlijk nog minder in staat geweest om eerst bij de instanties haar dossier op te vragen. Absoluut noodzakelijk om voor asiel in aanmerking te komen! En bovendien is Iran op dit moment (aldus onze regering) veilig. Zeker! zo veilig als Duitsland voor joden in 1939. Zo zitten wij met een regering die geheel in strijd met VN-verdragen het asielbeleid ondergraaft alsof Nederland het gevaar te duchten zou hebben van de asielzoeker. Niemand wil zo graag integreren in een ander land als mensen die in hun eigen land met de dood worden bedreigd. Bovendien zijn dit veelal de meest intelligente, ontwikkelde, seculiere en kritische mensen, mensen dus die aan de opbouw van Nederland een waardevolle bijdrage kunnen leveren. Als Nederland al iets van allochtonen te duchten heeft, dan zijn dit de opportunisten en infiltranten. Die komen het land überhaupt niet via het asielrecht binnen maar via andere wegen en kunnen dus niet via de weg van het asielbeleid worden aangepakt.

Iran heeft bijna een atoombom. Europa denkt daar door diplomatiek overleg wat tegen te kunnen doen. Het meent kennelijk dat met het bewind in Iran betrouwbare afspraken te maken zijn. Het bovenstaande relaas maakt duidelijk met wat voor psychopaten en met wat voor soort seksuele perversie we in de regerende macht van dit land te doen hebben. Kan er dan enige twijfel over bestaan wat de waarde is van afspraken met deze ontmenselijkte wezens? We weten wat onze afspraken met Hitler voor de 2e wereldoorlog waard waren. We hebben gezien wat het leven van een kind, een meisje, een vrouw waard is voor dit religieus fascisme. We weten inmiddels ook dat in tegenstelling tot het nazi-fascisme dit reli-fascisme ook geen enkele waarde hecht aan het eigen leven. Het is niet moeilijk in te schatten wat een atoomwapen betekent in handen van een staat die op dit religieus fascisme is gebaseerd en die zich geroepen zou kunnen voelen tot het voltrekken van de goddelijke apocalyps. Waarschijnlijk is onze laatste kans een volstrekt desastreuze derde wereldoorlog te vermijden te proberen in Iran een machtswisseling te bewerkstelligen, vergelijkbaar met die welke in Servië heeft plaatsgevonden. Daartoe zullen Europa, VS, Sovjet-Unie, China en VN moeten samenwerken. Alleen deze tezamen zullen een pressie kunnen uitoefenen die een wereldramp kan vermijden. Ondertussen kan het Internationaal Gerechtshof in Den Haag beginnen met de voorbereiding van het ayatollah-tribunaal.

Ik smeek alle geadresseerde kranten (Het Parool schijnt het niet belangrijk genoeg te vinden voor een follow-up) aan deze zaak de hoogste prioriteit te geven en op te houden de ogen te sluiten voor de verschrikkelijkste misdaden tegen de mensheid die wellicht ooit onder de zon zijn voorgevallen. Volledige openbaarheid omtrent de zegeningen van de sjaria zal wellicht vele moslimjongeren van radicalisering kunnen weerhouden. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat feiten als deze voor doorsnee Nederlandse moslimjongeren te verteren zijn (Maar die onvoorstelbaarheid gold ook de feiten zelf). Ook wil ik mijn misnoegen uitdrukken over het feit, dat de pers deze zaken jarenlang heeft verzwegen of ze afvoert naar een klein kolommetje op een binnenpagina. Maandenlang praten de kranten over één Theo van Gogh, terwijl ze zwijgen over de duizenden vrouwen en kinderen waar van Gogh's en Hirsi's film Submission over gaat. Vervolgens krijgt Hirsi met goedkeuring van de hele pers en politiek min of meer de schuld van Van Gogh's dood en wordt de film als een wangedrocht aangemerkt: ook haar schuld want Theo had al gezegd dat er te weinig humor in zat. Had hij er dan iets zoals 'caramel van suikerzieke joden' in willen stoppen, 'biefstuk van gegeselde meisjesbillen?' of 'ragout van Somalische meisjeskittelaars?', hoe moet ik me dat voorstellen met een onderwerp waarbij iedere humor je op de lippen besterft? Een bewijs dat ook in Nederland één man nog altijd zwaarder weegt dan een menigte vrouwen. Hoe lang wordt er gepraat als op de Wallen in Amsterdam een prostituee de hals wordt afgesneden (hetgeen niet lang voor de moord op Van Gogh gebeurde)? Er wordt zelfs in alle talen over gezwegen of dit misschien een religieus motief kan hebben gehad, ondanks het feit dat later bericht wordt dat de Hofstadtgroep de Wallen in kaart bracht voor eventuele aanslagen.

De argumentatie dat het belichten van deze feiten averechts zou werken is een regelrechte lafheid. Moord (en ook verkrachting) is niet met de mantel der liefde te bedekken of iets waar men ethische, politieke of juridische compromissen mee zou kunnen sluiten. Als de moslimgemeenschap aan de loutere openbaarheid van de feiten aanstoot zou nemen, dan zou zij daarmee haar geloof als zodanig diskwalificeren. Als zij zich van deze daden niet zou kunnen of willen distantiëren, dan is zij volledig zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van haar keuzen. In dat geval is confrontatie vroeg of laat hoe dan ook onvermijdelijk. We zijn hier niet aan het godslasteren, zelfs gaat het niet om de vrije meningsuiting, maar om de openbaarmaking van een werkelijkheid die te afschuwelijk is voor woorden. Over godslastering gesproken. Ik vraag mij af of de foto van de rug van dertienjarige Zhila Izadyar na geseling, die op internet te vinden is, en die zo veel wegheeft van de gegeselde vrouwen met Koranteksten van Hirsi Ali's Submission, zonder die Koranteksten, niet godslasterlijk is. Zo niet, waarom is zo'n foto dat mét Koranteksten dan wel? Want het verband is niet toevallig. Het zijn de teksten die deze daden voorschrijven. Het verband tussen de Koran en de geseling kan daarom niet godslasterlijk zijn, omdat zij aan de Koran zelf ontleend is. Dan zou de Koran zelf godslasterlijk zijn. Ook het verband met het vrouwenlichaam komt van de Koran zelf. Ergo, het enige godslasterlijke kan dus het vrouwenlichaam zelf zijn. Waarom heeft God dan zo'n godslasterlijk lichaam geschapen als Hij daarmee zichzelf lastert? Wie de koan op kan lossen, mag zich bij mij melden om zijn tong te laten uittrekken.

http://home.unet.nl/olive.press/Pubermoorden%20in%20Iran.html
pi_60069107
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

Damn das fucked up
Ik zou echt die menigte inrennen en haar vastpakken en keihard rennen naar een auto en er vandoor gaan ofzo, wel met een 9 millimeter want you never know. Vraag me wel af of er echt 1.000 man omheen stonden dat zijn er wel wat veel. En die betonblokken zijn te erg gewoon.

Dutch is Huillie
En het enige wat ze "verkeerd" deed was verliefd worden.

Damn..
pi_60069119
Waarom gaan veel mensen er vanuit dat de Koran de boosdoener is? Het ligt niet aan het geschrift, maar aan de interpretatie ervan door mensen. En niet elk mens is zo slim om het correct te interpreteren. Ik wijs elke vorm van godsdienst af, maar sta wel open om er over te leren en dat zouden meer mensen moeten doen vind ik.
pi_60069140
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:26 schreef Juup© het volgende:
Waarom gaan veel mensen er vanuit dat de Koran de boosdoener is? Het ligt niet aan het geschrift, maar aan de interpretatie ervan door mensen. En niet elk mens is zo slim om het correct te interpreteren. Ik wijs elke vorm van godsdienst af, maar sta wel open om er over te leren en dat zouden meer mensen moeten doen vind ik.
Het zijn dan ook (in dit geval) geen moslims trouwens.

De omgeving werd zo boos ómdat ze met een moslimman trouwde.
  zondag 13 juli 2008 @ 01:30:35 #49
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069147
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Mensen met een zeer low iq dat is wel duidelijk.
Dat hoeft niet persé.
Die mensen zijn zo opgevoed en opgegroeid, met een afschuwelijke geloofs doctrine die van vrouwen maar een minderwaardig schepsel maakt, waar je naar believen mee kunt doen wat je wilt. En onderschat ook de kracht van ophitsing niet. Ze staan elkaar allemaal op te fokken daar. Dat heeft ook wel een versterkend effect op de zogenaamd plausibele reden waarom ze dit doen.

In ieder geval is het walgelijk dat dit voorkomt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60069165
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het zijn dan ook (in dit geval) geen moslims trouwens.

De omgeving werd zo boos ómdat ze met een moslimman trouwde.
Sorry ik was de posting vergeten te quoten waar ik op doelde
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
Genegeerd door de hele Nederlandse pers
Aan alle dagbladen van Nederland

[...flinke hoeveelheid tekst...]
Deze dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')