Het is meer een " cookie cutter" build. de " ik-kan-zn-beetje-alles-build".quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:57 schreef GI het volgende:
Op het moment pas 21 maar dat gaat aardig rap door op het moment. Speel eigenlijk alleen maar op Zulkian op het moment.
Die dingen die jij noemt heb ik ook in de build staan waar ik over loop te brainstormen. Het is trouwens meer 'spelen met de combinaties' dan wat anders hoor.
jep blizzard heeft het weer voor elkaar...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Wtf, is alles down ofzo? De server maar ook de fucking WoW website.
shadow pallyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:24 schreef Proxzor het volgende:
Ah eindelijk ik ben erin.... en zie ik dit
[ afbeelding ]
Heb een warlock,hunter en paladin in mijn group zitten waarbij vooral de hunter en de paladin herhaaldelijk mana problemen hadden gisteren. Ikzelf red me wel omdat ik in principe sta te wanden. De extra spirit lijkt mij voor de downtime gedurende onze raid erg handig. Ikzelf heb dan de talent die mijn healing met 5% van mijn spirit improved.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef magge het volgende:
[..]
Het is meer een " cookie cutter" build. de " ik-kan-zn-beetje-alles-build".
Als nu kijkt naar de raid priests, is het eigenlijk zo dat ze of 24/37/0 build hebben of de 20/41/0
Met de eerste heb je wel devine spirit en improve devine sprit en met de andere heb je Circle of Healing. Wat een goede AOE healing is for je party.
Volgensmij ligt dat aan je videokaart. Mijn broertje krijgt dat af en toe ook op zijn houten pc.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:24 schreef Proxzor het volgende:
Ah eindelijk ik ben erin.... en zie ik dit
[ afbeelding ]
Alleen die sunmotes gaan je afschuwelijk veel kosten, voor de rest valt het ontzettend mee. Je hebt dan wel de beste physical dps gloves in gamequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren m'n rogue naar 70 gedinged. En een vriend van me heeft die pattern voor gloves of immortal dusk geloot in SWP ( http://www.wowhead.com/?item=34370 ). 2e keer dat ie dropt op de server
. Nu alleen nog ziek veel mats verzamelen en ik laat er ook eentje maken.
30 heavy knothide leather
16 Fel Hide
18 Primal Shadow
8 Primal Might
6 Sunmote
En ik dacht dat mongoose duur was...Zo even de prequest voor Kara doen, als die server eindelijk weer up is
en dan nemen hij en z'n guild me vandaag of morgen mee
.
Dit kun je niet zeggen, voor sommige mensen is wow echt hun leven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:12 schreef GI het volgende:
Ik snap mensen niet die op blizzard kotsen, en ik snap het al helemaal niet als die mensen pas kort geleden hun eerste level 70 hebben gedinged. Laat jezelf toch niet zo meeslepen met je guildies en vriendjes die al meerdere jaren hun tijd weggooien met WoW en speel gewoon lekker het spelletje zonder je al te druk te maken over veranderingen.
Tsja, en ik snap niet dat ze degene die het spel voor ze maakt, onderhoudt en uitbreidt zo ontzettend lopen af te kraken...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:33 schreef magge het volgende:
[..]
Dit kun je niet zeggen, voor sommige mensen is wow echt hun leven.
Dat sowiso.. het kan zijn dan mods het opgeven bij een bepaalde patch. Moet je even kijken of er al ene nieuwe versie beschikbaar is..quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm sinds die nieuwe patch werkt questhelper hier niet meer. Ben ik de enige met dit probleem?
Waarom zouden ze dat toch doen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
Je betaalt toch een redelijk bedrag per maand. En soms is er echt reden tot klagen, ze hebben een paar hele domme beslissingen gemaakt.
Klopt, je betaalt een redelijk bedrag per maand en de uptime/performance van de servers is ook aanzienlijk. Als er een nerf of buff plaatsvind is het enige dat je ziet geklaag en geneuzel. Dat verbaasd me. Ik zou ook niet blij zijn als mijn fireblast opeens nog maar 10 damage doet, maar dat is dan vooral een uitdaging om mijn speelstijl aan te passen binnen hetgeen dat mogelijk is. Het is niet zo alsof het bewust een class of race afvallen is. Blizzard moet aan 'iedereen' denken imho.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
Je betaalt toch een redelijk bedrag per maand. En soms is er echt reden tot klagen, ze hebben een paar hele domme beslissingen gemaakt.
Hij probeerd gewoon duidelijk te maken dat Bliz er voor het geld in zit en niets anders.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:50 schreef GI het volgende:
[..]
Bli$$ard! opmerkingen snap ik dus echt niet
Natuurlijk zit blizzard er voor het geld, filantropische instellingen zijn er zat in de wereld maar Blizzard harkt gewoon maandelijks ontzettend veel geld binnen. En hoe meer geld hoe beter. Vergeet niet wat ondertussen ook leverenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:57 schreef magge het volgende:
[..]
Hij probeerd gewoon duidelijk te maken dat Bliz er voor het geld in zit en niets anders.
En ik moet ook denken dat ze 't voor 't geld doen, maar zeker ook met een vorm van passie. En helaas niet iedereen kan even strek zijn of even goed. Maar per class in tbc is er al zoveel veranderd in vergelijking met 't oude wow.. 1.0.1 wow...
Ik begrijp dat mijn casual view op het spelletje heel wat anders is. Maar ook als het raiden anders wordt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef Fir3fly het volgende:
Je moet ook begrijpen dat de casual manier waarop jij speelt heel anders is dan mensen die er veel tijd en moeite in steken. Ik heb bijvoorbeeld veel te klagen over hoe ze het raiden gaan doen in de nieuwe uitbreiding, maar ik ga het wel zien. Als er niets verandert stop ik gewoon.
Ja die sunmotes zijn prijzig idd, als ze al op de AH staan. Ze hebben er zelf 3 bij elkaar gespaard nu, nog 3 meer en hij heeft de gloves. Voordat ik ze heb duurt het nog wel een tijdjequote:Op woensdag 16 juli 2008 12:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen die sunmotes gaan je afschuwelijk veel kosten, voor de rest valt het ontzettend mee. Je hebt dan wel de beste physical dps gloves in game. En uiteraard weer extended maintenance op mijn server, ik schat tot 18:00 weer
.
Vrij gebruikelijk dat mensen klagen over een produkt waar ze voor betalen of voor betaald hebben, zeker wanneer het een produkt betreft dat iemand al langere tijd met plezier gebruikt. Wanneer een dergelijk produkt in de ogen van de gebruiker negatief wordt aangepast, kan ik me voorstellen deze gebruiker daarover klaagt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:37 schreef GI het volgende:
[..]
Tsja, en ik snap niet dat ze degene die het spel voor ze maakt, onderhoudt en uitbreidt zo ontzettend lopen af te kraken...
Ow, dat ben ik zeker wel met je eens, maar ik denk dat het nogal snel gedaan wordt omdat iedereen het doet. In alle eerlijkheid heeft SharQ pas een maandje terug zijn level 70 gehaald dus hij kan naar mijn mening niet een compleet opgebouwd verhaal hebben en al jaren op die manier gespeeld hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:55 schreef KreKkeR het volgende:
Vrij gebruikelijk dat mensen klagen over een produkt waar ze voor betalen of betaald hebben. En zeker wanneer het een produkt betreft dat iemand al langere tijd met plezier gebruikt dat opeens door de producent (in de ogen van die gebruiker) negatief wordt aangepast kan ik me voorstellen deze gebruiker daarover klaagt.
Nee. Aangezien ik dat helemaal niet denkquote:Dan zul jij misschien zeggen "ze moeten dankbaar zijn dat ze dit produkt zoveel jaren met plezier hebben kunnen gebruiken".
Zou heel goed kunnen hoor, let er zelf niet zo heeel sterk op. Maar als ik zo heel af en toe op het forum van Blizzard kijk word ik er soms wel een beetje moedeloos van. In mijn ogen redelijk wat terechte klachten, ook redelijk wat onterecht gezeur, maar voor mij in beide gevallen allemaal veel te vermoeiend om me er lang mee bezig te houden. Maar goed, als die mensen daar hun dag graag mee vullen, hun goed rechtquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef GI het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft een groot deel van de klagers vooral een klaagzang omdat ze zo graag willen klagen.
[..]
Oke, duidelijk. Dan zitten we redelijk op 1 lijn denk ikquote:Nee. Aangezien ik dat helemaal niet denk. Ik kan me met betrekking tot het raiden en dergelijke nog zeer zeker vinden in de klachten voor de endgame. Ook snap ik dat PVP heel wat anders is dan PVE maar het klagen over het nerfen van 1 of meer spells terwijl bliz de focus meer in het midden en het toegankelijke probeert te leggen gaat er bij mij nie tin
TBC heeft WoW verkloot vond ik zelf, ik hoop dat WOTLK het beter maakt. De instances zijn wel leuk van TBC maar er is teveel veranderd van het orginele spel wat ze uit hadden gebracht en dat vond ik wel een hele grote stap.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:17 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik heb het spel jarenlang gespeeld, zeker wel 3 jaar. Maar niet normaal gespeeld, maar echt gespeeld als een verslaafde. Mijn school en alles leed eronder en op een gegeven moment was mijn Druid 70, had ik alle classes wel een keer gespeeld, alle area's en quests wel gezien en toen ben ik gestopt. Af en toe knaagt het nog steeds een beetje. Andere online spellen zoals LOTRO vind ik eigenlijk vele malen beter, maar het is niet verslavend, en dat is het voordeel en daarom speel ik dat spel.
Voordat de TBC er was speelde ik WoW voor de fun, en vond ik het echt gaaf. Toen de TBC kwam veranderde het spel veel te veel. Extra area's is leuk, extra class is leuk, en meer instances en items leuk..maar level cap naar 70 etc etc..vond ik niet nodig en ik vind dat het daarna minder leuk is geworden. Het focused zich steeds meer op pvp. Maar goed..misschien begin ik ooit weer een keer, maar voor nu is het plezier er even af.
Dat ben ik zeker met je eens, maar over de instances niet. Ik kan bijna garanderen dat ik die oude instances, zelfs nu, nog steeds vaker heb gedaan dan de instances nu. En ik ben over al exhalted. ^^quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef Proxzor het volgende:
[..]
TBC heeft WoW verkloot vond ik zelf, ik hoop dat WOTLK het beter maakt. De instances zijn wel leuk van TBC maar er is teveel veranderd van het orginele spel wat ze uit hadden gebracht en dat vond ik wel een hele grote stap.
zelfde hier, vind het ook zeker jammer dat de attunements weg zijn gehaald, dat vond ik juist een erg sterk puntquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben pas begonnen toen TBC er net was. Ik vind het in TBC prima gedaan (behalve de attunements voor MH/BT verwijderen). Ik hoor ook vaak dat 25 man toch echt beter is dan 40. Bij de oude raids kon je nog 15 slackers hebben, nu kan dat niet meer. Ik raid maar 3 dagen per week voor 3 uurtjes, en toch beginnen we straks aan sunwell. Dus de balans tussen casual en hardcore vind ik nu goed gedaan. Dat wordt straks dus echt slecht.
Ja ik vond de instances voor TBC ook veel leuker...quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef magge het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens, maar over de instances niet. Ik kan bijna garanderen dat ik die oude instances, zelfs nu, nog steeds vaker heb gedaan dan de instances nu. En ik ben over al exhalted. ^^
Ik hoorde dat RAIDS gingen veranderen, hier wist ik niets van. Ik weet dat de 25man content (die ik persoonlijk well beter vind dat de 40m) blijft en dat er meer 10man content komt. Maar buiten dat, geen idee. Heeft iemand meer info? (gelieve geen website ter information omdat ik die niet kan lezen op me werk![]()
)
Thanks!
Heeft iemand dit gelezen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:22 schreef OFfSprngr het volgende:
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=10165.0
OMG FREAK!
ach, het is maar waar je zin in hebt niewaar?quote:
Het zijn godverdomme weer de chinezen die het hem flikken.quote:
Die hebben ze toch ook niet?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Het zijn godverdomme weer de chinezen die het hem flikken.
Chinezen en Japanners, mijn god wat zijn die goed in de meest zieke dingen. Je zou bijna denken dat ze geen ziel hebben.
Hoezo wordt dat slecht? Drie avonden raiden is IMO niet casual. Ik kom aan hooguit twee, en dat eigenlijk maar eens per twee weken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben pas begonnen toen TBC er net was. Ik vind het in TBC prima gedaan (behalve de attunements voor MH/BT verwijderen). Ik hoor ook vaak dat 25 man toch echt beter is dan 40. Bij de oude raids kon je nog 15 slackers hebben, nu kan dat niet meer. Ik raid maar 3 dagen per week voor 3 uurtjes, en toch beginnen we straks aan sunwell. Dus de balans tussen casual en hardcore vind ik nu goed gedaan. Dat wordt straks dus echt slecht.
'quote:
Jaja PuG's met allemaal spelers met tier 6 gear die sunwell raiden, geen tijd meer hebben voor bijvoorbeeld MH en dan een PuGje maken met spelers uit andere T6 guilds die er ook geen tijd meer voor hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Moet trouwens zeggen dat bt+mh door pugs gecleared wordenpas bij sunwell wordt het echt een beetje moeilijk!
Karazhan met een tier5 tank, tier 6 dps, en wipen op Opera..quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Op het moment dat je encounters outgeared worden ze allemaal simpel.
PUG and prayquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Pugs zuigen 8 van de 10 keer
van de 7 blues kan je er wel 2 vervangen voor greenies,quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:34 schreef GI het volgende:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Steamwheedle+Cartel&n=Zulkian
7 blue items. Ik ga lekker
Klopt, maar het is beter dan wat ik aan greenies op me had op dat momentquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:19 schreef Stommie het volgende:
[..]
van de 7 blues kan je er wel 2 vervangen voor greenies,
baron's scepter en seal of sylvanas heb je toch als priest geen drol aan?
Waarom zou iemand die meer raidt meer rechten hebben dan iemand die dat niet doet? Als je een andere game speelt dan ga je toch ook niet de eindbaas uit de Easy-mode halen omdat je de mensen die meer tijd en skills in de game steken op een hoger voetstuk plaatst?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:15 schreef Fir3fly het volgende:
Jij raidt dus gewoon vrijwel niet. Dus is het logisch dat je niet snel verder komt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat er meer te doen is voor 10 man. Ik vind het alleen ronduit belachelijk dat bij wijze van spreken jij als vrijwel niet-raider dan Arthas zou kunnen doden. Dan wel op 10 man moeilijkheid en met slechtere loot, het idee is hetzelfde. Blizzard heeft ook gezegd dat de verschillende versies van de raids ook qua tactics zeer dicht bij elkaar liggen.
Het 'Ik wel en jij niet!' is zeker een onderdeel er van, het is een competitie. Maar gear is niet het belangrijkste. Ik raid 3 dagen per week om encounters mee te maken die de meeste andere spelers niet halen. Het was echt een fantastisch gevoel om Illidan voor de eerste keer neer te krijgen. Het mag dan wel een spel zijn, je krijgt toch echt een gevoel dat je iets bereikt hebt, samen met 24 (vaak meer) anderen. Stel dat er ook een 10 man versie zou zijn van het Illidan gevecht. Dat zou mijn prestatie ineens een heel stuk devalueren. Ik zou dan een gevoel krijgen van "leuk, maar ik had het ook gewoon op de makkelijke manier kunnen doen."quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is het een game die je speelt, ongeacht wat anderen doen, of is het een game die je speelt om op het eind te kunnen zeggen 'Ik wel en jij niet!'?
Ik snap best dat je als 'hardcore raider' een stukje voldoening uit je tijd wilt halen, maar die voldoening krijg je sowieso wel. Als een 25-man moeilijk genoeg is, wat amakt het dan uit dat er ook een 10-mans versie is die makkelijker is?
bedoel je niet een SE?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
En een TVPtje. *wil graag een mooie CE van WotLK*
naar Northenrend (of hoe je het ook typt)quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:00 schreef Fir3fly het volgende:
Wat heeft die harbor voor zin dan, ik neem aan dat je daarmee boten naar overal kan nemen?
Horde mag lekker zwemmen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En waar moet de harbor van de Horde dan komen te liggen? Bij Silvermoon City zeker?
Krijg watquote:
Horde heeft toch al zeppelin towers bij Orgrimmar en UC? Dan heb je geen harbor meer nodig.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En waar moet de harbor van de Horde dan komen te liggen? Bij Silvermoon City zeker?
Het is al een langer bekend dat de Zep van UC naar Northrend gaat dan de boot.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Demon Armor - Now increases healing done by spells and effects by 20%, but no longer has in-combat health regeneration.
quote:Soul Link (Demonology) is now an 11-point talent (used to be a 31-point talent), but the 5% bonus damage from this talent has been removed. In addition, the damage absorbed by Soul Link is now 15%, down from 20%
quote:Improved Shadow Bolt (Destruction) - Now increases damage by your next Shadow damage spells by 3/6/9/12/15%, down from 4/8/12/16/20%.
cartographer, daar staan de coörds en kun je zelf ook punten op je maps zettenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee welke addon ik moet downloaden om de locaties (punten) op je map precies aan gegeven te zien worden?
Alsof demon armor een zakkepit uitmaakt in Pvpquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar demon armor kan niet meer gedispelled wordenDus niet huilen!
Oh wacht dat is fel armor,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Alsof demon armor een zakkepit uitmaakt in Pvp
ja, een beetje armor en wat shadow resistance, big whoop
of je download even de update van questhelperquote:
Shadowstep swords pwnt. Voor mutilate moet je gewoon 2x de gladiator's shanker nemen, langzaam wapen in offhand met veel damage. Of badges farmen voor the mutilator, die's helemaal tof. Trouwens op www.shadowpanther.net staan armor en weapon charts enzo voor rogues, er handige sitequote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef Noorseviking het volgende:
Hey mensen ik speel weer WoW sinds 3 dagen![]()
Level 70 undead rogue , en ik heb nog genoeg honor points over wat zal ik kiezen ..daggers of swords?
Hoewel die mutilate wel bruut is ..denk ik dat swords beter is...
Ga dual macesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef Noorseviking het volgende:
Level 70 undead rogue , en ik heb nog genoeg honor points over wat zal ik kiezen ..daggers of swords?
Swords PVE, daggers PVP.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef Noorseviking het volgende:
BOOOOEEE HORDE RULESquote:Op zondag 20 juli 2008 15:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Alliance volgens mij
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ook leuk, naakt dansen met je Blood elf net voor stormwind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |