quote:Op zondag 13 juli 2008 02:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik dat zal zeggen?sommige mensen...
Wat ik zou doen als moeder van dat meisje is, haar ver weg sturen als ik wist dat er mannen waren die dit soort plannen hadden, maar misschien wist ze er niets van?quote:Op zondag 13 juli 2008 02:43 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Dus als jij een dochter hebt die op deze manier afgemaakt word zeg jij "Dat is even pech hebben, maar gelukkig krijgt de dader wel een paar jaar gevangenisstraf, daar zal ie van leren!"
sommige mensen...
Joh, dat verhaal over de oorlog, kinderen die daarheen worden gestuurd, en ouders die trots zijn als hun kids zijn gevallen 'voor het vaderland' is al jaaaaaaren oud. Kun je je de Romeinen uit de Oudheid herinneren? Toen gebeurde dat ook al. Niets veranderd dus in dat opzicht.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat ik zou doen als moeder van dat meisje is, haar ver weg sturen als ik wist dat er mannen waren die dit soort plannen hadden, maar misschien wist ze er niets van?
Als het kwaad al geschiedt was, dan zou ik die mannen zeker iets aandoen!
Desnoods een giftige schorpioen in zijn broek.
Daar zouden ze echt niet zomaar van af komen, echt niet.
Anderzijds zijn er vele jonge kinderen, jongens in Iran en Irak naar de oorlog gestuurd, onder het trots mom, kijk eens mijn zoon neemt dienst.
Als een kind niet wilde, dan was hij een afvallige en werd door de familie veracht en niet langer in huis toegelaten, bedoel hoe dom wil je het hebben?
Je eigen zoon, van 11 jaar bv, afstaan aan een oorlog en er trots op zijn, dat je kind dit niet overleeft? Nou, nou fantastisch zeg?![]()
Hoe wordt een mens zo dom en zo achterlijk? Is dat opvoeding, of mis je dan echt wel enkele hersencellen, je kunt ,hoe dom je ook bent, toch ook nadenken en / of meevoelen?
Ik kan dit niet begrijpen gewoon.
Al jaren oud ja hé hé dat weet ik!quote:Op zondag 13 juli 2008 02:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Joh, dat verhaal over de oorlog, kinderen die daarheen worden gestuurd, en ouders die trots zijn als hun kids zijn gevallen 'voor het vaderland' is al jaaaaaaren oud. Kun je je de Romeinen uit de Oudheid herinneren? Toen gebeurde dat ook al. Niets veranderd dus in dat opzicht.
Het is net hoe je het ziet. Ik ben tègen moorden, anders zou dit onderwerp me ook niet raken. Maar als jij iemand vermoordt dan heb je er zelf blijkbaar geen problemen mee? Dus als je dan zelf vermoord word dan lijkt me dat niet zo erg.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Schei uit met je verdienen, als jij kotst op mensen die dat meisje vermoorden, moet je zelf ook geen mensen vermoorden. Iets over hypocriet ofzo? Jij mag het niet maar ik lekker welAls jij het doet is het slecht maar als ik het doe is het goed
N ah nah nah
Niet dus. En dan maakt het geen fuck uit wat voor onzin je eraan plakt, je bent dan een moordenaar. Niets meer, en niets minder. Net zo slecht.
Zelfs al wist ze ervanaf, vluchten had wellicht weinig nut gehad, ik weet het niet. Maar blij om te horen dat ik niet de enige idioot ben die het niet erbij zou latenquote:Op zondag 13 juli 2008 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat ik zou doen als moeder van dat meisje is, haar ver weg sturen als ik wist dat er mannen waren die dit soort plannen hadden, maar misschien wist ze er niets van?
Als het kwaad al geschiedt was, dan zou ik die mannen zeker iets aandoen!
Desnoods een giftige schorpioen in zijn broek.
Daar zouden ze echt niet zomaar van af komen, echt niet.
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest kankahhard lachen toen ik dat fimlpje zag![]()
!!!!!
Nou ja, ik zou dus zeggen: ze weten niet beter. Ik snap het ook niet hoor, maar ik snap sowieso niet wat iemand in bijvoorbeeld het leger wil doen. Maar nu dwaal ik af van het oorspronkelijke onderwerp.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Al jaren oud ja hé hé dat weet ik!
Daar gaat het niet om, het gaat erom hoe men daar nadenkt.
Wat daar normaal is, in hun ogen, is dat hier gelukkig niet zo.
Geen idee of ik het erbij zou laten. Ik zou vast wel iets doen, of in ieder geval zeer, zéér sterk de neiging hebben om iets terug te doen, maar waarschijnlijk zou ik ook zoiets hebben van "ik verlaag me niet tot hun niveau.". Omdat ik dus anders (imo) zelf geen haar beter zou zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:01 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Zelfs al wist ze ervanaf, vluchten had wellicht weinig nut gehad, ik weet het niet. Maar blij om te horen dat ik niet de enige idioot ben die het niet erbij zou laten
Pardon? Ik verkondig hier de hele tijd dat ik het niet eens zou kunnen en vind dat meneer vader de moordenaar van zijn dochter ook niet mag vermoordenquote:Op zondag 13 juli 2008 03:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is net hoe je het ziet. Ik ben tègen moorden, anders zou dit onderwerp me ook niet raken. Maar als jij iemand vermoordt dan heb je er zelf blijkbaar geen problemen mee? Dus als je dan zelf vermoord word dan lijkt me dat niet zo erg.
Laat ik het zo stellen: Als ik iemand zonder reden zou vermoorden en vervolgens zelf zou worden omgelegd, zou ik niet bij Petrus aan de hemelpoort gaan staan huilen dat het oneerlijk was.
Je smiley naast je post verraadt sarcasme. Laten we elkaar wel een beetje blijven respecteren in deze discussie.
Heb je al kinderen?quote:Op zondag 13 juli 2008 03:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen idee of ik het erbij zou laten. Ik zou vast wel iets doen, of in ieder geval zeer, zéér sterk de neiging hebben om iets terug te doen, maar waarschijnlijk zou ik ook zoiets hebben van "ik verlaag me niet tot hun niveau.". Omdat ik dus anders (imo) zelf geen haar beter zou zijn.
Die mensen zijn gewoon zo opgegroeid, cultuur enzo, achterlijk? Ja, maarja, wraakgevoelens heeft iedereen welleens maar dit gaat idd wat ver.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Trouwens, die mensen die dat meisje vermoord hebben zijn echt achterlijk (jaja tot die conclusie waren we al gekomen). Het slaat gewoon nergens op dat ze vermoord wordt (en dan ook nog op zo'n pijnlijk en vernederende manier). Hoe in vredesnaam hebben die mannen ooit bedacht haar te gaan vermoorden omdat ze verliefd is op iemand? Die mensen hebben schijnbaar absoluut geen inlevingsvermogen.
Ik snap sowieso het hele principe van o.a. eerwraak niet. Het levert helemaal niets op, maar als het eenmaal begonnen is, is het ook bijna niet te stoppen aangezien de trots van de familie eraan gaat. Wat ik op zich begrijp, ze moeten er gewoon niet aan beginnen.
Die ouders hadden haar toch naar huis gelokt? Zo hoppa, de val inquote:Op zondag 13 juli 2008 03:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je al kinderen?
Nou geloof me een tijger is niet veel sterker dan de ouders van een kind.
En zouden die ouders waarvan waarschijnlijk de mannelijke helft van de familie erbij aanwezig was, ook dit filmpje zien?
GRUWELIJK!
Maar ze zullen zich vast niet schamen, men klopt hen op de schouders voor deze in hun ogen zo goede daad, ongelooflijk toch?
Door hun cultuur schijnen ze hun menselijke verstand te verliezen. Beetje zonde, maar nog steeds geen excuus.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:10 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon zo opgegroeid, cultuur enzo, achterlijk? Ja, maarja, wraakgevoelens heeft iedereen welleens maar dit gaat idd wat ver.
Nee, ik ben 15.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je al kinderen?
Nou geloof me een tijger is niet veel sterker dan de ouders van een kind.
En zouden die ouders waarvan waarschijnlijk de mannelijke helft van de familie erbij aanwezig was, ook dit filmpje zien?
GRUWELIJK!
Maar ze zullen zich vast niet schamen, men klopt hen op de schouders voor deze in hun ogen zo goede daad, ongelooflijk toch?
Ik ookquote:Op zondag 13 juli 2008 03:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Gadverdamme hier kan ik dus echt niet tegen
Misselijk word ik ervan
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen wraakgevoelens zou hebben...quote:Op zondag 13 juli 2008 03:24 schreef Noortje. het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet verder gekeken heb zeg.
Shush! ik heb nergens gezegd dat ik geen wraakGEVOELENS zou hebben.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:27 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen wraakgevoelens zou hebben...
Dus je zou ze doodkietelen, ofzo?quote:Op zondag 13 juli 2008 03:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Shush! ik heb nergens gezegd dat ik geen wraakGEVOELENS zou hebben.Alleen dat ik niet terug zou moorden.
Als iedereen het af blijft keuren maakt het misschien wel een verschil, negeren gaat lastig tenzij je geblinddoekt en doof door het leven gaat.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:29 schreef Agiath het volgende:
Kuttopic
Dit soort dingen gebeuren gewoon elke dag
Dit keer is er toevallig een camera bij
Je doet er niks aan en het kan mij verder ook niet boeien
Ik sta buiten dit soort dingen als tot planeet Mars voor mijn part
Het is gewoon een kankerland en van mijn part gaan al die mensen zo de versnipperaar in.
Toch doe je er niks aan, hier op een forum een beetje invatieplannen bedenken doet niks.
Gewoon negeren dat soort filmpjes, je word er toch niet beter van en je kan er niks aan doen.
Je kan je wel kut gaan voelen door alleen maar dit soort filmpjes te gaan kijken.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als iedereen het af blijft keuren maakt het misschien wel een verschil, negeren gaat lastig tenzij je geblinddoekt en doof door het leven gaat.
Nou, alleen maar, dat is natuurlijk overdreven. Zo afentoe stuit je weleens op zo'n filmpje en dan verbaas ik me weer dat dit nog steeds bestaat. Ik dacht dat zelfs zij nu inmiddels het Neanderthaler tijdperk uit geevolueerd zouden zijn......quote:Op zondag 13 juli 2008 03:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je kan je wel kut gaan voelen door alleen maar dit soort filmpjes te gaan kijken.
Maar kijk het of met ziek leedvermaak of gewoon niet.
Beter word je er toch niet van.
Dat zijn ze dus niet blijkbaarquote:Op zondag 13 juli 2008 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, alleen maar, dat is natuurlijk overdreven. Zo afentoe stuit je weleens op zo'n filmpje en dan verbaas ik me weer dat dit nog steeds bestaat. Ik dacht dat zelfs zij nu inmiddels het Neanderthaler tijdperk uit geevolueerd zouden zijn......
Toch zit je in dit topicquote:Op zondag 13 juli 2008 03:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus niet blijkbaar
Ik heb me al af weten te sluiten voor dit soort filmpjes/praktijken
En ik wil het ook allemaal niet weten of horen eigenlijk
Dit bewijst maar weer eens het niveau van de FOK!FPquote:Op zondag 13 juli 2008 02:11 schreef SharQueDo het volgende:
islam![]()
Heerlijk geloof. En het mag ook nog allemaal.![]()
Net zoals je hier God hebt in zowat alle Europese talen heb je ook Allah.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:40 schreef popolon het volgende:
Allah is groot, we vermoorden een klein meisje.
Walgelijke beelden, ik keek 't nog ook.
Om mensen over te halen ook zo te denken als mijquote:
Edoch, Dr.Daggla, het is toch wel mooi om te zien hoe sommigen een eigen mening vormen.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nogmaals het waren geen Moslims/Islamieten
Ze werd juist vermoord omdat ze zich had bekeerd tot de Islam.
Is lezen nou echt zo moeilijk?.
Alsof de islam dit niet kent.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer eens het niveau van de FOK!FP
Zielig hoor
Neuken?quote:Op zondag 13 juli 2008 03:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Door hun cultuur schijnen ze hun menselijke verstand te verliezen. Beetje zonde, maar nog steeds geen excuus.
[..]
Nee, ik ben 15.
Mja dat is dus wat het nog erger maakt, de moordenaars worden er niet voor gestraft, want 'zo is de cultuur daar nu eenmaal'. Levenslang op brood en water.
quote:Op zondag 13 juli 2008 04:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuken?
En als je me afwijst stenig ik jou ook. [ afbeelding ]
2007 beldequote:Op zondag 13 juli 2008 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
http://comments.wordpress(...)moord-door-1000-man/
Echt simpel en ziek!
Schokkende beelden sorry hiervoor, it wasn't my idea.
![]()
kankermongool, heb je dyslectie?quote:Op zondag 13 juli 2008 03:40 schreef popolon het volgende:
Allah is groot, we vermoorden een klein meisje.
Walgelijke beelden, ik keek 't nog ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |