Kan ik er een veiling van maken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:30 schreef Netsplitter het volgende:
Euh, vraagprijs is nog altijd verplicht hier.
Uh... het gaat niet zozeer om het geld, maar ik heb zin in iets "leuks"quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:41 schreef dekkered het volgende:
waar optehalen?
en hoeveel wil je er minimaal voor hebben?
Reis Parijs - 200 euroquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Als ik het goed begrijp kreeg je dit dus gratis en nu probeer je er kansloos winst op te maken?![]()
Ik zit dan ook niet te wachten op zo'n dingquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Reis Parijs - 200 euro
Entree - 70 euro
Verblijfkosten - 150 euro.
Antwoord: Ja.
Winst als in: verzin eens iets leuks, geks, aparts...
Weet zeker dat jij dat absoluut niet zou kunnen!
En ik wilde net Chris inzetten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Laten we het nog "moeilijker" maken: non-sexueel![]()
in jou ogen wel jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zit dan ook niet te wachten op zo'n dingMaar je betaalde dus ¤420, om uiteindelijk met een waardeloze tas terug te keren?
Integendeel! Ik was met mijn vriendje in Parijsquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zit dan ook niet te wachten op zo'n dingMaar je betaalde dus ¤420, om uiteindelijk met een waardeloze tas terug te keren?
Aha, dus:quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Integendeel! Ik was met mijn vriendje in Parijsen daarna zijn we doorgereden naar Cannes.
cheapassquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Aha, dus:
Reis Parijs - 200 euro
Entree - 70 euro
Verblijfkosten - 150 euro.
Dat is irrelevant? Want de tas is blijkbaar een bijkomstigheid van jullie tripje. Geef de tas dan ook gratis weg
Ik bats d'r 7 dagen lang non-stopquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil je wel batsen, pussydeluxe
"get me a mount, and you can mount me!"quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
er was ooit een vrouw, die liet zich 2 keer batsen voor een epic flying mount
Restecp.quote:
normally i only ride on epic mounts, but.. Lets talkquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"get me a mount, and you can mount me!"
Ja, het is laat/vroeg.quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:34 schreef krioro het volgende:
7 dagen lang non stop, elke dag van 16:00u tot 17:00u. wat klopt hier niet?.
Is dat een verkapte ik weet wie haar vriendje is maar sla de plank volledig mis?quote:
Hoezo? Loop ik weer eens hopeloos achter?quote:Op donderdag 17 juli 2008 04:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is dat een verkapte ik weet wie haar vriendje is maar sla de plank volledig mis?
zodat je overbeharing krijgt en op een ork begint te lijken, inclusief hoorns en staart?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:27 schreef LudoSanders het volgende:
Het is geen beautybag met deo, shampoo en zulks?
Gat in de markt! Verzorgingsproducten met een WoW-logo, dan gaat dat stuk tuig zich misschien eens een beetje verzorgen.
Gast.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:47 schreef Salatrel het volgende:
ik moet de eerste orC met hoorns en staart nog tegenkomen
wellicht bedoel je een draenei (squidface)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |