quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:29 schreef Azaron het volgende:
Ja je kan inderdaad beter met al die g's bij die skatebaan chimeids hosselen
Er zitten wel eens meisjes bij waarvan je denkt: nooouuuu...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:48 schreef JenDaMan het volgende:
\
Maar die mensen bij die indie-rock herrie
Ben niet echt fan van hem, maar ik vind het optreden zeer aardigquote:
quote:Overigens klopt je klacht niet helemaal, want de gemiddelde Fok!ker komt niet graag op plaatsen waar (veel) mensen zijn.
Met potentie idd. Maar sociaal gezien echt vaagquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zitten wel eens meisjes bij waarvan je denkt: nooouuuu...
Hoezo? Lowlands kent toch een aardige opkomst?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:53 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Met potentie idd. Maar sociaal gezien echt vaag
Ja dat is erg...quote:met z'n allen vies liggen te wezen in de modder (varkens) naar tiefusmuziek luisteren en lelijk en overzorgd zijn
Lowlands
ben je er weleens geweest?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:46 schreef RoBro het volgende:
Als ik aan Lowlands denk, denk ik gelijk aan paupers die er trots op zijn om er als een pauper bij te lopen...
Ik bedoel niet dat ze contactgestoord zijn ofzo, maar moet je ze tekeer horen gaan als er zo'n 'mode-meisje' voorbij loopt in de stad ofzoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo? Lowlands kent toch een aardige opkomst?
Sensation Whitequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef Godshand het volgende:
Gezeik, beter dan die gespierde debielen aan de pillen op debiele muziek bij Sensation ofzo..
Heerlijk!..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:28 schreef JenDaMan het volgende:
Wehehe... met z'n allen ...naar tiefusmuziek luisteren en lelijk en overzorgd zijn
Lowlands
da's natuur persoonsgebonden. zo ken ik ook mode-meisjes die hard kunnen gaan op van die Indie-typesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ze contactgestoord zijn ofzo, maar moet je ze tekeer horen gaan als er zo'n 'mode-meisje' voorbij loopt in de stad ofzo
ik rook weleens een stickie jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:00 schreef Lekiamh het volgende:
Hippies
quote:uitkeringstrekkers
helaas niet, heb alleen zwarte sokkenquote:geitenwollensokken figuren!
Ik ook voor 3 dagen mijn oude kleren aan, mijn hippie pruik op, en kortzichtige mensen op fok zich laten ergeren aan zulke onbenulligheden.quote:
Dat zijn toch juist de medelanders die dat doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef JenDaMan het volgende:
Ik bedoel niet dat ze contactgestoord zijn ofzo, maar moet je ze tekeer horen gaan als er zo'n 'mode-meisje' voorbij loopt in de stad ofzo
Die tweede categorie kan een weekendje Lowlands echt niet betalen hoor...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:00 schreef Lekiamh het volgende:
Hippies, uitkeringstrekkers en geitenwollensokken figuren!
Ik vind die bandjes nog wel meevallen in verhouding tot zilveren of gouden kettingen met je naam erop omdat je deze anders vergeet.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:22 schreef error32 het volgende:
Maar wel belangrijk is om niet dan daarna nog jaren met zo'n vies verlept bandje te blijven rondlopen, want dat doen die vieze alto's dus wel altijd. Want die denken dat dat stoer is ofzo...
klagen over iets waar je niet eens bent geweest en waar je dus helemaal geen last van hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:28 schreef JenDaMan het volgende:
Wehehe begon zo'n alto-figuur ofzo laatst over dat ie naar Lowlands ging. En half fok zal ook wel gaan![]()
met z'n allen vies liggen te wezen in de modder (varkens
) naar tiefusmuziek luisteren en lelijk en overzorgd zijn
Lowlands
Ja maar naamkettingvolk kom je niet vaak tegen bij een festivalquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind die bandjes nog wel meevallen in verhouding tot zilveren of gouden kettingen met je naam erop omdat je deze anders vergeet.
= heerschquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:09 schreef McFearless het volgende:
Indie.
Zeker nog nooit op het festival van het levenslied in tilburg rondgelopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:25 schreef error32 het volgende:
Ja maar naamkettingvolk kom je niet vaak tegen bij een festival
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
Ik denk dat ik dit jaar een dagje langskom met wat boys/girls puur om mensen te zieken!
Bier over paupers gooien is altijd vermakelijk![]()
Dat maakt jou nog net een tikkeltje triesterquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
Ik denk dat ik dit jaar een dagje langskom met wat boys/girls puur om mensen te zieken!
Triester dan...?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat maakt jou nog net een tikkeltje triester![]()
Nee joh, ik ben een stuk gaverquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Triester dan (volgens jou) de mensen die naar Lowlands gaan.
Minstens 55.000 man weet dat welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar de rest van Nederland niet echt.
Thanks voor de info Senior Software Engineerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent een bekrompen broekie, shoo, wegwezen, ga huiswerk maken of zo.
Alsof econometrie zo'n fijne studie isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:42 schreef Stigma het volgende:
[..]
Thanks voor de info Senior Software Engineer
Whehequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:42 schreef Stigma het volgende:
[..]
Thanks voor de info Senior Software Engineer
zegt de pauperquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
As ifquote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef JenDaMan het volgende:
[..]![]()
Normale gast lijkt me? Bovendien, alto's zijn toch slappe nerds
Kleding is niks mis mee idd.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef JenDaMan het volgende:
[..]![]()
Gooi over mij, gooi over mij!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
Wat is het probleem? Plaats even een foto van je eigen pauperhoofd zou ik zeggenquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:46 schreef Stigma het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Plaats even een foto van je eigen pauperhoofd zou ik zeggen
Alsof ik uberhaupt in tenten kom waar 15-jarige meisjes komenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:50 schreef cappp het volgende:
Wat een internethelden in dit topicHier kankeren op Lowlands en haar bezoekers, terwijl ze in de plaatselijke disco met een biertje aan de kant staan, kijkend naar de wiegende bipsjes van 15-jarige meisjes.
quote:Veel plezier hoor, maar mij niet gezien. Ik ga ontzettend veel lol hebben stinken en vies worden op LL '08
Waarschijnlijk ben je nog nooit op LL geweest. Mooi dat je al een oordeel kan hebbenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:56 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Alsof ik uberhaupt in tenten kom waar 15-jarige meisjes komenbovendien vind ik dat mensen die langs de kant staan een nekschot moeten krijgen
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:56 schreef frame-saw het volgende:
Maar mijn advies: ga het eens zelf ervaren. Er zijn genoeg 'normale' mensen daar.
Haha, net alsof er alleen maar alto's komen op lowlands, totaal niet dus. Er zijn tegenwoordig ook een hoop mensen die voor de electro scene op lowlands komen, Sven Väth, Ellen Alien, etc etc.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef JenDaMan het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, net alsof er alleen maar alto's komen op lowlands, totaal niet dus. Er zijn tegenwoordig ook een hoop mensen die voor de electro scene op lowlands komen, Sven Väth, Ellen Alien, etc etc.
In dat geval was ik dus wel lowlands-gangerquote:Tevens denk ik dat jij in het echt niets voorstelt, en hier al je frustratie uit, de internet-held speelt omdat je in het echte leven gepest wordt omdat je zo tering lelijk bent
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef JenDaMan het volgende:
[..]wie???? Waarom moet het allemaal zo alternatief altijd
![]()
Maar zij jou niet?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben gisteravond anders een hele leuke lowlandsbezoekster tegengekomen op een feestje.
Vath niet kennen... Ik hoop niet dat jij pretendeert van techno te houden.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef JenDaMan het volgende:
![]()
[..]
In dat geval was ik dus wel lowlands-ganger
Mijn god, ik hoop niet dat je je zo gedraagt buiten je computer om. Dan moet je haast wel een kutleven hebben.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef JenDaMan het volgende:
![]()
[..]
In dat geval was ik dus wel lowlands-ganger
Echtquote:Op zondag 13 juli 2008 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vath niet kennen... Ik hoop niet dat jij pretendeert van techno te houden.
Een kutleven omdat ik graag alto's pest?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:33 schreef cappp het volgende:
[..]
Mijn god, ik hoop niet dat je je zo gedraagt buiten je computer om. Dan moet je haast wel een kutleven hebben.
Hahahahaha, ik kan niet wachten tot jij de verkeerde een keer te pakken hebt. Wat ben jij triest zeg. Waarschijnlijk ben je 15, en scheld je op meisjes van 13 die van tokio hotel houden.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Een kutleven omdat ik graag alto's pest?ik heb een heerlijk leven, waarin nerds als jij onderdanig en bang zijn voor me
Ik ben nu echt wel benieuwd wat voor muziek jij nou graag luistert dan.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Een kutleven omdat ik graag alto's pest?ik heb een heerlijk leven, waarin nerds als jij onderdanig en bang zijn voor me
Ja, wacht maar tot je een echte grote boze alto tegenkomt, dan opent hij gelijk een topic over je op Fok!!!!quote:Op zondag 13 juli 2008 18:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik kan niet wachten tot jij de verkeerde een keer te pakken hebt. Wat ben jij triest zeg. Waarschijnlijk ben je 15, en scheld je op meisjes van 13 die van tokio hotel houden.
Oja, ik een nerdquote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
pics or it didn't happenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat TS tot 1 of meer van die categorieën behoort.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mensen die denken dat er alleen alto's en emo's op Lowlands rondlopen.
'modemeisjes' die volgens jou door contactgestoorde alto's worden afgezeken lopen er ook in grote hoeveelheden rond hoor. Eigenlijk van alles wel wat, alleen bontkraagbreezers, woonwagenbewoners en probleemallochtonen zijn veel minder vertegenwoordigd, maar hey, dat is toch heerlijk?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:58 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Sensation White(black is idd pillen-party
)
Als je echt een heerlijk leven zou hebben, zou je je niet druk maken over andere mensen. Toch doe je dat, vertel maar waar je mee zit, gooi het er maar uit.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef JenDaMan het volgende:
Ik heb een heerlijk leven.
LEKKAH AAN DE BOERUH SOS!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoeveel feesten jij bezocht hebt, maar het drugsgebruik is op White echt niet veel minder, alleen zweven ze misschien meer op pillen en sos, en zitten ze op Black meer aan de pep. Drugs blijft drugs![]()
![]()
Jij weet blijkbaar goed waarover je praat! (net als ik overigensquote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Stigma het volgende:
[..]
LEKKAH AAN DE BOERUH SOS!!!![]()
Typisch black.
Drugsquote:Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar goed waarover je praat! (net als ik overigens)
Wie had je dan willen zien? Frans Bauer?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef JenDaMan het volgende:
![]()
[..]
Dat zie je nu heel vaak bij websites in de culturele hoek:quote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Die website van lowlands is pas kut. Zo'n kijk ons hip en arty zijn website die zo onoverzichtelijk als de tyfus is.
Hoe functioneel is muziek of dans of theater, niet, dus waarom moeten veel van die sites meteen alle functionaliteit laten zien. Dat doen ze speciaal niet, om meteen al een groep mensen die geilen op functionaliteit af te laten vallen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:24 schreef edcetera het volgende:
Dat zie je nu heel vaak bij websites in de culturele hoek:
Irritante intros, geluidjes barstensvol met Flash-troep met 0,0 functionaliteit
Ziet er vet uit, dat V-festival.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
't is dat ik naar een veel toffer festival ga ( V <3), anders was ik ook wel even wezen kijken op LL. De line-up is wel matig trouwens dit jaar.
Haha, een 3FM kankerfeestje? Omdat ze er live bij zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Op Roskilde hebben ze tenminste een jaarlijkse naaktrun met allemaal blonde lekkere dingen.![]()
Bovendien is Lowlands een waardeloos 3FM kankerfeestje geworden. Alles wat 3FM en door Beelen aangeraakt wordt verpaupert.
Dat vind jij, ik vind de line-up beter dan de afgelopen 3 jaar. Dat er minder grote namen zijn zegt niet dat de line-up slechter is. Ik wil zoveel zien deze lowlands dat ik veel moeilijke keuzes zal moeten maken !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
't is dat ik naar een veel toffer festival ga ( V <3), anders was ik ook wel even wezen kijken op LL. De line-up is wel matig trouwens dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |