Voor 90 gold kan je in ieder geval je mount halen. Meestal komer er ook leuke talents vrij op dat level.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:45 schreef ScarFace- het volgende:
TVP![]()
Ben inmiddels lvl 39 human warrior.
Op lvl 40 kan je ineens allerlei toffe dingen?
Mannen die een Gnome spelen zijn mannen die zittend plassenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:25 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Alliance natuurlijk![]()
Mardwyn, gnome mage. Guild klopt alleen niet, zit sinds gisteren in Tuatha de Danann.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mannen die een Gnome spelen zijn mannen die zittend plassen
Ha, ownedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mannen die een Gnome spelen zijn mannen die zittend plassen
Hout nog wel doe maar duurquote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat praat je allemaal voor poep joh?
Gewoon, met zoeen hendig zwaardje om vijanden aan te rijgen en wat lederen bescherming en zoeen houten schildje.
joh! je wil gewoon geen beginner zijn maar meteen dat doen wat je kent/kan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is dus een nieuwe server, Blade's Edge. PvE. Ik was zojuist begonnen als troll shaman... maar ik kan het gewoon niet. Ik wil gewoon een lieve night elf.
1e wat je moet doen is die sword droppen die je heb.. wat een prut ding :S je heb geen strength nodigquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:19 schreef Karina het volgende:
Vraagje: ik zit te twijfelen of ik zal respeccen voor PvP (voornamelijk BG's), omdat ik dan weer aan andere keybindings, macro's, etc. moet wennen. Is het beter om van BM -> MM te gaan? Af en toe doe ik ook wat dailies en help guildies met quests en zo, maar dat laatste is meestal low level.
Dit ben ik, Valasca.
Ik heb ondertussen al 10000 pvp builds bekeken, als jullie nog een goede weten? Het zou mooi zijn als ik niet te veel hoef te veranderen, hoef ik ook niet zo te wennen aan nieuwe abilities en zo.
Ja ik weet het,Ik vind hem mooiquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:06 schreef Proxzor het volgende:
[..]
1e wat je moet doen is die sword droppen die je heb.. wat een prut ding :S je heb geen strength nodig
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:37 schreef slindenau het volgende:
Willen jullie mijn level 500 Nightelf Mohawk zien?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
![]()
Willen jullie mijn nightelf greengreen level 1 zien?
tsjah als newbee bij de wow wil ik ook gewoon ff meedoen en ik ben een heul mooie elf hoor....quote:
Naga, demons, belfs, mana dudes, robots, belf bombing, legion bombing.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:37 schreef sanakthe het volgende:
Iemand nog een logische route voor de daily's op Isle of bla danas?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tsjah als newbee bij de wow wil ik ook gewoon ff meedoen en ik ben een heul mooie elf hoor....
Ik doe altijd mana dudes, robots, belfs, demons, naga's en daarna bombings. Onderweg naar bombings alles inleveren.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Naga, demons, belfs, mana dudes, robots, belf bombing, legion bombing.
En daar tussenin blood berries mee nemen, iig, zo doe ik dailies.
Daarnaast doe ik naga eerst omdat ie kanker irritant zijn kwa key drops. Daarna is het gewoon hersenloos farmen.
Thanksquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Naga, demons, belfs, mana dudes, robots, belf bombing, legion bombing.
En daar tussenin blood berries mee nemen, iig, zo doe ik dailies.
Daarnaast doe ik naga eerst omdat ie kanker irritant zijn kwa key drops. Daarna is het gewoon hersenloos farmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |