Ik heb persoonlijk meer moeite met jouw tragisch domme soort.quote:Op zondag 13 juli 2008 06:18 schreef KritischeMassa het volgende:
Allah is vrede
achterlijke cultuur, achterlijke landen en als sluitstuk hier een grote groep achterlijke immigranten met verminderd IQ eerwraak en overlast...
Nee prima cultuuren ze nemen zichzelf zo serieus
Welke geloof hadden de mensen die het tienermeisje hebben gedood?quote:Op zondag 13 juli 2008 09:02 schreef Red_85 het volgende:
Zucht....
Dat er nog steeds 'mensen' zijn die geloven dat dit geloof vredelievend is. Onvoorstelbaar wreed. zieke cultuur, ziek geloof, zieke mensen.
gelukkig heb ik met jou geen fuck van doenquote:Op zondag 13 juli 2008 09:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk meer moeite met jouw tragisch domme soort.
Dat zal ie zeker, onder zn bureau ofzoquote:Op zondag 13 juli 2008 09:34 schreef SHE het volgende:
Dan over het filmpje. Vreemd dat dit trouwens naar buiten is gekomen; of mogen Yeziden dit soort troep wel publiceren?
Ik heb geen idee waar deze varkens in geloven, maar ik hoop dat hun God zijn toorn over die 1000 mannen laat razen. Ook zij die toekeken en niets deden. Om een andere toffe gozer maar eens te quoten:
'hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen'
Laat ik maar lekker naief hopen dat dit meisje een mooi plekje heeft gekregen in het hiernamaals. Aangezien ze zich bekeerd heeft of wilde bekeren tot de Islam, zal Allah wel iets moois voor haar verzonnen hebben.
Whehequote:Op zondag 13 juli 2008 09:55 schreef -Muse- het volgende:
Heel normaal toch? Dat kan je binnen een paar jaar ook in Nederland verwachten.
Haha, je kon er op wachten. Pim wordt weer van zolder gehaald...quote:Op zondag 13 juli 2008 03:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat Pim al zei; 'een achterlijke cultuur'
Die hersenspoeling...![]()
En denk je echt dat dit in die tijd niet tig keer gepost is hier? Kom op zeg...quote:Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking, alsof het nu niet meer gebeurd, wil je zeggen?
Het gebeurd nu nog steeds hoor.
Dit is echt zo ziek! Kan wel janken bij die beelden. Wat een domme mensen zijn dat ongelooflijk.
Eerder uit de kelder.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha, je kon er op wachten. Pim wordt weer van zolder gehaald...![]()
.
Gast ......quote:Op zondag 13 juli 2008 06:18 schreef KritischeMassa het volgende:
Allah is vrede
achterlijke cultuur, achterlijke landen en als sluitstuk hier een grote groep achterlijke immigranten met verminderd IQ eerwraak en overlast...
Nee prima cultuuren ze nemen zichzelf zo serieus
quote:
Resultaat: de Yezidische jongen nam eerwraak door eigenhandig zonder tussenkomst van de wetgeving: het stenigen aan te kondigen tegen deze bekeerde moslima die haar Yezidische geloof de rug heeft toegekeerd en zijn eer heeft geschonden met de dood tot gevolg.
Een jaar terug hadden die beelden wel in Koerdisch meisje publiekelijk gestenigd in Irak. gepast. En ook in dat topic wilde je al geen vriendjes worden met die mensen beesten.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking, alsof het nu niet meer gebeurd, wil je zeggen?
Het gebeurd nu nog steeds hoor.
Dit is echt zo ziek! Kan wel janken bij die beelden. Wat een domme mensen zijn dat ongelooflijk.
Jij wel dan?quote:En ook in dat topic wilde je al geen vriendjes worden met die mensen beesten.
Yezidi zijn dus geen moslims, worden in die wereld zelfs wel eens als duivelsaanbidders gezien...quote:
1500 jaar geleden?quote:Op zondag 13 juli 2008 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
Dit doet me maar weinig...Een stel onderontwikkelde apen die hun 'cultuur' in de praktijk brengen.
Tsja, 1500 jaar geleden deden wij hetzelfde, zo lang lopen deze mensen ongeveer achter. Daar hoef je toch niet overstuur van te raken? In Afrika gaan ook kinderen dood van de honger terwijl ik een duur ontbijt weg werk. Dat is het leven. Morgen wordt er misschien bij mij kanker geconstateerd en bij jou niet. Dat zal je ook geen flikker doen.
Ze is gewoon in het verkeerde land geboren, da's erg jammer. Maar om nu als een kind te gaan zitten huilen of die cultuur te vervloeken....We zouden ons er gewoon niet mee moeten bemoeien, een muur er omheen bouwen en over 1500 jaar eens kijken of de beschaving heeft toegeslagen.
Je kan niet van onderontwikkelde culturen verwachten dat ze zoals wij zijn en vervolgens moord en brand op het internet schreeuwen als er iets primitiefs gebeurt. Beetje dom om zo te denken.
In 1945 ja?quote:63 jaar geleden scheerde jullie mensen kaal en lieten jullie ze in poep zwemmen en eten.
quote:
Het is natuurlijk maar net aan welke kant je staat wie je vijand isquote:Op zondag 13 juli 2008 12:16 schreef Juup© het volgende:
[..]Mensen die beticht werden van het heulen met de vijand in de oorlog. Veel van deze mensen werden ook zonder enige vorm van proces schuldig bevonden en gestraft soms met de dood tot gevolg.
Ik had het dus over Nederlanders die de Duitsers als vijand zagen.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:18 schreef NED het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar net aan welke kant je staat wie je vijand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |