abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60069808
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:45 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Waaruit maak jij op dat ik dat zal zeggen?

sommige mensen...
pi_60069827
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:47 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Doh.
pi_60069835
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:43 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Dus als jij een dochter hebt die op deze manier afgemaakt word zeg jij "Dat is even pech hebben, maar gelukkig krijgt de dader wel een paar jaar gevangenisstraf, daar zal ie van leren! "

sommige mensen...
Wat ik zou doen als moeder van dat meisje is, haar ver weg sturen als ik wist dat er mannen waren die dit soort plannen hadden, maar misschien wist ze er niets van?
Als het kwaad al geschiedt was, dan zou ik die mannen zeker iets aandoen!
Desnoods een giftige schorpioen in zijn broek.
Daar zouden ze echt niet zomaar van af komen, echt niet.
Anderzijds zijn er vele jonge kinderen, jongens in Iran en Irak naar de oorlog gestuurd, onder het trots mom, kijk eens mijn zoon neemt dienst.
Als een kind niet wilde, dan was hij een afvallige en werd door de familie veracht en niet langer in huis toegelaten, bedoel hoe dom wil je het hebben?
Je eigen zoon, van 11 jaar bv, afstaan aan een oorlog en er trots op zijn, dat je kind dit niet overleeft? Nou, nou fantastisch zeg?
Hoe wordt een mens zo dom en zo achterlijk? Is dat opvoeding, of mis je dan echt wel enkele hersencellen, je kunt ,hoe dom je ook bent, toch ook nadenken en / of meevoelen?
Ik kan dit niet begrijpen gewoon.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60069880
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Wat ik zou doen als moeder van dat meisje is, haar ver weg sturen als ik wist dat er mannen waren die dit soort plannen hadden, maar misschien wist ze er niets van?
Anderzijds zijn er vele jonge kinderen, jongens in Iran en Irak naar de oorlog gestuurd, onder het trots mom, kijk eens mijn zoon neemt dienst.
Als een kind niet wilde, dan was hij een afvallige en werd door de familie veracht en niet langer in huis toegelaten, bedoel hoe dom wil je het hebben?
Je eigen zoon, van 11 jaar bv, afstaan aan een oorlog en er trots op zijn, dat je kind dit niet overleeft? Nou, nou fantastisch zeg?
Hoe wordt een mens zo dom en zo achterlijk? Is dat opvoeding, of mis je dan echt wel enkele hersencellen, je kunt ,hoe dom je ook bent, toch ook nadenken en / of meevoelen?
Ik kan dit niet begrijpen gewoon.

Joh, dat verhaal over de oorlog, kinderen die daarheen worden gestuurd, en ouders die trots zijn als hun kids zijn gevallen 'voor het vaderland' is al jaaaaaaren oud. Kun je je de Romeinen uit de Oudheid herinneren? Toen gebeurde dat ook al. Niets veranderd dus in dat opzicht.
pi_60069894
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:56 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Joh, dat verhaal over de oorlog, kinderen die daarheen worden gestuurd, en ouders die trots zijn als hun kids zijn gevallen 'voor het vaderland' is al jaaaaaaren oud. Kun je je de Romeinen uit de Oudheid herinneren? Toen gebeurde dat ook al. Niets veranderd dus in dat opzicht.
Al jaren oud ja hé hé dat weet ik!
Daar gaat het niet om, het gaat erom hoe men daar nadenkt.
Wat daar normaal is, in hun ogen, is dat hier gelukkig niet zo.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 13 juli 2008 @ 03:00:16 #106
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60069916
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Schei uit met je verdienen, als jij kotst op mensen die dat meisje vermoorden, moet je zelf ook geen mensen vermoorden. Iets over hypocriet ofzo? Jij mag het niet maar ik lekker wel Als jij het doet is het slecht maar als ik het doe is het goed N ah nah nah

Niet dus. En dan maakt het geen fuck uit wat voor onzin je eraan plakt, je bent dan een moordenaar. Niets meer, en niets minder. Net zo slecht.
Het is net hoe je het ziet. Ik ben tègen moorden, anders zou dit onderwerp me ook niet raken. Maar als jij iemand vermoordt dan heb je er zelf blijkbaar geen problemen mee? Dus als je dan zelf vermoord word dan lijkt me dat niet zo erg.

Laat ik het zo stellen: Als ik iemand zonder reden zou vermoorden en vervolgens zelf zou worden omgelegd, zou ik niet bij Petrus aan de hemelpoort gaan staan huilen dat het oneerlijk was.

Je smiley naast je post verraadt sarcasme. Laten we elkaar wel een beetje blijven respecteren in deze discussie.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60069922
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Zelfs al wist ze ervanaf, vluchten had wellicht weinig nut gehad, ik weet het niet. Maar blij om te horen dat ik niet de enige idioot ben die het niet erbij zou laten
pi_60069933
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest kankahhard lachen toen ik dat fimlpje zag !!!!!
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60069943
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Al jaren oud ja hé hé dat weet ik!
Daar gaat het niet om, het gaat erom hoe men daar nadenkt.
Wat daar normaal is, in hun ogen, is dat hier gelukkig niet zo.
Nou ja, ik zou dus zeggen: ze weten niet beter. Ik snap het ook niet hoor, maar ik snap sowieso niet wat iemand in bijvoorbeeld het leger wil doen. Maar nu dwaal ik af van het oorspronkelijke onderwerp.

Trouwens, die mensen die dat meisje vermoord hebben zijn echt achterlijk (jaja tot die conclusie waren we al gekomen). Het slaat gewoon nergens op dat ze vermoord wordt (en dan ook nog op zo'n pijnlijk en vernederende manier). Hoe in vredesnaam hebben die mannen ooit bedacht haar te gaan vermoorden omdat ze verliefd is op iemand? Die mensen hebben schijnbaar absoluut geen inlevingsvermogen.
Ik snap sowieso het hele principe van o.a. eerwraak niet. Het levert helemaal niets op, maar als het eenmaal begonnen is, is het ook bijna niet te stoppen aangezien de trots van de familie eraan gaat. Wat ik op zich begrijp, ze moeten er gewoon niet aan beginnen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 13-07-2008 03:05:42 ]
pi_60069949
Wat Pim al zei; 'een achterlijke cultuur'
Die hersenspoeling...
pi_60069966
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:01 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Zelfs al wist ze ervanaf, vluchten had wellicht weinig nut gehad, ik weet het niet. Maar blij om te horen dat ik niet de enige idioot ben die het niet erbij zou laten
Geen idee of ik het erbij zou laten. Ik zou vast wel iets doen, of in ieder geval zeer, zéér sterk de neiging hebben om iets terug te doen, maar waarschijnlijk zou ik ook zoiets hebben van "ik verlaag me niet tot hun niveau.". Omdat ik dus anders (imo) zelf geen haar beter zou zijn.
  zondag 13 juli 2008 @ 03:08:42 #112
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60069979
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Het is net hoe je het ziet. Ik ben tègen moorden, anders zou dit onderwerp me ook niet raken. Maar als jij iemand vermoordt dan heb je er zelf blijkbaar geen problemen mee? Dus als je dan zelf vermoord word dan lijkt me dat niet zo erg.

Laat ik het zo stellen: Als ik iemand zonder reden zou vermoorden en vervolgens zelf zou worden omgelegd, zou ik niet bij Petrus aan de hemelpoort gaan staan huilen dat het oneerlijk was.

Je smiley naast je post verraadt sarcasme. Laten we elkaar wel een beetje blijven respecteren in deze discussie.
Pardon? Ik verkondig hier de hele tijd dat ik het niet eens zou kunnen en vind dat meneer vader de moordenaar van zijn dochter ook niet mag vermoorden
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60069993
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:07 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Geen idee of ik het erbij zou laten. Ik zou vast wel iets doen, of in ieder geval zeer, zéér sterk de neiging hebben om iets terug te doen, maar waarschijnlijk zou ik ook zoiets hebben van "ik verlaag me niet tot hun niveau.". Omdat ik dus anders (imo) zelf geen haar beter zou zijn.
Heb je al kinderen?
Nou geloof me een tijger is niet veel sterker dan de ouders van een kind.
En zouden die ouders waarvan waarschijnlijk de mannelijke helft van de familie erbij aanwezig was, ook dit filmpje zien?
GRUWELIJK!
Maar ze zullen zich vast niet schamen, men klopt hen op de schouders voor deze in hun ogen zo goede daad, ongelooflijk toch?
pi_60069994
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:04 schreef Noortje. het volgende:

[..]
Trouwens, die mensen die dat meisje vermoord hebben zijn echt achterlijk (jaja tot die conclusie waren we al gekomen). Het slaat gewoon nergens op dat ze vermoord wordt (en dan ook nog op zo'n pijnlijk en vernederende manier). Hoe in vredesnaam hebben die mannen ooit bedacht haar te gaan vermoorden omdat ze verliefd is op iemand? Die mensen hebben schijnbaar absoluut geen inlevingsvermogen.
Ik snap sowieso het hele principe van o.a. eerwraak niet. Het levert helemaal niets op, maar als het eenmaal begonnen is, is het ook bijna niet te stoppen aangezien de trots van de familie eraan gaat. Wat ik op zich begrijp, ze moeten er gewoon niet aan beginnen.
Die mensen zijn gewoon zo opgegroeid, cultuur enzo, achterlijk? Ja, maarja, wraakgevoelens heeft iedereen welleens maar dit gaat idd wat ver.
  zondag 13 juli 2008 @ 03:12:58 #115
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60070011
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:10 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Heb je al kinderen?
En zouden die ouders waarvan waarschijnlijk de mannelijke helft van de familie erbij aanwezig was, ook dit filmpje zien?
GRUWELIJK!
Maar ze zullen zich vast niet schamen, men klopt hen op de schouders voor deze in hun ogen zo goede daad, ongelooflijk toch?
Die ouders hadden haar toch naar huis gelokt? Zo hoppa, de val in
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 13 juli 2008 @ 03:13:58 #116
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_60070020
Zeer betreurenswaardig zoiets en dan te bedenken wat er door zo'n meisje heen moet gaan, wanneer ze zo op de grond ligt dit te ondergaan. Maar de reacties die eronder op die website worden gegeven zijn ook weer zo typerend. Wel begrijpelijk, maar vaak ook weer die oude koeien uit de sloot.
pi_60070044
Gadverdamme hier kan ik dus echt niet tegen
Misselijk word ik ervan
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60070046
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:10 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Die mensen zijn gewoon zo opgegroeid, cultuur enzo, achterlijk? Ja, maarja, wraakgevoelens heeft iedereen welleens maar dit gaat idd wat ver.
Door hun cultuur schijnen ze hun menselijke verstand te verliezen. Beetje zonde, maar nog steeds geen excuus.
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:10 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Heb je al kinderen?
GRUWELIJK!

Nee, ik ben 15.

Mja dat is dus wat het nog erger maakt, de moordenaars worden er niet voor gestraft, want 'zo is de cultuur daar nu eenmaal'. Levenslang op brood en water.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 13-07-2008 03:20:59 ]
  zondag 13 juli 2008 @ 03:20:35 #119
84524 Morwen
I got life
pi_60070051
Ben er gewoon misselijk van en dat na 1 minuut gekeken te hebben Walgelijke beesten,ongelofelijk dat dat soort martelpraktijken nog bestaan. Boycotten dat soort randdebiele landen....
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  Trouwste user 2022 zondag 13 juli 2008 @ 03:22:07 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_60070057
Ik word onpasselijk.

Dan dat Alah geschreeuw alsof ze hebben gescoord.

Ze genieten er gewoon van.
Vreselijk om te zien. Had ik maar niet gekeken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 13 juli 2008 @ 03:22:53 #121
187510 IrCute
Americunt
pi_60070062
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Gadverdamme hier kan ik dus echt niet tegen
Misselijk word ik ervan
Ik ook Had het beter maar niet kunnen kijken..
pi_60070069
Wat ben ik blij dat ik niet verder gekeken heb zeg.
pi_60070085
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:24 schreef Noortje. het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet verder gekeken heb zeg.
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen wraakgevoelens zou hebben...
pi_60070102
Kuttopic

Dit soort dingen gebeuren gewoon elke dag
Dit keer is er toevallig een camera bij

Je doet er niks aan en het kan mij verder ook niet boeien
Ik sta buiten dit soort dingen als tot planeet Mars voor mijn part

Het is gewoon een kankerland en van mijn part gaan al die mensen zo de versnipperaar in.
Toch doe je er niks aan, hier op een forum een beetje invatieplannen bedenken doet niks.

Gewoon negeren dat soort filmpjes, je word er toch niet beter van en je kan er niks aan doen.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60070107
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:27 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen wraakgevoelens zou hebben...
Shush! ik heb nergens gezegd dat ik geen wraakGEVOELENS zou hebben. Alleen dat ik niet terug zou moorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')