Kan ik er een veiling van maken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:30 schreef Netsplitter het volgende:
Euh, vraagprijs is nog altijd verplicht hier.
Uh... het gaat niet zozeer om het geld, maar ik heb zin in iets "leuks"quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:41 schreef dekkered het volgende:
waar optehalen?
en hoeveel wil je er minimaal voor hebben?
Reis Parijs - 200 euroquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Als ik het goed begrijp kreeg je dit dus gratis en nu probeer je er kansloos winst op te maken?![]()
Ik zit dan ook niet te wachten op zo'n dingquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Reis Parijs - 200 euro
Entree - 70 euro
Verblijfkosten - 150 euro.
Antwoord: Ja.
Winst als in: verzin eens iets leuks, geks, aparts...
Weet zeker dat jij dat absoluut niet zou kunnen!
En ik wilde net Chris inzetten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Laten we het nog "moeilijker" maken: non-sexueel![]()
in jou ogen wel jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zit dan ook niet te wachten op zo'n dingMaar je betaalde dus €420, om uiteindelijk met een waardeloze tas terug te keren?
Integendeel! Ik was met mijn vriendje in Parijsquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zit dan ook niet te wachten op zo'n dingMaar je betaalde dus €420, om uiteindelijk met een waardeloze tas terug te keren?
Aha, dus:quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Integendeel! Ik was met mijn vriendje in Parijsen daarna zijn we doorgereden naar Cannes.
cheapassquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Aha, dus:
Reis Parijs - 200 euro
Entree - 70 euro
Verblijfkosten - 150 euro.
Dat is irrelevant? Want de tas is blijkbaar een bijkomstigheid van jullie tripje. Geef de tas dan ook gratis weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop