jep blizzard heeft het weer voor elkaar...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Wtf, is alles down ofzo? De server maar ook de fucking WoW website.
shadow pallyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:24 schreef Proxzor het volgende:
Ah eindelijk ik ben erin.... en zie ik dit
[ afbeelding ]
Heb een warlock,hunter en paladin in mijn group zitten waarbij vooral de hunter en de paladin herhaaldelijk mana problemen hadden gisteren. Ikzelf red me wel omdat ik in principe sta te wanden. De extra spirit lijkt mij voor de downtime gedurende onze raid erg handig. Ikzelf heb dan de talent die mijn healing met 5% van mijn spirit improved.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef magge het volgende:
[..]
Het is meer een " cookie cutter" build. de " ik-kan-zn-beetje-alles-build".
Als nu kijkt naar de raid priests, is het eigenlijk zo dat ze of 24/37/0 build hebben of de 20/41/0
Met de eerste heb je wel devine spirit en improve devine sprit en met de andere heb je Circle of Healing. Wat een goede AOE healing is for je party.
Volgensmij ligt dat aan je videokaart. Mijn broertje krijgt dat af en toe ook op zijn houten pc.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:24 schreef Proxzor het volgende:
Ah eindelijk ik ben erin.... en zie ik dit
[ afbeelding ]
Alleen die sunmotes gaan je afschuwelijk veel kosten, voor de rest valt het ontzettend mee. Je hebt dan wel de beste physical dps gloves in gamequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren m'n rogue naar 70 gedinged. En een vriend van me heeft die pattern voor gloves of immortal dusk geloot in SWP ( http://www.wowhead.com/?item=34370 ). 2e keer dat ie dropt op de server
. Nu alleen nog ziek veel mats verzamelen en ik laat er ook eentje maken.
30 heavy knothide leather
16 Fel Hide
18 Primal Shadow
8 Primal Might
6 Sunmote
En ik dacht dat mongoose duur was...Zo even de prequest voor Kara doen, als die server eindelijk weer up is
en dan nemen hij en z'n guild me vandaag of morgen mee
.
Dit kun je niet zeggen, voor sommige mensen is wow echt hun leven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:12 schreef GI het volgende:
Ik snap mensen niet die op blizzard kotsen, en ik snap het al helemaal niet als die mensen pas kort geleden hun eerste level 70 hebben gedinged. Laat jezelf toch niet zo meeslepen met je guildies en vriendjes die al meerdere jaren hun tijd weggooien met WoW en speel gewoon lekker het spelletje zonder je al te druk te maken over veranderingen.
Tsja, en ik snap niet dat ze degene die het spel voor ze maakt, onderhoudt en uitbreidt zo ontzettend lopen af te kraken...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:33 schreef magge het volgende:
[..]
Dit kun je niet zeggen, voor sommige mensen is wow echt hun leven.
Dat sowiso.. het kan zijn dan mods het opgeven bij een bepaalde patch. Moet je even kijken of er al ene nieuwe versie beschikbaar is..quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm sinds die nieuwe patch werkt questhelper hier niet meer. Ben ik de enige met dit probleem?
Waarom zouden ze dat toch doen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
Je betaalt toch een redelijk bedrag per maand. En soms is er echt reden tot klagen, ze hebben een paar hele domme beslissingen gemaakt.
Klopt, je betaalt een redelijk bedrag per maand en de uptime/performance van de servers is ook aanzienlijk. Als er een nerf of buff plaatsvind is het enige dat je ziet geklaag en geneuzel. Dat verbaasd me. Ik zou ook niet blij zijn als mijn fireblast opeens nog maar 10 damage doet, maar dat is dan vooral een uitdaging om mijn speelstijl aan te passen binnen hetgeen dat mogelijk is. Het is niet zo alsof het bewust een class of race afvallen is. Blizzard moet aan 'iedereen' denken imho.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
Je betaalt toch een redelijk bedrag per maand. En soms is er echt reden tot klagen, ze hebben een paar hele domme beslissingen gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |