TBC heeft WoW verkloot vond ik zelf, ik hoop dat WOTLK het beter maakt. De instances zijn wel leuk van TBC maar er is teveel veranderd van het orginele spel wat ze uit hadden gebracht en dat vond ik wel een hele grote stap.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:17 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik heb het spel jarenlang gespeeld, zeker wel 3 jaar. Maar niet normaal gespeeld, maar echt gespeeld als een verslaafde. Mijn school en alles leed eronder en op een gegeven moment was mijn Druid 70, had ik alle classes wel een keer gespeeld, alle area's en quests wel gezien en toen ben ik gestopt. Af en toe knaagt het nog steeds een beetje. Andere online spellen zoals LOTRO vind ik eigenlijk vele malen beter, maar het is niet verslavend, en dat is het voordeel en daarom speel ik dat spel.
Voordat de TBC er was speelde ik WoW voor de fun, en vond ik het echt gaaf. Toen de TBC kwam veranderde het spel veel te veel. Extra area's is leuk, extra class is leuk, en meer instances en items leuk..maar level cap naar 70 etc etc..vond ik niet nodig en ik vind dat het daarna minder leuk is geworden. Het focused zich steeds meer op pvp. Maar goed..misschien begin ik ooit weer een keer, maar voor nu is het plezier er even af.
Dat ben ik zeker met je eens, maar over de instances niet. Ik kan bijna garanderen dat ik die oude instances, zelfs nu, nog steeds vaker heb gedaan dan de instances nu. En ik ben over al exhalted. ^^quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef Proxzor het volgende:
[..]
TBC heeft WoW verkloot vond ik zelf, ik hoop dat WOTLK het beter maakt. De instances zijn wel leuk van TBC maar er is teveel veranderd van het orginele spel wat ze uit hadden gebracht en dat vond ik wel een hele grote stap.
zelfde hier, vind het ook zeker jammer dat de attunements weg zijn gehaald, dat vond ik juist een erg sterk puntquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben pas begonnen toen TBC er net was. Ik vind het in TBC prima gedaan (behalve de attunements voor MH/BT verwijderen). Ik hoor ook vaak dat 25 man toch echt beter is dan 40. Bij de oude raids kon je nog 15 slackers hebben, nu kan dat niet meer. Ik raid maar 3 dagen per week voor 3 uurtjes, en toch beginnen we straks aan sunwell. Dus de balans tussen casual en hardcore vind ik nu goed gedaan. Dat wordt straks dus echt slecht.
Ja ik vond de instances voor TBC ook veel leuker...quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef magge het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens, maar over de instances niet. Ik kan bijna garanderen dat ik die oude instances, zelfs nu, nog steeds vaker heb gedaan dan de instances nu. En ik ben over al exhalted. ^^
Ik hoorde dat RAIDS gingen veranderen, hier wist ik niets van. Ik weet dat de 25man content (die ik persoonlijk well beter vind dat de 40m) blijft en dat er meer 10man content komt. Maar buiten dat, geen idee. Heeft iemand meer info? (gelieve geen website ter information omdat ik die niet kan lezen op me werk![]()
)
Thanks!
Heeft iemand dit gelezen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:22 schreef OFfSprngr het volgende:
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=10165.0
OMG FREAK!
ach, het is maar waar je zin in hebt niewaar?quote:
Het zijn godverdomme weer de chinezen die het hem flikken.quote:
Die hebben ze toch ook niet?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Het zijn godverdomme weer de chinezen die het hem flikken.
Chinezen en Japanners, mijn god wat zijn die goed in de meest zieke dingen. Je zou bijna denken dat ze geen ziel hebben.
Hoezo wordt dat slecht? Drie avonden raiden is IMO niet casual. Ik kom aan hooguit twee, en dat eigenlijk maar eens per twee weken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben pas begonnen toen TBC er net was. Ik vind het in TBC prima gedaan (behalve de attunements voor MH/BT verwijderen). Ik hoor ook vaak dat 25 man toch echt beter is dan 40. Bij de oude raids kon je nog 15 slackers hebben, nu kan dat niet meer. Ik raid maar 3 dagen per week voor 3 uurtjes, en toch beginnen we straks aan sunwell. Dus de balans tussen casual en hardcore vind ik nu goed gedaan. Dat wordt straks dus echt slecht.
'quote:
Jaja PuG's met allemaal spelers met tier 6 gear die sunwell raiden, geen tijd meer hebben voor bijvoorbeeld MH en dan een PuGje maken met spelers uit andere T6 guilds die er ook geen tijd meer voor hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Moet trouwens zeggen dat bt+mh door pugs gecleared wordenpas bij sunwell wordt het echt een beetje moeilijk!
Karazhan met een tier5 tank, tier 6 dps, en wipen op Opera..quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Op het moment dat je encounters outgeared worden ze allemaal simpel.
PUG and prayquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Pugs zuigen 8 van de 10 keer
van de 7 blues kan je er wel 2 vervangen voor greenies,quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:34 schreef GI het volgende:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Steamwheedle+Cartel&n=Zulkian
7 blue items. Ik ga lekker
Klopt, maar het is beter dan wat ik aan greenies op me had op dat momentquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:19 schreef Stommie het volgende:
[..]
van de 7 blues kan je er wel 2 vervangen voor greenies,
baron's scepter en seal of sylvanas heb je toch als priest geen drol aan?
Waarom zou iemand die meer raidt meer rechten hebben dan iemand die dat niet doet? Als je een andere game speelt dan ga je toch ook niet de eindbaas uit de Easy-mode halen omdat je de mensen die meer tijd en skills in de game steken op een hoger voetstuk plaatst?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:15 schreef Fir3fly het volgende:
Jij raidt dus gewoon vrijwel niet. Dus is het logisch dat je niet snel verder komt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat er meer te doen is voor 10 man. Ik vind het alleen ronduit belachelijk dat bij wijze van spreken jij als vrijwel niet-raider dan Arthas zou kunnen doden. Dan wel op 10 man moeilijkheid en met slechtere loot, het idee is hetzelfde. Blizzard heeft ook gezegd dat de verschillende versies van de raids ook qua tactics zeer dicht bij elkaar liggen.
Het 'Ik wel en jij niet!' is zeker een onderdeel er van, het is een competitie. Maar gear is niet het belangrijkste. Ik raid 3 dagen per week om encounters mee te maken die de meeste andere spelers niet halen. Het was echt een fantastisch gevoel om Illidan voor de eerste keer neer te krijgen. Het mag dan wel een spel zijn, je krijgt toch echt een gevoel dat je iets bereikt hebt, samen met 24 (vaak meer) anderen. Stel dat er ook een 10 man versie zou zijn van het Illidan gevecht. Dat zou mijn prestatie ineens een heel stuk devalueren. Ik zou dan een gevoel krijgen van "leuk, maar ik had het ook gewoon op de makkelijke manier kunnen doen."quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is het een game die je speelt, ongeacht wat anderen doen, of is het een game die je speelt om op het eind te kunnen zeggen 'Ik wel en jij niet!'?
Ik snap best dat je als 'hardcore raider' een stukje voldoening uit je tijd wilt halen, maar die voldoening krijg je sowieso wel. Als een 25-man moeilijk genoeg is, wat amakt het dan uit dat er ook een 10-mans versie is die makkelijker is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |