Sensation Whitequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef Godshand het volgende:
Gezeik, beter dan die gespierde debielen aan de pillen op debiele muziek bij Sensation ofzo..
Heerlijk!..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:28 schreef JenDaMan het volgende:
Wehehe... met z'n allen ...naar tiefusmuziek luisteren en lelijk en overzorgd zijn
Lowlands
da's natuur persoonsgebonden. zo ken ik ook mode-meisjes die hard kunnen gaan op van die Indie-typesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ze contactgestoord zijn ofzo, maar moet je ze tekeer horen gaan als er zo'n 'mode-meisje' voorbij loopt in de stad ofzo
ik rook weleens een stickie jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:00 schreef Lekiamh het volgende:
Hippies
quote:uitkeringstrekkers
helaas niet, heb alleen zwarte sokkenquote:geitenwollensokken figuren!
Ik ook voor 3 dagen mijn oude kleren aan, mijn hippie pruik op, en kortzichtige mensen op fok zich laten ergeren aan zulke onbenulligheden.quote:
Dat zijn toch juist de medelanders die dat doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef JenDaMan het volgende:
Ik bedoel niet dat ze contactgestoord zijn ofzo, maar moet je ze tekeer horen gaan als er zo'n 'mode-meisje' voorbij loopt in de stad ofzo
Die tweede categorie kan een weekendje Lowlands echt niet betalen hoor...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:00 schreef Lekiamh het volgende:
Hippies, uitkeringstrekkers en geitenwollensokken figuren!
Ik vind die bandjes nog wel meevallen in verhouding tot zilveren of gouden kettingen met je naam erop omdat je deze anders vergeet.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:22 schreef error32 het volgende:
Maar wel belangrijk is om niet dan daarna nog jaren met zo'n vies verlept bandje te blijven rondlopen, want dat doen die vieze alto's dus wel altijd. Want die denken dat dat stoer is ofzo...
klagen over iets waar je niet eens bent geweest en waar je dus helemaal geen last van hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:28 schreef JenDaMan het volgende:
Wehehe begon zo'n alto-figuur ofzo laatst over dat ie naar Lowlands ging. En half fok zal ook wel gaan![]()
met z'n allen vies liggen te wezen in de modder (varkens
) naar tiefusmuziek luisteren en lelijk en overzorgd zijn
Lowlands
Ja maar naamkettingvolk kom je niet vaak tegen bij een festivalquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind die bandjes nog wel meevallen in verhouding tot zilveren of gouden kettingen met je naam erop omdat je deze anders vergeet.
= heerschquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:09 schreef McFearless het volgende:
Indie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |