quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
![]()
Willen jullie mijn nightelf greengreen level 1 zien?
tsjah als newbee bij de wow wil ik ook gewoon ff meedoen en ik ben een heul mooie elf hoor....quote:
Naga, demons, belfs, mana dudes, robots, belf bombing, legion bombing.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:37 schreef sanakthe het volgende:
Iemand nog een logische route voor de daily's op Isle of bla danas?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tsjah als newbee bij de wow wil ik ook gewoon ff meedoen en ik ben een heul mooie elf hoor....
Ik doe altijd mana dudes, robots, belfs, demons, naga's en daarna bombings. Onderweg naar bombings alles inleveren.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Naga, demons, belfs, mana dudes, robots, belf bombing, legion bombing.
En daar tussenin blood berries mee nemen, iig, zo doe ik dailies.
Daarnaast doe ik naga eerst omdat ie kanker irritant zijn kwa key drops. Daarna is het gewoon hersenloos farmen.
Thanksquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Naga, demons, belfs, mana dudes, robots, belf bombing, legion bombing.
En daar tussenin blood berries mee nemen, iig, zo doe ik dailies.
Daarnaast doe ik naga eerst omdat ie kanker irritant zijn kwa key drops. Daarna is het gewoon hersenloos farmen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:35 schreef slindenau het volgende:
Hoe snel zit zoeen WoW topic gemiddeld vol, dan weet ik hoe lang ik er nog tegenaan moet kijken in MyAt?
Welke class ben je? want ik weet toevallig een paar classes die niet gear dependent zijn voor kara zoals huntersquote:Op zondag 13 juli 2008 02:26 schreef octopussy het volgende:wat leuk
![]()
de BA reclame heeft zijn uitwerking![]()
ANYWZ ....IK WIL GOFTEDOMME KARA DOEN MET MIJN GUILD maar ik heb nog geen goede gear
Ik ben een cookie butter specced hunter belf, maar heb nog geen epics+enchants of fatsoenlijke trinkets. Volgens BeIMBA heb ik echt nog geen goede gear voor Kara (heb sowieso nog geen goede boog enzo). Aangezien mijn guild zijn focus is gaan leggen op raids hebben ze de BeIMBA score als uitgangspunt genomen om te beslissen wie met de runs mee mag.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:36 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Welke class ben je? want ik weet toevallig een paar classes die niet gear dependent zijn voor kara zoals hunters
wat een onzin zeg, mensen die kara deden net toen tbc uit was liepen ook met levelling gear rond, zulk soort sites moet je echt niet als uitgangspunt nemenquote:Op zondag 13 juli 2008 11:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik ben een cookie butter specced hunter belf, maar heb nog geen epics+enchants of fatsoenlijke trinkets. Volgens BeIMBA heb ik echt nog geen goede gear voor Kara (heb sowieso nog geen goede boog enzo). Aangezien mijn guild zijn focus is gaan leggen op raids hebben ze de BeIMBA score als uitgangspunt genomen om te beslissen wie met de runs mee mag.
Ondertussen ben ik begonnen met heroics om wat gear te sprokkelen (de desolation set of de beastlord set bijvoorbeeld) en ik doe een poging om mijn leatherworking te levelen (nu lvl 363). Dat laatste is echt zo ontiegelijk duur/veel grinden![]()
Check Be Imba Hamkaaz op Aerie Peak.
hmm das wel vaag dat heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 13 juli 2008 11:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik ben een cookie butter specced hunter belf, maar heb nog geen epics+enchants of fatsoenlijke trinkets. Volgens BeIMBA heb ik echt nog geen goede gear voor Kara (heb sowieso nog geen goede boog enzo). Aangezien mijn guild zijn focus is gaan leggen op raids hebben ze de BeIMBA score als uitgangspunt genomen om te beslissen wie met de runs mee mag.
Ondertussen ben ik begonnen met heroics om wat gear te sprokkelen (de desolation set of de beastlord set bijvoorbeeld) en ik doe een poging om mijn leatherworking te levelen (nu lvl 363). Dat laatste is echt zo ontiegelijk duur/veel grinden![]()
Check Be Imba Hamkaaz op Aerie Peak.
Ik weet het niet , van de 'moeilijkste' raid naar de simpelste :/quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou een instance worden die voor iedereen toegankelijk word. Paar dagen eleden ff in rond gesnuffelt en het is fucked up groot! Dus zie het erg graag tegemoet
.
je hebt het niet gemist , je gaat er niet heen ^^quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:16 schreef Stommie het volgende:
[..]
zou me echt vet lijken, is van die content die ik gemist heb. Net als Ahn'Qirai, lijkt me ook zo vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |