Je moest eens weten hoeveel vensters er bij mij open staan, ik doorzoek internet op allerlei onderwerpen, leerzaam, interessant, en google is er goed voor.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
she devil doet wel veel research naar die dingen
Ik had m niet eens afgekeken. Volgens mij was ik 15 jaar ofzo?quote:
Nostalgie.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:08 schreef Devrim_ het volgende:
Dat filmpje was mijn eerste gore filmpje die ik had gezien
Ik kwam een keer op een site terecht waar ze mannen onthoofden, ben dat nog niet vergeten, zo gruwelijk en ook, hoe snel dat ging allemaal....dacht altijd nou dat wordt flink zagen oid.. Maar niks hoor tjakka en rollen maar.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:08 schreef Devrim_ het volgende:
Dat filmpje was mijn eerste gore filmpje die ik had gezien
Bewustwording is de sleutel naar vrijheid.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:13 schreef Queen_Bee het volgende:
WAt wil jij er tegen doen dan?
Waarom niet.quote:
Het is allemaal al eens op het nieuws geweest, ik zie nog niet veel verandering, niets eigenlijk.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Bewustwording is de sleutel naar vrijheid.
Misschien dat er nu één persoon meer is, die iets gaat doen inzake mensenrechten oid.
Dan is dat al genoeg immers?
http://www.mensenrechten.org/
http://www.amnesty.nl/
Als iedereen dit zegt veranderd er nooit iets immers?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het is allemaal al eens op het nieuws geweest, ik zie nog niet veel verandering, niets eigenlijk.
Denk je werkelijk dat dat zin heeft? WAt verwacht je dat ze gaan doen, dingen die eeuwenlang in hun hoofd gestopt worden er even uitslaan?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als iedereen dit zegt veranderd er nooit iets immers?
Bv schrijf een brief naar
http://www.amnesty.nl/in_actie_actie/34495
http://www.amnesty.nl/in_actie_lopende_acties
de nu lopende acties!
Waarom niet?
Als er iets niet helpt dan is het wel deze instelling.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat dat zin heeft? WAt verwacht je dat ze gaan doen, dingen die eeuwenlang in hun hoofd gestopt worden er even uitslaan?
Het wordt daar allemaal met de paplepel ingegoten, kun je daar wel met brochures en flyers gaan staan maar dat zal echt niet helpen.
Geen tijd, morgen vanmiddag vondelparkquote:
Die zagen we van ver aankomen hè, maar geef eens antwoord dan.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als er iets niet helpt dan is het wel deze instelling.
Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar er is nooit "niets wat helpt".quote:Op maandag 14 juli 2008 02:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die zagen we van ver aankomen hè, maar geef eens antwoord dan.
Voor iemand die zelf een actie voor een goed doel onderneemt ben je wel erg negatief jegens ideeën van anders.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die zagen we van ver aankomen hè, maar geef eens antwoord dan.
Ik denk gewoon dat het weinig zin heeft. Stel dat je daar met je flyers staat en er is toch iemand die wel hapt. Nou, helemaal blij natuurlijk 1 is in ieder geval 1 iemand hè, beter dan niets. Alleen krijgt de rest van het dorp dat al snel te horen, via via. En hoppa, ineens heb je een situatie zoals in de OP.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor iemand die zelf een actie voor een goed doel onderneemt ben je wel erg negatief jegens ideeën van anders.
Of is dit omdat je betere ideeën wilt zien?
Maar het idee van flyers en brochures is ook wel erg hippie-achtig. Tuurlijk moet je reëel blijven en alleen met politieke druk kan je misschien heel, heel langzaam iets bereiken.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het weinig zin heeft. Stel dat je daar met je flyers staat en er is toch iemand die wel hapt. Nou, helemaal blij natuurlijk 1 is in ieder geval 1 iemand hè, beter dan niets. Alleen krijgt de rest van het dorp dat al snel te horen, via via. En hoppa, ineens heb je een situatie zoals in de OP.
Jullie lijken te vergeten dat dit voor zo lang zo hun hoofd ingestampt wordt. Al die generaties kregen het erin geslagen, zo gauw als je geboren bent ben je aan de beurt. Dat haal je er echt niet zomaar uit. Zelfs al zou er wat politieke druk komen, dan spreken we nog over jaaaaren, eeuwen misschien zelfs.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het idee van flyers en brochures is ook wel erg hippie-achtig. Tuurlijk moet je reëel blijven en alleen met politieke druk kan je misschien heel, heel langzaam iets bereiken.
Ik blijf er persoonlijk bij dat niks doen als land, de slechtste keuze is.
Dan kan ik het net zo goed zelf vertalenquote:Op maandag 14 juli 2008 03:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Alleen google translate zover ik weet
Dan heb je de verkeerde filmpjes gezien, de Tetsjenen gebruiken botte messen en dan duurt het gegorgel voordat iemand dood is toch best lang.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik kwam een keer op een site terecht waar ze mannen onthoofden, ben dat nog niet vergeten, zo gruwelijk en ook, hoe snel dat ging allemaal....dacht altijd nou dat wordt flink zagen oid.. Maar niks hoor tjakka en rollen maar.
Je kunt je natuurlijk ook gaan afvragen wáárom wij dat soort beelden willen zien..quote:Filmpje onthoofding erg populair
Het is één van de meest opgevraagde filmpjes op het internet van dit moment: de onthoofding van de Amerikaan Nick Berg door Iraakse militanten.
Hoe gruwelijk ook, het filmpje oefent een haast onweerstaanbare aantrekkingskracht uit op internetters, want vele miljoenen hebben de beelden al bekeken op het net
Ik hoef dat echt niet te zienquote:Op maandag 14 juli 2008 07:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook gaan afvragen wáárom wij dat soort beelden willen zien..
Om te beginnen leven ze in eemn hardere realiteit waarin geweld en overleven dagelijkse (desnoods wekelijkse of maandelijkse) kost zijn, al generaties lang.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik kwam een keer op een site terecht waar ze mannen onthoofden, ben dat nog niet vergeten, zo gruwelijk en ook, hoe snel dat ging allemaal....dacht altijd nou dat wordt flink zagen oid.. Maar niks hoor tjakka en rollen maar.
Ja, sorry, ik zeg het nu een beetje cru maar ben er weken lang door van slag geweest.
![]()
Maar goed aan de andere kant het gebeurd wel, en dan kun je je hoofd wel omdraaien omdat het zo vreselijk is, maar je kunt tenminste nog kijken naar die ellende en er misschien iets tegen doen, ook al is het weinig, toch iets.
Dan zijn die mensen niet voor niets gestorven.
Want het is zo zinloos allemaal, het meisje in dit topic filmpje had nu getrouwd kunnen zijn met de man van haar dromen en kinderen kunnen hebben. Kleinkinderen voor haar domme ouders, die liever hun dochter in de val lieten lopen dan kleinkinderen van een moslim te wensen?
Sorry maar ik kan dit gewoonweg niet begrijpen die intense wreedheid, wat missen die lui dan toch? Ze missen iets? Ze hebben iets wreeds in zich, iets dat erg gestoord is.
Ik kon er nooit naar kijken en nu ook niet. Wat is de noodzaak van dit soort ellende plaatsen?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:41 schreef junkiesietze het volgende:
jezus christus... daar kan ik echt niet meer naar kijken tegenwoordig
dat is de natuur, de zwakken overleven het nietquote:Op maandag 14 juli 2008 13:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kon er nooit naar kijken en nu ook niet. Wat is de noodzaak van dit soort ellende plaatsen?
V.
Volledig eens: Mensen die het plaatsen zijn voor mij al medeplichtig en zelfs kijken is (voor mij persoonlijk he) al dubieus.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kon er nooit naar kijken en nu ook niet. Wat is de noodzaak van dit soort ellende plaatsen?
V.
Zodat we even 5 min kunnen aaawwen dat zij t zo slecht hebben en wij zo goed om er vervolgens nooit meer aan te denken?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Natural selectionquote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef makkie88 het volgende:
[..]
dat is de natuur, de zwakken overleven het niet
Je raakt eraan "gewend".. klinkt misschien vreemd maar 't is wel zoquote:Op maandag 14 juli 2008 13:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Als je het heel simpel wilt zien... misschien.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef RickoKun het volgende:
Het MIdden-Oosten:
Het groeiende kanker van planeet Aarde.
ik ben ook heel simpel, daarom zeg ik zulke negatieve dingen!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je het heel simpel wilt zien... misschien.
V.
Dat zou een verklaring kunnen zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik ben ook heel simpel, daarom zeg ik zulke negatieve dingen!
Oneens. Ik denk dat bepaalde landen zich minder met het gebied zouden moeten bemoeien.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Zelfs met hulp van alle andere landen gaat het nog eeuwen duren om dit te veranderen.
Onzin, dus oneens.quote:Stelling: Gooi die landen plat en begin overnieuw. Zo heb je wel onschuldige slachtoffers maar die zijn er nu immers ook al. Alleen sterven die mensen nu wel voor een reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |