Zeker nog nooit op het festival van het levenslied in tilburg rondgelopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:25 schreef error32 het volgende:
Ja maar naamkettingvolk kom je niet vaak tegen bij een festival
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
Ik denk dat ik dit jaar een dagje langskom met wat boys/girls puur om mensen te zieken!
Bier over paupers gooien is altijd vermakelijk![]()
Dat maakt jou nog net een tikkeltje triesterquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
Ik denk dat ik dit jaar een dagje langskom met wat boys/girls puur om mensen te zieken!
Triester dan...?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat maakt jou nog net een tikkeltje triester![]()
Nee joh, ik ben een stuk gaverquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Triester dan (volgens jou) de mensen die naar Lowlands gaan.
Minstens 55.000 man weet dat welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar de rest van Nederland niet echt.
Thanks voor de info Senior Software Engineerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent een bekrompen broekie, shoo, wegwezen, ga huiswerk maken of zo.
Alsof econometrie zo'n fijne studie isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:42 schreef Stigma het volgende:
[..]
Thanks voor de info Senior Software Engineer
Whehequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:42 schreef Stigma het volgende:
[..]
Thanks voor de info Senior Software Engineer
zegt de pauperquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
As ifquote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef JenDaMan het volgende:
[..]![]()
Normale gast lijkt me? Bovendien, alto's zijn toch slappe nerds
Kleding is niks mis mee idd.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef JenDaMan het volgende:
[..]![]()
Gooi over mij, gooi over mij!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
Wat is het probleem? Plaats even een foto van je eigen pauperhoofd zou ik zeggenquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:46 schreef Stigma het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Plaats even een foto van je eigen pauperhoofd zou ik zeggen
Alsof ik uberhaupt in tenten kom waar 15-jarige meisjes komenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:50 schreef cappp het volgende:
Wat een internethelden in dit topicHier kankeren op Lowlands en haar bezoekers, terwijl ze in de plaatselijke disco met een biertje aan de kant staan, kijkend naar de wiegende bipsjes van 15-jarige meisjes.
quote:Veel plezier hoor, maar mij niet gezien. Ik ga ontzettend veel lol hebben stinken en vies worden op LL '08
Waarschijnlijk ben je nog nooit op LL geweest. Mooi dat je al een oordeel kan hebbenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:56 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Alsof ik uberhaupt in tenten kom waar 15-jarige meisjes komenbovendien vind ik dat mensen die langs de kant staan een nekschot moeten krijgen
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:56 schreef frame-saw het volgende:
Maar mijn advies: ga het eens zelf ervaren. Er zijn genoeg 'normale' mensen daar.
Haha, net alsof er alleen maar alto's komen op lowlands, totaal niet dus. Er zijn tegenwoordig ook een hoop mensen die voor de electro scene op lowlands komen, Sven Väth, Ellen Alien, etc etc.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef JenDaMan het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, net alsof er alleen maar alto's komen op lowlands, totaal niet dus. Er zijn tegenwoordig ook een hoop mensen die voor de electro scene op lowlands komen, Sven Väth, Ellen Alien, etc etc.
In dat geval was ik dus wel lowlands-gangerquote:Tevens denk ik dat jij in het echt niets voorstelt, en hier al je frustratie uit, de internet-held speelt omdat je in het echte leven gepest wordt omdat je zo tering lelijk bent
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef JenDaMan het volgende:
[..]wie???? Waarom moet het allemaal zo alternatief altijd
![]()
Maar zij jou niet?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben gisteravond anders een hele leuke lowlandsbezoekster tegengekomen op een feestje.
Vath niet kennen... Ik hoop niet dat jij pretendeert van techno te houden.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef JenDaMan het volgende:
![]()
[..]
In dat geval was ik dus wel lowlands-ganger
Mijn god, ik hoop niet dat je je zo gedraagt buiten je computer om. Dan moet je haast wel een kutleven hebben.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef JenDaMan het volgende:
![]()
[..]
In dat geval was ik dus wel lowlands-ganger
Echtquote:Op zondag 13 juli 2008 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vath niet kennen... Ik hoop niet dat jij pretendeert van techno te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |