je hebt het niet gemist , je gaat er niet heen ^^quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:16 schreef Stommie het volgende:
[..]
zou me echt vet lijken, is van die content die ik gemist heb. Net als Ahn'Qirai, lijkt me ook zo vet
quote:Op maandag 14 juli 2008 17:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat er nog dit maand een nieuwe RP-PvP server uitkomt.. en dan wordt ik een troll shaman.![]()
Vanaf lvl 30 zou ik Jame's guide gebruiken.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef magge het volgende:
Kerels, dames en ander gesuips,
Ik vroeg me af of iemand een super sneller level guide heeft want ik moet (lang verhaal) een priest leveln voor de guild en die moest gistere al 70 zijn.Zo'n haast zit erbij.
Thanks
Tja, t blijft Fok hequote:Op maandag 14 juli 2008 17:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Slaat weer nergens op... ik spel over het algemeen beter dan de gemiddle Fokker en als ik heel even op m'n spelling niet let, wordt dat weer gelijk opgemerkt...
Je bent ally?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef magge het volgende:
Kerels, dames en ander gesuips,
Ik vroeg me af of iemand een super sneller level guide heeft want ik moet (lang verhaal) een priest leveln voor de guild en die moest gistere al 70 zijn.Zo'n haast zit erbij.
Thanks
Nee, dan Zangarmarshquote:Op maandag 14 juli 2008 21:06 schreef Stommie het volgende:
bijna 62 op me priest, hellfire pens. blijf ik vervelend vinden om te questen
Ik verlang naar die plek op het momentquote:Op maandag 14 juli 2008 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dan ZangarmarshDan is Hellfire nog leuker...
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Grr word echt boos van die tergend langzame wow p2p patch application, iemand met een snelle mirror/torrent om wow 2.4.2 binnen te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Zet hem in de OP, staat er tenminste nog iets nuttigs inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:30 schreef WyriHaximus het volgende:
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors [spoiler]* WyriHaximus] vraagt zich af hoevaak we die link nog moeten posten.[/spoiler
Staat er inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:35 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zet hem in de OP, staat er tenminste nog iets nuttigs in
In de baggerlayout welquote:
Spirit tap is volslagen zinloos als holy priest.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:10 schreef GI het volgende:
Hmmz, dit lijkt me toch een beter build: http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000
Ik sta met regelmaat niet te healen maar met mijn wand te gooien, op zo'n moment heb ik toch wat aan spirit-tap lijkt mij ? Mijn mana restored zichzelf niet vanzelf natuurlijk, gecombineerd met de extra bonus die de spirit kan hebben op mijn healing ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Spirit tap is volslagen zinloos als holy priest.
Het werkt alleen als jij een mob sloopt, jij, nie tje party.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:37 schreef GI het volgende:
[..]
Ik sta met regelmaat niet te healen maar met mijn wand te gooien, op zo'n moment heb ik toch wat aan spirit-tap lijkt mij ? Mijn mana restored zichzelf niet vanzelf natuurlijk, gecombineerd met de extra bonus die de spirit kan hebben op mijn healing ?
Yep, ik weet zo niet welke talent er naas staat ( kan niet kijken op me werk, blocked websitequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:44 schreef GI het volgende:
Het gaat echt om de killing blow dus ? Dat gebeurd me inderdaad helemaal niet. Dan kan ik die vijf punten veel beter besteden.
Jawel hoor, duurt alleen lang, je zou ook mana drankjes kunnen kopen he.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:37 schreef GI het volgende:
[..]
Mijn mana restored zichzelf niet vanzelf natuurlijk
Ja, dat weet ik ook wel en dat is ook helemaal geen probleem. Maar in de wat langer durende gevechten met zijn allen is het toch fijn als mijn mana niet opraakt. Iedere bonus aan mijn spirit is daarom mooi meegenomenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:51 schreef magge het volgende:
[..]
Jawel hoor, duurt alleen lang, je zou ook mana drankjes kunnen kopen he.
Haha, ik weet zo niet welke level je bent.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:11 schreef GI het volgende:
JahDat weet ik wel, maar ik vind het best leuk om er een beetje over na te denken
En iedere situatie is natuurlijk weer anders
Het is meer een " cookie cutter" build. de " ik-kan-zn-beetje-alles-build".quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:57 schreef GI het volgende:
Op het moment pas 21 maar dat gaat aardig rap door op het moment. Speel eigenlijk alleen maar op Zulkian op het moment.
Die dingen die jij noemt heb ik ook in de build staan waar ik over loop te brainstormen. Het is trouwens meer 'spelen met de combinaties' dan wat anders hoor.
jep blizzard heeft het weer voor elkaar...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Wtf, is alles down ofzo? De server maar ook de fucking WoW website.
shadow pallyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:24 schreef Proxzor het volgende:
Ah eindelijk ik ben erin.... en zie ik dit
[ afbeelding ]
Heb een warlock,hunter en paladin in mijn group zitten waarbij vooral de hunter en de paladin herhaaldelijk mana problemen hadden gisteren. Ikzelf red me wel omdat ik in principe sta te wanden. De extra spirit lijkt mij voor de downtime gedurende onze raid erg handig. Ikzelf heb dan de talent die mijn healing met 5% van mijn spirit improved.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef magge het volgende:
[..]
Het is meer een " cookie cutter" build. de " ik-kan-zn-beetje-alles-build".
Als nu kijkt naar de raid priests, is het eigenlijk zo dat ze of 24/37/0 build hebben of de 20/41/0
Met de eerste heb je wel devine spirit en improve devine sprit en met de andere heb je Circle of Healing. Wat een goede AOE healing is for je party.
Volgensmij ligt dat aan je videokaart. Mijn broertje krijgt dat af en toe ook op zijn houten pc.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:24 schreef Proxzor het volgende:
Ah eindelijk ik ben erin.... en zie ik dit
[ afbeelding ]
Alleen die sunmotes gaan je afschuwelijk veel kosten, voor de rest valt het ontzettend mee. Je hebt dan wel de beste physical dps gloves in gamequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren m'n rogue naar 70 gedinged. En een vriend van me heeft die pattern voor gloves of immortal dusk geloot in SWP ( http://www.wowhead.com/?item=34370 ). 2e keer dat ie dropt op de server
. Nu alleen nog ziek veel mats verzamelen en ik laat er ook eentje maken.
30 heavy knothide leather
16 Fel Hide
18 Primal Shadow
8 Primal Might
6 Sunmote
En ik dacht dat mongoose duur was...Zo even de prequest voor Kara doen, als die server eindelijk weer up is
en dan nemen hij en z'n guild me vandaag of morgen mee
.
Dit kun je niet zeggen, voor sommige mensen is wow echt hun leven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:12 schreef GI het volgende:
Ik snap mensen niet die op blizzard kotsen, en ik snap het al helemaal niet als die mensen pas kort geleden hun eerste level 70 hebben gedinged. Laat jezelf toch niet zo meeslepen met je guildies en vriendjes die al meerdere jaren hun tijd weggooien met WoW en speel gewoon lekker het spelletje zonder je al te druk te maken over veranderingen.
Tsja, en ik snap niet dat ze degene die het spel voor ze maakt, onderhoudt en uitbreidt zo ontzettend lopen af te kraken...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:33 schreef magge het volgende:
[..]
Dit kun je niet zeggen, voor sommige mensen is wow echt hun leven.
Dat sowiso.. het kan zijn dan mods het opgeven bij een bepaalde patch. Moet je even kijken of er al ene nieuwe versie beschikbaar is..quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm sinds die nieuwe patch werkt questhelper hier niet meer. Ben ik de enige met dit probleem?
Waarom zouden ze dat toch doen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
Je betaalt toch een redelijk bedrag per maand. En soms is er echt reden tot klagen, ze hebben een paar hele domme beslissingen gemaakt.
Klopt, je betaalt een redelijk bedrag per maand en de uptime/performance van de servers is ook aanzienlijk. Als er een nerf of buff plaatsvind is het enige dat je ziet geklaag en geneuzel. Dat verbaasd me. Ik zou ook niet blij zijn als mijn fireblast opeens nog maar 10 damage doet, maar dat is dan vooral een uitdaging om mijn speelstijl aan te passen binnen hetgeen dat mogelijk is. Het is niet zo alsof het bewust een class of race afvallen is. Blizzard moet aan 'iedereen' denken imho.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
Je betaalt toch een redelijk bedrag per maand. En soms is er echt reden tot klagen, ze hebben een paar hele domme beslissingen gemaakt.
Hij probeerd gewoon duidelijk te maken dat Bliz er voor het geld in zit en niets anders.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:50 schreef GI het volgende:
[..]
Bli$$ard! opmerkingen snap ik dus echt niet
Natuurlijk zit blizzard er voor het geld, filantropische instellingen zijn er zat in de wereld maar Blizzard harkt gewoon maandelijks ontzettend veel geld binnen. En hoe meer geld hoe beter. Vergeet niet wat ondertussen ook leverenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:57 schreef magge het volgende:
[..]
Hij probeerd gewoon duidelijk te maken dat Bliz er voor het geld in zit en niets anders.
En ik moet ook denken dat ze 't voor 't geld doen, maar zeker ook met een vorm van passie. En helaas niet iedereen kan even strek zijn of even goed. Maar per class in tbc is er al zoveel veranderd in vergelijking met 't oude wow.. 1.0.1 wow...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |